Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WipEout HD

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: WipEout HD

Itse huomasin pienoisen ongelman myös. Olin laittanut sensitivityn kaasulle 100%:in ja nappia sai oikeasti painaa turhankin kovaa, että liikutaan täysillä. Nyttemmin löysätty tuota ja alkaa jo pysyä muiden mukana suorilla.

Eli, tuosta se mun rämpiminen eilen johtu. Ei kulkenu mihkään mikään alus. Epäilin jo bugia, mutta kun aamulla palautin oletusasetukset kaikkeen ni johan taas oltiin kärjessä. :)

Pelattiin tos KFP:n kääkkien kans klaanin sisäset sitten. Hulvattoman hauskaa ja mahtavia tilanteita saatiin aikaiseksi. Ongelmaksi koitui vain lobbysysteemi. Päällisin puoli hyvä ja toimiva, mutta jokin mättää. Aina ei peliä löydy listoilta tai sitten jos löytyy niin ei pääse vaikka pelissä tilaa olisi. Tunti tuota rassattiin mutta sitten loppu voimat. Pitää koettaa joku toinen ilta paremmalla onnella niiden kans jotka kelkkaan ei päässeet.

Harmittaa kyllä vietävästi, kun loistopelissä on tommosia pieniä ongelmia. Taas menee valitukseksi, mutta pitää kehua, että yksinpelit toimii ja on muutenkin loistava. Parhaiten sijoitetut 18 euroa pitkään aikaan.

Pari iltaa pelattu ja pakko se on myöntää: Kaikkien aikojen peras peli on täällä! Ja vielä tähän hintaan!!! Uskomatonta.

mites täs saa uploadattua noi recordsit... et sais sen ajan globaalisti tonne näkyvii.

mites täs saa uploadattua noi recordsit... et sais sen ajan globaalisti tonne näkyvii.

Sitä tässä vähän itekkin ihmetelly ku ei aina päivity noi ajat. :confused:

Mutta oli kyl semmoset tournamentit äsken et huh.. :p 12 kisan rapier ilman aseita, alussa siin oli kuutisen pelaajaa ja vikoissa kisoissa sit enää 4 :rolleyes: Hallittiin jonku ruotsalaisen kanssa listoja aika komeesti, sain tokavikassa kisassa pisteet tasoihin olemalla ensimmäinen ja voitin vielä vikanki kisan. 2 pisteen erolla ykkösenä. :D Tulihan se trophykin siinä mitä lähdin metsästämään.

Lähetin vielä hyvän urheiluhengen nimissä onnitteluviestin upeasta skabasta kaverille mutta ei ole tullut mitään vastausta.. :(

Tuli nyt tänään ensimmäistä kertaa istahdettua muutamaksi tunniksi ja kunnolla keskityttyä peliin. On kyllä erittäin laadukas tuotos, aiempia versioita en ole pelannut. Taitaa olla myös ainoa peli tähän asti missä on tullut ajeltua samaa time trialia yhä uudestaan ja uudestaan ihan vain kierrosajan parantamiseksi. Vauhdin tunne pelissä on erittäin hyvä ja kontrollit toimivat. Grafiikat ja musiikit ovat myös hyvin miellyttävät. Peli on ehdottomasti hintansa arvoinen.

Tuli nyt tänään ensimmäistä kertaa istahdettua muutamaksi tunniksi ja kunnolla keskityttyä peliin. On kyllä erittäin laadukas tuotos, aiempia versioita en ole pelannut. Taitaa olla myös ainoa peli tähän asti missä on tullut ajeltua samaa time trialia yhä uudestaan ja uudestaan ihan vain kierrosajan parantamiseksi. Vauhdin tunne pelissä on erittäin hyvä ja kontrollit toimivat. Grafiikat ja musiikit ovat myös hyvin miellyttävät. Peli on ehdottomasti hintansa arvoinen.

eihä se paljoo maksanukkaa........ mut ois voinu maksaa enemmänki :D

Onkos muuten teillä muilla jotain suosikkialusta? Itse en ole toistaiseksi huomannut, että jokin alus olisi ylitse muiden.

Onkos muuten teillä muilla jotain suosikkialusta? Itse en ole toistaiseksi huomannut, että jokin alus olisi ylitse muiden.

Nettipelissä olen käyttänyt kokoajan Piranhaa. Ihan vain sen vuoksi, koska sen näyttää mielestäni parhaimmalta + sillä on nopeus maksimissa. Mitään mullistavia eroja noiden alusten välillä tuskin on.

Eli, tuosta se mun rämpiminen eilen johtu. Ei kulkenu mihkään mikään alus. Epäilin jo bugia, mutta kun aamulla palautin oletusasetukset kaikkeen ni johan taas oltiin kärjessä.

Mulla oikeesti alkoi mennä hermot tähän peliin ku koko ajan olin 8. sijalla.. (kerran 5.) Nyt luin tätä enemmän ja palautin oletusarvot: 1.sija heti ekassa kisassa!! En uskonu et tollasesta voi olla kii. :D Nyt alkoi lyyti kirjoittaa ja parani maku peliin! ;)

Nettipelissä olen käyttänyt kokoajan Piranhaa. Ihan vain sen vuoksi, koska sen näyttää mielestäni parhaimmalta + sillä on nopeus maksimissa. Mitään mullistavia eroja noiden alusten välillä tuskin on.

Icaras on on ollut valinta siitä asti kun sen sai auki. Joskus on kiva vaihtaa vaikka Auricomiin tai Harumaihin.

Kyllä noissa yllättävän paljon on eroja, kokeile vaikka ajaa Piranhalla ja Icaraksella käyttämättä ilmajarruja ollenkaan, kääntyvyydessä ja kiihtyvyydessä huomaa heti eron.
Oma valinnat aika-ajoissa ja Speed Lapeissa on Piranhaa, mutta kaikissa kisoissa Assegaita. Piranha tarttee aika paljon tilaa käännöksissä koska pitää ohjata ilmajarruilla joten ahtaissa paikoissa vaan tympeä vetää muiden seassa. Assegaissa on vielä kohtuullinen huippunopeus ja mukavasti panssarointia joten ei tartte joka välissä olla assimiloimassa kaikkia aseita. Auttaa Quakea vastaan kummasti.

Mulla oikeesti alkoi mennä hermot tähän peliin ku koko ajan olin 8. sijalla.. (kerran 5.) Nyt luin tätä enemmän ja palautin oletusarvot: 1.sija heti ekassa kisassa!! En uskonu et tollasesta voi olla kii. :D Nyt alkoi lyyti kirjoittaa ja parani maku peliin! ;)

Jepjep, itselläkin välillä unohtuu että PS-ohjaimissa on jo PS2:sta alkaen ollu kaikki namiskat STARTtia ja SELECTia lukuunottamatta analogisia. Noissa SIXAXIS/DS3:n L2- ja R2-nappuloissa sen on käytettävissä, samoin L1 ja R1 jossain määrin, mutta symboleissa ja D-padissa se on vähän turha ominaisuus.

WipEoutin ohjausasetuksista muuten niin ilmajarruissa on 100% herkkyys käytössä L2/R2-nappuloissa, saa yllättävän tarkkaan säädettyä tuolla. Kaasussa se sitten on minimissä eli tarttee vaan pikkasen hipasta ristiä niin kaasu on täysillä. Liiketunnistusta en sitten ole käyttänyt ollenkaan, Pitchissä kokeilin, mutta tuntu jotenkin kömpelöltä,

Liiketunnistusta en sitten ole käyttänyt ollenkaan, Pitchissä kokeilin, mutta tuntu jotenkin kömpelöltä,

Liiketunnistusta tuli käytettyä vain yhtä trophya varten, nysvä^2 oli se. En ole oikein muutoinkaan innostunut nykyisissä peleissä näistä heiluttelukontrolleista 'auto'peleissä, en niin Wiillä kuin PS3:llakaan. Tatilla mennään, rattia en ole kokeillut.

Oma valinnat aika-ajoissa ja Speed Lapeissa on Piranhaa, mutta kaikissa kisoissa Assegaita. Piranha tarttee aika paljon tilaa käännöksissä koska pitää ohjata ilmajarruilla joten ahtaissa paikoissa vaan tympeä vetää muiden seassa. Assegaissa on vielä kohtuullinen huippunopeus ja mukavasti panssarointia joten ei tartte joka välissä olla assimiloimassa kaikkia aseita. Auttaa Quakea vastaan kummasti.

Assegai on täälläkin kovassa käytössä. Silloin tällöin Qirexia käytän, jos tarvitsee enemmän kilpeä. Tosin nyt taitaa se Qirex jäädä syrjempään, kun tajusin äsken tuon aseiden sulattamisen kilpeen. :o Aika-ajoissa ja speed lapeissa saatan ruveta käyttämään jotain muuta.

Kyllä noissa yllättävän paljon on eroja, kokeile vaikka ajaa Piranhalla ja Icaraksella käyttämättä ilmajarruja ollenkaan, kääntyvyydessä ja kiihtyvyydessä huomaa heti eron... ...Piranha tarttee aika paljon tilaa käännöksissä koska pitää ohjata ilmajarruilla joten ahtaissa paikoissa vaan tympeä vetää muiden seassa.

Mjoo. Ilmajarruja tulee käytettyä muutenkin melko paljon jokaisella ajoneuvolla, niin en ole ehtinyt eroja huomata. Mutta näin alkuun jos posottaisi menemään tuolla Piranhalla sen aikaa, että saa kerättyä tarpeeksi uskollisuuspisteitä erästä hopeatrophya varten, niin sen jälkeen voisi perehtyä tarkemmin muihin ajoneuvoihin.

Assegaissa on vielä kohtuullinen huippunopeus ja mukavasti panssarointia joten ei tartte joka välissä olla assimiloimassa kaikkia aseita. Auttaa Quakea vastaan kummasti.

Assimilointi = aseiden sulattaminen ajoneuvon kuoreen -> lisää energiaa?

Eipä siitä ole vielä kertaakaan kunnollista ongelmaa muodostunut, kun kärjen tuntumassa olen saanut posottaa menemään. Saa napsittua kaikki aseet muiden nenän edestä ja käyttöön jää muutenkin kivasti arsenaalia. ;)

Iha hyvin vaikutti toi oletusarvojen palautus tosiaan..:cool: Ekalla yrittämällä koko ekasta liigasta kultaa. Alussa en meinannu päästä edes eteenpäin. :D

Täällähän vaikuttaa olevan paljon maailman parhaita super kuskeja. On ne Suomalaiset vaan kovia.. Olisi mukava päästä näkemään kuinka hyviä parhaat on, ja varsinkin kuulemaan niitä itku-potku-raivareita kun todellisuus siitä, että vain yksi on paras, tulee esiin. :p

Itse painin vielä sarjassa; mistä kuvakulmasta ajaisi, sekä siitä, että tykkäisikö flash nopeudesta, vai jopa rapierista.

Assegailla tulee ajettua oikeastaan kaikki kisat. Harumailla sitten aika-ajot ja sen sellaiset. On noissa aluksissa aika selkeitä eroja, varsinkin jos ajaa ensin muutaman kierroksen Piranhalla ja sen jälkeen vaikkapa Assegailla. Piranha on erittäin jäykkä härpäke, vaikka hieman nopeampi onkin.

Täällähän vaikuttaa olevan paljon maailman parhaita super kuskeja. On ne Suomalaiset vaan kovia.. Olisi mukava päästä näkemään kuinka hyviä parhaat on, ja varsinkin kuulemaan niitä itku-potku-raivareita kun todellisuus siitä, että vain yksi on paras, tulee esiin. :p

No voin kyllä heti alkuun tunnustaa, etten koe olevani lähellekään maailman paras kuljettaja. Joko mulla on ollut vain sen verran hyvä tuuri, että kisaan jatkuvasti maailman surkeimpien online-kuskien kanssa (ja näin ollen sijoitun kärkipäähän) tai sitten noissa Venom- ja Flash-luokissa sijoittuu kärkeen huomattavasti helpommin kuin lopuilla luokilla. "Ajoavutkin" on mulla toistaiseksi vielä käytössä. Pitänee opetella ajamaan ilman niitä jossain vaiheessa, kunhan yksinpeliä rupean taas tahkoamaan eteenpäin. :)

EDIT: Paitsi nyt kun menin ajelemaan Rapier-luokan kisoja (ilman aseita) nettiin, niin tähän mennessä olen voittanut kaikki pelaamani kisat. Viimeisimmässä pääsin kakkossijaa pitävästä kuljettajasta jopa 8 sekunnin etumatkan päähän. O_o

EDIT2: Ja yllättäen suurin osa pelaajista rupesi käyttämään ajokkinaan Piranhaa, kun minäkin käytän kokoajan. No ei se mitään, voitan kisat siitä huolimatta.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom