Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Itse sain kanssa vihdoin pari päivää sitten tuon Remaken pelattua. Tuntuu olevan aika yhteneväiset mielipiteet. Hahmot, tarina ja taistelusysteemi ihan huippua. Sivutehtävät ja ajoittainen pitkittämisen tunne taas vähän plääh.
Mutta, kun nälkä jäi niin päätinpä vihdoin testata PC:n FF7:lle löytyvää 7th Heaven modityökalua kun tuosta niin paljon hyvää lukenut. Täytyy sanoa että olen jopa yllättynyt kuinka hyvältä tuon alkuperäisen pelin saa näyttämään menettämättä kuitenkaan alkuperäisen tunnelmaa.
Varmasti saattaa jakaa mielipiteitä, mutta itse pidän kovasti. Tuolta löytyisi vielä realistisempaa hahmomalia, mutta nämä ovat mielestäni juuri sopivasti päivittyneitä, mutta kuitenkin vielä alkuperäistä kunnioittaen.
Lisäksi löytyy modi joka tuo äänen JOKAISELLE hahmolle. Niin pää kuin sivuhahmoillekin. Odotukset eivät tätä kohtaan ollut kovin korkealla, mutta on yllättävän toimiva ja lisää kivaa immersiota. Ihan hyvää, vaikkei tietenkään mitään Remaken veroista ole. Kaikenlaista muutakin pikkukivaa löytyy, saa esimerkiksi halutessaan random encounterit pois, autoattackia yms. jos tykkää käyttää. Saa lisättyä askeläänet ja kaikenlaisia muita isoja ja pieniä äänilisäyksiä yms yms.
Suosittelen vahvasti jos PC löytyy. Ei ollut monimutkainen projekti ja itse Steam Deckillä olen pelaillut.
Mutta, kuvat puhukoot puolestaan:
Näytä liitetiedosto 14242Näytä liitetiedosto 14243Näytä liitetiedosto 14244Näytä liitetiedosto 14245Näytä liitetiedosto 14246Näytä liitetiedosto 14247Näytä liitetiedosto 14248Näytä liitetiedosto 14249