Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

V-Rally 3 kommentit

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja koivusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
V-rally kilpailussa on palkintona juuri GT3 ratin näköinen ratti+peli paketti jos peli ei sitä tue?
No ei se peli sitä kummiskaan tue. Peli tukee vain ja ainoastaan Logitechin Driving Force rattia.


vauhdintunteen puutteesta, ja samaa vikaa on mielestäni VR3:kin
Mun mielestä vauhdintunnetta on pelissä ihan kiitettävästi. Mutta en ole kyllä RC pelannut koskaan, joten en tiedä onko siinä sitten vielä enemmän.
 
kysymyksessä lienee tuo Driving Force-ratti, joka on ensikatsomalta aika saman näköinen verme. Siihen on kuitenkin lisätty tuosta gt3-ratista puuttuvat start- ja select-painikkeet sekä ristiohjain.
 
Joo, siirryinpä välillä ajelemaan sitä time attackia, ja täytyy sanoa ettei oo mikään helppo nakki ajaa pohja-aikoja niille pätkille. Ensimmäiset neljä pätkää joka maasta kyllä meni suht koht kivutta, mutta sit ku ajaa niitä nurinpäin niin huh huh...varsinkin Suomessa ja Britanniassa tuntuu ettei niitä aikoja riko millään. No, Saksassa, Afrikassa ja Suomessa oon pohja-ajat saanu, ja uskoisin ettei Ruotti ja Ranska oo kovin pahoja, mut tuolla Britanniassa saa vääntää jo ihan tosissaan. Siellä on yks sumussa ajettava pätkä (olikohan nimi joku Ely tai jotain), joka vissin pitää opetella ajamaan silmät kiinni läpi ku tuntuu ettei sitä aikaa riko millään. On aika hyvin nimittäin toteutettu se sumu ku sitä rataa ei todellakaan nää paljo nokkaa pidemmälle...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nakke
tuolla Britanniassa saa vääntää jo ihan tosissaan. Siellä on yks sumussa ajettava pätkä (olikohan nimi joku Ely tai jotain), joka vissin pitää opetella ajamaan silmät kiinni läpi ku tuntuu ettei sitä aikaa riko millään. On aika hyvin nimittäin toteutettu se sumu ku sitä rataa ei todellakaan nää paljo nokkaa pidemmälle...

Olet kohtalotoverini. Olen yrittänyt kanssa tuota kyseistä patkää useamman kerran. Muutama eka lenkki meni ihan vaan ihastellessa loistavasti toteutettua sumua. Sitten alkoi tosi tahkoaminen, nuotteja on siis PAKKO kuunnella. Muutaman kerran olen ollut edellä jo reilusti pohja-aikaa, kunnes huomaan löytäväni itseni puun kyljestä. Radan loppupuolta kun vaan ei muista...vielä!
 
Re: Re: TESTATTU

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jussi28
Ihme juttu mutta miksiköhän pleikkari lehdessä olevassa V-rally kilpailussa on palkintona juuri GT3 ratin näköinen ratti+peli paketti jos peli ei sitä tue?




Toi ratti, jonka tossa kilpailussa saa V-Rallyn kanssa on se Driving Force ratti, jota toi V-Rally tukee.
 
Englannin kostea sumukeli on näköjään jokaiselle hieman hankala, siinä pitää yksinkertaisesti pitää pää kylmänä kokoajan, pienikin riskinotto ja jo ollaan metässä, varsinkin wrc autoilla saa ajaa melko rauhallisesti ja sillonkin auto meinaa liukua puuhun..

Nyt on kaks mestaruutta voitettu 2.0:lla ja tuli teksti että pääsee ajamaan Quick Racea Level2 autoilla tai jotain sinne päin, mitähän tuo mahtaa tarkottaa kun ihan heti ei tule mieleen.

Seat tarjos paikkaa mutta Subarulla on kivaa joten jatkan siellä, Heikkinen näyttää keskeyttävän aina Ruotsissa, tosin sen heikkous onkin talvikeli.. (joka kerta = Kaks kertaa) :)
 
Insinöörin erehdys....

Ei voi kuin ihmetellä, että kuka voi olla niin tyhmä, että jättää nykyaikaisesta rallipelistä oikean puolimmaisen tatin käyttämättä. VR3 on (olisi) todella hyvä rallipeli, mutta tuo nappikaasujuttu jättää pelin TÄYSIN torsoksi.

Onneksi tuli koeajettua ennen ostamista.

Ei voi mahtua kaaliin miten joku voi olla noin typerä...Aivan käsittämätöntä.

Ei muuta kuin CMR3:a odotellen....
 
ostin ton sitten kuitenkin, vaikka kaasu/jarru napeilla onkin melkonen miinus. Mutta kyllähän tuo ihan rahan arvoinen peli on, ainakin eilen meni 6h putkeen ajellessa.. Kyllä tohon nappikaasutteluunkin vähitellen tottuu, onhan nekin analogisia.. Kieltämättä se oikean tatin käyttö kuitenkin nostais pelin arvoa huomattavasti..

Ei oo kyllä ainakaan alun perusteella liian vaikea peli, ajoin heti ekan kauden sitikalla ja tulin toiseks. Sitten siirryin samantien tahkoamaan timetrialeja, eikä noissakaan oo kummempaa ongelmaa, mitä nyt välillä loppuu autosta renkaat kesken :D

Alkuun vähän häiritsi heikko antialiasing, mutta tottuneena ps2-pelaajana koko asiaa ei enää puolen tunnin jälkeen huomannut, ja peli tuntuu muutenkin vaan paranevan ajan myötä.

Ihan hyvä vaan ettei tota jaetun ruudun multiplayer modea ole. kyllä saattais loppua ohituksissa tila kesken, sen verran kapeaa tietä näyttäis välillä olevan.

.
.
loppuis vaan tää duuni niin pääsis jatkamaan ralliautoilijan uraa...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mcduck
Ihan hyvä vaan ettei tota jaetun ruudun multiplayer modea ole. kyllä saattais loppua ohituksissa tila kesken, sen verran kapeaa tietä näyttäis välillä olevan.

Sehän tekis vaa siitä entistä mielenkiintosemman. :D
Kyl mä ainakin oisin todellaki toivonu tohon jaetun ruudun kaksinpelin.
 
Itse tykkään enempi kaasu/jarru napeista varsinkin nyt kun ne on paineen tunnistavat. Tatti kaasu/jarru ei vaan istu peukaloon (tai muuhunkaan sormeen :D )

Tottumista vrallyn auton käyttäytyminen vaatii, ei ole niin jämäkkä kuin GT3:ssa mutta kun aikansa tahkoaa niin homma tuntuu varsin oikealta, eli spinnaaminen voi olla vähästäkin kiinni kun vaan kohdalle sattuu sopiva muhkura tms. Välillä on kyllä vähän luistelun makua...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan el Matador


Sehän tekis vaa siitä entistä mielenkiintosemman. :D
Kyl mä ainakin oisin todellaki toivonu tohon jaetun ruudun kaksinpelin.

joo. aiheuttais kyllä kanssa melkoisia kolareita. Kavereiden kanssa kun pelataan aidolla Schumacher-taktiikalla eli kukaan ei anna milliäkään periksi ajolinjaltaan.. Helposti loppuu turismossakin radalla tila kun kaikki yrittää ajaa samaa linjaa :D
..
..
..
noi autot muuten tosiaan tuntuu kulkevan kuin ilmatyynyalukset jos ei säädä alustaa itse. kun vauhti nousee tarpeeksi on meno aika poukkoilua, ja päättyy helposti puuhun..
 
jos ei säädä alustaa itse. kun vauhti nousee tarpeeksi on meno aika poukkoilua, ja päättyy helposti puuhun
Mitä?!? Eikö V-rallyssä olekaan parhaat mahdolliset asetukset oletusasetuksina WRCn tapaan? :D

Te jotka olette enemmän pelanneet, niin kertokaapa kuinka paljon auton ajettavuutta voi parantaa asetuksia muuttamalla?
 
ainakin sen verran, ettei meno enää tunnu silitysraudalla ajelulta.. :D
tod.näk. enemmänkin, kunhan tästä pääsis duunista pois ja testaamaan...

miten voi aika kulua näin v***n hitaasti??
 
Muutaman minuutin testauksen perusteella ajotuntuma on "ilmatyynyalusmainen", eli autot "liukuvat" vähän samaan tapaan kuin Colineissa. Vertailukohtana voisi pitää ensimmäistä V-Rallya, jossa pitoa riittää. En sitten tiedä kumpi on aidompi, mutta ensimmäistä on hauskempi ajaa.

Testauksen tuloksena on se, että V-Rally 3 jää ainakin toistaiseksi kaupan hyllylle.
 
CMR on yhä helposti realistisin rallipeli.
V-rally3 muistuttaa tuntumaltaan edelleen enemmän V-ralleja kuin Colineja, mutta selvästikin se on saanut kasvojen kohotusta myös realistisuuden suhteen.
 
Mä en vois kuvitellakkaan pelaavani tateilla, siitä tulis semmosta pelleilyä että jäisin varmaan yli minuutin, ehkä se johtuu osaksi siitä että totuin ps1:sen alusta asti pelaamaan autopelejä napeilla, nyt ne istuu sen verran hyvin että en jaksa edes harjotella tateilla, V-Rally3 on peli josta alkaa pitää mitä enemmän sitä pelaa..
 
Ensimmäinen arvostelu jonka minä näin V-rallysta oli uudessa pleikkari lehdessä. Arvosanaksi tuli 91%. Onko joku nähnyt arvosteluja pelistä jossain muualla?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jeff

Mitä?!? Eikö V-rallyssä olekaan parhaat mahdolliset asetukset oletusasetuksina WRCn tapaan? :D

ei wrc:ssä ollut valmiina parhaat asetukset,esim vaihteiston välitykset oli melkein aina täysin väärin ja aika usein myös renkaat ja jarrutkin välillä,ja tiedän mistä puhun koska pelasin pelin 4 kertaa vaikeimmalla tasolla läpi,ja ne radat muuten oli aivan liian leveitä,suomen mettäteillekkin ois mahtunu 4 autoo vierekkäin.

mites pitkät latausajat v-rally3:ssa on?ei kai semmoset kahvitauon mittaiset kuten edellämainitussa?ja kai sen analogisuuden saa siitä kaasusta pois,en mä osaa sellasta rallissa käyttää,digitaalinen sen olla pitää.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan pelle

mites pitkät latausajat v-rally3:ssa on?ei kai semmoset kahvitauon mittaiset kuten edellämainitussa?ja kai sen analogisuuden saa siitä kaasusta pois,en mä osaa sellasta rallissa käyttää,digitaalinen sen olla pitää.

latausajat on ihan kohtuuliset, ei ehdi kahvia keittämään. :) Samoin tallennukset sujuu silmänräpäyksessä. En oo ees kokeillut saako ton nappien analogisuuden pois päältä, mutta eihän sillä suurempaa merkitystä ole, painat vaan napin aina kerralla pohjaan niin eroa digitaaliseen ei juurikaan ole. Tietenkin voit lisäksi säätää nappien herkkyyden täysille..
Suurempi ongelma on totutella noihin nappeihin tattien jälkeen, kun on turismokakkosesta asti tattikaasulla kaahaillut.
 
Ylös Bottom