Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tom Clancy's The Division

Ihmettelin kun pelasin tätä tänään ja tuli fyysisesti hirvee olo, kunnes tajusin sen johtuvan tästä pelistä. Peli nykii ja tökkii niin paljon että FPS on suurimmaksi osaksi varmaan siellä 20-25 pintaan ja välillä tuon allekkin. Vaihdoin Destinyyn joka pyörii kun unelma tähän verrattuna ja olo parantu välittömästi [emoji3] Mitähän tälle on tapahtunut kun ei aikaisemmin ole noin paljoo tökkinyt lähellekkään.
 
Hahaha ainoastaan ubisoft/massive pystyy kuseen pelinsä noin amatöörimaisella tavalla, ihan kun niillä ois menny viimeset +20vuotta nettipelaamisen historiaa ohi ja päättäny vaan että me tehdään tää nyt näin.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Hauskaa lukea näitä juttuja tästä pelistä, kun ensin kehutaan huippupeliksi ja nyt sitten kaikki haukkuu sen minkä ehtii. No ei siinä mitään, jokaisella on oikeus mielipiteeseen ja sitäkin saa vaihtaa [emoji106]ite tykkään pelistä ja pyörii ja toimii ja on todella nautittavaa viihdettä.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

http://tomclancy-thedivision.ubi.co....aspx?c=tcm:154-248717-16&ct=tcm:148-76770-32

Ilmeisesti jotakin vihdoin tapahtuu, mietin vaan kuinka jo olemassa olevaa Jonnelaumaa voidaan rangaista glitchaamisesta jotka ovat keränneet valovuosia paremmat gearit Falcon Lostista. Joo on kiva että tulee kunnon banneja ja kaikkee mutta ei ne mua kiinnosta, ongelma on edelleen siinä että jos ryhdytään johonkin niin sen vois tehdä alusta alkaen kunnolla.
 
Hauskaa lukea näitä juttuja tästä pelistä, kun ensin kehutaan huippupeliksi ja nyt sitten kaikki haukkuu sen minkä ehtii. No ei siinä mitään, jokaisella on oikeus mielipiteeseen ja sitäkin saa vaihtaa [emoji106]ite tykkään pelistä ja pyörii ja toimii ja on todella nautittavaa viihdettä.

Siis ei pelissä mitään itsessään vikaa ole, mutta kyllähän sitä nyt saa ja pitää kertoo jos bugeja on. Kuten itse aikaisemmin kirjoitin, niin tuo tökkiminen meni jo niin pahaksi että ei mitään järkeä ja semmonen ei ole hyväksyttävää. Aina se on Power plantissa ollut tosi paha, mutta kun samaa on kokoajan. Voishan sitä kokeilla pelin uudellenasennusta jos auttaisi.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Aikamoista. Ars Technican artikkelissä linkattu video antaa melkoisen surullisen kuvan nykytilanteesta. Olisi mielenkiintoista tietää mikä on palautus-% Steamin ostajien keskuudessa. Onko tietoa kärsivätkö konsoliversiot myös huijareista?

Konsoliversiot eivät kärsi hakkereista, mutta kaiken maailman exploitesta kyllä. Esim just nämä seinien sisään glitshaavat roguet ja kaiken maailman tehtävien/incursionin kusetukset ym. Tosin ite en ole vielä törmännyt yhteenkää seinän sisällä kökkivästä roguesta ym.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

ja porukka rupee vähenemään ainakin DZ puolella, tänään kun YRITIN hankkia DZ arkun täyteen niin sain ihan DZ03 alueella rauhassa olla.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Joo kyllä sielä melko rauhassa saa nykyään olla, mitä nyt tietenkin kellonajasta ja servusta riippuen välillä on muutama pelaaja ja rogue sielä täällä. Arkut saa rauhassa kerätä ja landmarkit lähes aina putsaamatta.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Vähän tää peli teki "destinyt". Määrättyyn tasoon asti aina silloin tällöin tippui jotain parempaa keltaista kuin on päällä, nyt tulee samaa tai huonompaa ? Pitäisi päästä heviporukkaan falconia ja challengeja suorittaan, että sinista tippuisi.
Toinen vaihtoehto tieten on jauhaa päivästä päivään noita tehtäviä joista tipahtaa 10 phoenix kolikkoa ja sitten kun olet tarpeekso "säästänyt" pääsee ostamaan parempaa sinistä kamaa.

Pariin random challengeen ja falconiin yritin. Heivasivat saatteella, ettei aseet ja GR 170 riitä... että silleen. No kesä ovella ja muutakin puuhaa kuin pelit...
 
Pidät itsesi leaderina, niin kukaan ei pysty potkiin pihalle. Teet Dailyt ja sit Challenge tehtäviä, niin nopeasti sitä phoeniksii tulee. 170 riittää vallanmainiosti Challenge tehtäviin, Falconiin ei paitsi hardeille ehkä.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Nyt on kyllä DZ ihan rikki. Siis jokainen alkaa rogueksi välittömästi kohdatessa. Sen jälkeen juoksevat seinien sisään glitchinä ja sieltä sitten ampuvat. Ei vain ole enää hauskaa pelaaminen. Reilulla taistelulla hyväksyn tappion mutta en noilla glitchi cheateilla... Ja falcon lostia ei vaikuta pelata ainakaan hardilla kun surkeampaa loottia vaan joka kerta kun sen pelaa. Challengella ei vaan pääse läpi. Täytyy vissiin laittaa hetkeksi tauolle peli ja odotella että tolle jotain tehtäis
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

onko täällä ketään joka on pelannut onella tätä tänään? olin tossa frendillä jeesaamassa geareissa kun se pelaa onella. oltiin koko päivä DZ alueella eikä näkynyt kun muutama pelaajaa siellä kokopäivänä ja kuljettiin siis DZ01 ja DZ06 väliä. onko tänään ollut erityisen rikki tää vai onko kato käynyt?
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

onko täällä ketään joka on pelannut onella tätä tänään? olin tossa frendillä jeesaamassa geareissa kun se pelaa onella. oltiin koko päivä DZ alueella eikä näkynyt kun muutama pelaajaa siellä kokopäivänä ja kuljettiin siis DZ01 ja DZ06 väliä. onko tänään ollut erityisen rikki tää vai onko kato
käynyt?

Boxista en tiie, mutta ite oon huomannut että se riippuu pitkälti kellonajasta. Joskus päivisin/iltaisin kun pelaa niin porukkaa jokapuolel, mut ite kun pelaa lähinnä yöllä niin siel saa ihan itsekseen häröillä. Sekä varmasti sekin vaikuttaa että pelaajamäärä ei ole enää ihan sama mitä julkkarissa, toki silloinki huomasi että yöllä sielä pahemmin ketään ollut.

Tänään kaverin kanssa extractattiin 3 stashillista kamaa darkzonesta ja sinä aikana vastaan tuli tasan 0 muuta pelaajaa. Kelpaa kyllä mulle, vaikka välillä se roguesota hauskaa onkin.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Vähän tää peli teki "destinyt". Määrättyyn tasoon asti aina silloin tällöin tippui jotain parempaa keltaista kuin on päällä, nyt tulee samaa tai huonompaa ? Pitäisi päästä heviporukkaan falconia ja challengeja suorittaan, että sinista tippuisi.
Toinen vaihtoehto tieten on jauhaa päivästä päivään noita tehtäviä joista tipahtaa 10 phoenix kolikkoa ja sitten kun olet tarpeekso "säästänyt" pääsee ostamaan parempaa sinistä kamaa.

Pariin random challengeen ja falconiin yritin. Heivasivat saatteella, ettei aseet ja GR 170 riitä... että silleen. No kesä ovella ja muutakin puuhaa kuin pelit...

Laita hyvä mies vaan group invitea niille randomeille.
Meitä oli eilen neljän porukka tuntemattomia ja juostiin availemassa arkkuja DZ03/DZ04 -alueella. Sanaakaan ei tarvinnut vaihtaa, kun kaikki oli tekemässä sitä samaa. Expaa satoi koko ajan, koska taposta saa koko group expaa. Avaimia ei tarvinnut käyttää kuin yhden per arkku ja loottia sai kaikki. Tunnin sessiossa DZ rankki nousi 39->41:seen ja stashi tuli täyteen HE-kamaa.
Ens kerralla kun satutaan linjoille niin laitan invitea niin lähdetään kalaan ;).
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Boxista en tiie, mutta ite oon huomannut että se riippuu pitkälti kellonajasta. Joskus päivisin/iltaisin kun pelaa niin porukkaa jokapuolel, mut ite kun pelaa lähinnä yöllä niin siel saa ihan itsekseen häröillä. Sekä varmasti sekin vaikuttaa että pelaajamäärä ei ole enää ihan sama mitä julkkarissa, toki silloinki huomasi että yöllä sielä pahemmin ketään ollut.

Tänään kaverin kanssa extractattiin 3 stashillista kamaa darkzonesta ja sinä aikana vastaan tuli tasan 0 muuta pelaajaa. Kelpaa kyllä mulle, vaikka välillä se roguesota hauskaa onkin.

eillen jostain aamu kymmenestä johonkin ilta 7-8 oltiin ja varmaan 5 pelaajaa tuli vastaan :D tosiaan rauhassa sai stashiin kerätä tavaraa.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Tuo gear scorekin on aika viitteellinen arvo, eikä se kerro kyllä millään kaikkea totuutta statseista. Itse olen yritellyt pysytellä alle 160 gearscoressa ja kerätä kamoja alemmalta bracketilta. Tällä hetkellä gear score siis tasan 160 ja dps 257k, hp 67k ja skill power 20k. Kaikki vihreä kama mitä itse olen saanut on kyllä ollut pääsääntöisesti aikamoista kuraa, mikä vain nostaa gear scorea ja laskee muuten statseja.

Mitä vielä tuohon DZ:n vilkkauteen voi sanoa, niin itsellä siellä lähes joka kerta on populaa riittänyt servuilla kellonajasta riippumatta (PS4).
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Tuo gear scorekin on aika viitteellinen arvo, eikä se kerro kyllä millään kaikkea totuutta statseista. Itse olen yritellyt pysytellä alle 160 gearscoressa ja kerätä kamoja alemmalta bracketilta. Tällä hetkellä gear score siis tasan 160 ja dps 257k, hp 67k ja skill power 20k. Kaikki vihreä kama mitä itse olen saanut on kyllä ollut pääsääntöisesti aikamoista kuraa, mikä vain nostaa gear scorea ja laskee muuten statseja.

Mitä vielä tuohon DZ:n vilkkauteen voi sanoa, niin itsellä siellä lähes joka kerta on populaa riittänyt servuilla kellonajasta riippumatta (PS4).
Asiaan liittyen, 1.2 päivityksessä tulee DZlle bracketti 200+. Sieltä putoaa sit jo hyvää kamaa; supply dropeista putotaa enemmä gear settei sillä mahdollisuudella että niitten GS on 240 ja sama aseissa, joita tulee putoamaan ylipäätänsä enemmän kuin nyt, voi GS olla 204. Sekä tällä hetkellä paras muutos joka tulossa, DT, sitä saa enemmän ja se on aina keltaista.
 
Ylös Bottom