Lainatun viestin kirjoitti alkujaan gazza.
jep tämä FC df+P on käytännöllisempi, se toinen on niin hidas, inashin jälkeen kyllä taattu, mutta sitä ei ole hirveästi tullut harjoiteltua, kun sen saaminen matsissa osumaan on aika hankalaa, tosin se kai on luokiteltu kahdenkäden iskuksi...
Wolfilla on b+K+G:n jälkeen vielä cannattu potku, aoilla ei ole mitään jatkoa ja FC df+P on TC- liike, torjuttuna -10 ja norm osumallakin -2.. vähän pitää varoa siis... Tuossa toisessa on parempi palautuminen ja se antaa etua myös norm osumalla, mutta 17fr exec on aika paha.. konetta vastaan oon tosin saanut sen toimimaan suoraan backdashista..
juu, tämä kolme freimiä on se mitä muistan lukeneeni jostain.. tottumuskysymys.. kyllä multa akiran SgPm, DE lähtee aika hyvin... ja siinä on kai se ajoitus vielä tiukempi.
aika paljon tulee vielä "sohlattua" kun ei oikein tiedä mitä tekisi, verC:ssä ei hirveesti tarvinnut miettiä ja Evoakin olen pelannut aivan väärällä taktiikalla.. mun täytyy alkaa monimutkaistamaan mun peliä konetta vastaan ja kattoa miten se siitä alkaa luonnistumaan, enhän mä siitä muuten mitään hyödy.