Deauxnim
Active Member
Olipa kiva artikkeli Tunicista @Ulukai. Tuli muistot mieleen kuinka viihdyin pelin parissa, ja kuinka erityisesti maailma hurmasi minut. Pelin haaste taisteluiden kanssa oli aika rasittavalla tasolla toisinaan, ja koin myös sen turhauttavaksi ettei aina tiennyt mennä. Olen kirjoituksesi kanssa hyvin paljon samoissa fiiliksissä, vaikka minulle ei tullutkaan mieleen jättää peliä kesken, ainakaan näin jälkikäteen ajateltuna. Aivan erinomainen kokemus, ja erityisesti meille jo vähän elämää (eli NES ajat) nähneille myös todella kova nostalgiapommi.
Hauskasti mietin myös samalla, kuinka Deaths Door oli kokonaisuutena minustakin parempi, vaikken jaksanutkaan plattaroida sitä kun pari trophya oli niin työläitä. Minä suosittelen molempia, tosin tunicia ehkä pienellä varauksella. Switch versiosta en tosin osaa sanoa mitään.
Hauskasti mietin myös samalla, kuinka Deaths Door oli kokonaisuutena minustakin parempi, vaikken jaksanutkaan plattaroida sitä kun pari trophya oli niin työläitä. Minä suosittelen molempia, tosin tunicia ehkä pienellä varauksella. Switch versiosta en tosin osaa sanoa mitään.