Pertsa69
KonsoliFIN Alumni
Vastaus: Trophies: Grand Theft Auto IV (51 kpl)
ahaa
No pitänee vielä koittaa ehtiä tekemistä. Se kertoo että olen yrittänyt 125 tehtävää ja 124 olen tehnyt
Sen yhden olen failannut enkä ole uusinut.
Edit: Voisiko joku jolla on 100% tarkastaa että montako random characters metiä on tavannut itsellä 12 mutta kun katsoin tuolta kartalta missä niitä on niin laskin 14kpl äkkiseltään. Mutta miten olen saanut sen trophyn jos en ole kerta tavannut kaikkia? Eli menet stats->score ja siellä ihan viimenen rivi
Edit2: 100% täynnä ja meikä on kunkku
Löytyi yksi random tehtävän 2 osa jota en ollut tehnyt, enkä löytänyt vaikka miten etsin. nyt sitten kun olin sen kohdalla eikä mitään näkynyt laitoin pelkin pauselle ja kirjoitin Exectalle viestiä niin ukko olikin pöllähtänyt siihen... Mutta kiitokset kaikille auttajille ja nyt jatkan tuon alle 30h stooryn peluuta,
ahaa

Edit: Voisiko joku jolla on 100% tarkastaa että montako random characters metiä on tavannut itsellä 12 mutta kun katsoin tuolta kartalta missä niitä on niin laskin 14kpl äkkiseltään. Mutta miten olen saanut sen trophyn jos en ole kerta tavannut kaikkia? Eli menet stats->score ja siellä ihan viimenen rivi
Edit2: 100% täynnä ja meikä on kunkku

Viimeksi muokannut moderaattori: