Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan thr
Tosta Goh:in maaheitosta...muistaakseni Pexiä vastaan karkasin siitä kerran tai pari. Konetta vastaan en ole kertaakaan karannut, julmetun monta kertaa on tullut syötyä se vaikka aina oon tehnyt jommankumman escapen... luulisi nyt että edes joskus olisi onnistunut, mutta kone muka aina tekee eri tavalla heiton kuin karkaan.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan gazza.
mutta tää toimii ilmeisesti toisinkin päin, koska kone ei ole ikinä karannut mun Aoin vastaavasta... muutenkin se syö edelleen alaheitoistakin melkein kaikki.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan remform
Nyt tikuttomat kipin kapin tilaamaan Horin Soul Calibur tikkua konsolinetistä.
Muistaakseni kone ei ole kertaakaan karannut yhdestäkään maaheitostani, oli sitten Aoin, Wolfin, Gohin tai Jeffryn tekemänä. Tasapuolista...sen maaheitoista ei karata, niin sekään ei karkaa...
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ManjiMaru
Ei tää nyt käy päinsä. Maaheitoista pystyy karkaamaan tasan varmasti, oli sitten d/f,d/f+P+G:eitä tai ei. Tietokoneen tekemisiä ei kannata ottaa huomioon. throwescapekomento pitää syöttää sitten kun heittoanimaatio alkaa, eli kun Goh kumartuu vastustajaa kohden. Normaalisti niitä TE:eitä heitellään liikkeiden palautumisiin mutta maassa maatessa ei moinen ole mahdollista. Olen varsin varma että te vain syötätte komennon liian aikaisin, rämpytys ei tunnu toimivan.
thr: Totta kai se meetingi pidetään mun luona, mä vaan vähän vinoilin. Tykki tulee myös jollei jotain poikkeuksellista satu. Jos lauantai on sulle hankala, olisko sunnuntai parempi?
- ManjiMaru
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pexi
Siitä Hori tikusta, jos siinä on sama ergonomia kuin Gazzan VF tikussa, ei oikein hyvää seuraa mun mielestä. Tikku ja napit liian lähellä toisia, jäykäntuntuinen tikku. Saatan myös olla väärässä.
Sunnuntai 7.9 olisi kyllä mulle parempi, lauantainakin todennäköisesti ehtisin mutta tuskin pitkäksi aikaa.
Olen itsekin satavarma että maaheitoista pystyy karkaamaan, koska olen niistä karannut ihmispelaajia vastaan. Veikkaanpa että Gazzan selitys voisi olla aika lähellä totuutta. Eli koneen tekemänä ajoitus on erilainen ja siksi on aina tullut syötyä maaheittokin.