Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusi Nhl liiga ideoita??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wertyman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Uusi Nhl liiga ideoita??

Potkasin nyt ne pois kenellä oli alle 10 peliä pelanttuna. Nyt on osa pelannu kaikki pelit ja osalla on 1 tai 2 peliä jäljellä ja ne täytyy pelata NOPEASTI!. Eli mulla on vielä Rasputinia ja Mikkisix vastaan eli kertokaa monelta ootte linjoilla

Jos Anakonna on vielä liigassa niin mulle sopii pelit tuossa klo 19.00 jälkeen.

Noni nyt vielä kohelopeten pitää pelaa embarkationii vastaan sitten saadaan pleijarit käyntiin

hei vinkkejä mulle ku florida on kovan alun jälkeen jäätynyt täysin!!!!!!!!:D life is life!!

Noni nyt vielä kohelopeten pitää pelaa embarkationii vastaan sitten saadaan pleijarit käyntiin

Mun puolesta voitte potkii mut tai voin lähtee itekki liigasta, ku en mä saa tota embarkationia kiinni eikä sitä oo näkyny vähään aikaan onlinessa. Tosin sitten voi teidän sijotukset muuttua. Mut saisittepahan pleijarit käyntiin. Eikä mul näköjään oo mahiksia noustakkaan playoffeihin ees. Joten tehkää miten parhaaksi näette. Mä oon kyl melkein 24/7 tavotettavissa että jos embarkation nyt näät tän viestin!

Mun puolesta voitte potkii mut tai voin lähtee itekki liigasta, ku en mä saa tota embarkationia kiinni eikä sitä oo näkyny vähään aikaan onlinessa. Tosin sitten voi teidän sijotukset muuttua. Mut saisittepahan pleijarit käyntiin. Eikä mul näköjään oo mahiksia noustakkaan playoffeihin ees. Joten tehkää miten parhaaksi näette. Mä oon kyl melkein 24/7 tavotettavissa että jos embarkation nyt näät tän viestin!

Jos tilanne on tämä, niin silloin meidän kannattaisi potkia tuo Embarkation pois. Hän kun on hävinnyt kaikille, niin ei vaikuta ratkaisevasti kenenkään pisteisiin, vaan kaikki menettävät samat 2 pistettä.

Tottakai aina se kickitään mieluummin kuka on pisteissä alempana, mikäli kahella joukkueella on sama määrä otteluita pelaamatta. Toki mulle on sama kumpi lähtee.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Oisko Lateksii tänään online jos pelailtais pleijarit pois alta.

Odottelen yhä vastustajaa finaaliin parista Rasputin - Penguin85. Jo pitkälle toista viikkoa odotellu. :D

Joo meikää on nytt tässä joutunut odottaa. 2 viikkoa olen nytt ollut reissu hommissa. Viikonloppuna oli tarkoitus pelata, mutta ei satuttu linjoille samaan aikaan. Torstaina pääsen taas pleikkarin ääreen, sitten mahdollisimman nopeasti ratkaistaan maxille finaali vastustaja, jos vaan vielä kärsivällisyys riittää odottamaan?:o

Joo meikää on nytt tässä joutunut odottaa. 2 viikkoa olen nytt ollut reissu hommissa. Viikonloppuna oli tarkoitus pelata, mutta ei satuttu linjoille samaan aikaan. Torstaina pääsen taas pleikkarin ääreen, sitten mahdollisimman nopeasti ratkaistaan maxille finaali vastustaja, jos vaan vielä kärsivällisyys riittää odottamaan?:o

Juu, ei mulla mitään suurempaa kiirettä ole. Into vain alkaa hiipua vähitellen koko peliin ja odottelen että saan tämän kesäteloille tuon finaalisarjan jälkeen. No, kai se on pari peliä vielä illassa pelattava että säilyy jonkin sortin tuntuma. ;)

Mitäs, meikä on näköjään hävinnyt semifinaalin 3-2 voitoin vaikka en oo pelannut yhtään peliä :confused:

Mä simuloin ne kun teillä oli vaikka kuinka monta viikkoa aikaa pelata eikä teitä ollenkaan näyttänyt kiinnostavan mutta kuitenkin nyt on finaalit pelattavissa ja hoitakaa ne pois alta

et näköjään oo lukenu noita aikaisempia viestejä. kyse ei ole ollut kiinnostuksen puutteesta vaan siitä että ei ole ollut mahdollisuutta pelata koska olen ollut muualla töissä. oltiin rasputinin kanssa sovittu et pelataan nyt viikonlopun aikana pelit. oisi ollut mukava tietää milloin oli deadline peleille...

Mä simuloin ne kun teillä oli vaikka kuinka monta viikkoa aikaa pelata eikä teitä ollenkaan näyttänyt kiinnostavan mutta kuitenkin nyt on finaalit pelattavissa ja hoitakaa ne pois alta

Todella typerää toimintaa. JOS viitsisit yleensä käydä kanavalla jossa liigojen asioista keskustellaan, olisit pysynyt noittenkin semien peliaikasuunnitelmista ajan tasalla. Typerintä on ettet maininnut sanallakaan kummallekaan edes tällä palstalla tai yv:nä täällä kfinissa. Siis varoittanut.

Mitäs raspu ja pengu sanotte jos pelaatte ne semit defaultjengeillä pois ja pelataan sitten finaalisarja?:)

Mitäs raspu ja pengu sanotte jos pelaatte ne semit defaultjengeillä pois ja pelataan sitten finaalisarja?:)

No joo...Eipä tuossa taida olla mitään erityisempää järkeä. Taidan poistattaa itseni liigasta, kun seuraavan kerran kirjaudun. Eihän toi simulointi voitto ole mistään kotoisin. Onnittelut siis turnausvoitosta.

No hö. Mutta ymmärrän hyvin. Itelläni oli ihan samanlaiset fiilikset ja ajattelin tehdä ihan saman. Otetaan nyt se voitto vastaan, mutta eipä hirveesti lämmitä. Kiitos vaan herra toimitusjohtaja. :mad:

Ylös Bottom