Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

X-Box tuotaa tappiota 750 miljoonaa dollaria

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja arit73
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gimble
Hakkiz. Ninkuin Hakkiz jo aiemmin kertoi, niin mistään hirveistä eroista ei VIELÄ puhuta, mutta on se nyt ihan selvä fakta että GC ja varsinkin XBOX:n pelit ovat graafisesti PS2:n edellä. En oikein ymärrä miksi sulle ja parille muulle boardin jäsenelle on aivan ylivoimasta tällaista päivänselvää tosiasiaa myöntää?

P.S. Aina ne erot muuten ei muuten olekaan mitään ihan marginaalisia...esimerkkinä mätkintägenre: Kattelin 1 päivä Virtua Fighter nelosta pyörimässä demokoneessa. Sehän kai pitäis laskee PS2:n uuden sukupolven peliksi? Anyway, se vilkkuva leegopalikka suttu oli kyllä niin karmivaa katsottavaa DOA3:n jälkeen että...olikohan tää kärjistävä esimerkki? Oli varmaan koska muistaakseni jopa Dreamcastin Soul Calibur ja DOA2 näyttivät paaaaljon paremmalta, kun se rumilus!

Ja TTT, PS2:n julkaisupeli!

Toisaalta siinä on loistava esimerkki siitä, kuinka graffat ei ole kaikki kaikessa. Hakkaa nimittäin pelattavuudessa doat 100-0

VF4 on AM2:n mukaan hätäisesti tehty käännös, mikä näkyy graffojen viimeistelyssä.

Mulle ei ole mikään ongelma myöntää asioita, jotka koen todeksi. Tällä hetkellä vaan on niin, että ei ne XBoxin tai GC:n pelit joita olen nähnyt ole YHTÄÄN sen kummemman näköisiä graafisesti kuin PS2:nkaan pelit. Ei voi mitään! Olen pahoillani että näin on.
Olisi hauska tietää kuinka perillä olet PS2:n uusien pelien graafisesta ulkoasusta? Et näköjään kovin, jos olit VF4:nkin nähnyt jossain demokoneessa.

DOA3 ei ole hyvän grafiikan ansiosta mikään mätkintäpelien kuningas. Onhan se hyvännäköinen, mutta mielestä Soul Calibur tai jopa TTT hakkaa sen pahanpäiväisesti. Ja TTT on PS2:n ensimmäisiä pelejä ja siltikään se ei ole huonon näköinen.

sivusta hiukan asiaa seuranneena voisin kommentoida että nyt tuskin puhutaan siitä millaisesta mätkintätyylistä kukakin tykkää, vaan siitä, miten se mätkintä saadaan siihen ruudulle... korjatkaa jos olen väärässä?

edit: katsoin huvikseen tuota otsikkoa, ja ajattein ettei grafiikalla varmaan ole mitään tekemistä asian kanssa =) mutta hey, konsolisodassa kaikki päättyy tähän =)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
DOA3 ei ole hyvän grafiikan ansiosta mikään mätkintäpelien kuningas. Onhan se hyvännäköinen, mutta mielestä Soul Calibur tai jopa TTT hakkaa sen pahanpäiväisesti. Ja TTT on PS2:n ensimmäisiä pelejä ja siltikään se ei ole huonon näköinen.
Joo niin varmaan, mutta eipä tässä ollutkaan kyse mistään kuninkuudesta vaan siitä että PS2:n mätkintäpelit on graafisesti todella kaukana DOA3:n tasosta. PS2:lla EI MILLOINKAAN pystyisi pyörittään moista graffaa yhtä nopeasti. Suosittelen Grooveriakin tzekkaan DOA3:n, sen jälkeen edes hän EI VOI sanoa "juu ihan samannäkönen, kun pleikkarin mättöpelit"

Ja grooverin kyssäriin vielä vastaus samalla vaivalla, et oikeessa olet. En tosiaan ole pleikalla pahemmin pelannut, mutta pelejä näen vilaukselta aina silloin tällöin. Kertaakaan en ole vielä nähnyt mitään "sairaan nättiä" grafiikkaa sillä vehkeellä...päinvastoin, olen hämmästellyt kuinka vähän sen pelit on graafisesti edellä Dreamcastin vastaavia...

Kun puhutaan Xboxin graafisesta voimasta, ei pitäisi keskittyä vain siihen mikä tulee eteen keskellä kuvaa. Toki DoA3 on tämän hetken "kaunein" konsolipeli, jos verrataan vain graafista tarkkuutta. Mutta kun katsotte esimerkiksi DoA3:ssa sitä efektien määrää ja kauneutta mitä tapahtuu jatkuvasti taustalla, tulee ero esiin selvemmin. Taustat eivät ole staattisia, vaan ne elävät. Ne saavat koko ympäristön vaikuttamaan elävältä.

GPU se on mille kunnia kuuluu ja missä se tehoero löytyy. Xboxilla tekijät ovat pystyneet pistämään kenttiin kaiken näköistä pikkutarkkaa, mihin luullakseni ei päästä PS2:lla. Toki PS2:llakin alueet ovat hyvin tehtyjä, mutta tarkkuus ei ole läheskään samaa luokkaa. Tosin tästäkin varmaan on joku toinen muuta mieltä, mutta itse rohkenen näin väittää.

Mutta kuten tässäkin ketjussa on jo todettu, pelien kauneus ei tee peliä itseään hyväksi. Tosin luulisin, että suuri osa konsolipelaajista on ostanut konsolin osaksi sen takia että se tekee nopeaa ja nättiä grafiikkaa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gimble

Kertaakaan en ole vielä nähnyt mitään "sairaan nättiä" grafiikkaa sillä vehkeellä...päinvastoin, olen hämmästellyt kuinka vähän sen pelit on graafisesti edellä Dreamcastin vastaavia...

No omasta mielestäni MGS2 ja Final Fantasy X on todella nättejä pelejä. Mutta minua onkin helppo miellyttää;) (Esim. aloitin pelaamaan toissapäivänä DC:n RE2:sta ja päivittelin miten hieno se on PSOne versioon nähden:D )
Mutta se on kyllä totta että paljon ei edistystä DC:hen verrattuna ole tapahtunut.

Tiedän että nyt viimeistään kaikki vetää herneen nenään, mutta mielestäni FFX ei ollut yleisilmeeltään erikoinen, kaverilla katsoin sitä hetken ja mieleen tuli hämärästi FF7. MUTTA! en nähnyt yhtään taistelua, se hetki jota sitä kattelin kaveri vaan käveli jossain... monet myös sekottavat sen että "FFX on kaunis kun siinä on niin mageet videot" jooh, FMV ei kai tuollaisia ole hirmuvaikeeta tehdä (ei niin että minä osaisin).

Tosin FF ei mielestäni vaadikkaan mitään uskomatonta next-gen graffoja, vaan on erittäin toimiva "nykyisellä graffalla" joka on OK++ tasoa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Wombut
Tiedän että nyt viimeistään kaikki vetää herneen nenään, mutta mielestäni FFX ei ollut yleisilmeeltään erikoinen, kaverilla katsoin sitä hetken ja mieleen tuli hämärästi FF7. MUTTA! en nähnyt yhtään taistelua, se hetki jota sitä kattelin kaveri vaan käveli jossain... monet myös sekottavat sen että "FFX on kaunis kun siinä on niin mageet videot" jooh, FMV ei kai tuollaisia ole hirmuvaikeeta tehdä (ei niin että minä osaisin).

Tosin FF ei mielestäni vaadikkaan mitään uskomatonta next-gen graffoja, vaan on erittäin toimiva "nykyisellä graffalla" joka on OK++ tasoa.

FFX:n grafiikat vaihtelevat pelin aikana OK:sta todella hienoon. Joitain taisteluja vaivaa ihmeellinen "suttuisuus" jota olen ihmetellyt. Pelin alkupuoli on hienommin tehty grafiikoiden osalta kuin loppupuoli tai sitten vain totuin grafiikkaan niin nopeasti että se ei enää säväyttänyt. Noista FMV välidemoista vielä että Square on siinä valtavasti muita pelitaloja edellä. Ainakin MINUN mielestäni.

Tämäpäs on oikeasti turhaa väittelyä. Sanokaa nimittäin ps2-grafiikan yliarvostajat yksikään ps2-peli joka on DOA3n tai Rogue Squadronin tasoinen grafiikassa, tai edes ruudunpäivityksessä. Ja molemmathan esimerkeistäni ovat vieläpä 1st-gen softaa..

Kyllä se 2v merkitsee hyvin paljon tässä tekniikassa. Ei ehkä yhtä radikaalia eroa kuin PSOnella ja N64:lla, muttei nyt loppupeleissä paljoa pienempääkään. Nimittäin AA ja Bump Mapping ovat aika radikaaleja ulkonäönparantajia - selkeästä ruudunpäivityksestä nyt puhumattakaan.

(ei, en vihaa pleikkakakkosta)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tae
Kyllä se 2v merkitsee hyvin paljon tässä tekniikassa. Ei ehkä yhtä radikaalia eroa kuin PSOnella ja N64:lla, muttei nyt loppupeleissä paljoa pienempääkään. Nimittäin AA ja Bump Mapping ovat aika radikaaleja ulkonäönparantajia - selkeästä ruudunpäivityksestä nyt puhumattakaan.

N64 ja PSXn ero ei ainakaan omasta mielestäni ollut mitenkään kovin radikaali. N64 pyöritti parempaa 3d-grafiikkaa, mutta PSX pieksi sen tekstuureissa, johtuen nintendon pelipalikoiden heikosta tallennuskapasiteetista verrattuna cd-levyihin. Loppupeleissä itse pidin enemmän psx:n pelien ulkonäöstä, n64:llä ei juuri jaksanut pelata kuin pakolliset GoldenEyet ja Turokit..(ja ehkä mariocartia silloin tällöin muutaman oluen jälkeen..)
Ja se AA on edelleenkin mahdollista PS2:lla, eikä oikeasti ole edes mitenkään vaikea asia. (lukuunnottamatta muilta alustoilta käännettyjä pelejä).

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mcduck
N64 ja PSXn ero ei ainakaan omasta mielestäni ollut mitenkään kovin radikaali. N64 pyöritti parempaa 3d-grafiikkaa, mutta PSX pieksi sen tekstuureissa, johtuen nintendon pelipalikoiden heikosta tallennuskapasiteetista verrattuna cd-levyihin. Loppupeleissä itse pidin enemmän psx:n pelien ulkonäöstä, n64:llä ei juuri jaksanut pelata kuin pakolliset GoldenEyet ja Turokit..(ja ehkä mariocartia silloin tällöin muutaman oluen jälkeen..)
Ja se AA on edelleenkin mahdollista PS2:lla, eikä oikeasti ole edes mitenkään vaikea asia. (lukuunnottamatta muilta alustoilta käännettyjä pelejä).
Mitenköhän se PSX pieksi N64:n tekstuureissa? PSX:n tekstuurit vääristyivät, värisivät, eikä niitä oltu suodatuksilla pehmennetty. Mitään tarkkoja tekstuureita ei nähty millään viime sukupolven koneella. N64:n moduulien tuomat rajoitukset näkyivät kyllä muualla kuin tekstuureiden koossa. Jos N64:n pelien ulkonäkö ei miellyttänyt, oli kyse varmasti enemmän Nintendo-lookista, kuin teknisistä rajoitteista.

Ja tokihan se AA on mahdollista PS2:lla. Helppoudesta en kyllä tiedä. Ongelma on, että se vaatii paljon tehoa. Sama juttu pätee bump mappingiin, moneen muuhun gradiikkaefektiin, DTS-ääniin, jne. jne. jne Joka tapauksessa PS2:n kokonaisvääntö ei riitä pyörittämään samanaikaisesti kaikkea mitä Xbox pyörittää jatkuvasti. Pikemminkin vaikuttaa, että osa tehosyöpöistä efekteistä on mahdollista toteuttaa vain, jos tehoa jää muilta osa-alueilta merkittävästi. Siksi kai AA on nähty vain Baldurs Gatessa (onko jo muuallakin?) ja pelinaikaiset monikanavaäänet vain FIFAssa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hex
Mitenköhän se PSX pieksi N64:n tekstuureissa? PSX:n tekstuurit vääristyivät, värisivät, eikä niitä oltu suodatuksilla pehmennetty. Mitään tarkkoja tekstuureita ei nähty millään viime sukupolven koneella. N64:n moduulien tuomat rajoitukset näkyivät kyllä muualla kuin tekstuureiden koossa. Jos N64:n pelien ulkonäkö ei miellyttänyt, oli kyse varmasti enemmän Nintendo-lookista, kuin teknisistä rajoitteista.

Juuri tätä tarkoitin sillä, että n64 pyörittää parempaa 3d-grafiikkaa. PSXssähän ei minkäänlaista 3d-tukea ole, joten tekstuurien piirtäminen kolmiulotteiseen maailmaan on hankalaa, eikä näytä kovin nätiltä.. Mitä taas tulee n64-peleihin, monessa erottuu aivan selkeästi tekstuurien pieni koko, ja vähäinen määrä. Tämä näkyy selvästi esim. em. turokeissa kenttien itseääntoistavina tekstuureina. Muutenhan N64-pelit on ihan nätin näköisiä.

Ja tokihan se AA on mahdollista PS2:lla. Helppoudesta en kyllä tiedä. Ongelma on, että se vaatii paljon tehoa. Sama juttu pätee bump mappingiin, moneen muuhun gradiikkaefektiin, DTS-ääniin, jne. jne. jne Joka tapauksessa PS2:n kokonaisvääntö ei riitä pyörittämään samanaikaisesti kaikkea mitä Xbox pyörittää jatkuvasti. Pikemminkin vaikuttaa, että osa tehosyöpöistä efekteistä on mahdollista toteuttaa vain, jos tehoa jää muilta osa-alueilta merkittävästi. Siksi kai AA on nähty vain Baldurs Gatessa (onko jo muuallakin?) ja pelinaikaiset monikanavaäänet vain FIFAssa.

Tottakai BillGatesBox on tehokkaampi kone, en muuta väittänytkään. Kuitenkaan yksikään peli ei PS2:lla tällä hetkellä käytä kovin tehokkaasti vektorilaskimia (VU0 ja VU1). Itseasiassa yksikään julkaisupeleistä ei edes käyttänyt näitä. Silti esim. ZOE oli varsin hyvän näköinen peli, jossa ei vakavampaa aliasointia näkynyt.. Mitä tulee AAhan vain Baldurs Gatessa, tarkoittanet Full-Screen Anti-Aliasingia? kyllähän AA-ta käytetään muuten jatkuvasti.. Pelinaikaiset monikanavaäänet kieltämättä vaativat paljon tehoa, esim. kyseisessä FIFAssa niitä laskee VU1, jolle pelissä ei siis muuta käyttöä keksitty..

Katsotaanpa:

Mättöpelit: DOA3:lle ei vastinetta graffassa PS2lta löydy...

FPS: Halon graffasta voi olla montaa mieltä. Tekninen toteutus tietty kunnossa, mutta esim. MoH:n ajoittain tökkivätkin graffat luovat mielestäni paremman tunnelman.

Ajopelit: En ole nähnyt Rallisportia, joka on ilmeisesti XB:n kaunein ajopeli kuin vilaukselta, mutta esim. GT3 on vähintään yhtä hyvän näköinen kuin Gotham.

XB:n pelitarjontaa en niin hyvin tunne, että voisin löytää vastineita esim. MGS2:lle, Icolle, DMC:lle tai vaikkapa Jak & Daxterille.

Moni unohtaa että grafiikan kauneus ei ole pelkästään polygoneista ja efekteistä kiinni. Se vaatii myös suunnittelijoilta hyvää makua ja taiteellista silmää.
Vaikka polygoneja saataisiin ruutuun äärettömät määrät, ei se takaa grafiikan kauneutta.

AA:sta: Onko XB:lle vielä yhtään peliä joka sitä quincunxia tukee?

Tämä graffakeskustelu on sinänsä turhaa, sillä kaikkihan meistä kuitenkin ovat sitä mieltä että grafiikka on vain yksi tekijä peleissä - eikä edes se ratkaisevin.

Edelleen voisin sanoa, että suurimpaan osaan genreistä PS2 pystyy tarjoamaan parhaan pelin näistä konsoleista. Tämä tosiasia tulee tuskin muuttumaan vielä aikoihin.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Groover
FPS: Halon graffasta voi olla montaa mieltä. Tekninen toteutus tietty kunnossa, mutta esim. MoH:n ajoittain tökkivätkin graffat luovat mielestäni paremman tunnelman.
Kyllä Halon grafiikat tunnelman luo aivan loistavasti, joskin ne ovat hieman yksinkertaiset toisinaan sisäkentissä, mutta puolestaan ulkokentät ovat todella vakuuttavasti tehtyjä.
Ajopelit: En ole nähnyt Rallisportia, joka on ilmeisesti XB:n kaunein ajopeli kuin vilaukselta, mutta esim. GT3 on vähintään yhtä hyvän näköinen kuin Gotham. Toisaalta pelkän grafiikan vertailussa Rallisportille ei löydy miltään koneelta vastinetta ajopelien saralla.
GT3:ssa maisemat on paremmin tehty, mutta lähitarkkuus ja heijastukset eivät ole aivan samaa luokkaa kuin Gothamissa.
XB:n pelitarjontaa en niin hyvin tunne, että voisin löytää vastineita esim. MGS2:lle, Icolle, DMC:lle tai vaikkapa Jak & Daxterille.
Icoa tai DMC:tä (lyhenne jostain?) en tunne, mutta Metal Gear Solid: Substance on tulossa parin kuukauden sisällä, ja esim. Blinx: The Time Sweeper ja E3:n omaperäisimmäksi peliksi tänä vuonna valittu Psychonauts pyyhkinevät Jak & Dexterillä lattiaa.
Moni unohtaa että grafiikan kauneus ei ole pelkästään polygoneista ja efekteistä kiinni. Se vaatii myös suunnittelijoilta hyvää makua ja taiteellista silmää.
Vaikka polygoneja saataisiin ruutuun äärettömät määrät, ei se takaa grafiikan kauneutta.
Juuri tämän takia esimerkiksi Final Fantasy, Halo ja Resident Evil (nämä kolme nyt esimerkkeinä) ovat menestyneitä pelejä.
Edelleen voisin sanoa, että suurimpaan osaan genreistä PS2 pystyy tarjoamaan parhaan pelin näistä konsoleista. Tämä tosiasia tulee tuskin muuttumaan vielä aikoihin.
Makuasioita, mutta eipä maussasi mitään vikaa ole, minulla se on vain toisenlainen.

Niin siis sinulle. Jaa entäs minulle? No, party-pelit ovat parhaat GameCubella (SMB, SSBM), räiskintäpelien ykkönen on XboXilla (Halo), seikkailupelien ykkönen on GameCubella (Eternal Darkness). RPG:istä paras on XboXilla (Morrowind).

Tällä hetkellä paras tappelupeli, tasoloikka sekä autopeli löytyvät PS2:lta (VF4, Jak&Daxter, GT3) mutta kohta tulee uusi Mario ja oletan että se vie kuninkuuden tuolta Jak&Daxterilta, ja Soul Calibur 2:lla on potentiaalia viedä VF4:ltä sen. Autopelejä en kovin paljoa pelaa joten siihen veikkaisin että GT3:n kruunun vie vasta GT4...

Mutta kuitenkin, luulenpa että XboX ja GameCube ovat genren verran takana kun laatupeleistä puhutaan, mutta muuttunee vielä tänä vuonna. XboXille tulee harmillisen paljon PC-käännöksiä tosin. Itsellä kun tuossa alla hyrrää P4 2,26@2,6GHz ja GF4 ti4400 512mb 366Mhz DDR-mukavien kanssa niin ei kauheasti ole XboXilla pelattavaa toisin kuin jollain määlyllä kuka vielä pelaa about 1Ghz koneella ja GF2:lla :P

Tämä siis minun pelimaullani mitattuna.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu

Niin siis sinulle. Jaa entäs minulle? No, party-pelit ovat parhaat GameCubella (SMB, SSBM), räiskintäpelien ykkönen on XboXilla (Halo), seikkailupelien ykkönen on GameCubella (Eternal Darkness). RPG:istä paras on XboXilla (Morrowind).

Tällä hetkellä paras tappelupeli, tasoloikka sekä autopeli löytyvät PS2:lta (VF4, Jak&Daxter, GT3) mutta kohta tulee uusi Mario ja oletan että se vie kuninkuuden tuolta Jak&Daxterilta, ja Soul Calibur 2:lla on potentiaalia viedä VF4:ltä sen. Autopelejä en kovin paljoa pelaa joten siihen veikkaisin että GT3:n kruunun vie vasta GT4...

Mutta kuitenkin, luulenpa että XboX ja GameCube ovat genren verran takana kun laatupeleistä puhutaan, mutta muuttunee vielä tänä vuonna. XboXille tulee harmillisen paljon PC-käännöksiä tosin. Itsellä kun tuossa alla hyrrää P4 2,26@2,6GHz ja GF4 ti4400 512mb 366Mhz DDR-mukavien kanssa niin ei kauheasti ole XboXilla pelattavaa toisin kuin jollain määlyllä kuka vielä pelaa about 1Ghz koneella ja GF2:lla :P

Tämä siis minun pelimaullani mitattuna.

Mielenkiintoista mitä ne uuteen marioon keksii, kilpailu on jo siinä genressä melko kovaa verrattuna esim Mario64:n aikoihin... Kuvaruutukaappauksistahan ei voi paljoa päätellä, mutta niiden perusteella ei vielä odotukset ole nousseet. Itse odotan tässä genressä ehkä eniten uutta Ape Escapea.
Onko toi eternal darkness jo ilmestynyt? Ilmeisesti sulla on Jap versio.

Vähän harmittaan nuo nintarin porukkapelit, jotka on ihan jees porukalla, mutta melko vähän niistä saa yksikseen iloa. Edelleen olisin sitä mieltä, että noita pitäis myydä halpapeleinä, niin olisi homma kohdillaan...muuten selkeästi paras partypeli mulle on PES.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NviperO

Kyllä Halon grafiikat tunnelman luo aivan loistavasti, joskin ne ovat hieman yksinkertaiset toisinaan sisäkentissä, mutta puolestaan ulkokentät ovat todella vakuuttavasti tehtyjä.

MoH:ssa paikanpäällä olon tunnelma on kyllä erittäin onnistunut. Itse en ole edes FPS-genren fani, mutta tunnelma onnistui kaappaamaan mukaansa aivan eri tavalla kuin esim Half Lifessa, jonka ainoa minua innostanut piirre oli kaksinpeliseikkailu, tai Red Faction.

GT3:ssa maisemat on paremmin tehty, mutta lähitarkkuus ja heijastukset eivät ole aivan samaa luokkaa kuin Gothamissa.

Kuten sanottu, ei eroa. Eron tekee IMO se että GT3:a on mukavampi pelata.

Icoa tai DMC:tä (lyhenne jostain?) en tunne, mutta Metal Gear Solid: Substance on tulossa parin kuukauden sisällä, ja esim. Blinx: The Time Sweeper ja E3:n omaperäisimmäksi peliksi tänä vuonna valittu Psychonauts pyyhkinevät Jak & Dexterillä lattiaa.

DMC = Devil May Cry

Substancehan tulee myös PS2:lle...toivottavasti siinä nyt on niitä lisukkeita MGS2:een verrattuna niin paljon että osto kannattaa...

J&D:lle seuraa on tulossa monelta suunnalta. Kannattaa katsoa ennen hehkutusta. J&D oli kuitenkin todella hienosti toteutettu peli - harmillisen nopeasti pelattu läpi tosin.

Juuri tämän takia esimerkiksi Final Fantasy, Halo ja Resident Evil (nämä kolme nyt esimerkkeinä) ovat menestyneitä pelejä.

Nimen omaan! Voitaskin pistää pystyyn listaus peleistä, joissa on hele****n hyvä graffa, mutta peli on kuraa ja toisaalta niistä, joissa on tusinagraffa, mutta peli on timangi.

Tässä mun ehdokkaat (Huom! nää tuli sekunnissa eikä muuten liity tähän konsolisota -teemaan tai ole tarkoitettu tulen lietsonnaksi):

Wreckless ja VF4 (arvatkaa kumpi on kumpi :D )

Makuasioita, mutta eipä maussasi mitään vikaa ole, minulla se on vain toisenlainen. [/B]

Vähän harmittaan nuo nintarin porukkapelit, jotka on ihan jees porukalla, mutta melko vähän niistä saa yksikseen iloa. Edelleen olisin sitä mieltä, että noita pitäis myydä halpapeleinä, niin olisi homma kohdillaan...muuten selkeästi paras partypeli mulle on PES.

Jaa saa vähän yksin iloa? siis SMB ja SSBM ovat kummatkin todella hauskoja myös yksin, testaisit =)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu

Jaa saa vähän yksin iloa? siis SMB ja SSBM ovat kummatkin todella hauskoja myös yksin, testaisit =)
kuinkakohan monta tuntia jaksaa yksin SSBM:ääkään pelata? Ei taida nousta läheskään samoihin tuntimääriin kuin täyshintaselta peliltä sais odottaa...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mcduck

kuinkakohan monta tuntia jaksaa yksin SSBM:ääkään pelata? Ei taida nousta läheskään samoihin tuntimääriin kuin täyshintaselta peliltä sais odottaa...

No kyllä sitä varmasti tahkoaa tuplasti sen mitä MGS2ta tai Max Paynea...

Ylös Bottom