Ippenator
Well-Known Member
Itse pidän uudemmista enemmän kuin niistä vanhoista. Niiden aika meni pelirakenteenkin osalta minun silmissäni jo aikoja sitten. En toki ole tuollaisen old-school pelattavuuden ystävä ylipäätään nykyaikana, joten osittain siitä syystä pidän näistä uusista enemmän. Eipä noissa enää kovin paljoa ole ehkä yhtäläisyyttä itse pelattavuudessa. Nuo uudet ovat enemmän sellaista survival- ja räiskintämenoa erinomaisin grafiikoin. Alkuperäiset taas enemmän sellaista tasohyppely- ja puzzlemeininkiä. Toki noita asioita uusistakin peleistä löytyy, mutta painotus on aika eri. Pelien tunnelmatkin ovat aika erilaisia. Molemmissa on varmaankin puolensa, mutta itse pidän ehdottomasti parempina noita kolmea uusinta. Lähes kaikilta osin näin.Ite en oo trophyjen perään lainkaan, mut tää on hiton hieno suoritus! Huhhuh!
Nyt ihan liikaa pelattavaa, mutta kysyn jo ensi vuotta varten (heh), et jos teininä tykkäs älyttömästi Kakkosesta, ni onko näistä uusimmista Tomb Raidereista mikään yhtään samankaltainen? Kysyn siis kaikilta. En oo pelannu yhtään näistä uusimmista, mutta mietin, josko jossain vaiheessa...
Viimeksi muokattu: