Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

UFC 2009 Undisputed [X360]

Vastaus: UFC 2009 Undisputed [X360 Hype]

Itselläni ei esiinny lagia netissä kauhean usein. Kyllä sitä pystyy pelaamaan vaikka lagii.
Onhan se tietenkin mukavampaa pelata ilman lagia, mutta ottelun tulokseen se ei minun tapauksessa ole kauheasti vaikuttanut.
Disconnect häviäjiä on tullut vastaan muutamia. 65 ottelusta 14 on tippunut langoilta kesken ottelun. ~10 tappion koittaessa, loput kesken ottelun (luultavasti oikeita yhteysongelmia).
Lopetuksia saa haettua yllättävän helposti netissä. Ainakin silloin kun vastassa on joku agressiivinen ottelija, joka väsyttää itsensä nopeasti.
Tällä hetkellä recordi 46-5-0, joista 18 (T)Ko:lla ja 28 lopetuksilla. Häviöt tullut muistaakseni aina (T)Ko:lla. Ainakaan vielä en ole joutunut taputtamaan, mutta sekin ottelu koittaa vielä.
 
Vastaus: UFC 2009 Undisputed [X360 Hype]

Itse olen pelannut erittäin paljon livessä ja disconnectia on tullut erittäin paljon... varsinkin australian ja jenkkien suunnalta...
 
Vastaus: UFC 2009 Undisputed

Pisti tuossa arvostelun alussa silmään että puhutaan "nilkkalukosta", jota pelissä ei käsittääkseni voi ollenkaan tehdä. Ainoastaan polvilukko onnistuu jalkojen kanssa tässä pelissä, ehkä tulevaisuudessa sitten se nilkkaversiokin. Muuten hyvä arvostelu ja tuokin toki vain pieni detaili.

Itse pelistä sen verran, että tuntuu koneen subittaminen suhteessa ottelijoiden taitoihin ja tyrmäämiseen olevan turhan vaikeata. Ainakin itselle, ehken vain osaa. Nettipeleissä kyllä subitus on onnistunut, mutta konetta vastaan oikeastaan vain helpoimmalla tasolla ja yleensä silloinkin vain kun vastustaja on ihan hapoilla. Tämä siis vaikka itsellä olisi luokkaa 90+ subittaja ja vastustajan puolustus subeihin olisi luokkaa 40-50.
 
Vastaus: UFC 2009 Undisputed

Ainakin itselle, ehken vain osaa. Nettipeleissä kyllä subitus on onnistunut, mutta konetta vastaan oikeastaan vain helpoimmalla tasolla ja yleensä silloinkin vain kun vastustaja on ihan hapoilla. Tämä siis vaikka itsellä olisi luokkaa 90+ subittaja ja vastustajan puolustus subeihin olisi luokkaa 40-50.

Joo, samoilla linjoilla kyllä minäkin. Ainut keino miten itse saan lukotettua on mountata vastustaja, naputella nenään ja blokata pakoyritykset. Kun vastustaja sitten siinä alla alkaa vedellä viimoisia henkosiaan blokkaat vielä yhden pakoyrityksen ja haet triangelin tai armbarin. Periaatteessa sama keinohan onnistuu kyllä kaikista positioista. Blokkailet vaan siinä sen vastustajan kiemurteluja ja odotat että ukkeli alkaa kaasuuntumaan ja hapetat tai vääntelet niveliä. Kyl se siitä, lukotuksessahan pääasiana on vastustajan staminan / energyn hupeneminen eikä damagen antaminen. Odotat että ukko kaasuttaa ja tapu tapu.

Niin ja sen verran tuosta tietokonevastustajan lukotuksista, että ne taas välillä kuristavat meikäläisen judokan turhankin helposti. mm. Chris Leben hapetti meikäpojan 30 sekunnissa ku yritin lonkkaheittoa ja Leben sai suoraan RNC ja ei auttanut vaikka miten tattia väänti. Tosiaan judo-heittojen heikko puoli on se, että jos vastustaja saa blokattua niin siitä tulee 100% varmuudella RNC-paikka. Onhan nuo heitot kyllä aika riski-alttiita, mutta joku roti sentään.
 
Vastaus: UFC 2009 Undisputed [X360]

Juu, ei itseäni siis haittaa jos vastustaja lukottelisi niillä parhailla, varsinkin jos olen hapoilla ja/tai mulla ei ole lukottaja. Mutta kun oikeassa elämässä epäilen ettei joku keskiverto lukottelija ihan noin helposti lukota huippu BJJ äijiä kuin pelissä kone sulle tekee vaikeimmilla tasoilla. Ja toisinpäin taas olen varma että joku Mirrin Frankki kyllä lukottelee aika helposti "kaasuuntumattomiakin" vastustajia, jos nämä ovat heikkoja matossa. Pelissä on siis konetta vastaan ns. "yllätystyrmäys" mahdollisuus, mutta "yllätyslukotus" mahdollisuus on luokkaa 0.
 
Vastaus: UFC 2009 Undisputed

Niin ja sen verran tuosta tietokonevastustajan lukotuksista, että ne taas välillä kuristavat meikäläisen judokan turhankin helposti. mm. Chris Leben hapetti meikäpojan 30 sekunnissa ku yritin lonkkaheittoa ja Leben sai suoraan RNC ja ei auttanut vaikka miten tattia väänti. Tosiaan judo-heittojen heikko puoli on se, että jos vastustaja saa blokattua niin siitä tulee 100% varmuudella RNC-paikka. Onhan nuo heitot kyllä aika riski-alttiita, mutta joku roti sentään.

Tää on sama homma näillä lonkkaheitoilla kuin painijoiden slamilla, jonka voi kääntää guillotineksi. Ne on tehty kyllä vähän turhan vaikeiksi päästä irti, ainakin cpu:ta vastaan. Ja CPU osaa kyllä aika vakuuttavan hyvin ennakoida noi heitot. Moninpelissä on taas toinen ääni kellossa. Siellä toimii paremmin niin heitot, kuin muay thai plumb.
 
Vastaus: UFC 2009 Undisputed [X360]

^ joo, muay thai clinch osoitti voimansa tänään Mir (meikä, lvl 35) vs Nog (vihu, lvl 62) -matsissa. Kaveri pääs melkeen heti mounttiin, pistää turpaan, mut pääsin irti, sit uus mountti vihulle. Tällä kertaa kun tuli turpaan ni menee jo rockediksi ja kaveri yrittää armbaria, josta pääsin kuin ihmeen kaupalla irti ja pystyyn. Tästä seurasi muay thai clinch, josta Nog ei päässytkään irti.. polvea nassuun ja TKO! Ei varmasti olisi onnistunut komppua vastaan.
 
Vastaus: UFC 2009 Undisputed [X360]

Tämä on yksi hermojaraastavin peli ikinä. Älyttömän hieno siis. Itse koitan pudotella vastustajan potkimalla päähän, ja koko ajan. Vaarallista kyllä, mutta kun matossa en osaa tehdä mitään. Heti kun kaveri paiskaa mattoon on peli selvä. Mattopaini ja lukotus muutenkin on tehty aivan liian vaikeaksi. Tai siitä puuttuu joku logiikka. Melkoista arpomiselta tuntuu. Ainakin Judolla on vaikeaa. Kun Griffinin heitän lokkaheitolla mattoon, nousee Griffin samalla sekunnilla päälle ja kyynärlukolla Raivola pihalle. Sparrauksessa usein, kuten joku jo sanoi, pyöritään matolla selällään ja pisteitä tulee 20, joilla ei tee mitään.

Valikot ja load, save, checking palkit vie hävityn matsin jälkeen viimeisetkin järjenrippeet. Sponsorien laittaminen housuihin blows big time!

p.s: Taitaa kohta mennä ohjain vaihtoon, on sen verran koetukselle toi RS.
 
Vastaus: UFC 2009 Undisputed [X360]

Kun Griffinin heitän lokkaheitolla mattoon, nousee Griffin samalla sekunnilla päälle ja kyynärlukolla Raivola pihalle.

Ei nouse kun pidät transition blockia päällä, eli pidät oikeaa tikkua vasemmalla tai oikealla. Lay & pray on ihan ok taktiikka, jos on huono matossa. Ja judohan on ihan jees, esim. Karolla on ihan kiva heitellä vastustajaa ja pistää kaveri kylmäksi melkeen pelkästään juuri niiden heittojen voimalla.
 
Vastaus: UFC 2009 Undisputed [X360]

Sanoisin että judo on paras mattotyyleistä. Itselläni molemmat tekemäni CAFit judokia. Se on erittäin vaikea tapaus ihmisvastustajille (loistavat heitot ja monipuoliset subit). CPU:ta vastaan ei ole niinkään hyvä.
 
Vastaus: UFC 2009 Undisputed [X360]

Ei nouse kun pidät transition blockia päällä, eli pidät oikeaa tikkua vasemmalla tai oikealla. Lay & pray on ihan ok taktiikka, jos on huono matossa. Ja judohan on ihan jees, esim. Karolla on ihan kiva heitellä vastustajaa ja pistää kaveri kylmäksi melkeen pelkästään juuri niiden heittojen voimalla.

Ai se toimii sillaillakin, että blockki on päällä koko ajan! Meikä koittaa ajoittaa sitä transitionia oikeaan hetkeen. Kiitti
 
Vastaus: UFC 2009 Undisputed [X360 Hype]

Itse olen pelannut erittäin paljon livessä ja disconnectia on tullut erittäin paljon... varsinkin australian ja jenkkien suunnalta...

Kannattaa varmaankin kattoa ketä vastaan pelaa.. Euroopan ulkopuolelle pelaaminen ei liene järkevää kuten ei muissakaan taistelupeleissä. En ole itse kyllä vielä kokeillut onlinea, mutta fysiikan lait olivat kyllä vielä tallella kun viimeksi tarkistin.

edit: mitä kansainväliseltä foorumilta luin, niin jenkkien määrä jotka tässä pelissä vetävät piuhan irti ollessaan häviämässä onlinessa on suorastaan surkuhupaisa.
 
Vastaus: UFC 2009 Undisputed [X360]

Ai se toimii sillaillakin, että blockki on päällä koko ajan! Meikä koittaa ajoittaa sitä transitionia oikeaan hetkeen. Kiitti

Se on transition reverse jos yrität näpäyttää tikkua taakse oikealla ajoituksella. Blokki on paljon helpompi.
 
Vastaus: UFC 2009 Undisputed [X360]

Nyt meni kyllä vähän ohi...?

Steve Austinin liike "Stone cold stunner". Eipä taida löytyä tästä pelistä..

Mutta hei! Se löytyy Virtua fighter 5stä! :D

ps. Käsittääkseni se transition reverse on yksi harvoja tapoja päästä sieltä alta käytännössä pois. Samaten clinchit alkavat ottaa hermon päälle kun niistä pois pääseminen on tyhmän vaikeaa. Pidän kaveria single collar holdissa eli päästä kiinni yhdellä kädellä ja se vain seisoo siinä kuin vahaukko..
 
Vastaus: UFC 2009 Undisputed [X360]

Noista clincheistä pääsee useimmiten helpoiten pois ''ottamalla kopin'' kaverin potkusta tai lyönnistä heilauttamalla oikeanpuoleista tattia ylös tai alas riippuen onko kyseessä lyönti tai potku. Itellä ei kaveri ehdi montaa osumaa antamaan kun pääsen jo irti.

Matosta pääsee bjj jannu suht kätevästi ylös jos niin haluaa kikkailemalla ittensä päälle ja vain nousemalla. ok bjj kaverilla on vissiin joka ground defence asentoon jokin liike jolla pääse kaverin päälle.
 
Vastaus: UFC 2009 Undisputed [X360]

Noista clincheistä pääsee useimmiten helpoiten pois ''ottamalla kopin'' kaverin potkusta tai lyönnistä heilauttamalla oikeanpuoleista tattia ylös tai alas riippuen onko kyseessä lyönti tai potku. Itellä ei kaveri ehdi montaa osumaa antamaan kun pääsen jo irti.

Oletkos koskaan ollut muay thai-clinchissä? Ei ole ihan yhtä helppoa jos vastustaja osaa käyttää sitä oikein (lue: minä) ;)
 
Vastaus: UFC 2009 Undisputed [X360]

Moi jos jotain kiinnostaa ottaa matsia sellaisen kanssa kuka ei lopeta heti hävityn matsin jälkeen niin lisää gamertag hoitovirhe1 , mikki on,

Kaikki lisäilemään!
 
Ylös Bottom