Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tom Clancy's EndWar [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gimble
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Tom Clancy's EndWar [PS3]

Onnea vaan Phrozenille voittojen tielle pääsemisestä!

Youtubessa on aika paljon tuntunut kiinnostavan replay videot End War matsista. Päätin tänään purkittaa hieman myös itse pelaamista. Peli meni aivan reisille, tiimikaveri lähti kesken pelin ja muutenkin olin huono, mutta siitä nyt lähinnä näkee sitten että millasta tätä on pelata ja tarvii sanoa että yhdessä kohtaa tulee kyllä keskimääräistä enemmän rymistelyä :)

YouTube - End War 2 vs 2 online gameplay, part 1 of 3 (PS3)

Tänään oli myös todella tiukka 1 vs 1 ja laitoin sen itelleni showcase replayksi, eli pelin omistavat voi mennä tsekkaan leaderboardsien kautta. Ajattelin kyllä, että senkin vois ehkä capturoida ja pistää Youtubeen.

Youtubessa on aika paljon tuntunut kiinnostavan replay videot End War matsista. Päätin tänään purkittaa hieman myös itse pelaamista. Peli meni aivan reisille, tiimikaveri lähti kesken pelin ja muutenkin olin huono, mutta siitä nyt lähinnä näkee sitten että millasta tätä on pelata ja tarvii sanoa että yhdessä kohtaa tulee kyllä keskimääräistä enemmän rymistelyä :)

YouTube - End War 2 vs 2 online gameplay, part 1 of 3 (PS3)

Hienosti pelattu kyllä! Luo kyllä aina omat haasteensa kun joutuu AI:n pariksi, se kun tuntuu olevan yli-agressiivinen kaikissa tekemissään liikkeissä.

Itsellänikin käynnyt, etenkin alkuaikoina noin että toveri lähtee heti kun vähänkin näyttää matsi kaatuvan toiseen suuntaan mikä on sekä raukkamaista että usein täysin tarpeetonta. Monesti on käynnyt niin että taistelu kääntyy voiton puoleksi juuri pelin viimeisillä minuuteilla. Mutta on ollut myös matseja jotka olen voittanut AI:n kanssa.

Mielestäni nuo 1vs1 matsit ovat todella hankalia. Tuntuu että tuo 12 yksikön ohjeistaminen hajoaa käsiin heti ensimmäisen hyökkäyksen tapahduttua. Joissakin kentissä on hyväkin harrastaa 1vs1 matseja mutta etenkin kentissä joissa on paljon rakennuksia, kadotan usein ilmansuunnan yksiköitä komentaessani. Mielestäni EndWar yhteisössä vallitsee todella hyvä henki joten noita suuremman pelaaja määrän matseja on todella maittava pelata. Harvoin tulee vastaan sellaisia pelaajia jotka eivät vaihtaisi muutamaa läppää ja strategiaa. Eipä ole mistään pelistä täyttynyt kaverilista näin vikkelään ulkomaalaisita joukkuetovereista kuin EndWarissa. Usein mikittömätkin joukkuetoverit varoittelevat viesteillä Unit Killereistä ja muista peeloista. Täällä sielu lepää!

PS: Alko huvittamaan kun ensimmäinen asia mitä tuossa videossa tapahtui oli että Moolelta pukkasi viestiä, herra on kyllä kyltymätön viestien lähettäjä :D

EDIT: Pistetäänpä joku ilta legendaaristakin legendaarisemmat suomimätöt pystyyn: Venäjä Vs Eurooppa, 2vs2-matsina!

Joo, noi 1vs1 matsit ovat todella hankalia. Toi minun ensimmäinen voittoni olikin 1vs1, ja sen voitin koska vastustaja teki ihmeellisiä ratkaisuja. Hän esimerkiksi hyökkäsi kolmella panssarivaunuyksiköllä minun uplinkkiin missä minulla oli coverissa engineeryksikkö, ja vähän taaempana gunshipyksikkö.

Itsellänikin käynnyt, etenkin alkuaikoina noin että toveri lähtee heti kun vähänkin näyttää matsi kaatuvan toiseen suuntaan mikä on sekä raukkamaista että usein täysin tarpeetonta. Monesti on käynnyt niin että taistelu kääntyy voiton puoleksi juuri pelin viimeisillä minuuteilla. Mutta on ollut myös matseja jotka olen voittanut AI:n kanssa.

Joo, minunkin kohdalle on osunut tuollaisia pellejä. Heti kun vastustajat ensimmäisen kerran saa sen "5 minutes to victory", niin äijä lähti. Meillä oli sitäpaitsi supporteina WMD ja crash uplink, ettei siinä olisi ollut mitään hätää.
Olen myös kohdannut ihmisiä jotka tahallaan laittaa wmd omien joukkojen lähelle, ja sitten lähtee himpskattiin. Todella turhauttavaa tuollainen käyttäytyminen.

Joo, olisi tässä lähipäivinä todella kivaa olla joku suomalainen EU vs Venäjä. En sitten tiedä ketkä pelaa missäkin factionissa, mutta ainakin Foeman ja minä ollaan Mother Russian puolella. Taitaa moolle olla Eu:n puolella jos oikein muistan.

EDIT 1: Gimle, saanko kysyä että millä ohjelmalla kuvaat noi pelit? Vai onko se kameralla. Aika tarkka kuva kummiskin

PhroZeNin kyssäriin vastattu yksärillä, en viitsi alottaa tässä kapturointi keskustelua. Sille varmaan on jossain joku ketju?

Peli on mun mielestä ehdottomasti parhaimmillaan 2 vs 2. Siinä on sopivasti tekemistä/lätty. Nelinpeli taas on siitä huono, että jos ei ole 4 pelaajaa jotka pelaa tiimissä (eli siis niinkuin yleensä, mä + Moolle + 2 tuppisuuta) niin hommat menee reisille jo ennen peliä kun ei osata valita toisiaan täydentäviä unitteja oikein porukalla. Ja sen jälkeen kun on peli päällä, niin itsekkäät tuppisuut valtaa lähiuplinkin omalla nopeasti liikkuvalla infantryllä toisen pelaajan engineerin nokan edestä -> EI NÄIN! Ja tietenkin kaikenlaista muuta hölmöilyä kuten WMD käyttö HETI johonkin ihan huonoon paikkaan ilman mitään yhteisymmärrystä.

Niinku sanottu niin 1 vs 1 on melkein aina jätettä ja siinä tulee kiire. Tosin aika paljon riippuu kans millai se peli lähtee pyöriin, eli jos tulee hirvee härdelli niin tulee vähän turhan kiire.

Joskus taas kerkee hanskaan kaiken ihan hyvin, esimerkkinä se mun replay. Siinä ei muistaakseni jäänyt mikään unitti oman onnensa nojaan kertaakaan ja kyllä vastustajakin tuntu aika hyvin reagoivan mun siirtoihin. Ilmeisesti johtu siitä, että molemmat käytti paljon supportteja koko ajan jolloin unittien määrä pelissä oli varsin pieni.

Alussa oli vähän rymistelyä, mutta sen jälkeen se meni sellaseksi "shakiksi" ja taistelussa poltettiin molemmilta melkein kaikki reservit. Mutta toi asetelma vaatii kyllä jopa tuuria, melkein aina tulee se härdelli jossa ei aivon multitasking vaan millään pysty taipuun monen rintaman sotaan kunnolla.

JOS olisi peliseuraa sen verta, että saisi 4 pelaajan suomitiimin, niin eri pelaajamäärän pelit paremmuusjärjestyksessä mun mielestä olisi...

1) 2 vs 2
2) 4 vs 4
3) 1 vs 1

...tosin vaikea sanoa kokeilematta, 4 vs 4 vois ehkä olla jopa parasta? Siinä se tiimityö luultavasti palkittas aika selvästikkin?

Mutta nykyisellä setupilla käytännössä sanoisin, että tilanne on tämä:

1) 2 vs 2
2) 1 vs 1
3 4 vs 4

Tosta team killauksesta....joskus kun peli lagittaa, niin se WMD saattaa "lipsahtaa" ihan eri kohtaan kun pelaaja tarkoitti. Mullekin kävi eilen niin ja laitoin oman deep stike unitin päähän WMD -> Legendary unitti lauluun :mad: Eli jos joku on omia sillä tappanut, niin ei kannata ihan yhden kerran perusteelta leimata pelaajaa lopullisesti team killeriksi.

MUTTA, jos laittaa omiin joukkoihin ja heti sen jälkeen lähtee meneen niin kyllä se alkaa viittaan säälittävään apinaan, joka on tehnyt toisen accon vastustajan factionille ja käy sitten huviksensa pilaamassa muiden pelejä ja "auttamassa" omaa factionia tollasella myyräntyöllä? Onhan se melkein varma häviö, jos laittaa WMD:n keskelle omaa armeijaa ja sitten vastapuolelta tulee myöhemmin myös toinen. :mad: Kyllä hieman ärsyttää jos jostain sellasesta on kyse? Pelissä saisi olla joku IP tsekkaus, että samalla IP:llä ei pääse pelaan eri accounteilla esim. saman päivän aikana tms. esto.

Edit: Joo alkaa oleen aika legendaarista toi Moollen floodaus kun nykyään edes Youtube ei ole turvassa siltä. Jos mä saisin aina euron kun sanon hänelle, että YKSI_VIESTI_RIITTÄÄ, niin olisin rikas mies ja vois lopettaa työn teon ja keskittyä End Warin pelaamiseen kunnolla. :D Ens kerralla kun kapturoi videota, niin tarvii varmaan Moolle heivata siksi aikaa pois frendi listalta. Niin ei puske sitä perkeleen lappua koko ajan siihen ruutuun.

Tänään tuli sitten kolmas voitto mulle. Minä käytin YHDEN reserviyksikön. Ja paras.. Ööh..Arvosana sun pelaamisesta tuli kanssa. En sitten tiedä mikä sen nimi oli, mutta arvosana oli B.

Minun mielestä huonoin pelimuoto on se, kun pitää suojella niitä himpskatin critical rakennuksia. Se on ihan mahdotonta voittaa. Eilen kun pelasin kyseistä moodia, aloitin kolmella yksiköllä. Vastustaja hyökkää ekaa rakennusta, ja menen puolustamaan sitä. Sitten he hyökkäävät toisilla yksiköillä muita rakennuksia. On ihan mahdotonta olla jokaista puolustamassa, kun aloittaa vaan kolmella yksiköllä, ja tuntuu että vastustajalla olisi ziljoona.

EDIT: Joo Gimble, kyseessä oli juuri tuollainen "säälittävä apina", joka pistää oman armeijan lähelle WMDn ja lähtee hemmettiin.

Minun mielestä huonoin pelimuoto on se, kun pitää suojella niitä himpskatin critical rakennuksia. Se on ihan mahdotonta voittaa. Eilen kun pelasin kyseistä moodia, aloitin kolmella yksiköllä. Vastustaja hyökkää ekaa rakennusta, ja menen puolustamaan sitä. Sitten he hyökkäävät toisilla yksiköillä muita rakennuksia. On ihan mahdotonta olla jokaista puolustamassa, kun aloittaa vaan kolmella yksiköllä, ja tuntuu että vastustajalla olisi ziljoona.

Paras taktiikka tähän on pioneerit ja jalkaväki. Siirrät nopeasti joukot kahden puolustettavan rakennuksen ympärille joiden läpi vihollinen varmasti kulkee. Kokeile rakentaa sellanen puolustuslinja missä tankkien on mahdotonta päästä pioneerien ohi. Toinen hyvä taktiikka on heittää rakennusten taakse jossa pioneerit/jalkaväki kämppii transport pudottamaan kaikki hyökkäävät helikopterit. Meikäläinen on ainakin ownattu tällä taktiikalla ja usein kun ollut hyökkäävänä Raidissa. Venäjällä kannattaa myös pistää pari tankkia ja tykistöä ilmoille.

Tuosta WMD:stä. Hyvä tapa erottaa keltanokka kokeneesta joukosta on juuri tämän aseen käyttö. Pelasin tänään sellaista kaveria vastaan joka käytti pomminsa yhteen minun helikopteriin. Unit Kill:hän siitä tuli mutta nauratti kaverin paniikin omainen päätös posauttaa yksi ainoa gunship, vaikka jannu oletettavasti tiesi että minulla on reilut 20 unittia vielä jäljellä Assaultissa. Itse en edes käytä WMD:tä jos vastustaja ottaa selvästi selkkäänsä, harvoin käytän sitä myös ollessani selvästi häviöllä. Mitä ideaa sitä on toisen unitteja mennä kaatamaan jos itse on pelin jo hävinnyt? WMD:tä tulee käytettyä usein vain silloin kun siitä on oikeasti hyötyä, tälläinen vihollis sumpun keskellä ja Ka-Boom, kuusi uniittia parhaimmillaan saatu maahan. Mutta kostoksi olen tuota muutamassa tapauksessa käyttänyt. "Payback Is A Bitch!" tarra kylkeen ja vihollisen niskaan sataa sakkoa Unit Kill:aamisesta!

Peliseurasta vielä. Onko kenellekkään tullut vastaan oikein kunnon huijareita tässä pelissä? Minulla tuli tuossa yksi päivä vastaan sellainen pariskunta joista toinen hoiti Eurooppaa ja toinen Venäjää. Toinen näistä päätyi tietenkin minun puolelleni 2vs2-matsissa. Kaveri sumppasi yksikkönsä yhteen kasaan eikä tehnyt yhtään mitään, odotti että minä otin turpaani jonka jälkeen käytin epätoivoisesti WMD:n. Tämän jälkeen tämä toinen osapuoli euroopan puolella heitti tietenkin oman WMD:nsä suoraan tuohon kaverinsa kyhämään yksikkö kasaaan! Mukavastihan siinä tuli herralle pisteitä ja minä jouduin vetämään joukkoni pois. Kaverit pelasivat selvästi samaan pussiin ja tuollainen pistää oikeasti vituttamaan! Enkä ikäväkseni muista kavereiden nimiä, etsin ne vielä tuolta Leaderboard:seista.

EDIT: Mutta pitää taas vastapainoksi kehua EndWar-yhteisöä! Vaikka näitä kusisäkkejä liikkuukin tuolla on suurin osa kyllä todella hyvää sälliä, myös siellä vihollis nurmella. Aina kiitetään hyvistä matseista ja joskus jopa jaellaan taktiikoita vastapuolen peeloille. Tänäänkin ohjeistin erästä nöyryyttämääni Eurooppalais-keltanokkaa erinlaisista taktiikoista ja syistä miksi väänsin tämän kumoon niin nopeasti. Vaikka areenoilla liikkuu eliiteistä eliiteimpiä solttuja niin aina löytyy apua uusille tulokkaille.

Noniin, eiköhän tänään tai huomenna pidetä suomalainen Venäjä vs EU? 2vs2 tai 4vs4

Noniin, tässä ovat minun uniittini tähän saakka, parissa päivässä saanu mielestäni ihan hyvin noita rankkeja nousemaan:

file.php

Viimeksi muokannut moderaattori:

Anteeksi tupla postaus

Tällä hetkellä uniittien ränkit on samat kuin kuvassa, vaan että yksi engineer uniitti on rank 4, eli se yks tähti.

Eilen tuli mulle aika ylivoimainen voitto. Käytin kaksi reserviä. Vihollisesta huomasi heti että oli just aloittanut, koska laittoi 4 gunshipyksikköä minun kahta transporteryksikköä vastaan. He käytttivät koko matsin aikana hirveästi gunshippeja, ja muita yksiköitä todella vähän. Oli sitten aika helppoa kun ite hallitsin 5-6 uplinkkia ja heillä 2-3 koko pelin aikana. Airstriket oli koko ajan käytössäni, mutta taisin käyttää sitä vaan kerran heidän ärsyttävään tykistöuniittiin.

Siinä matsissa taisin saada 4 promotionia, ja päälle 200k rahaa. Ja uniittieni puolustukseen olen satsannut, joten kaikilla uniiteilla on defence 1 ja 2 ostettuna. Seuraavat maksaa jo sitten 900k, että täytyy säästää pikkasen.

Äsken tuli sitten häviö raid moodissa. Ja tietenkin olin puolustamassa. En siedä tätä pelimoodia, jos pelaan yksin sitä. Yritin käyttää tota taktiikkaa jota Foeman ehdotti, mutta sekin meni päin mäntyä. Minun puolesta saisi ottaa koko pelimoodin pois :)

Jees, ei muuta tältä erää.

-Escargo out

Olinko minäki siinä matsissa ?

En puhunut siitä, mutta totta, teidätkin voitettiin :D
Eli minä ja foeman voitettiin moollen ja jonkun random äijän. En nyt muista oliko se ylivoimaisesti, mutta aika helposti taisi tulla voitto.

Mulla oli combat skill ja command rating korkeampi kuin sulla :cool:

Se toinen pelaaja oli kyllä ihan surkea. Spämmäs hirveästi helikoptereita. Ei edes ymmärtänyt englantia.

Koitetaas saada tähänkin aineeseen vähän enemmän puhetta.

Eilen sain 2 voittoa peräkkäin, ja ihme ihme, yksi tuli RAID moodista :)

Valtasin ensimmäiseksi uplinkin, niin sain 4cp. Kutsuin jotain joukkoja jne jne. Sain jopa upgradettua airstrikeen. Mappi oli sellainen että oli 5 rakennusta yhdessä kasassa, ja yksi oli jossain syrjemmässä. Jätin sen syrjemmän heidän tuhottavaksi, ja ympäröin ne muut talot engineereillä, transporteilla ja tankeilla, gunshipipt oli basessa varmuuden vuoksi.

Ja se toinen voitto tuli tuurilla. Se oli 2vs2 matsi. Olimme toverin kanssa vallattu 4 uplinkkia ja voitolla. Ihmettelimme siinä sitten että missä vastustajat luuraa. He tekivät vähän ajan päästä suurhyökkäyksen. Puolustimme ihan hyvin siinä vähän aikaa, kunnes oli ihan selvää että häviämme. Meillä oli vielä 4 uplinkkia, mutta reservit oli loppu, ja he olivat valtaamassa yhtä uplinkkia meiltä. Ja voittomme tuli seuraavalla tavalla. Vastustajat lähti :)..

Nyt ollut alkuviikosta aika paljon koulu häslinkiä niin ei ole pahemmin areenoille tullut päästyä. Viikko alkanut aika paljolti tappioiden merkeissä, tosin on niitä voittojakin hyvin tasapainottamaan häviöitä. Mutta kyllä meininki muuttunut melkoisesti noista nyypä ajoista, on todellinen ihme jos vihollinen päihittää meikä pojan kymmenessä minuutissa. Venäjän defenceä ja tulivoimaa kun päivittää niin sitä ollaan sotakoneistosta jaloimpia. Suurta harmia vain aiheuttavat jenkkien tykistö, kantamaltaa tuhovoimaisin kallon murskaaja. Euuroppa tällä hetkellä ehdottomasti helpoin nakki Venäjälle, kunhan vastapuoli ei osaa käyttää puolueen nopeutta hyväkseen ei heikäläisten yksiköillä ole mitään mahti karhua vastaan.

Mutta mutta, Venäjä ainakin viime erissä ottanut hyvin jalkaa maailman kartalla. En vielä tiedä miten viimeisin vuoro päättyi mutta ennen sitä oli meikäläiset napannut melkoisen palan maailman kartasta itselleen, voiton kiilto silmissään - Go Russia!

Nyt alkaa olla jo sen verran suomalaisia käännytettynä Venäjän väreihin notta kohta on ainakin punalippu liikenteessä neljän pelaajan voimin - siitä tulee varmasti murskaavan hauskaa!

Nyt alkaa olla jo sen verran suomalaisia käännytettynä Venäjän väreihin notta kohta on ainakin punalippu liikenteessä neljän pelaajan voimin - siitä tulee varmasti murskaavan hauskaa!

Keitäs meitä nyt on jo venäjän puolella? Olisi ihan sairaan hauskaa ja helpompaa jos olisi 4 suomalaista. Kommunikaatio toimisi sulavasti, ja sitä myötä olisi myös helpompaa pelata. Saisi myös vihdoin sen EU vs Mother Russia matsin. Kuinka monta suomalaista euroopalla muuten on?

Voi Veeneli

Älkää IKINÄ!!! pelatko semmosen pelaajan kanssa kun FATLIP96. Se tappoi 5 mun uniittia!!!!!. Yks niistä oli se rank 4, yks tähti.. .Voi vitsit että tälläset peelot voi ärsyttää.

Älkää IKINÄ!!! pelatko semmosen pelaajan kanssa kun FATLIP96. Se tappoi 5 mun uniittia!!!!!. Yks niistä oli se rank 4, yks tähti.. .Voi vitsit että tälläset peelot voi ärsyttää.

En usko että se on peeloilua, kunhan vain huvin vuoksi teilaavat unitteja. Toinen välttämisen arvoinen kaveri on S_Stryker,
kuulemma aika kuuluissa unit killeri EndWar piireissä, pelaa muistaakseni jenkeillä.

En usko että se on peeloilua, kunhan vain huvin vuoksi teilaavat unitteja. Toinen välttämisen arvoinen kaveri on S_Stryker,
kuulemma aika kuuluissa unit killeri EndWar piireissä, pelaa muistaakseni jenkeillä.

Seuraavan kerran kun kohtaan tämän läskihuulen, niin ekassa defconissa mä evakuoin mun kaikki joukot ja laitan wmd:n hänen joukkojen niskaan. Ei hitto että voi ärsyttää tollaset apinat jotka tekee tollasta.

Kohta taas pelailemaan, koitan saada noi rankit takas...GRR

Voi hyvänen aika, että meinaa mennä hermo tuohon yksäriin jota vihdosta viimein aloin taas pelaan. Tapani mukaisesti skippasin aikoinaan "My first Videogame" -vaikeustasot ja otin suoraan sen vaikeimman, niin saa pitkitetyn nautinnon yksäristä....mutta tosiaan ihan aina ei ole pelkkää ruusuilla tanssimista se lisähaaste, vaikka ylkeisesti ottaen pelit onkin nykyään liian helppoja.

Hieman on vaikeuksia tuon veli venäläisen kanssa päästä yhteisymmärrykseen Moskovan hallinnasta. Rovaniemi, Moskova väliä vedin eilen useampaan kertaa. Rovaniemen voittaa melkein aina löysin rantein, mutta Moskovassa pitää olla kyllä silmät koko ajan teetassin kokoset ja pelata muutenkin aika täydellisesti jos voitto kiinnostaa. Pariakin erilaista takua jo yrittänyt ja lähellä ollaan käyty, mutta menee aivan liian tiukalle. Siellä tarvis ryssää painaa nekkuun vissiin kolmessa eri pelimuodossa ja tämä on vasta se ensimmäinen, eli ihan normi uplinkkien valloitus.

Kysymys ryssää vastaan vaikeimmalla pelanneille, jos sellasia on täällä: Onko jotain lyömätöntä takua heittää Moskovaan jota kandeis koittaa seuraavaksi? Vai jatkanko vaan samaan malliin, vanhalla kaavalla voitto on ollut jo kerran 5 sekunnin päässä`, eli kyllä se voitto puurtamallakin on toki tulossa sieltä. Mutta hermo vaan meinaa olla vähän koetuksella ja ohjain meinannut lähtee jo pariin kertaan lähimetsikköön.

Kai se on pakko tähänkin ketjuun postata pitkästä aikaan, että ei lopullisesti vajoa tuonne suohon. Puhuin muuten ed. postauksessa pehmosia, ei mulla mitään vaikeinta ollut vaan normaali joka sekin toisaalta tarjos ihan kelpo vastusta. Tällä hetkellä mulla on se Hardi ja siinä joutuu vähän funtsiin, muistaakseni siitä sai jonkun Trophynkin nimeltä "Ready for TOW" Siinä on Trophyn nimi kyllä osunut naulan kantaan. Jos Hardin pieksee, niin varmasti pärjää TOWissakin ihmisiä vastaan aika kohtuullisesti ihan väkisinkin!

Jonkun no-life apinan kakkosacco, eli ykkösacco pelaa vaikkapa ryssällä ja jonkun alueen saaminen TOWissa piukassa. Ja koska ko. idiootti on niin huono pelaamaan, eikä pärjää voittamalla niin minkäs en helpompi tapa huijata kun luo kakkosaccon vastapuolelle. :mad:

Todella rasittavaa, että tuota ei ole estetty teknisesti. Mutta toisaalta aika sama mitä sille TOW-moodille kuuluu, hienot yksittäiset ja tasaiset ottelut on pelissä pääasia. Toivottavasti nämä pahimmat idiootit saa nopeasti kaikki Trophynsä ja ne karsiintuu pois sieltä haittaamasta täyspäisten pelaajien End War pelituokioita. Täytyy kuitenkin kaikesta huolimatta sanoa, että End Warissa on idiootti-aste todella pieni ja melkein aina saa pelailla asiallisten heppujen kanssa. Harvemmin mitään ininää missäänlobbyssä kuuluu.

Mitä tulee Unit Killaukseen noin muuten, niin nyt kun on enemmän pelannut on alkanut ymmärtää että joskus on kyllä ihan pakko tappaa vihollisen unitti. Tiukassa tilanteessa jopa peli voi ratketa siihen, jos yrittää olla joku enkeli ja jättää vihulle "silmät" omalle tontille.

Tyypillinen esimerkki on esim. Tankin tai Hekon "ruumis" omalla puolella ja vihollisen Arty hakkaa "ruumiin" silmien kautta sun unitteja. Ja koska se on sun tontilla, niin extraction hekon saapuminen paikalle kestää 10 vuotta = ne silmät myös pysyy siellä kauan.

Ainoa asia minkä hyvä pelaaja voi tuossa tilanteessa tehdä on tappaa välittömästi se ruumis siihen ilman mitään omantunnon tuskia. Kaikki muu olisi todella hölmöä. Unit tappaminen on välillä rasittavaa, mutta se on myöskin osa peliä.

End War guru, eli Thereddragon on tehnyt tästä aiheesta hyvän videon videon. Olin aiemmin eri mieltä monestakin asiasta, mutta nykyään en enää suhtaudu kovin kriittisesti. Tosin se mua edelleen haittaa, että jos näkee kilometrin päähän että vastapuolella on nobo niin raiskaa kaikki sen unitit ja aina. Siihen en kyllä lähde ikinä, mutta hyvien pelaajien huippu-unitteja saatan rankasta jos ja kun paikka tulee.

Edit: Kannattaa yrittää pelailla frendien kanssa aina kun mahd, niin on aika turvassa noilta tahallaan häviäjiltä/team killereistä.

Ylös Bottom