Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tom Clancy's EndWar [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gimble
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Tom Clancy's EndWar [PS3]

Vaikkei noi kannut yleisesti kiinnosta lainkaan, niin nyt on kuitenkin "Ready for TOW" kannu kaapissa. :cool: On kyllä aika paha...

Deep strikeä ja infantry rushia tarvitaan paljon ja AI:n WMD kannattaa pomia "WMD-magneetilla" = 2-3 hekoa lentää klöntissä -> Tietsikka laittaa niihin luultavasti WMD -> Mutta koska ne hekot liikkuu, niin menee ohi. Tämän jälkeen WMD magneetit voi halutessaan evakuoida ja jatkaa pelaamista normisti.

Menin sitten joutessani vielä heti perään jenkeillä, mutta mielenterveyden nimissä otin "vain" Expertin joka sekin kyllä panee kohtuullisesti hanttiin ja rankasee heti armotta jos häröiee tai lusmuilee jotain. Jenkeillä oli ihan kiva vetää ja oli virkistävää saada eri kuulonen likka jutteleen taustalle tilanneraporttia. Tietenkin eriväriset/näköset/kuuloset unititkin oli ihan mukavaa vaihtelua.

Tarvii kattoo ne Ryssät seuraavaksi yksinpelillä. Tällä hetkellä kylläkin näyttää siltä, että jos ja kun tarvii TOWissa vaihtaa faction niin se on varmaankin jenkit millä pelataan. Mutta ensin tarvis toi TOW voittaa kerran EU:lla. Ennen en vaihda!

onkos tää peli ostamisen arvonen?

Onko maksalaatikko hyvää? :D

Joo ei kyllä varsinkaan tämän pelin kohdalla sitä pysty kukaan sulle kertomaan vaan pakko koittaa ise. Aika paljon vaatii opettelua ja kärsivällisyyttä, suuri osa pelaajista ei jaksa valitettavasti edes kunnolla perehtyä. Tämän ketjun ekasta viestistä ja sen videoista saa aika hyvän kuvan, että millasesta toiminnasta puhutaan. Mutta ei kannata luulla miksikään action tai räiskintä-peliksi, koska sitä se ei todellakaan ole. Ihan puhdasta Strategiaa.

Sen verta osviittaa osaa sanoa, että jos Strategia pelit kiinnostaa niin aika todennäköistä että EW tipahtelee. Varsinkin jos tuo "sotilaallinen" ympäristö vielä tuntuu kotoisalta.

Luulen, että demoa kokeilemalla näät jo vähän suuntaa. Tosin itselläkin kävi niin, että aivan suoraan se ei "auennut" Itseasiassa se tuntu jopa vähän huonolta ja tuntu, että ei tarvetta ostamiselle...

Mutta sitkeesti koitin ja parin tunnin päästä aloin ymmärtää ja oli pakko lähteä suoraan siltä istumalta pelikauppaan poimiin oma kappale. En ollut aikoinaan ennakkotietojen perusteelta tätä ostamassa, eli tuli kyllä ihan puun takaa koko homma. Iloisin yllätys varmaankin ikinä mun pelaamisen aikana ja se aika on pitkä!

Mutta joo, mulle se on ainakin ollut aika ostamisen arvonen kun on tainnut pyöriä kelkassa enemmän kun kaikki muut pelit yhteensä. Siitä ihmeellinen tapaus, että jopa yksinpeliäö jonkin verran pelannut. Normaalisti muissa peleissä tuhlaan arvokkaan peliaikani ainoastaan moninpeli-toimintaan.

End Warin yksärin salaisuus lienee se, että siitä oppii jatkuvasti jotain uutta taktiikkaa ja vinkkiä jota voi sitten myöhemmin toivottavasti soveltaa moninpelissä. Ja onhan niissä mapeissa ja reiteissäkin vähän opeteltavaa, eli sikälikin yksinpelaaminen suotavaa. Ja itseasiassa se on ihan hyvää viihdettä, ei tietokone ikinä ihmisaivoja pysty simuloimaan mutta varsinkin Expert ja Hardcore on aika pahoja.

Edit: Ainiinjuu tämä linkki unohtu mainita vaikka se onkin varmaan jo tässä ketjussa. Tosin paljon hyvää infoa ja varsinkin videot aika ammattimaisesti tehty. Sivulla 2 oleva "Basic and Advanced Tips" -video on varsinkin alotteleville ihan helmi tietopaketti. http://endwarboards.com/

Tulipas ostettua tää peli kun halvalla sain :)
Ei juma että osaa olla tän pelin alottaminen hidasta, eka latas päivitykset joku 4 min ja sit ku luulin että pahin on ohi alkaa joku 15 min lataus :D
Mut toivottavasti on odottamisen arvoinen :rolleyes:

edit: Käpy palo jo mikin kalibrointiin...Sai huutaa tai pitää mikkiä suussa kiinni että signaali oli optimaalinen. mikkinä toimii sonyn oma viritys.

Tulipas ostettua tää peli kun halvalla sain
Ei juma että osaa olla tän pelin alottaminen hidasta, eka latas päivitykset joku 4 min ja sit ku luulin että pahin on ohi alkaa joku 15 min lataus
Mut toivottavasti on odottamisen arvoinen :rolleyes:

Voit lisätä listaan vielä 2kk = End Warin perusteiden opettelu :)

edit: Käpy palo jo mikin kalibrointiin...Sai huutaa tai pitää mikkiä suussa kiinni että signaali oli optimaalinen. mikkinä toimii sonyn oma viritys.

Totanoin, mikäs sulla on volumeksi säädetty siellä lisälaiteasetuksissa? Kun mulla on nelonen ja hyvin toimii, ei tarvi huutaa.

Kolmosellakin toimii, mutta se tutoriaali nyt lämpimikseen marisee. Tosin siitä koko voice hommasta ei kannata ainakaan aluksi paljon ressata kun melkein kaiken tekee kädenkäänteessä ilmankin. Ite en käyttänyt voice commandia lainkaan ekaan puoleen vuoteen, mutta myöhemmin totesin että jossain caseissa saa ukot nopeemmin ja helpommin liikenteeseen kun vaan sanoo niille.

Totanoin, mikäs sulla on volumeksi säädetty siellä lisälaiteasetuksissa? Kun mulla on nelonen ja hyvin toimii, ei tarvi huutaa.
Huomautettakoon sen verran, että PS3:n v2.80-päivityksen jälkeen Sonyn virallisella headsetillä volume on säädetty pysyvästi asentoon 3, eikä käyttäjä voi sitä itse muuttaa.

Mulla oli kolmosella, mut laitoin sen vitoselle mut ei vissiin auttanu sen enempää. Ehkä just ja just nousee siihen normin alarajalle ku puhuu ihab normaalilla äänellä. Luulis että se ottais hieman herkemminkin sen äänen.
Pitää vissiin teipata mikki leukaan kiinni :eek:

Niin ja opettelua tuossa tuntuu mulle olevan ihan tarpeeks :D Sais vaan ton mikin niin että naapurit ei ihmettele ketä unittia minä huutelen himas :p

Edit: Tk miten mä sit pystyn säätää sitä? ps3 on 2.8 ja sonyn headset? tai sit se ei vaan säädä sitä isommalle ku 3.

Eipä minullakaan toiminut luotettavasti Sonyn oma langaton headsetti. Ilmeisesti peliäänet kaiuttimista sotkevat puheentunnistusta. Hankin tilalle Sharkoonin kuulokemikrofonisetin (=peliäänet kuluvat kuulokkeista eivätkä häiritse puheentunnistusta eivätkä muuta perhettä). Johan alkoi toimia. Onnistumisprosentti on 95%. Toisinaan peli tulkitsee komennon väärin eli kaikkea fingelskaa se ei 100%:sti ymmärrä :) .

Edit: Tk miten mä sit pystyn säätää sitä? ps3 on 2.8 ja sonyn headset? tai sit se ei vaan säädä sitä isommalle ku 3.

Aika mielenkiintoista, että se toimii erilailla kun mulla, siis Sonyn omalla Tosin mulla on jenkki versio mikistä, mutta ei luulis että niissä mitään eroa on.

Pystyy kyllä veivaan 1-5 ja ainakin joskus se säätö vaikutti, en ollut edes huomannut tuota päivityksen tuomaa muutosta. Nyt en ole varma, että vaikuttaako se numero enää mitään? Voi olla, että ei. Näyttää siis siltä, että on vähän tökerösti tehty tuo muutos kun käyttäjälle annetaan kuitenkin ymmärtää, että vola vaihtuu.

Tosin mulla on aina muutenkin ollut se kolmosessa, koska se on sopiva. Hyvä muutos tökeryydestä huolimatta, tämä selittää myös sen että Socomissa ei enää meinaa lähtee pää irti kun osa jengistä huutaa mikkiin vitosella. Näyttää muuten vielä siltä, että koskee muitakin kuin Sonyn omaa koska mun puhelimen headset (Nokia BH-902) käyttäytyy vastaavasti.

Et kai sä tässä voi muuta kun koittaa käännellä sitä optimaaliseen asentoon ja toivoa, että se ottaa? Mulla ei kyllä ole mitään ongelmia, eli komennot menee väärin vain jos puhun huolimattomasti.

Eipä minullakaan toiminut luotettavasti Sonyn oma langaton headsetti. Ilmeisesti peliäänet kaiuttimista sotkevat puheentunnistusta. Hankin tilalle Sharkoonin kuulokemikrofonisetin (=peliäänet kuluvat kuulokkeista eivätkä häiritse puheentunnistusta eivätkä muuta perhettä). Johan alkoi toimia. Onnistumisprosentti on 95%. Toisinaan peli tulkitsee komennon väärin eli kaikkea fingelskaa se ei 100%:sti ymmärrä :) .

Niin, tämähän voisi kai Pertsankin ongelman ratkaista? Tässä on varmaankin omat säädöt itse laitteessa ja bofooria varmasti löytyy. Ekan kerran kun kuulin sun tähän juttelevan, niin kuulu kyllä kristallin kirkkaasti. Ero vanhaan oli ilmeinen.

Oliko se Wesa tämä malli?

SHARKOON Technologies GmbH

Kun kaveri jokin aika sitten oli hommannut Xboxille juuri nuo ja hehkutti, että on aika parhaat. Ja että se 5.1 oikeesti kai toimii?

Itekin kiinnostas moisia vähintäänkin kokeilla, mutta en ole jaksanut vielä vaivautunut perehtyyn koska joutuisin ilmeisesti haarottaan optisen SPDIFF kaapelin ja en jaksaisi. Tosin kai sitä voi Stereonakin käyttää, mutta sitten menee osa laitteen potentiaalista haaskuun.

Jos keksin jonkun helpon ja halvan keinon siihen SPDIFF dilemmaan, niin noi on ostoslistalla. On vaan vähän kalliit lelut, mutta mitäpä sitä ei olisi valmis tekemään parhaan mahdollisen End War kokemuksen saavuttamiseksi :)

Edit: Tervetuloa We_sa foorumeille!

Edit2: Eiku perhana, onhan mun vahvistin vanhuksessa sentään optinen lähtö. Eli jossei se vahvistin ota kantaa siihen signaalin ja ulostaa sen myös 5.1, niin saisin noi superkuulokkeet toimintaan ilman mitään säätöä :O Nythän noi alkokin kiinnostaa...varsinkin kun olen kuullut toiseen päähän että kuinka selkeesti ne kuuluu. Oli tuo malli tai ei, niin vaikuttaa kyllä hyvältä merkiltä näihin hommiin.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Joo taidan luovuttaa ja laittaa pelin takas myyntiin :D Ei tuu mitään ku ei voi mikkiä käyttää. joko puhun liian läheltä tai liian kaukaa :mad: Peli itsessään oli minua kiinnostava mut toi mikki rumba vähän pilaa sitä kun jää muuten jalkoihin...
:o

Joo taidan luovuttaa ja laittaa pelin takas myyntiin :D Ei tuu mitään ku ei voi mikkiä käyttää. joko puhun liian läheltä tai liian kaukaa :mad: Peli itsessään oli minua kiinnostava mut toi mikki rumba vähän pilaa sitä kun jää muuten jalkoihin...
:o

Jos peli kiinnostaa, niin ei sitä tuolla syyllä olisi kandenu dumbata, mutta ihan miten vaan. Kaikki komennot saa D-ppädillä sieltä valikosta tai osoittamalla kohdetta ja painamalla X tai kolmio. Itse pelaan tyyliin 90% ilman voiceja, vain satunnaisesti tulee hölistyä ja sillonkaan ei todellakaan olisi mikään pakko. 100% ilman voiceja voi pelata ihan fine, eikä siinä kovin paljon muille eteen anna. Ei varsinkaan 2 vs 2 joka on ehkä yleisin EW:n pelaamistapa.

J oo juuri tuo Xtatic digital on kyseessä. Voin suositella.

Joo, siis itseasiassa kävinkin jo kyseiset luurit poimiin torstaina ja pelkkää positiivista sanottavaa härveleistä. Ko. leluista on tullut muille foorumeille jo pari sanaa laitettua, mutta täältä en ole vilä Kuulokemikki-keskustelua löytänyt. Tarvii jossain vaiheessa etsiä sopiva ketju ja kehaista niitä vähän, kyllä kelpaa vetää End Waria ja mm. Socomia noilla. Varmaan sama homma ihan kakkien pelien kohdalla.

Joo, siis itseasiassa kävinkin jo kyseiset luurit poimiin torstaina ja pelkkää positiivista sanottavaa härveleistä. Ko. leluista on tullut muille foorumeille jo pari sanaa laitettua, mutta täältä en ole vilä Kuulokemikki-keskustelua löytänyt. Tarvii jossain vaiheessa etsiä sopiva ketju ja kehaista niitä vähän, kyllä kelpaa vetää End Waria ja mm. Socomia noilla. Varmaan sama homma ihan kakkien pelien kohdalla.

Tiesin, että vaikutelma on positiivinen. Ainoa ongelma on ollut paitaankiinnitysklipsun rikkoutuminen: se katkesi ja irtosi kaapelista. Sitä voi silti edelleen käyttää, kunhan laittaa kaapelin klipsun leukojen väliin ja vasta sitten klipsun paitaan kiinni. Toimii edelleen noin muokattuna hyvin. Dolby Digital säätöihin en ole muuten koskenut kuin lisäämällä LFE-kanavan (=subbari) volyymiä 1-2 pykälällä muihin kanaviin verrattuna (=lisää munaa!) :p

Siitähän tämä on veikeä vehje, että sitä voi käyttää sekä PC:n, XBoxin ja PS3:n kanssa :p

Tulipa itsekin aloitettua vihdoin TOW:in tahkoaminen (EU:lla tietenkin). Ihan alkuun tossa saa kyllä olla helisemässä, kun vastustajilta löytyy kaikki upgradet ja tykeimmät unitit. Pari matsia on tullut voitettua ihan 1 vs 1, joissa on kyllä saanut olla jo vähän tuuriakin mukana. Suurimman osan ajasta olen kuitenkin ottanut kohteliaasti turpaan ja niellyt tappion karvasta kalkkia keskittyen yksiköiden päivittämiseen. Kaikesta tästä huolimatta kuitenkin aivan mahti-peli myös onlinenä!

Tulipa itsekin aloitettua vihdoin TOW:in tahkoaminen (EU:lla tietenkin). Ihan alkuun tossa saa kyllä olla helisemässä, kun vastustajilta löytyy kaikki upgradet ja tykeimmät unitit. Pari matsia on tullut voitettua ihan 1 vs 1, joissa on kyllä saanut olla jo vähän tuuriakin mukana. Suurimman osan ajasta olen kuitenkin ottanut kohteliaasti turpaan ja niellyt tappion karvasta kalkkia keskittyen yksiköiden päivittämiseen. Kaikesta tästä huolimatta kuitenkin aivan mahti-peli myös onlinenä!

Itse en ole edes kyennyt kokeilemaan onlinea kun olen niin pallo hukassa tuon pelin kanssa :D

EU taitaa hävitä

EU:lla on hallussaan 5 aluetta. Pariista taistellaan, venäjä on voittanut jo yhden taistelun Pariisista.

:)

Samalla kun ostin Bäfä 2 niin tuli ostettua Tom Clancy's EndWar vaikka onkin jo myöhästä, mutta mukavaa seuraa peli itse teettää yksinkinpelissä.

Ehkä paras strategia peli joka suuntautuu nyky aikaan, eikä pelata millään örkeillä tai muilla olennoilla.
Nettiä olen kokeillut ja hyvä siinä onkin vaihtoehto pelata 1vs1 tai 4va4.

Huonoa pelissä oli että missionit olivat liian lyhyita, mutta muuten hyvin suunniteltu peli.

Hyvää on se nykyaikaisuus, ettei örkeillä tai muilla elukoilla sodita.

Suosittelen

-iTzNolife

'''''''''' EW jäänyt varmaan muiden tulevien uusien stradegia pelien alle, harmi

Musta kyllä kelpo peli, jaksaa pelata edelleen.

Ryssillä kyllä hienot koneet.

Noniin peli pelattu jo helpoimmalla vaikeusasteella =)

-iTzNolife

Siis herranjumala, eikö kukaan enään pelaa tätä helmeä, kuten Gimble sanoi, tylsää välillä rämpyttää yksinpeliä, vaikka se on toki hauskempaa kun ryssien kanssa MP:tä pelaamssa.
Kuulkaas suomalaiseto pistäkää helmi koneeseen ja maailmansota III pyörimään, niin hakataan ne ryssät.

-iTzNolife

Ylös Bottom