Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tom Clancy's The Division

Vastaus: Tom Clancy's The Division

okei ehkä olisi kannattanut panostaa kysymykseen enemmän :D . eli siis tiedän että saa noista "salkuista" ja mulla onkin paikat tiedossa missä näitä salkkuja on. ne vaan on aina tyhjiä, varmaan 3 päivää mennyt tuon yhden ettimiseen. onko oikeasti ne niin harvassa vai mikä siinä on että niitä ei löydy?
Salkkujahan koko DZllä on ainaki se 50 kipaletta ja reset aika sen 2h, jos on yhtään huono tuuri ni laukut jotka löydät on joku toinen jo lootannut viimeisen 2h aikana.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Salkkujahan koko DZllä on ainaki se 50 kipaletta ja reset aika sen 2h, jos on yhtään huono tuuri ni laukut jotka löydät on joku toinen jo lootannut viimeisen 2h aikana.

siis harvassa ne on ne kerrat että salkuista edes vihreitä "dekkejä" tulee, kokoajan vaan paukuttanut tyhjää mutta tosiaan oma "polku" mitä olen juossut niin käsittää 7 salkkua joten siinäkin voi tietty olla ongelman ydin :D

onkohan mitään karttaa mistä nämä salkut löytäisin?...okei ehkä se vie sen löytämisen ilon osittain pelistä mutta tärkeempi olisi niitä "dekkejä" nyt löytää.

satunnaisia salkkuja olen löytänyt ympäri mappia mutta jostain syystä oma suuntavaisto ei tossa pelissä toimi ollenkaan.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Kausipassin omaaville löytyy tutulta Reward Claim Vendorilta asukokonaisuudet:

  • NY Trooper Outfit
  • Motorcycle Police Outfit
  • Sheriff Outfit
  • SWAT Outfit

Ei muuta kuin sinistä koppalakkia päähän ja tähti rintaan.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

siis harvassa ne on ne kerrat että salkuista edes vihreitä "dekkejä" tulee, kokoajan vaan paukuttanut tyhjää mutta tosiaan oma "polku" mitä olen juossut niin käsittää 7 salkkua joten siinäkin voi tietty olla ongelman ydin :D

onkohan mitään karttaa mistä nämä salkut löytäisin?...okei ehkä se vie sen löytämisen ilon osittain pelistä mutta tärkeempi olisi niitä "dekkejä" nyt löytää.

satunnaisia salkkuja olen löytänyt ympäri mappia mutta jostain syystä oma suuntavaisto ei tossa pelissä toimi ollenkaan.

Tukikohdan yksi päivitys avaa Darkzonelle ne Division Techin sijainnit talotasolla, eli saat kartalle näkyviin ne talot jossa Divison Techiä on. Sitten vaan sinne ja könyyt nurkat läpi, käytä vaikka sitä pulse-modia jossa näet loottiarkut seinien läpi. Ei niistä toki aina tule keltaista tekniikkaa, Scavenging kyky voinee auttaa tässäkin.

Jotkut pomovihut voi kans pudottaa keltaista tekniikkaa.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Täytyy itekin alkaa tekee noita reittijuoksuja, jotain satunnaisia laukkuja sieltä täältä löytänyt. Nyt kun tuli DZ level 50, olis noi techit hyvin tarpeellisia.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Heh, kaikkea sitä saa kokea.

Eräs heppu pyysi mukaan Russian Consulaten challenge-tason tehtävään ja lopussa tehtiin jotain kummallista... tietoisesti siis. Kun päästiin Hornet-bossin luo, niin juostiin porukalla ohi, laitettiin mobile cover portin "sisään" ja klitsattiin siitä toiselle puolelle. Tämän jälkeen alkoi melkoinen poraaminen Hornetin lähellä olevan seinän hajottamiseksi ja yksi meistä jäi kävi aina kuolemassa jäljelle jääneille viholliselle Hornetin tappamisen jälkeen ja sama pelaaja syntyi uudestaan viimeiselle checkpointille ja taas sama uudestaan. Saaliina kymmeniä keltaisia lootteja ja hurja määrä phoenix credittejä :D

Harmi kyllä kyseinen bugi tullaan kuulemma huomenna poistamaan, mutta kivaa oli. Ideana seinän poraamisessa oli, että Hornet ei "näe" pelaajia, mutta tehdystä raosta pystyy kuitenkin ampumaan rauhassa.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Heh, kaikkea sitä saa kokea.

Eräs heppu pyysi mukaan Russian Consulaten challenge-tason tehtävään ja lopussa tehtiin jotain kummallista... tietoisesti siis. Kun päästiin Hornet-bossin luo, niin juostiin porukalla ohi, laitettiin mobile cover portin "sisään" ja klitsattiin siitä toiselle puolelle. Tämän jälkeen alkoi melkoinen poraaminen Hornetin lähellä olevan seinän hajottamiseksi ja yksi meistä jäi kävi aina kuolemassa jäljelle jääneille viholliselle Hornetin tappamisen jälkeen ja sama pelaaja syntyi uudestaan viimeiselle checkpointille ja taas sama uudestaan. Saaliina kymmeniä keltaisia lootteja ja hurja määrä phoenix credittejä :D

Harmi kyllä kyseinen bugi tullaan kuulemma huomenna poistamaan, mutta kivaa oli. Ideana seinän poraamisessa oli, että Hornet ei "näe" pelaajia, mutta tehdystä raosta pystyy kuitenkin ampumaan rauhassa.
Ohan tota tullu tehtyy jo sen viikon verran iha niin paljon ettei oikeesti enää jaksa, mut eipä siit oikeesti mitään hyötyy itelle oo ollu ku se että saanu niitä crafting materiaaleja saman verran mitä DZ:llä olis menny keräämiseen helvetisti enemmän aikaa. Aseet ja gearit aika lailla valmiina Incursioneihin.

Niistä puheenollen, incursionissa on 2 vaikeutta; Hard ja Challenging. Hardiin suositellaan täyttä ilvl31 geari kokonaisuutta ja astetta vaikeampaan sitten tarviikin jo noita uusia gear settejä joita DLCssä tulee. Challengesta sen verra että niitten [Massiven/Ubin] talossa olevien "parhailla pelaajilla" meni se pari päivää vetää se läpi. Muutamia syitä vissii vois olla uudet pelimekaniikat, vihollisten määrä ja sit tietysti se että ainakaan Challengessa ei ole yhtäkään checkpointtia.

Tähän voisi sitten vielä listailla joitain muita juttuja tosta Special Reportista (muistelen tässä että saattaa jotkin luvut vähän heittää tai yksityiskohta vähä vinossa):

- 4 gear settiä joista jokanen "erikoistuu" tiettyyn rooliin, yksi taisi olla erityisesti sopiva DZlle. Näitä gear settien palasia saa "helpoiten" incursioneista ja ainakin tuo "DZ settiin" saa osia DZltä

- Karkeesti tunnin välein DZllä tulee supply drop ja vihollisia sen ympärille, paketista löytyy hyvää kamaa jota ei tarvitse extractata ja vain yksi ryhmä voi sen saada

- Leveli rajotukset geariin häviää ja tilalle tulee gear score(?)

- Incursionit, ja mielestäni kaikki muutkin missionit, etsii pelaajia saman gear scoren perusteella ja peliä ei voi jekuttaa piilottamalla kamaa inventorioon sillä peli tarkistaa scoren sielläkin olevien tavaroiden perusteella

- Mapissa oli pieni laajennus DZn vas. yläkulman luona PvE alueella joka ylettyi Central Parkin(?) oik. alakulmaan. Reportissa ei mitään mainittu asiasta että saatto olla vahinko tai sitten vain pistetään kyseinen homma devi buildin piikkiin.

- Enemmän daily ja weekly aktiviteettaja (meni aikalailla kokonaan ohi että ei tän enempää tästä)

- Loot traiding: Oman ryhmän kesken, tapahtuu checkpointeilla ja tavara pudotetaan maahan ja kuka tahansa ryhmän jäsenista voi sen nostaa (olkaa varovaisio randomien kanssa). X tavaraa voi pudotella niin paljon kuin haluaa, muistaakseni 2 tunnin ajan

- Jokaisen uuden Incursionin mukana tulee uusia pelimekaniikkoja

- Incursioneja voi pelata niin paljon kuin haluaa ja joka kerta saa jotain (hyvää) loottia, mutta sitten niissä on myös weekly rewardi joka on parempi lootti, "might be a HE weapon"
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Samat asiat videon muodossa. Luvassa kiihkeitä matseja Dark Zonen täydennyspakettien kimpussa, kun useat ryhmät hakevat samaa kohdetta. Incursioni tuntuu näin äkkiseltään lähes toivottomalta tavoittaa, aivan kuten raidit olivat alkuun. Varusteet kunnossa (=paljon pelejä alla) ja oikea tiimikokoonpano yhtälönä ei ihan itsestään selvyys. Mukava kuitenkin saada uutta haastetta ja käsi lipalla niitä kohden!


https://youtu.be/NO9sjFjv12U
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Viikon bannit ois jees kyllä ja kamat pois.

Koen olevani tämän lauseen kohteena, joten vastataan. Mielestäni on ärsyttävää, että joissakin peleissä tiettyjen tavaroiden ja varusteiden hankinta perustuu tuuriin, eikä esim. johonkin tiettyyn suoritukseen, jonka tekemällä saisi vaikkapa jonkin hyvän aseen itselleen. Seikkailuroolipeleissä se on omaan makuuni sopivampaa, mutta ampumapeleihin en oikein tykkää mieltää sitä. Mainittakoon, että Destinyn pelaamisen lopetin sen vuoksi, että tuuri näytteli liian suurta osaa varusteiden parantamiseksi. Sen verran taustaa myös, että Dark Souls 3 on itselleni toistaiseksi vuoden odotetuin peli ja haluan saada Divisionista mahdollisimman paljon irti ennen sen julkaisua, se kun yllätti erittäin positiivisesti "puun takaa". Hurja putki kyllä, julkaisun jälkeen ei ole tullut yhtä ainutta päivää, ettenkö olisi pelannut Divisionia.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Koen olevani tämän lauseen kohteena, joten vastataan. Mielestäni on ärsyttävää, että joissakin peleissä tiettyjen tavaroiden ja varusteiden hankinta perustuu tuuriin, eikä esim. johonkin tiettyyn suoritukseen, jonka tekemällä saisi vaikkapa jonkin hyvän aseen itselleen.
Kunhan se "suoritus" ei perustu huijaamiseen. Huijareille saisi olla ihan oma serveri, missä sitten hakata peliä yötäpäivää ja etsiä uusia porsaanreikiä.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Kunhan se "suoritus" ei perustu huijaamiseen. Huijareille saisi olla ihan oma serveri, missä sitten hakata peliä yötäpäivää ja etsiä uusia porsaanreikiä.

Aivan sama tässä vaiheessa. Pelitunteja on jo lähes kuusi vuorokautta ja kaikki varusteet keltaisena, ehkä hyvällä tuurilla voisi saada pari sellaista, jotka vielä nostaisivat ukon tasoa. Eilinen hamstraaminen nosti ukon statseja niin vähän, ettei se ollut sen arvoista. Järkihän siinä menisi jos alkaisi samalla tavalla paukuttamaan kokonaisia tehtäviä tai toistaisi kymmeniä kertoja jotakin tiettyä reittiä Darkzonella parin hassun varusteen takia, kun muutenkin on tarpeeksi hyvä kokonaisuus. Sen verran kauan olen pelaamista harrastanut, että en ikinä pelaisi itse maksamaani peliä "nopeasti huipulle" jotakin oikotietä, vaan kokeilen sitä lopuksi. Jos se on jonkin mielestä väärin, niin hyväksyn mielipiteen.
 
Ylös Bottom