Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Viimeksi pelatut pelit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pelle
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kona 2: Brume tuli tänään pelattua kun sattui olemaan gamepassin valikoimissa.
Tämä jatkaa suoraan siitä mihin eka peli jäi ja edelleen rämmitään lumimyrskyssä tutkimassa paikkoja.
Tällä kertaa moottorikelkan korvaa koiravaljakko joka on varsin toimiva ratkaisu ja ne jopa usein tulee sun luo jos käyt jalkaisin jossain ja tulet hieman eri kohdasta takaisin.

Tässä myös taas kevyitä selviytymis elementtejä eli sun täytyy pysytellä lämpimänä ja tallennuskin hoituu nuotion tai takan äärellä.
Tätä kyllä voi pelata myös oikeastaan ihan kävelysimuna sillä helpoimmalla tasolla sulle ei tule koskaan kylmä ja muutenkin äijä taitaa olla kuolematon sillä mä en ainakaan menettänyt koskaan kestävyyttä vaikka pari kertaa osumaa otinkin.
Taisteluakin on, mutta se on lähinnä välillä parin suden ampumista ja jopa karhu tipahtaa kahdesta revolverin luodista helpoimmalla.
Mulle tuo sopii paremmin kuin hyvin sillä mä olen pelannut ykkösenkin vain vr moodissa ja siinä ei ollut taistelua ollenkaan.

Aikaa meni n.8 tuntia kun yhdessä paikassa jumitin oikein kunnolla kun en löytänyt etenemis reittiä.
Joku steamin foorumeilla kertoi pelanneensa 30 tuntia joten aika paljon tuntuu olevan vaihtelua riippuen kuinka tarkkaan koluaa paikat.
Ilmeisesti tämä ei ole kuitenkaan pahemmin ihmisiin iskenyt sillä saavutusten mukaan pelin on läpäissyt vain hiukan päälle 5%.

Ylös Bottom