Vastaus: Tom Clancy's The Division
Heh, kaikkea sitä saa kokea.
Eräs heppu pyysi mukaan Russian Consulaten challenge-tason tehtävään ja lopussa tehtiin jotain kummallista... tietoisesti siis. Kun päästiin Hornet-bossin luo, niin juostiin porukalla ohi, laitettiin mobile cover portin "sisään" ja klitsattiin siitä toiselle puolelle. Tämän jälkeen alkoi melkoinen poraaminen Hornetin lähellä olevan seinän hajottamiseksi ja yksi meistä jäi kävi aina kuolemassa jäljelle jääneille viholliselle Hornetin tappamisen jälkeen ja sama pelaaja syntyi uudestaan viimeiselle checkpointille ja taas sama uudestaan. Saaliina kymmeniä keltaisia lootteja ja hurja määrä phoenix credittejä
Harmi kyllä kyseinen bugi tullaan kuulemma huomenna poistamaan, mutta kivaa oli. Ideana seinän poraamisessa oli, että Hornet ei "näe" pelaajia, mutta tehdystä raosta pystyy kuitenkin ampumaan rauhassa.
Ohan tota tullu tehtyy jo sen viikon verran iha niin paljon ettei oikeesti enää jaksa, mut eipä siit oikeesti mitään hyötyy itelle oo ollu ku se että saanu niitä crafting materiaaleja saman verran mitä DZ:llä olis menny keräämiseen helvetisti enemmän aikaa. Aseet ja gearit aika lailla valmiina Incursioneihin.
Niistä puheenollen, incursionissa on 2 vaikeutta; Hard ja Challenging. Hardiin suositellaan täyttä ilvl31 geari kokonaisuutta ja astetta vaikeampaan sitten tarviikin jo noita uusia gear settejä joita DLCssä tulee. Challengesta sen verra että niitten [Massiven/Ubin] talossa olevien "parhailla pelaajilla" meni se pari päivää vetää se läpi. Muutamia syitä vissii vois olla uudet pelimekaniikat, vihollisten määrä ja sit tietysti se että ainakaan Challengessa ei ole yhtäkään checkpointtia.
Tähän voisi sitten vielä listailla joitain muita juttuja tosta Special Reportista (muistelen tässä että saattaa jotkin luvut vähän heittää tai yksityiskohta vähä vinossa):
- 4 gear settiä joista jokanen "erikoistuu" tiettyyn rooliin, yksi taisi olla erityisesti sopiva DZlle. Näitä gear settien palasia saa "helpoiten" incursioneista ja ainakin tuo "DZ settiin" saa osia DZltä
- Karkeesti tunnin välein DZllä tulee supply drop ja vihollisia sen ympärille, paketista löytyy hyvää kamaa jota ei tarvitse extractata ja vain yksi ryhmä voi sen saada
- Leveli rajotukset geariin häviää ja tilalle tulee gear score(?)
- Incursionit, ja mielestäni kaikki muutkin missionit, etsii pelaajia saman gear scoren perusteella ja peliä ei voi jekuttaa piilottamalla kamaa inventorioon sillä peli tarkistaa scoren sielläkin olevien tavaroiden perusteella
- Mapissa oli pieni laajennus DZn vas. yläkulman luona PvE alueella joka ylettyi Central Parkin(?) oik. alakulmaan. Reportissa ei mitään mainittu asiasta että saatto olla vahinko tai sitten vain pistetään kyseinen homma devi buildin piikkiin.
- Enemmän daily ja weekly aktiviteettaja (meni aikalailla kokonaan ohi että ei tän enempää tästä)
- Loot traiding: Oman ryhmän kesken, tapahtuu checkpointeilla ja tavara pudotetaan maahan ja kuka tahansa ryhmän jäsenista voi sen nostaa (olkaa varovaisio randomien kanssa). X tavaraa voi pudotella niin paljon kuin haluaa, muistaakseni 2 tunnin ajan
- Jokaisen uuden Incursionin mukana tulee uusia pelimekaniikkoja
- Incursioneja voi pelata niin paljon kuin haluaa ja joka kerta saa jotain (hyvää) loottia, mutta sitten niissä on myös weekly rewardi joka on parempi lootti, "might be a HE weapon"