Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Hehe! Plussa oli turhaan ylihypetty, ok. Ei ole läheskään alkuperäisen ja Zeron tasoaLainatun viestin kirjoitti alkujaan gazza.
no mutta, nyt takaisin Macross Plussan pariin...![]()
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ManjiMaru
Tarkennappas nyt vielä että keille voi menettää victorypisteitä. Onko se vain samantasoiselle vastustajalle vai saman tierin tyypeille vai mitä?
- ManjiMaru
ps. Mun Jacky on edelleen gladiator (ollut jo pari viikkoa), Lei Fei on kai 9. dan ja Sarah ja Goh on nousukiidossa.
Tässäpä muutama Laucombo samalla kun olin harjoitusmoodin ääressä testailemassa palautumisia.
(Closed Stance) b, f+P, d+P, f+K+G (50)
(CS) b, f+P, P, b+P, P (55)
(CS) b, f+P, d+P, (FC) f+K (54)
(Open Stance) b, f+P, d+P, (FC) d/f+P, d/f+P+K (51)
(OS) b, f+P, d+P, d/b+K, K (48)
(From crouch) d/f+P (MC), P, G, P, P, P, d+K (71)
(From crouch) d/f+P (MC), P, G, d/f+P, P, P, d+K (74)
(From crouch) d/f+P (MC), d/f+P+K, d/f+K, P, P (76) (hold forward)
(From crouch) d/f+P (MC), d/f+P+K, d/f+P, P, P, d+K (79)
(CS, FC) d/f+P (MC), d/f+P+K, K, K (77)
(CS, FC) d/f+P (MC), d/f+P+K, P, G, K, K (80) (hold forward)
Tuo viimeinen combo meni Bradille. En jaksanut tarkistaa painoluokkia. Sitä saa itse kukin kokeilla.
Sitten sain tehtyä d/f, d/f+P (MC), P, b+P, G, P, P, P, d+K :n mutta sweep taitaa olla techrollattavissa.
- ManjiMaru
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pexi
Hehe! Plussa oli turhaan ylihypetty, ok. Ei ole läheskään alkuperäisen ja Zeron tasoa![]()
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pexi
Tos kiisteltiin Manjin kaa Goh:in shoulder-combosta. Shoulder->b,f+p->X
Siitä K:sta menettää enemmän kuin shoulderista. Tos tuli vähän säädettyä Gohilla, veikee hahmo![]()
Hehe! Sä oot aina syöny ne kombotLainatun viestin kirjoitti alkujaan ManjiMaru
Eikä combo joka alkaa shoulderhorjutuksella ole edes varma.
Nyt tympii. Mä oon saanut yliannoksen VF:ää. Pidän taukoa pelaamisesta vähän aikaa.
- Manji
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Neonomide
Sori jos aihe on kivikautinen, mutta eikö akiran helpotettu DLC (tiedätte kyllä, kääntyy selin) vie yhtä paljon palkkia kuin se vaka vanha versio? Onko niitä combovariaatioita tarpeeksi että DLC:tä kannattaisi enää opetellakaan enää tulemaan (nopeasti kuin tuuli)?
thr, miten tarkasti ottaen teet Laun (FC) d/f+P:n seisaaltaan. Mulla on vaikeuksia saada se tehtyä...
- ManjiMaru
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan illu
Varmaan d/b eikä b/f...
Ja joo, noin minäkin sen teen.