Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tom Clancy's The Division

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Bugiksi minäkin niitä luulin, mutta asia olikin niin että on echoja mitä ei edes kuulu kerätä ja echoja joita sit kuunellaan/katsellaan sekä kaiken sen lisäksi niitä voi poimia. Sit on niitä jossa on vaa se takautuma mut niitä ei pysty/kuulu edes kerätä, kaikki echot olen siis itse kerännyt sekä kaikki muutki kerättävät. Jos et tiedä, niin kantsii kartasta valita se vaihtoehto että sielä näkyy vain ne kerättävät eikä mitään muuta, helpottaa kummasti hommia.
Itselläni yhtä vajaa kaikki kerätty mut toi viimeinen echo bugaa niin ettei sitä vain saa kerättyä joten trophy jäi saamatta.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Itselläni yhtä vajaa kaikki kerätty mut toi viimeinen echo bugaa niin ettei sitä vain saa kerättyä joten trophy jäi saamatta.

Mitä echoa tarkoitat? Veikkaan sitä sielä kartan alapuolella olevaa, semmonen takauma jossa on se rekka ja cleaner joka polttaa jonkun tyypin siihen pihalle? Ite ihmettelin nimittäin monesti niitä, mutta sit satamassa olikin vielä eräs echo jonka pystyi kerämään ja trophy kilahti, niitä on muistaakseni muutama jossa on vain takauma eikä niitä pysty kerämään kuten sanoin, ne echo merkit jää sinne karttaan ikuisesti, mutta echot joita pystyy kerämään niin niitä ei keräyksen jälkeen enää kartassa näy.

En kyl epäile etteikö kyseessä sattuisi olemaan bugi, mutta itselläni meni tovi ennenkun löysin sen viimeisen kerättävän echon.

Edit: Lisäys vielä, että vaikka niitä joitakin echoja ei pysty kerämään, laske se ne kuitenkin sinne counteriin. Toi on vaa hieman hämäävää, koska monet luulee että kyseessä on bugi vaikka kaikkiin echoihin ei tule sitä collect kohtaa sen jälkeen kun sen on aktivoinut.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Mitä echoa tarkoitat? Veikkaan sitä sielä kartan alapuolella olevaa, semmonen takauma jossa on se rekka ja cleaner joka polttaa jonkun tyypin siihen pihalle? Ite ihmettelin nimittäin monesti niitä, mutta sit satamassa olikin vielä eräs echo jonka pystyi kerämään ja trophy kilahti, niitä on muistaakseni muutama jossa on vain takauma eikä niitä pysty kerämään kuten sanoin, ne echo merkit jää sinne karttaan ikuisesti, mutta echot joita pystyy kerämään niin niitä ei keräyksen jälkeen enää kartassa näy.

En kyl epäile etteikö kyseessä sattuisi olemaan bugi, mutta itselläni meni tovi ennenkun löysin sen viimeisen kerättävän echon.

Edit: Lisäys vielä, että vaikka niitä joitakin echoja ei pysty kerämään, laske se ne kuitenkin sinne counteriin. Toi on vaa hieman hämäävää, koska monet luulee että kyseessä on bugi vaikka kaikkiin echoihin ei tule sitä collect kohtaa sen jälkeen kun sen on aktivoinut.
Tuo on kerätty. Mut tuo mitä mulla ei kuittaa oli siinä basen yläpuolella olevassa kartassa. Joku michael lacrosse 3 tai joku tollanen side mission. Ei vain saa tota kuitattua vaikka tehtävä kyllä suoriutu läpi.

Eikä mene coutteriin tuo echo vaikka kuin sen suorittaa.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Jos et tiedä, niin kantsii kartasta valita se vaihtoehto että sielä näkyy vain ne kerättävät eikä mitään muuta, helpottaa kummasti hommia.

Jep, tätä lähdin päivällä jo kokeilemaan. Täytyy huomenna vetää tuolla filtterillä kaikki alueet läpi jos sieltä kerättävät echot helpommin löytyisivät.

Tänään meni ilta Dark Zonessa. Neljään pekkaan katuja putsaamassa. Meni siinä muutama ihmispelaajakin pesuveden mukana ja välilä saatiin itse selkää selkeästi ylempi tasoisimmilta. Jännä paikka.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Itellä kans tuo echo bugi. michkael Dufrane jne..

Toivottavasti korjaa ton vaikka en mikäään huora oo. (OON)
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Sellaista vinkkiä näihin toimimattomiin Echoihin, että joskus ne bugaavat, mutta eivät kaikilla. Yksi ratkaisu on hankkia echo jonkin sellaisen pelaajan kautta, joka ei ole löytänyt sitä vielä. Liity sellaisen pelaajan ryhmään ja hakekaa echo. Jos toimii, niin molemmat saavat sen suoritetuksi.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Ensin pari kyssäriä pelistä jos joku jaksais vastailla ja sen jälkeen yleistä fiilistä pelistä:

-Mistä valitaan aseeseen noi explosive bullets jne. Mulla näkyy tuolla inventaariossa että on noita erikoisluoteja mutta miten ne valitaan aseeseen?
- Tuleeks tavarat Dark Zonelta suoraan reppuun kun ne toimitettu kopterilla?
- Noi armorien merkit on vähän jäänyt mysteeriksi eli siinä on ne kolme eri merkkiä. Keskimmäinen on vissiin health? Sit on ne kaks muuta, onks se toinen joku shield jne? Jos katon vaikka että armor 63, on parempi kuin mikä mulla nyt on mutta sit siinä ei oo esim. health vaan joku toinen mikä on buustattu. Miten noihin kannattaa panostaa? Kannattaaks panostaa niin että kaikki armorit on tuota samaa tai miten nuo käytännössä vaikuttaa pelattavuuteen?

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Itekin päässy jo alkua pidemmälle. Level 11 tällä hetkellä. Alussa oli vähän nihkeät fiilikset mutta kun pidemmälle on pelannut niin peli on alkanut ihan hyvin maistumaan. Oikeastaan en muista että olisin ollut näin fiiliksissä Ubisfotin pelistä pitkään aikaan. Onhan tässä paljon vikojakin mutta jossain on onnistuttu kun tempaa näin hyvin mukaansa.

Aseiden craftaus ja inventaarion setviminen on kivaa puuhaa taistelujen välillä, tulee vahvasti Borderlands mieleen. Siinäkin iso osa viehätystä oli juurikin tuo aseiden keräily, vaihtelu ja parempien löytäminen. Main missioneita oon pelannut pääasiassa matchmaking muiden pelaajien kanssa ja pari iltaa sitten oli aika hapokkaat sessiot parin random tyypin kanssa. Hard-tasolla mentiin ja voin sanoa että aika monta kertaa kuoltiin. Mutta hauskaa oli ja vihdoin ja viimein saatiin homma purkkiin. Normal-tasolla noi tehtävät on liian läpijuoksua, hardilla kannattaa pelata niin joutuu jo vääntämään. Parasta tässä pelissä on oikeastaan se että ns. tarinavetoinen yksinpeli on sulautettu moninpeliin sujuvasti. Yksin on hauska puuhastella ja miettiä päivityksiä jne. mutta sitten tehtäviä on hauska kun pääsee tekemään muiden kanssa. Tää on mun mielestä hyvä suunta. Ite en oo moninpeleistä yleensä innostunut juuri sen takia että usein ne on vaan että valitaan joku alue missä riehutaan adhd-menolla ja se on sitten siinä. Tässä on yksinpelaajalle jotain sekä voi myös nauttia moninpelistä.

Oon pelannut sniper-shotgun yhdistelmällä enimmäkseen. Noi Marksman Riflet on aika tehokkaita ja mun mielestä useimmiten paljon hyödyllisempä kuin Assault Riflet. Hyvä damage ja pystyy kaukaakin vihuja snaippaamaan hyvin mutta toimii myös lähitaistelussa ilman kiikaria. Shotgun on sit kun noi pesäpallo ja kilpiäijät pääsee yllättämään niin ne nopeesti kumoon sillä.

Kävin myös Dark Zonella pyörähtämässä ja siellä oli kyllä hieno meininki. Saa olla koko ajan varuillaan. Törmäsin kuitenkin pelkästään friendly-pelaajiin ja pari kertaa vaan lähdin muiden pelaajien messiin ja hoidettiin vihut yhdessä ja tavaroiden toimittaminen. Tällainen uhkaavuus jotenkin puuttuu täysin tuosta pääpelistä mutta toisaalta myös siistiä että on erikseen tällainen alue missä on sit ihan oma meininki.

Huonoja puolia, sivutehtävät on sitä samaa Ubi-pakkopullaa niinkuin aina ja tässä niitä joutuu vielä vähän tekemään että saa levelit ylös. Hostage Rescue anyone? Kauhee määrä aina noita sivutehtäviä ja kaikki toistaa samaa kaavaa. Sit kun noi on vielä normal-tasolla eikä niitä voi pelata hardilla niin noi on ihan läpijuoksua suurimmaksi osaksi. Lisäksi auto-aimia EI SAA POIST PÄÄLTÄ! WTF??! Hardilla toi ei niin haittaa kun on muutenkin ihan haastavaa mutta normalilla helpottaa kyllä ihan liikaa. Lisäksi maailma on vähän hengetön. Jotenkin näistä Ubisoftin peleistä puuttuu nykyään aina joku "sielukkuus", nää on tällaisia leikkikenttiä missä vaan ympäristö on muutettu mutta jotenkin noi maailmat jää aina vähän hengettömiksi. En tiedä mikä siinä on mutta ei vaan jotenkin tuu sellaista immersioa että olis hylätyssä New Yorkissa missä uhka vaanii joka kulmalla. Paitsi Dark Zonessa mutta sielläkin sen uhkan tekee oikeastaan se että kuka vaan voi puukottaa sua selkään jotenkin joutuu olemaan varuillaan sekä AI:n että muiden pelaajien takia mikä on kyllä omalla tavallaan nerokas konsepti.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Ensin pari kyssäriä pelistä jos joku jaksais vastailla ja sen jälkeen yleistä fiilistä pelistä:

-Mistä valitaan aseeseen noi explosive bullets jne. Mulla näkyy tuolla inventaariossa että on noita erikoisluoteja mutta miten ne valitaan aseeseen?
- Tuleeks tavarat Dark Zonelta suoraan reppuun kun ne toimitettu kopterilla?
- Noi armorien merkit on vähän jäänyt mysteeriksi eli siinä on ne kolme eri merkkiä. Keskimmäinen on vissiin health? Sit on ne kaks muuta, onks se toinen joku shield jne? Jos katon vaikka että armor 63, on parempi kuin mikä mulla nyt on mutta sit siinä ei oo esim. health vaan joku toinen mikä on buustattu. Miten noihin kannattaa panostaa? Kannattaaks panostaa niin että kaikki armorit on tuota samaa tai miten nuo käytännössä vaikuttaa pelattavuuteen?


Ristiohjain vasemmalle ja valitset räjähtävät ammukset. Toimii vain muutamassa panoksessa

Darkzonelta kotiutetut tavarat menee basen isoon arkkuun extracted ikkunan taakse.

Ja noissa armoreissa noi eri alueet on pääasiassa sitä varten et mitä roolia pelaa. Jos tankki niin helaa paljon jne...
 
Pidät sitä ristiohjainta pohjassa, niin sieltä tulee vaihtoehtoja. Samoin myös valitaan eri kranaatit. Aseissa ei missään nimessä sitten kannata tuijottaa liikaa sitä DPS lukua. Ellei oo niin kone että saa kaikki kudit perille [emoji3] Mieluummin panostaa aseen damageen ja critical hit change ja critical hit damageen. Submachine Gun on aikas mahtavia lähitaisteluun.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Ensin pari kyssäriä pelistä jos joku jaksais vastailla ja sen jälkeen yleistä fiilistä pelistä:

-Mistä valitaan aseeseen noi explosive bullets jne. Mulla näkyy tuolla inventaariossa että on noita erikoisluoteja mutta miten ne valitaan aseeseen?
- Tuleeks tavarat Dark Zonelta suoraan reppuun kun ne toimitettu kopterilla?
- Noi armorien merkit on vähän jäänyt mysteeriksi eli siinä on ne kolme eri merkkiä. Keskimmäinen on vissiin health? Sit on ne kaks muuta, onks se toinen joku shield jne? Jos katon vaikka että armor 63, on parempi kuin mikä mulla nyt on mutta sit siinä ei oo esim. health vaan joku toinen mikä on buustattu. Miten noihin kannattaa panostaa? Kannattaaks panostaa niin että kaikki armorit on tuota samaa tai miten nuo käytännössä vaikuttaa pelattavuuteen?

[...]

Aseiden craftaus ja inventaarion setviminen on kivaa puuhaa taistelujen välillä, --
Pari vastausta jo tullutkin, mutta sanotaan silti

Nuolinäppäimiä pidät pohjassa (vasen, alas, oikea) niin aukeaa 3 eri valikkoa jossa jokaisella oma tehtävänsä, kranaatteja, emoteja ja consumables.

Armori on pelkkä armori jo ne muut ei siihen sinänsä vaikuta. Ne 3 eri merkkiä on Firearms, Stamina ja Electronics. Firearms vaikuttaa siihen kuinka paljon damagea aseet tekee, Stamina vaikuttaa healthiin ja Electronics vaikuttaa skill poweriin. Ja syy tälläiseen nimeämiseen on se että siellä on aseita ja gearia joissa on niitä ominaisuuksia jotka voi myös vaikuttaa noihin kolmeen "pää-tekijään". esim. +1435 skill power, +2645 health tai SMG weapon damage +546.

Ei niihin aseiden craftaamiseen kannata hirveästi materiaaleja tuhlata pelin alussa, ihan näin end gamea ajatellen :rolleyes:
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Ryöstöretkellä meni sunnuntainen iltapäivä. Neljän kopla vauhdissa ja keltaista tuli, liilan ohella. Paras kun katsoo mihin on tilattu kopteria ja eikun apajille valmiiseen pöytään. :D

CekM3l-W8AAVXHP.jpg:large
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Ryöstöretkellä meni sunnuntainen iltapäivä. Neljän kopla vauhdissa ja keltaista tuli, liilan ohella. Paras kun katsoo mihin on tilattu kopteria ja eikun apajille valmiiseen pöytään. :D
SAATANAN MULK**T!! Lähtökohtaisesti harmittaan, kun olen ko. kokenut. Menetin sen ihanan keltaisen tavaran tuollaisille rosvoille. Toisaalta, eihän tässä pelissä ole muuta pvp:tä tällähetkellä, joten go for it. Mitä ideaa, jos käydään listimässä 32 levelin bossit ja extractia tavaroille. Tavalaan kyllä peli kaipaisi oikeasti pvp moodin tuon hybridin lisäksi.

ps. en siis kokenut ko. menetystä nisupullallle, vaan jollekkin toiselle.. :)
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

SAATANAN MULK**T!! Lähtökohtaisesti harmittaan, kun olen ko. kokenut. Menetin sen ihanan keltaisen tavaran tuollaisille rosvoille.

Heh, joo toi jännityksen ylläpito Dark Zonella on kyllä addiktoivaa puuhaa. Vaaran tunne ja menetyksen pelko on jotain konkreettista, kun iskee rogue-merkki päälle ja metsästäjästä tulikin metsästettävä. Porukka antaa tietty jotain turvaa, mutta joukolla ne muutkin tulee päälle kuin yleinen syyttäjä. Saisi olla koko Manhattan yhtä ja samaa Dark Zonea.

Tehtiin eilen kaksi ryhmää 3+4, jolloin tiimietu oli vieläkin selvempää. Tuolla porukalla lähtee jo mille tahansa "retkelle". Sheriffin tähti laitetaan tosin siinä vaiheessa povitaskuun. :D
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Olin eilen niin lähellä Dark Zonen tasoa 50, vain muutama tuhat kokemuspistettä puuttui, joten päätin ensi kertaa lähteä alueelle yksin. Reilu tunti siinä vierähti, monta kuolemaa tietokonepelaajien takia ja olo oli melkoisen turvaton jos tuli taistelu eteen, vaikka aseet ovatkin kovaa tasoa. Piti hiippailla varjoissa, kiertää isommat porukat, odottaa kykyjen latautumista ja iskeä takaisin sopivissa kohdissa.

Sattumalta pelastin myös erään satunnaisen pelaajan hengen, kun osuin paikalle, nostin hänet viime hetkellä ylös, sokaisin nimetyn vihollisen ja ammuin matalaksi. Jään siihen tulitueksi ja tiputtelen vihollisia snipulla, niin eikös tämä samainen pelaaja ryntää sitten suojan takaa suoraan tulilinjalle ja saan 20 sekunnin rogue-statuksen. Ei ollut kaukana, että tämä pelaaja olisi pudonnut maahan yhden laukauksen takia, jolloin penaltia olisi rapsahtanut 90sek. Näin snipun skobesta, kun pari pelaajaa teki kauempana täyskäännöksen ja pakenin reppu täynnä tavaraa kauemmas. Oli aika tuskaiset paikat, mutta onneksi käytössä oli signature skill, jolla saa 15 sekunnin ajaksi 25% nopeuslisän ja sillä pääsin pakoon.

Lopulta sitten sain tason 50 ja kävin ostamassa kasan blueprinttejä Dark Zonen myyjiltä. Tänään sitten kokoamaan niitä :).
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Tehtiin eilen kaksi ryhmää 3+4, jolloin tiimietu oli vieläkin selvempää. Tuolla porukalla lähtee jo mille tahansa "retkelle". Sheriffin tähti laitetaan tosin siinä vaiheessa povitaskuun. :D

Tämä oli kyllä mukava kokea uudestaan, vaikka saikin koko ajan varoa, kun ei tiennyt jos joukossa oli muitakin ihmispelaajia kuin chatissa olleet.

Miinuksena tässä kuitenkin pienet lagipiikit, joita tuli tasaisin väliajoin, etenkin valloittaessamme DZ3:n laskeutumisalustaa, jossa Torch-pomo majailee.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Onko teillä ollut main missioneissa mitään bugeja? Itellä eilen kun pelasin yhtä tehtävää hardilla matchmaking parin tyypin kans niin piti räjäyttää useampi sellaisia tankkeja. Jäi jumiin viimeiseen tankkiin ja siinä kaikki 4 pelaajaa tyhjensi kranut ja lippaatt siihen ja sit siinä ihmeteltiin aikamme että no mitäs nyt. No ite kyllästyin odotteluun ja lähdin ulos tiimistä ja kokeilin uudestaan toisen pelaajan kans. No nyt ei päästy ensimmäistä tankkia pidemmälle ja sama homma siinä taas ihmeteltiin että mikäs on homman nimi.

Noh, vaihdoin sit kokonaan tehtävää. Menin level 11 hahmolla level 12 tehtävään hardilla ja ei olis pitänyt. Muutkin pelaajat oli level 11 niin ei kyllä oikein ollut saumoja. Kova oli yritys mutta jonkun tunnin yrittämisen jälkeen luovutin. Vähän liian pitkiä noi tehtävät välillä. Muutenkin oli vähän epäreilu ja typerä meininki kun vihut kävelee shotgun kädessä terminaattorin tavoin suoraan päälle ja seuraa kun hai laivaa. Alat snaippailemaan jo kaukaa mutta tuntu että headshotitkaan ei paljoa auta. Ja sit kun ne on vieressä niin koitat hakea suojaa ja tuuttaa niitä shotgunilla minkä ehdit mutta ei auta.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Onko teillä ollut main missioneissa mitään bugeja? Itellä eilen kun pelasin yhtä tehtävää hardilla matchmaking parin tyypin kans niin piti räjäyttää useampi sellaisia tankkeja. Jäi jumiin viimeiseen tankkiin ja siinä kaikki 4 pelaajaa tyhjensi kranut ja lippaatt siihen ja sit siinä ihmeteltiin aikamme että no mitäs nyt. No ite kyllästyin odotteluun ja lähdin ulos tiimistä ja kokeilin uudestaan toisen pelaajan kans. No nyt ei päästy ensimmäistä tankkia pidemmälle ja sama homma siinä taas ihmeteltiin että mikäs on homman nimi.

Noh, vaihdoin sit kokonaan tehtävää. Menin level 11 hahmolla level 12 tehtävään hardilla ja ei olis pitänyt. Muutkin pelaajat oli level 11 niin ei kyllä oikein ollut saumoja. Kova oli yritys mutta jonkun tunnin yrittämisen jälkeen luovutin. Vähän liian pitkiä noi tehtävät välillä. Muutenkin oli vähän epäreilu ja typerä meininki kun vihut kävelee shotgun kädessä terminaattorin tavoin suoraan päälle ja seuraa kun hai laivaa. Alat snaippailemaan jo kaukaa mutta tuntu että headshotitkaan ei paljoa auta. Ja sit kun ne on vieressä niin koitat hakea suojaa ja tuuttaa niitä shotgunilla minkä ehdit mutta ei auta.

Tää on vissiin tunnettu bugi. Itsekin koitin tehdä tehtävän muutaman kerran ja aina tehtävä jäi johonkin tankkiin. Ite en jaksa tehdä enää tätä tehtävää, mut kuulemma kun yrittää tarpeeks monta kertaa niin sen saa suoritettua.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Tää on vissiin tunnettu bugi. Itsekin koitin tehdä tehtävän muutaman kerran ja aina tehtävä jäi johonkin tankkiin. Ite en jaksa tehdä enää tätä tehtävää, mut kuulemma kun yrittää tarpeeks monta kertaa niin sen saa suoritettua.

Ok kiitti tiedosta. Taidan itekin jättää tuon väliin tai tehdä sit jos tulee joku päivitys mikä korjaa tuon.
 
Ylös Bottom