Super monkey ball banana rumble
Olen keskittynyt pelkkään moninpeliin koska se on teknisesti karumpi 30fps ruudunpäivityksellä eikä se pysy edes siinä.
Lisäksi ajattelin, että on parempi pelata nyt sitä kun peli on kohtuu uusi joten pelaajiakin voisi olla.
No on siellä aina täys määrä, mutta ei ne kyllä ihmisiä ole ja sen näkee jo nimistäkin.
Pelkkiä random kirjaimia ja numeroita suurinosa. Ehkä woowoo16 oli tuosta listasta ihminen.
Ei tuo silti mua haittaa sillä mieluummin mä pelaan botteja vastaan saatikka tuijotain jotain "not enough players" ilmoitusta.
Varsinkin kun tässäkin on hieman battle pass tyylinen systeemi eli kaudet joista saa avattua kosmeettista kamaa ja nuo on kyllä hyvin hoidettu sillä yks kausi kestää vain 2 viikkoa ja mulla menee alle 3 tuntia saada siinä max rank joten se tulee pelattua aina kerralla ja sitten pidettyä taukoa uuden kauden alkuun.
Tästä puuttuu kaikki vanhojen fanien rakastamat minipelit kuten monkey target jne, mutta mä en ole koskaan noita pelannut kuin pari kertaa pikaisesti tekoälyä vastaan joten mulla ei ole mitään nostalgiaa ja oikeasti tykkään tän moodeista enemmän, koska ne on enemmän ihan kunnon moninpeli moodeja eikä minipelejä.
Race on perus kisaamista, mutta nyt radat on sellaisia fall guys tyylisiä este ratoja ja tarjolla on myös poweruppeja, ba-boom moodissa osalle pelaajista annetaan pommi ja niiden pitää päästä siitä eroon ennen kuin se räjähtää, sitten on moodi jossa kaks tiimiä aktivoi maaliportteja ja niistä saa tietyn määrän pisteitä ja lopussa jokaisesta oman tiimin väreissä olevasta portista saa vielä 50 pojoa.
Robot smash on sitten erikokoisten robottien tuhoamista ja tässäkin on kaks tiimiä.
Siten on vielä banana hunt jossa voittaja on eniten banaaneja kerännyt.
Mä olen nyt pelannut kolme kautta enkä mä ole vielä kyllästynyt vaikka peli kyllä yrittää parhaansa sen suhteen sillä joko tässä on joku systeemi, että tiettyinä päivinä on tietyt moodit ja kentät tai sitten tässä on paskin rng ikinä sillä noita kilparatojakin on varmaan seitsemän erilaista ja tänään sama rata oli ainakin neljästi. Päivityksellä tuli myös yks uusi rata ja se tuli tasan kerran.
Muissa moodeissa sitten on tasan kaks eri kenttää tarjolla ja tänään peli valitsi joka kerta saman robotti areenan, saman putken siinä maali moodissa ja saman areenan ba-boom moodissa. Tai no siinä oli kerran se toinen kenttä ja loput viis kertaa se toinen.
Itse pelaaminen on ollut kivempaa mitä banana maniassa sillä kamera käyttäytyy fiksummin ja spindash tuo oman lisänsä vaikka mä en sitä pahemmin osaa hyödyntääkään.
Apinatkin näyttää paremmalta kuin ikinä ja nyt ne on aika suloisen näköisiä ja niille voi ostaa myös uusia vaatteita.
Uusi tulokas palette on oma suosikki. Katsokaa nyt kuinka suloinen se on.