Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

Rockstar on kussut nuo niiden trophynsä kyllä totaalisesti.
Jos yhtään lohduttaa, PS3-version Trophyt ovat tismalleen samat kuin X360-version Achievementit. Ei niitä siis boksillakaan ole käytännössä yhtään sen helpompi saada. Ja tuskin tarkoitus on koskaan ollutkaan, että pelaajien pitäisi pystyä saamaan platinaa yhdellä läpipeluukerralla. Trophyjen ja Achievementien yksi pointtihan on tuoda pelille lisää ikää, koska kaikkea ei voi saman tien saada.
 
Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

Käsitit nyt hiemna väärin. Rockstar on siis kusenut nuo PS3-version moninpelitrophyt. Koska ne bugittaa vaikka mitenkä.
 
Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

Kuinkas nämä tehdään?

Driving Mr. Bellic-- You unlocked the special ability of Roman's taxi.

Retail Therapy - You unlocked the special ability of buying guns from Little Jacob.

That's How We Roll! - You unlocked the special ability of Brucie's helicopter ride.

Dial B For Bomb - You unlocked the special ability of Packie's car bomb placement.
 
Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

Kuinkas nämä tehdään?

Driving Mr. Bellic-- You unlocked the special ability of Roman's taxi.

Retail Therapy - You unlocked the special ability of buying guns from Little Jacob.

That's How We Roll! - You unlocked the special ability of Brucie's helicopter ride.

Dial B For Bomb - You unlocked the special ability of Packie's car bomb placement.

Nostat noiden kavereiden tykkäämisprosentin riittävän korkealle.
 
Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

Mites en ole saanu tota romanin taxi juttua vaikka repect ja like on 100%? Voinko vielä saada vedettyy pelin 100% nyt kun se on kuollu enkä enää voi saada sitä?
 
Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

Mites en ole saanu tota romanin taxi juttua vaikka repect ja like on 100%? Voinko vielä saada vedettyy pelin 100% nyt kun se on kuollu enkä enää voi saada sitä?

Onko tuo tallennus tehty vasta sen jälkeen, kun olet päivittänyt GTA:n trophylliseen versioon? Oletko siis saanut muita trophyja tuon tallennuksen aikana?
 
Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

Onko muilla ollut ongelma tuon Stunttihyppy trophyn kanssa? 2 kertaa olen kartan kanssa suorittanut KAIKKI hypyt, raksinut aina paintilla hypyn yli jos sain suoritettua. Tilastojen mukaan olen löytänyt kaikki, mutta jotain en muka ole päässyt läpi. Ja kaikissa hypyissä sanoi että stunttihyppy suoritettu jo aikaisemmin. AARGH!
 
Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

Onko muilla ollut ongelma tuon Stunttihyppy trophyn kanssa? 2 kertaa olen kartan kanssa suorittanut KAIKKI hypyt, raksinut aina paintilla hypyn yli jos sain suoritettua. Tilastojen mukaan olen löytänyt kaikki, mutta jotain en muka ole päässyt läpi. Ja kaikissa hypyissä sanoi että stunttihyppy suoritettu jo aikaisemmin. AARGH!

Ja statsit sanoo et 50/50 tehty?
 
Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

Ja statsit sanoo et 50/50 tehty?

Tilastojen mukaan löydetty 50/50 ja 49/50 suoritettu. Kahdesti olen nyt tuon kartan käynyt läpi, raksin yli kun on varmasti suoritettu. Mutta silti ei kilahda trophya. Ei tämä nyt niin hirveä ongelma ole, kiinnostaa vaan.
 
Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

Oletko käyttäny jotain koodia pelin aikana? se ainakin estää joitain trofeita saamasta.
 
Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

Rockstar on kussut nuo niiden trophynsä kyllä totaalisesti. Ei enää kiinnosta metsästää puluja tai mitään, jos platinumin saaminen kuitenkin sitten jökkää johonkin saatanan Auf Wiedersehiin, jota ei voi tehdä monessa eri sessiossa (koska PS3-versiossa ne serverit jotenkin bugaa, joten jotta se varmasti onnistuu, täytyis ne tehdä yhdellä pelikerralla sammuttamatta GTA:ta).

Fly The Co-Op tuli sentään tehtyä, sitäkään ei saatu aiemmin, niin piti tehdä nyt yhdellä pelisessiolla. Ja silloinkaan en sitä saanut, mutta kaveri sai. Onneksi sitten uudestaan Bomb da Base II:n pelanneena sain senkin trophyn.

Mutta eipä innosta enää GTA IV:n trophyt, kiitos aivan vatusti Rockstar. Korjaisivat nuo glitchaamiset päivityksellä...

Tiedoksi että nuo trophyt ei kuse millään tavalla ja mitään noista EI tarvitse tehdä yhdellä peli-istumalla, itse tein AWP ilman mitään ongelmia ja tein ne useammalla kuin 2 peli-istumalla. Fly the co-op onnistuu myös useammalla pelikerralla, voit helposti seurata mitä olet voittanut ja mitä et Stats -> network. Tiedoksi että jos väität AWP:ta kettumaiseksi niin sitten kannattaisi kokeilla Trophyä jossa pitää saada rank 10 eli 5 000 000$ eli ns. expaa ja se ei ole mikään muutaman päivänkään juttu.
 
Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

Tiedoksi että nuo trophyt ei kuse millään tavalla ja mitään noista EI tarvitse tehdä yhdellä peli-istumalla, itse tein AWP ilman mitään ongelmia ja tein ne useammalla kuin 2 peli-istumalla. Fly the co-op onnistuu myös useammalla pelikerralla, voit helposti seurata mitä olet voittanut ja mitä et Stats -> network. Tiedoksi että jos väität AWP:ta kettumaiseksi niin sitten kannattaisi kokeilla Trophyä jossa pitää saada rank 10 eli 5 000 000$ eli ns. expaa ja se ei ole mikään muutaman päivänkään juttu.

Jep jep. Kerrohan miksei esim. Top the Midnight Club avautunut vaikka vedin kaikki 20 autokisaa läpi kahdella istumalla ja statseissa näkyy joka radalla voitto tai kaks..? Vaikuttaako esim. autojen damage, että jos se ei oo päällä?
 
Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

Jep jep. Kerrohan miksei esim. Top the Midnight Club avautunut vaikka vedin kaikki 20 autokisaa läpi kahdella istumalla ja statseissa näkyy joka radalla voitto tai kaks..? Vaikuttaako esim. autojen damage, että jos se ei oo päällä?
Itse en osaa vastata tuohon koska sain kyseisen trophyn tekemällä AWP trophya ja jos saa AWP trophyn on loogista saada myös Top the midnight club, mutta kannattaa vielä varmistaa sieltä Stats -> Network ja sitte valita Race ja vielä käydä kaikki läpi että on saanut voiton jokaisesta (palkintopalli? jossa on tähti) kisasta koska ne eivät aina päivity sinne kuten pitäisi, itsellä kun tein AWP trophya niin kun olin mielestäni kaikki kisat vetäny niin netti ei ollut tallentanut yhtä helikopteri ja laiva kisaa ja ehkä jotain muitakin mutta niitä oli 3-4.
 
Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

On toi Rolled Over yllättävän vaikea. Olisiko mitään jekkua siihen? Miten ite olette sen saaneet? Oon lentokentällä hyppinyt hyppyreistä montakymmentä minuuttia, jonka jälkeen auto pamahtaa, tai poliisit tappaa. Swing Glitchissä olen käynyt kymmeniä kertoja, mutta ei. Tuntuu että auto pyörisi useita kymmeniä kertoja ilmassa, mutta ei ikinä tule trophyä.
 
Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

On toi Rolled Over yllättävän vaikea. Olisiko mitään jekkua siihen? Miten ite olette sen saaneet? Oon lentokentällä hyppinyt hyppyreistä montakymmentä minuuttia, jonka jälkeen auto pamahtaa, tai poliisit tappaa. Swing Glitchissä olen käynyt kymmeniä kertoja, mutta ei. Tuntuu että auto pyörisi useita kymmeniä kertoja ilmassa, mutta ei ikinä tule trophyä.

itse ainakin sain ekalla yrittämällä kiikussa.. kannattaa vaan kokeilla ja kokeilla niin kyllä se siitä :)
 
Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

Löytyiskö seuraa AWP:n hunttaukseen. Lähinnä näitä kisoja vois ajella. Eli privaslotit maxille ja vuorotellen voittoon. Lisäilkääs LickInGood, muutkin trophyt on melkein kaikki keräämättä.
 
Ylös Bottom