Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tom Clancy's The Division

Vastaus: Tom Clancy's The Division

Kyllä sitä jo pelottaa. tänään jääny pari kertaa sinne parvekkeelle tiuskimaan.
Jos porukat ei tiedä niin sen voi silti tappaa ja saada lootit. Baret ottaa lämää sen parvekkeen läpi joistakin kohtaan. Kun Baret kuolee aukaiskaa se ovi jonka kautta pitäis lähtee ulos. Menkää portaita ylös sinne jossa on toinen Hostage, heti kun tulee siihen paikkaan menkää ensimmäiseen huoneeseen vasemmalla ja menkää nurkkaan josta näkyy vähän ne lootit. Pitäis onnistua nostamaan :)

Itselleni kävi tuo 3 kertaa 4h grindin aikana :D

[video=youtube;OfPWGvAt_sQ]https://www.youtube.com/watch?v=OfPWGvAt_sQ[/video]
Tuli nyt sit tehtyä vielä videokin tuosta, että mitä pitää tehdä :)

Nyt on farmattu yli viikko chestiä, joka päivä 2-6h eikä vieläkään ole tippunu. :mad:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Tom Clancy's The Division

The Division streamin mukaan tänään sen jälkeen kun 1.5 julkaistiin, Lara Barrettia on murhattu yhteensä yli 18 miljoonaa kertaa :D eli melkoista grindiä ilmeisesti ollut!

Ois kiva tietää paljonko sitä liiviä on siltä pudonnut. :D

Itse sain onneksi suht nopeasti. Muutama kymmen kertaa taisin kaiken kaikkiaan yhteensä yrittää. Sen jälkeen en ookkaan peliin koskenut kun se putosi, tuli vähän tyhjiö :D
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Ois kiva tietää paljonko sitä liiviä on siltä pudonnut. :D

Itse sain onneksi suht nopeasti. Muutama kymmen kertaa taisin kaiken kaikkiaan yhteensä yrittää. Sen jälkeen en ookkaan peliin koskenut kun se putosi, tuli vähän tyhjiö :D

Sehän voi olla sitten hyvä ettei sitä putoo. Sais kyllä olla tosi hyvä ja erikoinen, kun on noin hankalasti saatavissa. Tubetin hieman ja ne jotka löysin jäisi mulla käyttämättä...miksi siis tota pitää jauhaa :)
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Vihdoista viimein sain liivin tippumaan, mutta se rollas todella huonosti. Elektroniikka painoitteinen ja ei armoria.
Ja kyllä ketuttaa...:D
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Vihdoista viimein sain liivin tippumaan, mutta se rollas todella huonosti. Elektroniikka painoitteinen ja ei armoria.
Ja kyllä ketuttaa...:D

Nythän ovat hieman virittäneet Lexintonia. Ei menekkään juoksemalla läpi, tai sattuiko vaan pari niin huonoo porukkaa kun kuoltiin koko jengi muutaman kerran.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Onko kukaan saanut näitä hanskoja? Oon useana päivänä tappanut kaikki nimetyt pomot PVE puolelta, mutta ei vaan ole tippunut. Olis aikas OP hanskat kyllä.

https://division.zone/items/named-gear-items/skulls-mc-gloves/

oon löytäny kolmet kappaleet. kahdet on tullu Soretto:lta eli siltä heavy cleanerilta joka löytyy louteesta päin koriskentän läheisyydestä. tiiä sitten, varmaanki sattumaa vaan. kahdet ekat oli elektroniikalla ja semihuonoilla statseilla vielä nii ei oikee päässy heti kokeilemaan. high-end -buildiin noi on kyl aivan loistavat jos hyvillä rolleilla sattuu saamaan.

itelläni toisella ukolla alpha -buildi hyvällä toughnessilla ja toisella d3 fnc -buildi hyvällä dps:llä nii ei noita hanskoja voi niissä käyttää. noista molemmista oon niin paljon tykänny etten edes haluis koittaa muita, vaikka stashi onki täynnä muita hyviä geareja [emoji23]
 
No suutana ei käy täällä tuuria. Yli 200 kertaa varmaan noita tappanut ja ei vaan tipu prk....[emoji2]

Kuinka usein nuo nimetyt spawnaa uudestaan?
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Okei, kait sitä vois viä tuon lenkin heittää viä muutaman kerran jos onnistuis.
 
Chain pomoo kun menee tappaan, niin joku bugi on oltava. Sinne jää välittömästi ihan mottiin kun jokapuolelta tulee vihuja kymmenittäin, ja en liiottele edes, parhaillaan laskenut 38 kpl ja siinä ei ole läheskään kaikki.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Tom Clancy's The Division

The Division saa nyt myös PS4 PRO tuen. Olikoha jo peräti huomenna survival dlc:n yhteydessä, pikkuhiljaa alkaa se pron hankintaa olemaan enemmän varma valinta kun lempipeleihin alkaa tulemaan näitä tukia. Kattoo ensi vuonna sitten, jos joku mukavan reilu tarjous tulisi.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Chain pomoo kun menee tappaan, niin joku bugi on oltava. Sinne jää välittömästi ihan mottiin kun jokapuolelta tulee vihuja kymmenittäin, ja en liiottele edes, parhaillaan laskenut 38 kpl ja siinä ei ole läheskään kaikki.

Tullut kanssa noita bosseja juostua ja olen huomannut tuon saman asian. Tosin sen pystyy helposti välttämään sillä, että lähtee The Ward safehouselta (Itse lähden aina tuolta) vasemmalle eikä oikealle mitä waypointia käyttäessä ohje näyttää. Eli siis safehousen ovesta ulos ja vasemmalle, seuraavasta heti vasemmalle ja siitä vähän matkaa eteenpäin ja vasemmalle taas. Siinä on rappuset ylös ja siitä kun juoksee sen pihan poikki, niin olet melkein siellä Chainsin luona. Kannattaa pysytellä sillä reunalla jossa se Chainskin on, niin yleensä ei tarvitse tappaa kuin ne neljä "vartijaa" ja se bossi.
 
The Division saa nyt myös PS4 PRO tuen. Olikoha jo peräti huomenna survival dlc:n yhteydessä, pikkuhiljaa alkaa se pron hankintaa olemaan enemmän varma valinta kun lempipeleihin alkaa tulemaan näitä tukia. Kattoo ensi vuonna sitten, jos joku mukavan reilu tarjous tulisi.

Oih toi oliskin kova jos näin, kunntästä taas innostunut. Saatanan hanskat kun nyt vaan tippuis [emoji2] Monenkohan aikaan Survival tulee pelattavaksi?
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Veikkaan et servukatkon jälkeen joka on nyt, dlc:n pystyi jo lataa mut survival näytti vielä offlinea. Mulle on tippunut niitä hanskoja jo 3, yhet jotka tosin poistin vahingos, toiset ihan pskoja ja kolmannet hyvillä talenteilla mut vähä huono armor. Nyt on kultagear kokeilu menos ja vaikuttaa kyl erittäin kovalta MC hanskojen, specialized repun ja barret vestin kanssa, siihen vielä kaikki oikeat talentit ja skillit nii vihut tippuu vähintään yhtähyvin ellei jopa paremmin kun tällä kaikkien käyttämällä alphabridge setillä.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Veikkaan et servukatkon jälkeen joka on nyt, dlc:n pystyi jo lataa mut survival näytti vielä offlinea. Mulle on tippunut niitä hanskoja jo 3, yhet jotka tosin poistin vahingos, toiset ihan pskoja ja kolmannet hyvillä talenteilla mut vähä huono armor. Nyt on kultagear kokeilu menos ja vaikuttaa kyl erittäin kovalta MC hanskojen, specialized repun ja barret vestin kanssa, siihen vielä kaikki oikeat talentit ja skillit nii vihut tippuu vähintään yhtähyvin ellei jopa paremmin kun tällä kaikkien käyttämällä alphabridge setillä.

Kokonaan kultasetti houkuttaa täälläkin kokeilla, varsinkin nyt kun näitä uusia armoreita on tullut peliin. Toki noi hanskat pitäs vielä saada että lähtisin sitä rakentamaan. Vesti jo onneksi tuli.
 
Juu päivitystä pukkaa ja varmaan 12 maissa tulille.

Itsellä kans vaan kultasta käytössä ja saanut niihin niin parhaat talentit omaan pelityyliin. DPS 280 (damage elite 38%) toughness 330, mutta suojassa 485 jossa kumminkin ollaan 95% ajasta sit skill 110. Tuohon sit kun sais sen 16% damage lisän vielä.
 
No olipas kyllä täysin mitäänsanomaton lisäri. Kerran sitä jaksoi ja se oli siinä, voi tsiisus sanon mie näiden DLC pakettien kanssa. Underground jaksoi pelata ehkä viikon ja tätä ei edes paria tuntia [emoji2]
 
Ylös Bottom