Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Tuon tempun jälkeen voit kyllä sanoa hyvästit Crushing-trophylle.

Eikös tossa kohassa se palaa aina alkuun, jos sitä vaikeusastetta vaihtaaa? Tai ainakin edelliselle välietapille.

Mutta jooh, itse sain juuri ensimmäisen platina trophyni ja tosi hyvä fiilis. Pitkä ja raskas tie se oli mutta kyllä oli sen arvoista ;)

Ne ketkä ei meinaa päästä pääpahista crushingilla niin suosittelen sitten tätä: YouTube - Uncharted 2 Final Boss Fight on Crushing Itse myös käytin tota taktiikkaa kun meinas hermot palaa lopullisesti koko peliin. Ei siinä mitää, onhan noita taktiikoita varmasti useampia mutta toi ainakin onnistu itsellä. Heh, helppoahan se on jollai easylla vetästä ja sen jälkeen vertaa murskaavaan niin...

Nytte jää kyllä yksinpeli sikseen.. Aika siirtyä nettipelin puolelle..
Marco Pololla mennään =)
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Jees, itekin tuli saatua tästä platinaa jo muutama päivä sitte ja vuoden paras peli BTW. Nyt on kaksi platinaa, UC1 ja tämä.

Meinas palaa päreet crushingilla ton loppupomon kanssa ja käytin vähän samanlaista taktiikkaa kuin toi edellä mainittu, oikeestaan vielä helpompi. Menin sille "puusillalle" ja tiputtauduin siitä aina roikkuun, sitten kiipesin taas ylös ja tätä toistelin. Lazarebitch se vaan sitten juoksi ympyrää siinä vieressä samalla kuin ammuin noita resiineitä.

Peli oli muuten murskaavalla vedettäessä jopa helpompi kuin ykkönen.

Marco Pololla mennään moninpelipuolella ja Prakosolla silloin kun olen vihuna kunnes saan 1.500.000 kokoon Tsingis-Khan skiniä varten.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Offtopic, mutta liippaa tarpeeksi läheltä.

The Uncharted Motion Comic

Uncharted: Drake's Fortune PlayStation 3 Trailer - Episode 1
IGN Video: Uncharted: Drake's Fortune PlayStation 3 Trailer - Episode 1

Juonispoileri:
The story will follow Drake as he teams up with a Daniel Pinkerton, an American who has become a big bad criminal in Indonesia. Now, Drake usually doesn't team with the really bad guys, but in this prequel he's trying to save up the money to raise Sir Francis Drake's casket. He's desperate and willing to do what he has to, according to Neil Druckmann, Naughty Dog co-lead game designer and the writer of these Motion Comics.

"Here, he's willingly getting hired by a known criminal," Druckmann said about delving into Nate's shady past. "It's still Drake. He's got his good side."

The duo is on the trail of the Eye of Indra, but Sony's promising that a whole bunch of familiar faces from both games are going to pop up in the four-part adventure. A new love interest will play into the comics (Nate, you cad!), but the cast members you know and love from the games are on hand to reprise their roles and Naughty Dog even let them stick to the traditional format of improvising some of their lines.

Enemmän juttua aiheesta:
http://uk.ps3.ign.com/articles/103/1037461p1.html
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Huomasin tässä muuten yhden hauskan jutun kun pelasin yksinpeliä ja vaihtelin noita yksinpelin skinejä, (Todella lievä spoileri joka ei liity mitenkään juoneen)
Kun valitsee tuon donitsidraken niin Draken ääni madaltuu samalla ja se kuulostaa melko hauskalta tuon skinin kanssa. :D
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Pääsin tänään viimeinkin aloittelemaan pelin kanssa. Vähän yli pari tuntia on takana ja eipä ole suuria moitteita pelistä. Aiempiin viesteihin ei ole muuta lisättävää kuin kysymys välivideoiden grafiikasta.

Vilkkuuko muilla esimerkiksi Draken ja Chloen silmissä paljon valkoista videoiden aikana? Muissakin kohdissa videolla näkyy valkoisia pisteitä, mutta silmissä eniten. Mietiskelen tässä vain, että onko ongelma television kontrasteissa vai videossa. Kontrastit ja värit kyllä muuten näyttäisivät olevan kohdillaan.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Pääsin tänään viimeinkin aloittelemaan pelin kanssa. Vähän yli pari tuntia on takana ja eipä ole suuria moitteita pelistä. Aiempiin viesteihin ei ole muuta lisättävää kuin kysymys välivideoiden grafiikasta.

Vilkkuuko muilla esimerkiksi Draken ja Chloen silmissä paljon valkoista videoiden aikana? Muissakin kohdissa videolla näkyy valkoisia pisteitä, mutta silmissä eniten. Mietiskelen tässä vain, että onko ongelma television kontrasteissa vai videossa. Kontrastit ja värit kyllä muuten näyttäisivät olevan kohdillaan.

Itselläni ainakin on sama juttu, luulen että tuo on vaan joku efekti jolla on yritetty saada grafiikoita hienomman näköisiksi.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Ainut mikä grafiikoissa on hieman häirinnyt, niin noiden hahmojen iho näyttää ihan siltä että kun vahanukkeja olisivat.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Ainut mikä grafiikoissa on hieman häirinnyt, niin noiden hahmojen iho näyttää ihan siltä että kun vahanukkeja olisivat.
Mutta eihän se silloin välttämättä huono ole.
Ainakin kun Madame Tussaudsin vahakabinetissa Michael Jackson näytti paljon elävämmältä kuin televisiossa. :D
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Itellä ei hahmojen silmissä näy mitään, mutta kuvaruudun reunoilla (siis aivan television kuvan reunoilla) näkyy joissain kohdissa jotain omituisia pisteitä, jotka on millon minkäki värisiä. Eipä nuo haittaa yhtään ja ne näkyy vaan välillä esim. tietyssä kuvakulmassa. Kellään samantapaista "ongelmaa"?
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Tänään ensimmäinen varsinainen ilta verkkopelin parissa. Privamatseissa hyvät tunnelmat suomalaisten kesken pelatessa, kúnnes veri veti lopulta tuonne rankkimatseihin.

Hyvin jengi tekee työtä tiimin eteen. Kun kaikesta palkitaan, nähdään tämäkin ihme kun pelit onnistuvat satunnaisilla porukoilla upeasti. Erityisesti Plunder on sellainen jossa syke alkaa olla kohdallaan pokaalia arkkuun viedessä. SOCOM-veteraanit tulevat puolestaan pitämään pelimuodosta Elimination, jossa ei paljoa spawnailla eikä jaeta muitakaan lohdutuspalkintoja, vaan katsomo kutsuu kuolon koittaessa. Muutenkin tässä tulee ajoittain vähän samanlaisia hyviä viboja.

Ihan perus Team Deathmatch tuntuu jo tylsältä, vaihtelun vuoksi menee silloin tällöin, mutta mielummin ottaa jo erää noissa muissa pelimuodoissa, kun on jo vähän päässyt hajulle siitä missä mennään.

14/10 :eek:
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Itellä ei hahmojen silmissä näy mitään, mutta kuvaruudun reunoilla (siis aivan television kuvan reunoilla) näkyy joissain kohdissa jotain omituisia pisteitä, jotka on millon minkäki värisiä. Eipä nuo haittaa yhtään ja ne näkyy vaan välillä esim. tietyssä kuvakulmassa. Kellään samantapaista "ongelmaa"?

Joo mulla on samanlaista ollut kanssa.. Eipä se hirveästi ole haitannut, mutta joskus vähä inhottavasti näkyy siellä ;S Esim. oikeassa alareunassa joskus ollu joku pinkki piste ja muuten oikeassa reunassa valkosta tai jtn. Ei siin mitään ihmeempiä.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Mukava huomata, että hiipimällä selviää monesta rainasta helpommalla(vink vink!). Ei tuu miljoonaa sataa haulikkoäijää panssareilla ja konekivääreillä, kun jaksaa ottaa hiipien ne ekat neljä viis kaveri pois pelistä. Ei tietysti toimi joka kohtauksessa, mutta ainakin parissa olen tämän huomannut ja alussa en niin kokeillutkaan. Kohta omalta osalta eka pelikerta ohi. Kohta siis ensimmäistä kertaa multiplayerin pariin :)
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Tänään lähti peli mukaan Konsolinetistä ja aluksi olin hieman epäileväinen, koska pelasin Unchartedin ykkösosaa vain demon verran, enkä innostunut niin paljoa, että olisin ostanut. Tapani mukaan säntäsin heti onlineen, mutta jo yhden pelin jälkeen oli pakko siirtyä yksinpeliin harjoittelemaan, koska kontrollit eivät tahtoneet jäädä päähän. Muutama huomio:

+++++ Erittäin suuri plussa, että pelattuja pelejä voi katsella nauhalta kenen tahansa joukkuetoverin näkökulmasta!! Oppii taktiikoita ihan eri tavalla tämän ansiosta. Mahtava toiminto pelin sisällä.

++++ Tietyiltä osin peli on masokistin unelma, sen verran hintavia varusteita ja muuta sälää avattavana.

+++ Hahmon osumankestävyys on hyvällä tasolla, ei ole liian realistinen.

Tomb Raidereista olen aina pitänyt, mutta Uncharted 2 uuden sukupolven seikkailuna pistää taatusti paremmaksi, kunhan ehtii tutustua peliin enemmän.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Tuon tempun jälkeen voit kyllä sanoa hyvästit Crushing-trophylle.


Jep, voi olla. Ilmotan kun olen pelannut sen vaikeustason läpi. Jos ei natsaa, niin sen jälkeen sit ilman apuja.

Execta,

Aikamoisen aivopierun päästit! "Raukkamaista ja avutonta"? WTF? Mun peli, mun säännöt. Ime mun säkkejä. :D
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Onko kukaan huomannut mitään bugia/ongelmaa zoomin käytössä ammuttaessa? Itse en saanut ensin zoomia päälle ollenkaan ja sitten kun sain se toimii satunnaisesti. Joskus ei riitä oikean stickin napin painallus vaan pitää painaa useamman kerran. Jossain vaiheessa kuvittelin sen toimivan vain kun painan ensin vasemman tikun nappia ja sitten oikeaa. :) Eniveis, ei toimi kunnolla. Vika pelissä vai ohjaimessa?
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Onko kukaan huomannut mitään bugia/ongelmaa zoomin käytössä ammuttaessa? Itse en saanut ensin zoomia päälle ollenkaan ja sitten kun sain se toimii satunnaisesti. Joskus ei riitä oikean stickin napin painallus vaan pitää painaa useamman kerran. Jossain vaiheessa kuvittelin sen toimivan vain kun painan ensin vasemman tikun nappia ja sitten oikeaa. :) Eniveis, ei toimi kunnolla. Vika pelissä vai ohjaimessa?

Itsellä ei ainakaan mitää ongelmia kiikari-zoomin kanssa. Luulisin, että jos tosiaan ei aina sulla sitä ota niin sun oikee tatti paskana.
 
Vastaus: Uncharted 2: Among Thieves - keskustelu pelistä

Ei täälläkään mitään ongelmia zoomin kanssa, eikä sellaisesta ongelmasta ole mistään kuulunut.

MInäkin löysin eilen nuo jo mainitut multiplayervideot, pitää alkaa katselemaan niitä ja ihmettelemään mitä teen väärin kun olen aina ottamassa dunkkuun.
 
Ylös Bottom