Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kaljuapina
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)

ahaa :D No pitänee vielä koittaa ehtiä tekemistä. Se kertoo että olen yrittänyt 125 tehtävää ja 124 olen tehnyt :confused: Sen yhden olen failannut enkä ole uusinut.

Edit: Voisiko joku jolla on 100% tarkastaa että montako random characters metiä on tavannut itsellä 12 mutta kun katsoin tuolta kartalta missä niitä on niin laskin 14kpl äkkiseltään. Mutta miten olen saanut sen trophyn jos en ole kerta tavannut kaikkia? Eli menet stats->score ja siellä ihan viimenen rivi

Edit2: 100% täynnä ja meikä on kunkku :D Löytyi yksi random tehtävän 2 osa jota en ollut tehnyt, enkä löytänyt vaikka miten etsin. nyt sitten kun olin sen kohdalla eikä mitään näkynyt laitoin pelkin pauselle ja kirjoitin Exectalle viestiä niin ukko olikin pöllähtänyt siihen... Mutta kiitokset kaikille auttajille ja nyt jatkan tuon alle 30h stooryn peluuta,

Viimeksi muokannut moderaattori:

jooh itsekkin alotin ton yksinpelin 100% enää puuttuu noi ystävä jutut ja sitten se peliautomaatti sydeemi kun en muistanut tallentaa kun viimeksi tein sen :mad: mut joo 93.75% pelistä jo takana :D

EDIT. nytten on 100% vedetty :D

Viimeksi muokannut moderaattori:

Juuh eli tarttis apuja AWP trophyn saamiseen jos on kiinnostuneita. Olis nyt ainakin aikaa pelailla niin vois koittaa platinaa GTAsta. Mikki on käytössä...

Juuh eli tarttis apuja AWP trophyn saamiseen jos on kiinnostuneita. Olis nyt ainakin aikaa pelailla niin vois koittaa platinaa GTAsta. Mikki on käytössä...

Lisäile kaveriks Pertsa69 itsekkin tarviin sen. Mikki on kans.

Morjensta vaan kaikille.

Kyselisin tässä sellaista, että onko porukalla ollut paljon vaikeuksia saada noita multiplayer-trophyja? Itse aloitin niitä tässä toissa päivänä pelailemaan, mutta en ole saanut kuin "cut your teeth" ja "let sleeping rockstars lie" trophyt. Pommin varmasti olen esimerkiksi viisi vastustajaa tappanut team deathmatsissa ja pistoolillakin lahdannut porukkaa jonkin verran, mutta trophyja ei vaan kuulu. Mikä voisi olla vikana? Pitääkö ne 20 pistoolitappoa olla samassa deathmatsissa?

Yksinpelissä on kaikki muut trophyt paitsi "liperty city minute" ja sitä en kyllä ihan heti jaksa alkaa alusta tahkoomaan :D

Jos kiinostaa noita multiplayer-trophyjä kanssani pelailla niin lisätkää piqLIVERPOOL ihan rauhassa vaan kaverilistaa.

-joni-

Morjensta vaan kaikille.

Kyselisin tässä sellaista, että onko porukalla ollut paljon vaikeuksia saada noita multiplayer-trophyja? Itse aloitin niitä tässä toissa päivänä pelailemaan, mutta en ole saanut kuin "cut your teeth" ja "let sleeping rockstars lie" trophyt. Pommin varmasti olen esimerkiksi viisi vastustajaa tappanut team deathmatsissa ja pistoolillakin lahdannut porukkaa jonkin verran, mutta trophyja ei vaan kuulu. Mikä voisi olla vikana? Pitääkö ne 20 pistoolitappoa olla samassa deathmatsissa?

Yksinpelissä on kaikki muut trophyt paitsi "liperty city minute" ja sitä en kyllä ihan heti jaksa alkaa alusta tahkoomaan :D

Jos kiinostaa noita multiplayer-trophyjä kanssani pelailla niin lisätkää piqLIVERPOOL ihan rauhassa vaan kaverilistaa.

-joni-

Sen verran voin valaista että ON :D Ihan alyttömän bugista hommata niitä...

Morjensta vaan kaikille.

-joni-

Jep, kyllä be bugittaa. Tuon 20 pistoolitappoa -trophyn saa siten, että tappaa 20 kertaa pistoolilla yhdessä matsissa. :)

Ei ne paljoo bugita... Noni nyt enää puuttuu wanted (puuttuu 4750000 $) :eek: ja Fly the Co-op... Oisko täällä Fly the co-op osaajia mikin kans???:o 2-3 tarvis... Ei noitten random tyyppien kans tuu yhtään mitää ja sitte yleensä ne potkii heti pihalle... rupee jo keittää itelläki...Laittakaa viestiä jos haluaa auttaa ja/tai haluaa trophyn...

Dante, miten sait ton Auf Wiedersehen Petrovicin? Vedittekö Pertsa69:n kanssa kaikki pelimuodot ja variaatiot yhdessä pelisessiossa? Kauan meni aikaa? Saitteko molemmat sen AWP-trophyn?

Dante, miten sait ton Auf Wiedersehen Petrovicin? Vedittekö Pertsa69:n kanssa kaikki pelimuodot ja variaatiot yhdessä pelisessiossa? Kauan meni aikaa? Saitteko molemmat sen AWP-trophyn?

Ei Pertsa kerenny ku oli muuttamas...:( Lainasin konetta kaverilta... Eli vedin yksin kahella koneella... kesti sellatteet 23h putkeen... :oOli kaikis voitto mutta ei kuulunu trophyjä joten pelasin muutaman tiimi pelin siinä ja team deathmatch olin voittajien puolella jolloin kilahti AWP ja Taking it for the team...Ei niit kyl tartte vetää kerral...Kuhan kaikis on voitto edellisen päivityksen jälkee...
Löytyy toi AWP chekclist
http://i670.photobucket.com/albums/vv62/ILikeChurros/GTA/GTA%20Misc/Checklist.png
Oli suuresti apua...

Joo, pitäis joskus ehkä vaivautua yrittämään. Joskus kesälomalla olis ollu parempi tehdä. Ehkä nyt syysloman aikana. :D Tosin sitten on vielä tuo Wanted, joka on lähes yhtä perseestä. :(

Joo, pitäis joskus ehkä vaivautua yrittämään. Joskus kesälomalla olis ollu parempi tehdä. Ehkä nyt syysloman aikana. :D Tosin sitten on vielä tuo Wanted, joka on lähes yhtä perseestä. :(

Joo Wantedissa kestää kyl aika kaua... mut nyt kerkee ku lomautuksella olen... Hankkia näitä aikaa vieviä trophyjä joita ei normaali elämässä ikinä jaksais...:eek: rupee jo vähä puuduttaa ku ei ikinä mistään saa niin paljoo rahaa että auttais paljoo... NOOSE saa 3min hard 4500$ = noin>60h jos putkeen pelaa... >1200 kertaa... just...:D siinä on tekemistä...

Miten on, et jos on noin 13-14 tuntia pelattu ja completion prosent on jotain yli 25% (toisella saarella), niin onko mahdollista saada vielä toi alle 30h:n trophy? Tuli alussa tuhlattua aikaa kaikkeen turhaan.

Miten on, et jos on noin 13-14 tuntia pelattu ja completion prosent on jotain yli 25% (toisella saarella), niin onko mahdollista saada vielä toi alle 30h:n trophy? Tuli alussa tuhlattua aikaa kaikkeen turhaan.

On. vielä menee varmaan joku 6-8 tuntia jos et kovin paljoa haahuile.

Vieläkös löytyis ketää jolta uupuu moninpelitrophyjä? Vois hankkia puuttuvat ja jeesata samalla.

AWP puuttuu kaikki helikopteri racet, kaikki GTA racet ja niitä checkpoint ralleja useampi.

Vois vaikka koestaa saada ens pe-la-su iltana multia kasaan. Kiinnostuneet voivat heitellä friendikutsuilla.

Jaahas, tänään (toivottavasti) alkaa sit AWP:n metsästys. :D Pitäis saada tehtyä se ennen Modern Warfare 2:n tuloa, kun muuten ei malta. :P

Ylös Bottom