Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Watch Dogs

Vastaus: Watch Dogs

Mitähän maksaa tuo DLC jossei ole Seasson passia? Lisäri menee kyllä ehdottomasti hankintaan, sen verran kova oli tuo perus pelikin. Harmi vain kun pelissä ei ole mitään New Game plus toiminto että voisi tarinan pelata viellä kertaalleen läpi, mutta säilyttäisi kaikki muut mitä on tehnyt kartalla ja edistynyt.


Veikkaisin että jotain noin 10 euroa, ehkä jopa halvempi? Tuskin kauheen kallis kun jo season pass maksaa sen 19.90. Season Pass omistajille vain se bonuksena, että saa kyseisen lisärin/kaikki lisärit viikkoa ennen muita. Itse ostin hype tärinöis season passin heti kättelyssä kun se oli saatavilla.
 
Vastaus: Watch Dogs

Ostin Watch Dogsin XBOnelle ja täytyy myöntää että nyt pari päivää myöhemmin kaduttaa 70€:n törsäys. Tehtävät toistavat itseään, ajettavuus on ihan hirveää kuraa, samoin kaikenlainen asetaistelu. Parasta hupia _by far_ on erilaisten vihollisbeissien ninjaaminen. Niiden hoitelemisessa ilman ammuskelua vierähtää toisinaan aikaa ihan kunnolla mutta toistaiseksi on ollut ainoa tapa saada vastinetta rahoille. Jos homma menee ammuskeluksi niin laitan mission restarttia ja säästän hermoni.

Lupaavan alkufiilistelyn suht komeista maisemista ja ok grafiikasta koitti pudotus arkeen vähän liian aikaisin. Ainakin näillä näkymin pahin virheeni peliostosten rintamalla vuosikymmeneen.
 
Vastaus: Watch Dogs

Ohjaukseen kun tottuu niin hakkaa kyllä mennentullen GTA:n esim.
Joutuu sentään jarruttelee, eikä voi mennä kahva edellä. Tehtävät toistaa samalla tavalla kuin kaikissa vastaavissa peleissä, joten sen tietää ostaessa.

Mikäs ammuskelussa mättää?

Ps huomioithan, että tähtäysapu vaikuttaa radikaalisti ajotuntumaan..
 
Vastaus: Watch Dogs

Joo, olihan tämä aika suuri pettymys myös itselleni. Tarina kovin keskinkertainen ja ennalta-arvattava. Sivutehtävät ovat tylsiä, eikä kaupungissa ole juurikaan nähtävää. Onlinea koitin, mutta ei iskenyt sitten ollenkaan. Onnekseni en maksanut pelistä sen täyttä hintaa.
 
Vastaus: Watch Dogs

Onpa superloogista että aim assist vaikuttaa ajotuntumaan :rolleyes: No sen siirto minimal-asentoon kieltämättä paransi vähän tuntumaa tiehen, joskin edelleen autot tuntuvat jotenkin yliraskailta, vähän kuin junalla yrittäisi ajaa kadulla. Ja muutenkin ne fysiikat esim törmäyksissä on niin kaukana todellisuudesta että ei kurvailu vieläkään hymyilytä.

Ammuskelumalli ei vain sovi jotenkin itselleni sitten yhtään. GTA:n mallista olen tykännyt aina, mutta tässä jos homma menee räiskinnäksi niin en osu keneenkään ja kuolo korjaa melkein joka kerta. Tiedä sitten mikä siinä on, jotenkin ei vain toimi ollenkaan.
 
Vastaus: Watch Dogs

Meksikon Ubisoft on vahvistanut Wii U-version julkaisupäiväksi 18.11. Tämä tulee kyllä olemaan aivan eeppinen floppi Wii U:lla. Tämän tyyppiset pelit tuppaavat myymään todella heikosti Wii U:lla, ja he, keitä kyseinen tekele kiinnostaa, ovat sen todennäköisesti pelanneet jo jollain muulla alustalla. Asiaa ei myöskään auta tosiseikka, että peli on todettu varsin keskinkertaiseksi tekeleeksi ja vähäkin innostus sitä kohtaan on todennäköisesti suurimmalla osalla laantunut jo ajat sitten.
 
Vastaus: Watch Dogs

Ite oon jaksanu yllättävän pitkään pelata. Tosin koko ajan tuntuu että kyllästyy aina vaan nopeammin eikä mitään monen tunnin maratoneita tule enää tehtyä.
Tarinaa en ole jaksanut pelata loppuun edes vielä, vaan lähinnä heilunut onlinessa. Siellä ajaessa eniten mulla mättää muiden autoilijoiden tekoäly: tuntuu että melkein joka risteyksessä jengi oikein yrittää ajaa eteen. Todella omituisia kiihdyttelyjä rekoilta keskelle risteystä ja sitten siihen täys jarrutus. Ja sitten kääntyillään lähes poikkeuksetta eteen. Siltojen kohdalla vastaan tulee AINA kaksi autoa ja menosuuntakin on molempien kaistojen osalta tukossa.
Jotenkin tuntuu, että tuosta ajamisesta on yritetty saada haastavampaa aivan väärin keinoin.

Sitten vielä kun tuohon lisää sen, että kun vähänkin kovempaa ajaa, saattaa metrin päähän ilmestyä rekka tyhjästä. Se laittaa "hieman" harmittamaan etenkin jos olet jotain toista pelaajaa ajamassa takaa tai pötkimässä karkuun. Voiko johtua omasta yhteydestä (jonka pitäisi kyllä olla ihan ok)?

Ehkä se tämän pelin pitkäikäisyys omalla kohdallani johtuukin enemmänkin siitä, että tällä hetkellä pleikalle (4) ei oikein ole mitään vastaavaa muutakaan peliä. Luulen että kun GTA V julkaistaan niin tämä lentää jonkun toisen harmiksi pelidivarin hyllylle.

Aluksi olin tästä ihan fiiliksissä, mutta nyt nämä ongelmat alkaa jo nyppimään.
 
Vastaus: Watch Dogs

Nuo on niitä paskasti toimivan onlinen ongelmia nuo äkilliset kiihdytykset jne. Kerran menin kisan jälkeen odottamaan junaa ja ensin se tuli asemalle normaalisti ja sitten lähti kauhealla vauhdilla takaisin sinne mistä tuli ja sitten taas vähintään tuplanopeudella asemasta ohi. Kyllä se lopulta siihen kohdalle pysähtyi:D
 
Vastaus: Watch Dogs

Marraskuussa Wii U:lle. GamePad toimii karttana. Ilmeisesti voi koko peliäkin pelata ohjaimen ruudun kautta.

edit: xevious tuossa jo tosiaan mainitsikin, Euroopassa julkaisupäivä siis 21.11.
 
Vastaus: Watch Dogs

Onpa superloogista että aim assist vaikuttaa ajotuntumaan :rolleyes: No sen siirto minimal-asentoon kieltämättä paransi vähän tuntumaa tiehen, joskin edelleen autot tuntuvat jotenkin yliraskailta, vähän kuin junalla yrittäisi ajaa kadulla. Ja muutenkin ne fysiikat esim törmäyksissä on niin kaukana todellisuudesta että ei kurvailu vieläkään hymyilytä.

Itekin tässä pari iltaa pelaillut nyt Watch Dogsia ja sama juttu on häirinnyt minuakin eli kun ajat autolla niin tuntuu ihan niinkuin autolla olis joku oma painovoima joka liimaa sen tiehen kiinni. Kun törmäät johonkin auton kylkeen kovallakin vauhdilla niin auto vaan vähän nytkähtää vasemmalle tai oikealle ja jatkaa matkaa ja välillä ei edes kuulu mitään kolahdusta jos ei aja tarpeeksi kovaa auton kylkeen. Ei kait joku oikeast voi väittää että tässä olis paremmat ajofysiikat kuin GTA V:ssa....

Fysiikat tässä pelissä on kyllä muutenkin ihan miten sattuu ja graafisesti peli on yllättävän karu. Pelaan siis 360 versioa mikä tietty vähän varmaan vaikuttaa mutta silti yllätyin, esim. puut kun heiluu tuulessa niin näyttää todella mekaaniselta ja luonnottomalta, samoin vesi on tässä ehkä paskimmin tehty pitkään aikaan. Hämyä että tän pelin hype alkoi nimenomaan jostain loistavasta grafiikkademosta ja sit lopputulos on tää. Tuntuu että tässä ollaan menty jopa takapakkia verrattuna Ubisoftin aiempien vuosien peleihin, onhan Ubisoft avoimen maailman pelejä ennenkin tehnyt. GTA V on grafiikoineen ja yksityiskohtineen ihan toisella planeetalla mun mielestä verrattuna tähän.

Anyway en onneksi anna ulkoasun niin paljon vaikuttaa pelikokemukseen, vasta vähän matkaa pelannut mutta toistaiseksi ihan viihdyttänyt hyvin vaikka tässä moni asia ärsyttääkin. Hauskinta on tosiaan ollut noi gang hideout valtaamiset joissa saa hiippailla ja edetä mielen mukaan. Tosin toi Ubisoftin idoiden kierrätys on kyllä todella räikeää välillä, noikin tehtävät on ihan tasan samanlaisia kuin Far Cry 3:sessa kun piti tappaa niitä tyyppejä Rakiat-tyyliin veitsellä. Tässä vaan eri ympäristö.

Pelaaminen toimii kyllä todella sulavasti, aloitin saman tien Realistic-tasolla ja tähän mennessä ihan hyvin mennyt eli vähän turhan helpolta peliltä tuntuu ainakin toistaiseksi. Yksikin tehtävä missä piti hakkeroida se joku ctos-torni niin yhtäkkiä oli vihuja joka puolella ympärillä. Päätin että katotaan saanko kaikki hengiltä ilman kuolemaa niin kas kummaa kun noita räjähdysbokseja oli alueella pilvin pimein ja suurin osa tyypeistä sopivasti sattui seisomaan niiden vieressä niin ei kovin paljoa haastetta tarjonnut tuokaan kohta. Kuitenkin välillä mukava että joutuu oikeesti miettimään miten etenee koska kuolo korjaa parista laakista jos ei löydy suojaa. Saas tosin nähdä miten kun toi tarinajuoni kehittyy että kuinka tukalia paikkoja tulee.
 
Vastaus: Watch Dogs

Pelaan siis 360 versioa mikä tietty vähän varmaan vaikuttaa
Johtuu vain ja ainoastaan tästä. PS4 versio on ihan suhteellisen komia, vaikkei olekaan lähelläkään uuden konsolisukupolven huippua. Varsinkin vesi on ihan mallikkaan näköistä.
 
Vastaus: Watch Dogs

Saaks tässä jossain vaiheessa sniperin äänenvaimentimella? Olis ollut jo useaan otteeseen käyttöä, tuolla Dragunovilla kun lataa kerran niin on heti helvetti irti ja pistoolilla ei kovin kauas tähtää. Tässä ei vissiin aseita voi modata ollenkaan? Tuolla kaupassa on useampi sniper rifle myynnissä mutta missään niistä ei näytä olevan äänenvaimenninta...
 
Vastaus: Watch Dogs

Ei saa vaimenninta sniperiin. Paras on kuitenkin destroyer jonka taisi saada criminal convoy tehtäviä tarpeeksi tekemällä. Yksi osuma pysäyttää auton vaikka sitä ampuisi mihin.
 
Vastaus: Watch Dogs

Ei saa vaimenninta sniperiin. Paras on kuitenkin destroyer jonka taisi saada criminal convoy tehtäviä tarpeeksi tekemällä. Yksi osuma pysäyttää auton vaikka sitä ampuisi mihin.

Ok, lähinnä mä olisin kaivannut sitä stealth-hommiin mutta ehkä toi on sit tietoinen ratkaisu ettei mee liian helpoksi.
 
Vastaus: Watch Dogs

Onnistuuko ps3:lla tekstityksien vaihtaminen suomeksi? Kielen valinta-asetuksista ei löydy muuta kuin Englanti. Olen kuitenkin nähnyt että jollain henkilöillä tekstit näyttävät olevan suomeksi ainakin xbox onella. Luulisi kuitenkin että pleikkarillakin voisi vaihtaa jotenkin..
 
Vastaus: Watch Dogs

Tulipa pelattu tämä kampanja sitten läpi. Antaisin pelille sellasen 5/10 arvosanan. Parhaimmillaan hyvinkin viihdyttävää ja koukuttavaa menoa, huonoimmillaan niin raivostuttavaa että meinas lentää ohjain seinään pariinkin otteeseen.

Alkupuoli toimi hyvin, Act 3 vielä meni mutta Act 4:sessa alkoi jo puuduttamaan ja tehtävät alkoi ärsyttää toden teolla. Pelin viimeinen tehtävä olikin täyttä kuraa. Muutenkin noita "aja poliisia karkuun "tehtäviä oli ihan liikaa. Voiko olla tylsempää hommaa kun rällätä jotain kyttiä karkuun, yksi asia mikä ärsyttää näissä avoin-maailma kaupunkipeleissä. Ja tässä sitä piti tunkea melkein joka toiseen tehtävään. Hauskimmat tehtävät oli ne missä sai itse päättää miten etenee ja erityisen hauskoja oli nuo missä piti ohjata jotain tyyppiä kameroiden avulla piilopaikasta toiseen, pisteet tästä hauskuudesta. Liikaa oli kädestä ohjattuja tehtäviä, jos tehdään tällainen avoimen maailman peli niin miksi pääjuoni pitää olla sit niin tiukasti sidottu alueisiin ja siihen mitää saa tehdä ja mitä ei. Sitä en oikein ymmärrä, ja sit se vapaus on sitä että sekoillaan kaupungilla ja tehdään jotain epämääräisiä sivutehtäviä.

Tarinasta ei sen enempää, lähinnä koomista kun yritetään vääntää jotain vakavasti otettavaa perhedraamaa tällaiseen peliin missä on periaatteessa vapaus tehdä ja sekoilla miten haluaa. Koko Vigilante-teema oli ihan turhaa ja päälleliimattua puhumattakaan jostan "reputation" kurasta. Huvittavinta ehkä oli kun Aiden ja Clara etsi sitä jotain tyyppiä ja ne puhui puhelimessa keskenään että joo "tämä tyyppi on tosi vaarallinen, se on tappanut joku 11 tyyppi". Hui olkoon, Aiden ei ookaan tässä listinyt tähän mennessä kun ehkä sen 100 tyyppiä mutta eipä paljoa paina. Miksei voi pelimaailmasta tehdä edes jollain tavalla loogista siihen tarinaan nähden, silleen että se tarina ja pelin maailma ja idea täydentäis toisiaan? Miksei sivutehtävätkin voi olla edes jollain tavalla loogisia kokonaisuuden kanssa eikä niin että tehdään peli ja päätarina ja sit lätkästään siihen kylkeen kaikenmaailman tehtäviä mietittämättä yhtään istuuko ne kokonaisuuteen vain sen takia että saadaan peliin lisää sisältöä.

Eniten tässä pelissä hämää se että kokonaisuus on niin levällään eikä tässä oo oikeesti yhtään mitään linjaa. Miksi pitää joka ikinen idea tunkea yhteen ja samaan peliin. Tässä on vaan hirveä kasa kaikkea matskua mitkä on lätätty samaan peliin miettimättä sen enempää että onko niillä mitään arvoa tai tuoko ne peliin jotain oikeasti tärkeää. Mut tää on näköjään se Ubisoftin tyyli ja jengi diggaa kun on tekemistä niin minkäs teet. Itse olisin tehnyt tarinasta erilaisen, Aiden olisi voinut olla vaikka Iraq-tyyppinen pahis joka haluaa kiristää koko kaupunkia ctos:n avulla. Siitä olis jo saanut ihan toimivan perustarinan aikaan ilman turhaa lässytystä, sitten olis myös vähän paremmin voinut hyväksyä noi Gang Hideoutit. Hassua että isoveli valvoo kaikkea ni miksi ne ei puhdista noita rikollisia kaduilta ja parkkihalleista? Ja miksi ihmeessä jollain Aidenilla joka jahtaa siskontytön tappajaa kiinnostaa jahdata jotain rikollisia ja ottaa niitä kiinni? Ja sitten se ampuu ne tai jättää vaan kadulle hakattuna. For what kun poliisikin jahtaa itse Aidenia.

Sivutehtäviä jaksoin tehdä vain muutamia, Wanted Dead...eiku Gang Hideoutit oli hauskimpia. Supply Drop...eiku Fixer Contracts jaksoin tehdä yhden. Ei tuo rällääminen oikein nappaa. Digital Tripit oli hauskoja, sopi mun mielestä muutenkin ideana peliin hyvin ja lisää tällaista överimpää ja ei niin vakavamielistä otetta peli olisi kaivannut roppakaupalla.Pari rikollistakin tuli otettua kiinni.

Vähällä oli että jäi peli kesken Act 4:sessa mutta sinnitelin loppuun asti. Harmi että tää oli tällainen sekasotku, kyllä tästä loistavan pelin olis saanut jos olis käytetty vain ne hyvät ideat ja heitetty kaikki ylinmääräiset huonot ideat roskiin.
 
Vastaus: Watch Dogs

Onnistuuko ps3:lla tekstityksien vaihtaminen suomeksi? Kielen valinta-asetuksista ei löydy muuta kuin Englanti. Olen kuitenkin nähnyt että jollain henkilöillä tekstit näyttävät olevan suomeksi ainakin xbox onella. Luulisi kuitenkin että pleikkarillakin voisi vaihtaa jotenkin..


Onko kellään tietoa? :confused:
 
Vastaus: Watch Dogs

tais olla jonkun config tiedoston muokkausta pc:llä


Juu tiedän sen configin muokkaus jutun että miten se tapahtuu mutta en ole löytänyt mistään ohjeita miten pääsee käsiksi siihen. Eli miten saan ps3 pelin tiedostoja muokattua koneella? Kokeiltu on jo peli koneeseen tyylillä mutta ei onnistu siten.
 
Vastaus: Watch Dogs

Kokeile vaihtaa PS3n käyttis suomeksi. Mistä itse peli on ostettu? Jos on Euro-versio pitäisi suomisubit olla mukana. Jos jenkki... Ei. Samoin Aasia.
 
Ylös Bottom