Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WipEout HD

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: WipEout HD

Vähän lissää pelailtu taas:

- harmittaa aivan älyttömästi ettei ole HDTV:tä

- omina soundtrackeina tällä hetkellä yksi sekalainen levy sekä Prodigyn Fat of The Land :)

- ajaminen maistuu ihan älyttömästi varsinkin nopeammissa luokissa, kun pitää todella miettiä mutkayhdistelmiä, ja koko homma ei ole kiinni pelkästään speed padien löytämisestä.

- radoista maistuu parhaiten varmaan Sol 2, Metropia, Ubermall... oikeastaan ainoa hiukan tylsempi mun mielestä on Anulpha Pass.

- onlinessä on niin maukasta aina kun saa jonkun teilattua toimintakyvyttömäksi ;)

- täällä pelaillaan liiketunnistusta käyttäen (herkkyys 40-50%)
 
Vastaus: WipEout HD

Vähän lissää pelailtu taas:

- harmittaa aivan älyttömästi ettei ole HDTV:tä

- omina soundtrackeina tällä hetkellä yksi sekalainen levy sekä Prodigyn Fat of The Land :)

- ajaminen maistuu ihan älyttömästi varsinkin nopeammissa luokissa, kun pitää todella miettiä mutkayhdistelmiä, ja koko homma ei ole kiinni pelkästään speed padien löytämisestä.

- radoista maistuu parhaiten varmaan Sol 2, Metropia, Ubermall... oikeastaan ainoa hiukan tylsempi mun mielestä on Anulpha Pass.

- onlinessä on niin maukasta aina kun saa jonkun teilattua toimintakyvyttömäksi ;)

- täällä pelaillaan liiketunnistusta käyttäen (herkkyys 40-50%)

Sama täällä :D Prodigy sopii tuohon peliin täydellisesti.
 
Vastaus: WipEout HD

Sama täällä :D Prodigy sopii tuohon peliin täydellisesti.

Jeh ja taisikin olla Wipeout 2097:ssa Prodigyn Firestarter. :p Voisin itsekin siirtää PS3:lle Prodigyn tuotantoa, kun sitä on taas tullut kuunneltua viime aikoina.

Kävipä tuossa eilen, tai siis tänään, yöllä about 01:45 niin että olin ajelemassa sitä 99:ää kierrosta ja joskus 30 kierroksen kohdalla aloin säätelemään jotain asetuksia. Painoin sitten vahingossa "Lopeta sessio":n kohdalla X:ää ja sinnepä meni sitten. Onneksi tuli edes uusi kierrosennätys.
 
Vastaus: WipEout HD

Chemical brothers toimii omasta mielestä vielä paremmin kuin Prodigy (paitti tietenkin legenda, firestarter :)). Come with us, Saturate, ym. soimaan ja khylä lähtee!
 
Vastaus: WipEout HD

Ottaa vaan päähän äärettömästi, kun customit ei ole 5.1... :( Toi pelin omakin soundtrack on kyllä loistava, mutta haluaisi enemmän kappaleita. Pitää kyl testata PixelJunk Edenin kappaleita tossa taustalla, kun sen soundtrackin ostin storesta. :D
 
Vastaus: WipEout HD

Chemical brothers toimii omasta mielestä vielä paremmin kuin Prodigy (paitti tietenkin legenda, firestarter :)). Come with us, Saturate, ym. soimaan ja khylä lähtee!

täytyypä kokeilla, kiitos vinkistä.

Oudommasta päästä, myös "Siika-biisiä" ja Mikko Alataloa on kokeiltu :rolleyes: tunnelissa tuli muunnetulla äänellä se "AAAA! AAAA! Kahen kilon siika!" ja kaveri meinasi ajaa ulos radalta tunnelin päätyttyä kun repesi niin pahasti.
 
Vastaus: WipEout HD

Mitäs näimä kaksi salaista Trophya saadakseen pitää niinku käytännössä tehdä?

Thanks for the Memory
Win a Campaign, Racebox or Online race using each HUD style variation.

Deadly Momentum
Get eliminated in a race on Novice difficulty


Oon tuhoutunut kisoissa, mutta kolarin johdosta. Pitäisikö siis tuhoutua ammuksesta? Entä onko nuo eri HUD variaatiot niitä eri ruudun kokoja vai jotain muuta ja pitääkö niitä eri kokoja käyttää yhden ja saman kisan aikana?
 
Vastaus: WipEout HD

Mitäs näimä kaksi salaista Trophya saadakseen pitää niinku käytännössä tehdä?

Thanks for the Memory
Win a Campaign, Racebox or Online race using each HUD style variation.

Deadly Momentum
Get eliminated in a race on Novice difficulty


Oon tuhoutunut kisoissa, mutta kolarin johdosta. Pitäisikö siis tuhoutua ammuksesta? Entä onko nuo eri HUD variaatiot niitä eri ruudun kokoja vai jotain muuta ja pitääkö niitä eri kokoja käyttää yhden ja saman kisan aikana?

Eri HUDit saa käyttöön päävalikon asetuksista. Niitä on kolme erilaista: HD, 2097 ja Wip3out. Ei siis sama asia kuin ruudun koko.
 
Vastaus: WipEout HD

heh, itsellänihän soi tietysti soundtrackina Wip3outin ja WipEout Fusionin soundtrackit.. ;)

Ehdottoman rautainen peli, mutta mitäs muuta sitä voisi odottaakkaan. Todella koukuttavaa, kunhan muista välillä pitää taukoa ja räpytellä silmiä vähän. Muutama trophykin jo irronnut ja tässä osassa ei onneksi ole liian monimutkaisia ratoja, Fusionissa aloin jo olla aika helisemässä loppupuolen sokkeloiden kanssa..
 
Vastaus: WipEout HD

heh, itsellänihän soi tietysti soundtrackina Wip3outin ja WipEout Fusionin soundtrackit.. ;)

Ehdottoman rautainen peli, mutta mitäs muuta sitä voisi odottaakkaan. Todella koukuttavaa, kunhan muista välillä pitää taukoa ja räpytellä silmiä vähän. Muutama trophykin jo irronnut ja tässä osassa ei onneksi ole liian monimutkaisia ratoja, Fusionissa aloin jo olla aika helisemässä loppupuolen sokkeloiden kanssa..

aivan järjettömän hieno pelihän tää on. ja kyllä sä viellä pääset heliseenki jossai vaiheesa :D
 
Vastaus: WipEout HD

Kun nyt noista soundtrackeista on ollut puhe, niin itse kasasin kovoltani reilun 150 kappaleen pituisen soittolistan, jolta läytyy sellaisia nimikkeitä kuin The Prodigy, Chemical Brothers, Fatboy Slim, Fluke, Renegade Soundwave, CoLD SToRAGE, Roni Size, Sash!, Aphex Twin, Usura, Ladytron, Leftfield, Groove Armada, Garbage, Centory, Westbam, Marusha, Dune, U96 ym. ym... Monenlaista musiikkia siis on taustalla, pääosin energista/rytmikästä konemusaa, joka nostattaa vauhdin äärimmilleen.

Itse asiassa eilen tulikin koettua aika mahtava hetki, kun tavoittelin Zeus-alue trophya ja olin koko pitkän päivän grindannut yhtä ja samaa rataa, mutta en yltänyt kuin hikisesti yli 70 zonen. Aloin jo turhautua ja päätin kokeilla vielä kerran. Kun olin peliä pelannut jo pitkän aikaa, niin Aphex Twinin "Come to Daddy" pärähti soimaan sopivasti. Meno alkoi käydä todella kaoottiseksi. Zonelle 70 pääsin yllättävän vaivattomasti ja kun huomasin pian olevani jo zonella 72, sopivasti alkoi sitten soida kappaleesta kohta, jossa miesääni karjuu taustalla hullun rytmin ja melodian saattelemana. Alkoi tulla pikkasen hiostava olo, kun taustamusiikki (karjunta) puskee kokoajan voimakkaammaksi, yrität siinä samalla ohjata valonnopeutta lähentelevää alusta ja kommentaattori horisee kokoajan "energy critical"-kommenttejaan. Kädet tärisee, karjunta kovenee ja yritän pitää aluksen suorassa. Samalla hetkellä kun karjunta loppuu ja kappale hieman tasaantuu, niin alus rysähtää seinään ja saavutan samalla zone 75:n. Sain kun sainkin kultaisen pystin. Hetken aikaa sai siinä kasata itseään, ennen kuin pääsin peliä jatkamaan, sen verran hieno tunne oli tuon pystin saannin jälkeen.

Veikkaanpa että mitään vastaavaa en olisi koskaan kokenut pelin alkuperäisellä soundtrackillä. ;)
 
Vastaus: WipEout HD

Veikkaanpa että mitään vastaavaa en olisi koskaan kokenut pelin alkuperäisellä soundtrackillä. ;)
Mulla vähän samanmoisia tuntemuksia. Konemusiikista ja muusta jytkeestä en kauheena diggaa, mut sankarihevi menee taustalle kuin suutarin nyrkki sian persieen. Sabaton - Ghost Division ja Heavy Metal Perse - Kohti kolossien maata on saanut itelläkin hommaan aivan sairaan raivon. Parhaat kierrosajat Speed Lapeissa saatu noilla.
 
Vastaus: WipEout HD

Mulla vähän samanmoisia tuntemuksia. Konemusiikista ja muusta jytkeestä en kauheena diggaa, mut sankarihevi menee taustalle kuin suutarin nyrkki sian persieen. Sabaton - Ghost Division ja Heavy Metal Perse - Kohti kolossien maata on saanut itelläkin hommaan aivan sairaan raivon. Parhaat kierrosajat Speed Lapeissa saatu noilla.

Parhaat kierrosajat on mulla syntynyt rytmi- & soitinorkesteri Silent Civilianin tahtiin. Esimerkkiä tuubissa.
http://video.google.com/videosearch...sa=X&oi=video_result_group&resnum=4&ct=title#
 
Vastaus: WipEout HD

Ihan lyhyesti ehti kamppanjan kolme ensimmäistä rataa pelaamaan ja onpahan hienon näköistä! Kun ruudunpäivitys ja graafinen yleisilme on enemmän kuin onnistunut, jäädään lyhyen kuuntelun perusteella aiemmista ääniraidan kohdalla. Onneksi löytyy aitoa alkuperäistä, sieltä vuosien takaa:

http://www.coldstorage.org.uk/music.html

:eek::)

Nämä talteen ja taas kulkee.
 
Vastaus: WipEout HD

Pistäöiskö joku vaikka servun pystyy pitäs harjotella ajaa tuolla rapierilla jotenki vaan tuntuu ettei alus käänny :F
 
Vastaus: WipEout HD

Meno on kyllä suoraan sanoen mahtavaa kun pääsee sisään Rapier- ja Phantom-luokkien vehkeiden kuljettamiseen. Liiketunnistuksellakin onnistuu yllättävän hyvin.

Toimisikohan G25 muuten tuon kanssa? :D Olisi hauska pelata kahdestaan siten että toinen ajaa (ohjaus ja kaasu ratissa, ilmajarrut polkimissa) ja toinen on aseupseerina shifterimoduulin kanssa siinä vieressä.
 
Vastaus: WipEout HD

Tuota noin... toimiihan se!

Ainoa mikä ei onnistu on polkimien asettaminen ilmajarruiksi. Tätä paikkaa tosin aluksen korkeusvakaajan säätö, joka on polkimissa, kun laittaa pitch-option päälle. Ratissa on myös noin plus/miinus 30 asteen kuollut kohta, jonka jälkeen ohjaus alkaa vaikuttaa. Tämä ei ainakaan omasta mielestäni vaikuta vakavasti ohjaamiseen, jos vetäisee ratin töpselin seinästä. (Jos joku tietää keinon säätää G25:n kääntösädettä, antaa palaa) Tällöin vastusta ei ole ja alusta kuskatessa tulee huomattavasti vähemmän hiki. Vispattua tulee joka tapauksessa.

Testikokoonpanona toimi minulla Flash-luokan Piranha-alus, ratana Metropia.

Seuraavassa siis oma kontrollijärjestely kahdelle pelaajalle:

Ohjaaja:

Ohjaus: Ratti
Tehovipu: R2 (eli ratin etupuolella)
Ilmajarrut vasen / oikea: Vasen / oikea paddle (L1/R1)
Pitch-säätö eteen: Kaasupoljin
Pitch-säätö taakse: Jarrupoljin
Näkymä taakse: L2

Perämies:

Aseen / esineen käyttö: Shifter taakse (R3)
Aseen / esineen absorboiminen: Shifter eteen (L3)
Ampujan tehtäväksi jää suorittaa barrel rollit ilmassa, D-padilla
Äänichat ja kuvakulmasäätö voidaan sijoittaa vaikkapa neliö / ympyrä


Kohtuullisen maukasta olisi pelata Online-turnausta jossa kaikilla osallistujilla olisi 2 henkeä luotsaamassa vehjettä ;)

-K
 
Vastaus: WipEout HD

Latasin just tän pelin ja apu ois vähä tarpeen..

Eli aina ku avaan tän pelin ja painan jotain siel alkuvalikos ni mun pleikka tilttaa. Jotain neuvoja?
 
Vastaus: WipEout HD

Latasin just tän pelin ja apu ois vähä tarpeen..

Eli aina ku avaan tän pelin ja painan jotain siel alkuvalikos ni mun pleikka tilttaa. Jotain neuvoja?

Tunnettu bugi, joka ilmenee kun kaverilista on tarpeeksi pitkä. Ota verkkopiuha irti pelaamisen ajaksi tai karsi listalta nimiä.
 
Ylös Bottom