Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ManjiMaru
HA! Mä tiedän että sun on pakko hankkia tämä , Gazza...![]()
- ManjiMaru
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan gazza.
oolrait, kävin tekemässä Kagella sen Akiran ST, SgPm challengen. Painoin Guardin heti alussa pohjaan, eikä tarvinnut edes pahemmin rämpyttää, vedin puolelta toiselle niin että sain myös diagonaaleja mukaan..
Siinä on tosiaan kaksi vihreää aluetta, ennenkun osut maahan, ja sen jälkeen. En osaa sanoa tarvitseeko ensimmäisen aikana edes rämpyttää.. pitää varmaan kokeilla..
toi meni niin vaivattomasti läpi (taisin mogata yhden kerran) että nyt mua alko epäilyttämään, että onkohan tota helpotettu tätä challengea varten.. jos se SgPm tuleekin pienellä viiveellä... tai sit tämä on just sitä hahmospesifisyyttä.. Aoilla ja Jackyllähän pitäisi olla kaikkein vaikeinta selvitä tästä staggerista.
Katsotaan, mutta mulla oli ongelmia lähinnä sen takia että laulla on kolme liikettä jotka sisältävät saman komennon eli d/f+P, (FC) d/f+P ja d/f, d/f+P.
Yleensä olen saanut tuon viimeisen kun olen yrittänyt FC-versiota.
Kiitos silti.
- ManjiMaru
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan thr
Tässä muuten vielä yksi tapa tehdä Laun modified Lifting Palm, itse koitin joskus opetella tätä tapaa mutta en oikein tullut sinuiksi liikkeen kanssa.
Napauta d/f+G, päästä irt G:stä, pidä d/f yhä pohjassa, paina P
Nyt on kyllä sanottava että tuo menetelmä ei yhtään eroa siitä että painaa Laun kyykkyyn ja sitten d/f+P. Toisin sanoen se ei toimi niinkuin sen pitäisi.
Edit: Event centerin special movie nr. 7:ssä Lau tekee
d/f+P+K, (FC)d/f+P, d/f+P+K, (FC) d/f+P, d/f+P+K Aoille varmaankin major counterilla. Niin, ja tyyppi tekee sen yhdellä kädellä.
- Manji
Tossa Gazza ihan huvin vuoksi sarjassa Akiran älyttömiä comboja: (Testatessani Horia)
(lightweight) Yoho (MC), P, ShRm, d+P, DbPm (91)
(Aoi only) Yoho (MC), P, ShRm, P, DbPm (93) Normaalihitilläkin tämä toimii mutta vain open stancessa.
(Lightweight), u/f+K (MC), P, b, f+P, DbPm (81) !!! Hilpeä combo vai mitä? Hyppypotku on se lakipisteessä potkaiseva malli.
- ManjiMaru
hei, noihan näyttää hauskoilta! taidanpa kokeilla huomenna jos on tylsää.. Hyppypotku-kombo, hahaha! noita ei oo tullut edes mieleen yrittää!![]()
tässä vielä yksi:
StPm, (dash), d+P, Yoho, m-DbPm.
toi d+P suoraan dashista oikealla ajoituksella on jo "hieman" haastava.. toimii ainakin Sarahia vastaan.
Toi muuten toi Akiran ST, SgPm, DbPm (60pts) kombo toimii vielä aika korkean tason vastustajia vastaan. Tänään tein sen kahdesti Destroyeria vastaan vikassa arcadessa. Sentinel sen sijaan torjui SgPm:n. Niitä vastaan pitää sítten muistaa tehdä se vaikeampi SDE, DbPm (54pts). onko kokemuksia, voiko yleistää ettei toimi tiettyä rajaa pidemmällä (toimii < tier3) ?
Nyt täytyy oikein tarkastaa että onko toi todella oikea combo? Mä en ainakaan ensi hätään onnistunut... Siis b, f+P, f, f, d+P, d/f, d/f+P, d/f, d/f, b, f+P... Jokin ääni takaraivossa sanoo että yohon ei pitäisi osua, toisaalta nuo mun antamat combot, en olisi luullut niitä mahdollisiksi VF:ssä. Joku väitti mulle tässä tänä kesänä että VF on tylsä peli....
- ManjiMaru
Ilmeisesti combon voi tehdä erilaisella ajoituksella: joskus tietokone lukee sen 60 pts comboksi ja toisinaan ei.
Varmaan joku wannabe tekkenisti tai 2D mättöpelifriikki.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ManjiMaru
Joku väitti mulle tässä tänä kesänä että VF on tylsä peli....
Varmaan joku wannabe tekkenisti tai 2D mättöpelifriikki.
(lightweight) Yoho (MC), P, ShRm, d+P, DbPm (91)
(Aoi only) Yoho (MC), P, ShRm, P, DbPm (93) Normaalihitilläkin tämä toimii mutta vain open stancessa.
(Lightweight), u/f+K (MC), P, b, f+P, DbPm (81) !!! Hilpeä combo vai mitä? Hyppypotku on se lakipisteessä potkaiseva malli.
Oletko varma? oliko sulla techrollit päällä testatessa? voihan se tietysti olla niinkin että minä jotain kämmäilin, varsinkin kun en ole lyönnin jälkeen tottunut tekemään DbPmia. Jos vastustaja ei tekkaa toimii myös normaaliosumalla avoimesta stanssista, mutta jos TR ei toimi edes MC:llä.. näin ainakin minun testissäni.. pitää yrittää uudestaan.
Tätäkään en Aoia vastaan saanut toimimaan kuin ainoastaan Avoimessa Stanssissa.. ja silloinkin piti tehdä u/f+K, F+P..
Sitten tarkennus:
StPm, d+P, Yoho, DbPm
"toimii" Sarahia vastaan avoimessa stanssissa (77pts), DbPm:n voi välttää techrollilla, eli kovin hyödyllinen tämä ei ole...
EDIT:
Lisätään tähän vielä yksi, eli:
Knee (MC), Knee (wall), Knee (wall), Knee. 112pts
Viimeinen polvi osuu OTB, oikealla etäisyydellä kyllä onnistuu, tein äsken harjottelumoodissa Sarahia vastaan, questissa oon kerran tehnyt saman Paille. Pitänee kokeilla toimiiko painavimmille vastustajille. Hieno on ainakin kun mikä..![]()
Joku väitti mulle tässä tänä kesänä että VF on tylsä peli....