Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ultimaattisen pelitelkun metsästys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja noose01
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nämä kirkkausasiat taitaa olla makuasioita. Itselleni CX on tarpeeksi kirkas, vaikka huoneeseen paistaisi aurinko. Itse en pidä kirkkauksia edes täysillä. Tietysti HDR-materiaalissa oled light on täysillä, mutta peak brightness on 'low', siellä on vielä 'medium' ja 'high' jäljellä (sen lisäksi sitten dynamic contrast ja tone mapping, mutta niihin en koskisi). Tuntuu että ne joille nuo kirkkaudet eivät riitä ovat poikkseusyksilöitä.

Menin sitten ostamaan tuon LG 55" CX mallin ja pakko tulla kommentoimaan, että ei mennyt metsään...
tänään minulle tuli kotiin lg Cx65 ...
Minäkin sorruin foorumin vertaispaineen alla sujuttamaan cx65:sen ostoskoriin...
Itsellä oli täysin sama tilanne. Olin totaalisen tyytyväinen Sonyn telkkuun, kuvanlaatu oli hyvä ja mitään muuta tarvetta uudelle telkulle ei ollut kuin saada uusista konsoleista enemmän irti koska niissä oli tuki esim. VRR ja ALLM. Silti olin totaalisen ällikällä lyöty miten paljon LG CX paransi varsinkin pelikokemustani.
Nyt on CX pinpattu...
Mulla meni LG CX tiukoista vaatimuksista huolimatta läpi hallituksen kokouksessa. Koen tilanteen win-win situationiksi.
Näin lg cx 65" kaverin tykönä ja on kyllä kuvanlaatu aivan eri maailmasta :)
Kävin minäkin vaihtamassa Samsung Q90T:n 65" CX:ään. Eipähän häiritse taustavalojen ristikko enää vaaleissa kohdissa.
Voi vittu jätkät! :D

1621194591691.png

Ei kestänyt pokka katsoa Verkkokaupan/Powerin bluffia, että hinnat säilyy vielä parin viikon ajan Gigantin tarjouksen loputtua, joten pistin "all in", ja sillä tarkoitan tilin saldoa :D

CX clubihan on eräänlainen herrasmiesten kerho eli näin kansainvälisesti lausuttuna Club Xendlemen!
Tossa äsken tulleessa tilausvahvistuksessa tulikin tarkemmat ohjeet ja verivalan vannomisohjeet tähän klubiin liittymistä varten, sekä Club Xendlemanin salainen tervehdys, jota saa tehdä vain kohdatessa toisen CX:n omistajan, sekä totta kai myös ohjeet siihen mistä toisen CX:n omistajan tunnistaa liikenteessä.

f8ffb58eb15ddc67c2f5a04a85f255b71c3e4c5c.gifv

Tossa äsken tulleessa tilausvahvistuksessa tulikin tarkemmat ohjeet ja verivalan vannomisohjeet tähän klubiin liittymistä varten, sekä Club Xendlemanin salainen tervehdys, jota saa tehdä vain kohdatessa toisen CX:n omistajan, sekä totta kai myös ohjeet siihen mistä toisen CX:n omistajan tunnistaa liikenteessä.

f8ffb58eb15ddc67c2f5a04a85f255b71c3e4c5c.gifv

Liitetiedostot

• nczdjl9qso261.jpg
    nczdjl9qso261.jpg
    126,1 KB · Lukukerrat: 51
Tai jos 65 tuumaa on liian vähän, lähtee Samsungin viime vuoden huippumallin 75-tuumainen versio 1 699 eurolla.

Laitetaas tänne kun en osuvampaakaan topicia löytänyt:
onko suosituksia hyvästä TV-seinätelineestä, jota ei olisi hinnalla pilattu?
Vaatimukset 65" ruutu ja 33kg

Itse käytän tätä.

Jos seinäteline tulee tuolle uudelle CX:lle niin se painaa 24 kg, ei 33.
Oliko sulla 55" vai 65"? Toi sun linkkaama on tehty 55" töllölle, tuo 40-75" teline on jo aika kohtuuttoman tyyris 299e vs. siihen, että seinätelineen saa alle satkulla ja vaatii muutaman reijän porauksen ja 10e peitelistan. Muuten tuo olisi todella näppärä ratkaisu.

Paino oli suoraan Gigantin sivuilta, liekkö tuo sitten paketin paino? Mene ja tiedä.
1621276047183.png

Oliko sulla 55" vai 65"? Toi sun linkkaama on tehty 55" töllölle, tuo 40-75" teline on jo aika kohtuuttoman tyyris 299e vs. siihen, että seinätelineen saa alle satkulla ja vaatii muutaman reijän porauksen ja 10e peitelistan. Muuten tuo olisi todella näppärä ratkaisu.

Paino oli suoraan Gigantin sivuilta, liekkö tuo sitten paketin paino? Mene ja tiedä.
Näytä liitetiedosto 6575

Itsellä on 65", hyvin se tossa pysyy, tuo on paino jalan kanssa. Verkkokaupan sivulta ainakin näkee ilman jalkaa painot.

<< Poistettu henkilöön menevä kommentti. T: Ylläpito >>

Hyvii tipsejä tullut kiitos, otetaan toki lisää, vielä ei oo hankittu. :D

laiton cx65 tuohon telineesee ja hyvin on pysynyt siinnä
Onko sulla ylemmissä vai alemmissa reijissä se vaakarauta kiinni televisiossa?

Täytyy vkl käydä vähän Verkkikses kattelee, toi stondis, siis standit on kyllä todella näppärän oloinen kapistus, mahdollistaisi jouhevan huonekalujen siirtelynkin pitkällä aikavälillä, joka kyllä houkuttaa, seinätelineen reikien paikkaus on kyllä todella v-mäistä hommaa.
Ainut, että itsellä melkein pitäisi olla tuo standit600, koska on vähän korkeempi löhösohva, jonka vuoksi tykkään, että TV:kin on korkeammalla ja tuossa 400- mallin ylimmässäkin asennossa TV jää vähän matalalle omaan makuun, saisi olla vielä kymmenisen senttiä korkeammalla.
Tosin toi Standit600, 20cm lisää korkeutta telineeseen = 100e lisää hintaan ja 300e hintalappu on kyllä aika helevetin suolanen.

Ton Standit400 mallin saisin nyt vkl 100e kotiinkuljetettuna, löyty lähipiiristä joutavana, joten ei auta vedellä kun maalarinteippejä seinälle ja mallailla :D:D

Itsellä tämä teline 65" television kanssa, lähti Verkkiksessä Black Fridayna halvalla (joku 50€-60€). Oikein tukeva ollut ja siinä tulee aika usein käännettyä tv:tä.
Tätä oon nimenomaan katellut, nykyinen on vastaava, mutta käännettäessä vain yhdellä varrella. 4v ollut käytössä 55" ruudulla ja sen verran taipunut telkkarin painosta varsi, että ei meinaa saada telkkaria enää suoraan, jonka vuoksi uuden hommaus ois nyt edessä kun painavampi telkkari tulossa tilalle. Muuten olen tähän ollut kyllä tyytyväinen + tuo kääntöominaisuus on kyllä ollut näppärä esim. nyt korona-aikana on kun on ollut teamsin kaltaisten palvelujen kautta kotireeneinä osa harrastuksista niin ei tartte sohvapöytiä ynm. alkaa siirtelee kun kääntää vaan TV:tä.

Oon kahden vaiheilla että vaihtuuko toi G1 sonyn A90J:hin. En vaan oo kovin vakuuttunut. Töissä katselin G1 ja GX vierekkäin ja en kyllä nähnyt eroa oikeastaan ollenkaan. Sony taas näyttää jo vakiokalibroinnilla huomattavasti paremmalta.

Maanantain tarjousvinkkinä Sonyn 65-tuumainen XH9005 eli suuressa maailmassa X900H/X90H Verkkokaupasta 999 eurolla.

Ja muistin virkistykseksi vielä Rtingsin ja HDVTestin arvostelut.

Ylös Bottom