Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gimble
Hakkiz. Ninkuin Hakkiz jo aiemmin kertoi, niin mistään hirveistä eroista ei VIELÄ puhuta, mutta on se nyt ihan selvä fakta että GC ja varsinkin XBOX:n pelit ovat graafisesti PS2:n edellä. En oikein ymärrä miksi sulle ja parille muulle boardin jäsenelle on aivan ylivoimasta tällaista päivänselvää tosiasiaa myöntää?
P.S. Aina ne erot muuten ei muuten olekaan mitään ihan marginaalisia...esimerkkinä mätkintägenre: Kattelin 1 päivä Virtua Fighter nelosta pyörimässä demokoneessa. Sehän kai pitäis laskee PS2:n uuden sukupolven peliksi? Anyway, se vilkkuva leegopalikka suttu oli kyllä niin karmivaa katsottavaa DOA3:n jälkeen että...olikohan tää kärjistävä esimerkki? Oli varmaan koska muistaakseni jopa Dreamcastin Soul Calibur ja DOA2 näyttivät paaaaljon paremmalta, kun se rumilus!
Ja TTT, PS2:n julkaisupeli!
Toisaalta siinä on loistava esimerkki siitä, kuinka graffat ei ole kaikki kaikessa. Hakkaa nimittäin pelattavuudessa doat 100-0
VF4 on AM2:n mukaan hätäisesti tehty käännös, mikä näkyy graffojen viimeistelyssä.
Mulle ei ole mikään ongelma myöntää asioita, jotka koen todeksi. Tällä hetkellä vaan on niin, että ei ne XBoxin tai GC:n pelit joita olen nähnyt ole YHTÄÄN sen kummemman näköisiä graafisesti kuin PS2:nkaan pelit. Ei voi mitään! Olen pahoillani että näin on.
Olisi hauska tietää kuinka perillä olet PS2:n uusien pelien graafisesta ulkoasusta? Et näköjään kovin, jos olit VF4:nkin nähnyt jossain demokoneessa.