Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

World of Tanks

Vastaus: World of Tanks

Jaa se 3x kerroin on myös pleikalla? Jotenkin sain sellassen kuvan että vain boxi hyvää tuollaiset kertoimet tänää 2v kunniaksi

Tuo boxilla pelaaville tullut ylläri oli kohtuullinen läjä erilaisia consumables-parannuksia ilmaiseksi. High octane gasolinea, kahvia, kokista, jne. Mukavimpina ehkä kaksi ilmaista tallipaikkaa ja 100 000 hopeaa. Jos peliä oli pelannut vähintään vuosi sitten, olisi tullut lahjaksi lisäksi vielä viikko premiumia ja jos tankitusta oli takana kaksi vuotta niin premiumiakin olisi tullut kaksi viikkoa.
 
Vastaus: World of Tanks

x3 xp:t on näemmä taas tänään PS4:llä. Ei muuta kuin grindaamaan tankkitoverit! :)


Edit: väärä hälytys, kello 10 oli vielä mutta kun pääsin takaisin serverille niin x2 on päällä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: World of Tanks

Tuntus tällä hetkellä tulevan parhaat matsit V tierin tankeilla melki kaikki tankit on matseissa saman V tierin myllyjä, no ehkä aikasin aamusella on seassa osassa matseista VII tieriä mukana. V tierin ja VII myllyissä on jo ihan hirvee ero. Oli näköjään "amerikan" pantterikin tullu sinne storeen myyntiin.
 
Vastaus: World of Tanks

Itse en edelleenkään tätä pääse pelaamaan, väittää vaan ettei lataus ole valmis :( Pari kertaa ladannut koko paketin uusiksi, mutta sama homma.Mikähän tähän auttais?

Yritin etsiä maailmalta vastaavaa tapausta ja ei ainakaan nyt löytynyt. Yritä jättää tekniselle tuelle kysymys aiheesta. Onnistuu pelin virallisten tukisivujen kautta: https://console.worldoftanks.com/support/ps4/
 
Vastaus: World of Tanks

Itse en edelleenkään tätä pääse pelaamaan, väittää vaan ettei lataus ole valmis :( Pari kertaa ladannut koko paketin uusiksi, mutta sama homma.Mikähän tähän auttais?

Eihän tuo lapsilukon taso vaikuta asiaan? WOT:issa taisi olla 13 ikärajana tjs...
 
Vastaus: World of Tanks

Itse en edelleenkään tätä pääse pelaamaan, väittää vaan ettei lataus ole valmis :( Pari kertaa ladannut koko paketin uusiksi, mutta sama homma

Ootko kokeillut rakentaa tietokannan uusiksi? Onhan kovolla riittävästi tilaa?
 
Vastaus: World of Tanks

http://console.worldoftanks.com/encyclopedia/vehicles/uk/GB73_AT2/ tässä on sitte pikkasen ärsyttävä TD armori on joka kohasta aivan uskomaton, monessa matsissa sie tää tankki seisoo keskellä aukeeta, kukaan ei oiken saa tehtyä damagea ja sit yleensä porukka jättää sen rauhaan ;) Väliin matchmaking arpoo kyllä sellasiin matseihin jollain V tierin mediumilla kattot siinä alussa mitä on vastassa niin siinä sit vaan miettii et tää on todella nopee suicide, no onneksi noin 10:stä matsista 3:ssa tulee tätä arpaonnee. esim. VI tierin medium vermeellä tulee näitä matseja huomattavasti useimmin. Se voi tietenki viekin olla syynä, että porukka on aika hajallaan tiereissä eikä löydy ihan tasasia tierejä matseihin läheskään aina ehkä V tieri on tästä ainakin tällä hetkellä poikkeus.
 
Vastaus: World of Tanks

Ootko kokeillut rakentaa tietokannan uusiksi? Onhan kovolla riittävästi tilaa?
Tietokanta on rakenneltu uusiksi ja tilaakin on riittävästi, joku puhui lapsilukosta, mutta kaikki k-18 pelit kyllä toimii ja ihan täysi-ikäisen tili on kyseessä. Täytyy tuonne viralliseen tukeen koittaa saada yhteys, josko sitäkautta selkenis.
Sorry for inconvenience, we were not able to log you in. You will be redirected back in 10 seconds. tämmöstä vaan tulee kun yrittää tickettiä mennä tekemään tuolla support sivuilla. Melko hankalaksi menee, vai pääseekö muut kirjautumaan tuonne?
 
Vastaus: World of Tanks

http://console.worldoftanks.com/encyclopedia/vehicles/uk/GB73_AT2/ tässä on sitte pikkasen ärsyttävä TD armori on joka kohasta aivan uskomaton, monessa matsissa sie tää tankki seisoo keskellä aukeeta, kukaan ei oiken saa tehtyä damagea ja sit yleensä porukka jättää sen rauhaan ;) Väliin matchmaking arpoo kyllä sellasiin matseihin jollain V tierin mediumilla kattot siinä alussa mitä on vastassa niin siinä sit vaan miettii et tää on todella nopee suicide, no onneksi noin 10:stä matsista 3:ssa tulee tätä arpaonnee. esim. VI tierin medium vermeellä tulee näitä matseja huomattavasti useimmin. Se voi tietenki viekin olla syynä, että porukka on aika hajallaan tiereissä eikä löydy ihan tasasia tierejä matseihin läheskään aina ehkä V tieri on tästä ainakin tällä hetkellä poikkeus.

Jos se on sua 30 asteen kulmassa niin front armori on 223 ja sivut 177 eli jos ainoa mahdollisuus on flankki sivulta jotta pääse ampumaan tuohon perus 102mm sivuarmoriin, esim. t-34 76 mm S-54 on 125/156.

Jos AT-2 on "vain" 49 asteen kulmassa niin ei pääse läpi sivulta ilman kultaa koska jo silloin se on 126mm, puhmattakaan suoraan edeltä eli onhan se hieman haastavaa.

Jopa 6 tierin kv-85 vaatii 100mm tykin ja kulta-ammukset jotta pääsee läpi sen 205mm suoraan edestä.
 
Vastaus: World of Tanks

http://console.worldoftanks.com/encyclopedia/vehicles/uk/GB73_AT2/ tässä on sitte pikkasen ärsyttävä TD armori on joka kohasta aivan uskomaton, monessa matsissa sie tää tankki seisoo keskellä aukeeta, kukaan ei oiken saa tehtyä damagea ja sit yleensä porukka jättää sen rauhaan ;) Väliin matchmaking arpoo kyllä sellasiin matseihin jollain V tierin mediumilla kattot siinä alussa mitä on vastassa niin siinä sit vaan miettii et tää on todella nopee suicide, no onneksi noin 10:stä matsista 3:ssa tulee tätä arpaonnee. esim. VI tierin medium vermeellä tulee näitä matseja huomattavasti useimmin. Se voi tietenki viekin olla syynä, että porukka on aika hajallaan tiereissä eikä löydy ihan tasasia tierejä matseihin läheskään aina ehkä V tieri on tästä ainakin tällä hetkellä poikkeus.

Ei muuta kuin siihen cc:hen "commander cupola" tulitusta, jos ei siihen riitä tykin tarkkuus niin detrack ja aja kylkeen / perään. Tuolla tankilla on kääntyminen pirun hidasta. Tuo muistuttaa aika paljon Jenkkien T28/T95, ei noita kannata haastaa suoraan naamatusten. Ikävä vastus kuitenkin omaan tieriin, kuten T95 Tier 9-10 matseissa tietyissä choke pointeissa.
 
Vastaus: World of Tanks

Jonain päivinä tuntuu, että sattuu omalle puolelle jonkun kokeellisen laboratorion koe-eläiminä toimivat kädettömät apinat, jotka ohjastavat tankkeja hännällään, ja ilman apinoilta odotettavaa kognitiivista ketteryyttä.
 
Vastaus: World of Tanks

Jonain päivinä tuntuu, että sattuu omalle puolelle jonkun kokeellisen laboratorion koe-eläiminä toimivat kädettömät apinat, jotka ohjastavat tankkeja hännällään, ja ilman apinoilta odotettavaa kognitiivista ketteryyttä.

Näinhän se on. Välillä on melkosia retardeja samalla puolella rundista toiseen. Ehkä se johtuu siitä että tämä peli tavoittaa aika laajan ikäskaalan pelaajia.
 
Vastaus: World of Tanks

En tiiä onko se ikä syy perseilyyn vaan ihan vaan se yleinen pelaajien tarve perseillä... skoropupov71 eilen pyöräytti mun VK:n (6 tier heavy) ympäri junaradalla takaa kiinni kiihdyttäen kun olin menossa puolustamaan tyhjää reunaa 6 ollessa hengissä omassa tiimissä. Kun saan sen taas kiinni 200m päässä yks istuu kontin vieressä sniputtamassa kun itse ajan ohi kohtaamaan toisen tiimin.

Ihan oikeesti mitä ideaa tossakin nyt taas oli?! Lähti eka vihaviesti "Die noob" sen jälkeen spectatessa kun olin tuhoutunut ja kyseinen herra tuli ryllityksi joka suunnasta. Ihan niinkuin se haluis hävitä kun toisest tiimist kuollu 3 ja pitää silti sabotoida omien liikkumista ihan huvikseen. Se ei edes saanu mitään aikaan.

Sitten on päälle lemmings urpot (kaikki samalla puolella peräkkäin junassa toinen puoli tyhjä) , block urpot, tönäsy urpot kun oot ampumassa esim. kv-85 122 lataa 13 sec, Cämp heavy tankit artyjen takana ja muutaman kerran oon nähny että koko toinen tiimi jää istumaan spawniin.

Ainakin toinen tiimi haluu rehellisesti tappaa sut tai kusta sun kierroksen. Omista ei voi olla koskaan varma.
 
Vastaus: World of Tanks

Itselläni taas ei niinkään ärsytä typerät tiimikaverit vaan kreisi matchmaking. Tuntuu siltä, että heti kun olen saanut nostettua kautta linjan tankkeja 6-8 tiereille, laittaa peli minua sellaisiin matseihin, joissa ei ole mitään mahdollisuutta selvitä tai saada jotain aikaiseksi.

Hieman sai huokailla esimerkiksi eilenkin, kun jouduin stockki-kanuunalla varustellulla T29:llä matseihin, joissa oli vastassa puolet tier 9 ja loput tier 8 -tankkeja. Itse olin sitten ainoa tier 7 jonkun hassun tykistön kanssa. Ja tämä toistui monta kertaa peräkkäin.
 
Vastaus: World of Tanks

Itselläni taas ei niinkään ärsytä typerät tiimikaverit vaan kreisi matchmaking. Tuntuu siltä, että heti kun olen saanut nostettua kautta linjan tankkeja 6-8 tiereille, laittaa peli minua sellaisiin matseihin, joissa ei ole mitään mahdollisuutta selvitä tai saada jotain aikaiseksi.

En tiedä toimiiko tämä konsolipuolella samalla lailla, mutta oheisen linkin kautta saa infoa siitä miten tuo matchmaking toimii:

http://wiki.wargaming.net/en/Battle_Mechanics#Matchmaking
 
Ylös Bottom