Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

X-Box tuotaa tappiota 750 miljoonaa dollaria

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja arit73
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu

No kyllä sitä varmasti tahkoaa tuplasti sen mitä MGS2ta tai Max Paynea...
18h putkeen (miinus ruoka-, kahvi-, ja tupakkatauot)?? Meni nimittäin MGS2:n kanssa aika kauan kun pelin ensi kertaa koneeseen laittoi... Nyt on enää paha mennä sanomaan, kauanko tota on tullut pelattua.. Aika kauan. :D Max Paynehän on kyllä aika lyhyt, enkä oo sitä viitsinyt siksi ostaa.. Jos alehintaan sais, niin sitten ehkä.

no, jokainen tuhlatkoon aikansa miten parhaaksi katsoo.. :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mcduck

kuinkakohan monta tuntia jaksaa yksin SSBM:ääkään pelata? Ei taida nousta läheskään samoihin tuntimääriin kuin täyshintaselta peliltä sais odottaa...

Aivan yhtä paljon olen SSBM:ää pelannut kuin Halo:a tai MGS2:ta nimenomaan yksinpelinä. Ja jaksaa viehättää vielä pitkään. :D

sori, tuli vahingossa kahtena.

edit.
---

Saa niitä viestejä poistaakin, valitset "muokkaa viestiä" ja sieltä ylälaidasta ruksitat sen laatikon jonka vieressä lukee "Delete?" ja painat sen jälkeen "Delete Now" -nappia.

t: NviperO

Niin siis sinulle. Jaa entäs minulle? No, party-pelit ovat parhaat GameCubella (SMB, SSBM)

Chu Chu Rocketia ei voita mikaan monipelina! Klassikko tavaraa jo nyt.

[/quote][/b]
Mutta kuitenkin, luulenpa että XboX ja GameCube ovat genren verran takana kun laatupeleistä puhutaan, mutta muuttunee vielä tänä vuonna. XboXille tulee harmillisen paljon PC-käännöksiä tosin. Itsellä kun tuossa alla hyrrää P4 2,26@2,6GHz ja GF4 ti4400 512mb 366Mhz DDR-mukavien kanssa niin ei kauheasti ole XboXilla pelattavaa toisin kuin jollain määlyllä kuka vielä pelaa about 1Ghz koneella ja GF2:lla :P [/B][/QUOTE]

Mikas ihme se on, kun XboXin rauta niin lahella vastaavaa koti PC:ta. jossa on AMD:n tai Intelin prosessori. Nopeasti voidaan kaantaa PC-peli XboXille.

Koneesi kohta jo vanhaa rautaa. Itsellani on PowerPC G4 450MHz prosessori + 1.2GB RAM + ATI 32MB RADEON koneessa ja kaikki toimii loistavasti. 1GHz konehan on mielettoman tehokas, jos siina on riittavasti muistia.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Inertia
Mikas ihme se on, kun XboXin rauta niin lahella vastaavaa koti PC:ta. jossa on AMD:n tai Intelin prosessori. Nopeasti voidaan kaantaa PC-peli XboXille.

Voidaan, mutta ainakaan minulta moinen toiminta ei saa hyväksyntää. PC-pelien huonoin puoli on se, että ne joudutaan tekemään toimiviksi myös ainakin vuoden vanhoilla koneilla ja kun olen maksanut Xboxistani, niin haluan pelejä jotka myös käyttävät sen tehon minkä se pystyy antamaan. Kun peli optimoidaan Xboxille, se saadaan paljon paremman näköiseksi ja nopeammaksi kuin mitä PC-pelit ovat, juuri sen takia kun kaikilla on sama kone eikä tarvitse hakea sitä suurinta markkinaryhmää.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Inertia

Koneesi kohta jo vanhaa rautaa. Itsellani on PowerPC G4 450MHz prosessori + 1.2GB RAM + ATI 32MB RADEON koneessa ja kaikki toimii loistavasti. 1GHz konehan on mielettoman tehokas, jos siina on riittavasti muistia.

Kun se on vanhaa rautaa niin on kaikki nykypäivän konsolitkin. Ihan suhteellista. Sinulla muuten mäkki? Olen aina tahtonut sellaisen mutta hinta alkaa aina tökkiä vastaan. En muuten tiennyt että G4sia saa noin alhaisella kellotaajuudella.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hex

Ja tokihan se AA on mahdollista PS2:lla. Helppoudesta en kyllä tiedä. Ongelma on, että se vaatii paljon tehoa. Sama juttu pätee bump mappingiin, moneen muuhun gradiikkaefektiin, DTS-ääniin, jne. jne. jne Joka tapauksessa PS2:n kokonaisvääntö ei riitä pyörittämään samanaikaisesti kaikkea mitä Xbox pyörittää jatkuvasti. Pikemminkin vaikuttaa, että osa tehosyöpöistä efekteistä on mahdollista toteuttaa vain, jos tehoa jää muilta osa-alueilta merkittävästi. Siksi kai AA on nähty vain Baldurs Gatessa (onko jo muuallakin?) ja pelinaikaiset monikanavaäänet vain FIFAssa.

Arvaat varmaan että en ole ollenkaan samaa mieltä tästä asiasta kanssasi. :p Nykyisissä peleissä on jo nähtävissä PS2:sen, GC ja xboxsin heikkoudet ja vahvuudet. Rahellisesti sanottuna Xbox on yllättänyt minut hieman. On aivan turha kuitenkin luulla että Xbox olisi ylivoimainen tehojen suhteen, mitattiin sitten tehoa millä tahansa osa-alueella. Jos olisit lukenut tietoa muualtakin kuin niistä "huimista" artikkeleista joita minulle aikoinaan esittelit niin ymmärtäisin varmaan. Kaikki konsolit loistavat omilla vahvoilla alueillaan mutta ihmiset huomaavat graafiset erot toisilla osa-alueilla helpommin kuin toisilla.

En halua aloittaa enää uutta sotaa asiasta. Kannattaisi sinunkin nyt nauttia niistä peleistä eikä tuhlata aikaa keskusteluun joka ei kuitenkaan johda mihinkään. *poistuu MGS2 pelaamaan*

Kun se on vanhaa rautaa niin on kaikki nykypäivän konsolitkin. Ihan suhteellista. Sinulla muuten mäkki? Olen aina tahtonut sellaisen mutta hinta alkaa aina tökkiä vastaan. En muuten tiennyt että G4sia saa noin alhaisella kellotaajuudella.

Laatu maksaa. 350Mhz on alhaisin kellotaajuus mita G4 prosessoreista loytyy siis Maceissa. Toisaalta eipa nuo kellotaajuudet hirveasti kerro koneen nopeudesta. Minun puolestani AMD ja Intel saavat ihan rauhassa jatkaa Ghz kilpailua. Taytyy tassa kohta ostaa uusi kone, kun nykyisen halusivat vanhemmat kiinteaa liittymaa varten. Taytyy katsoa mita Macworld tuo tulessaan. Kohtahan se onkin.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tae
Sanokaa nimittäin ps2-grafiikan yliarvostajat yksikään ps2-peli joka on DOA3n tai Rogue Squadronin tasoinen grafiikassa, tai edes ruudunpäivityksessä.

Mielestäni PS2:n MGS2 vetää vertoja noille molemmille aivan hyvin. Kaveri majottautui GC:n kanssa viikonloppuna kämppääni ja kyllähän tuo Rogue oli nätti, mutta nyki paikoin aika pahasti. Ihan hyvä peli kyllä, ostaisin varmasti jos olisi GC.

Jaa saa vähän yksin iloa? siis SMB ja SSBM ovat kummatkin todella hauskoja myös yksin, testaisit =)

Samaisella kaverilla oli SSBM mukana. Harmi vain kun oli juuri ostanut koneen niin ei toista ohjainta vielä ollut. Noh, kyllähän tuota yksinpeliä vuorotellen pelasi parisen tuntia, mutta mielestäni peli oli kaukana erinomaisesta. Moninpelinä saattaisi olla hauskaa, mutta yksinpeliä ei oikein enää tee mieli pelata.

Noh, onneksi PS2:lle löytyi kaksi ohjainta ja ehdottomasti paras moninpeli: Pro Evolution Soccer ;)

No kyllä sitä varmasti tahkoaa tuplasti sen mitä MGS2ta tai Max Paynea...

Kuten sanoin, SSBM:n yksinpeli jaksoi innostaa noin tunnin. MGS2:n olen käyttänyt aikaa noin 40 kertaa enemmän.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Shaban

Kuten sanoin, SSBM:n yksinpeli jaksoi innostaa noin tunnin. MGS2:n olen käyttänyt aikaa noin 40 kertaa enemmän.

No itse olen pelannut SSBämmää lukemattomat tunnit kun taasen MGS2 alkoi haukotuttaa melko nopeasti(liian paljon videoita,mitkä sinänsä olivat nättejä ja turhaa jonninjoutavaa radiopuhelin-höpötystä) Pelattavat osuudet olivat kyllä hubaa, mutta kovin kovaa imua peliin ei syntynyt. Hyvä peli silti.

/pilkunviilaus\ paljonko on muuten 1kertaa40? /pilkunviilaus\

Öh, 40.
joo..mun mielestä se on vaan 39 kertaa parempi, koska peli on niin äkkiä ohi, eikä tagien keräyksessä ole oikeastaan mitään siistimpää palkintoa (olen tosin kerännyt itsekkin suurimman osan,, bandanat ja stealthit molempiiin alueisiin) Mutta pelin juoni on niin käsittämättömän lyhyt.

No M$ ottaa kaiken takaisin nostamalla Windowsin lisenssien hintoja.

"On se vaan tyhmaa maksaa liikaa." - Veijo Gigantti

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Groover

Joka oli tosin markkinoille pettymys...

Jep, samalla tavalla kuin Nokiankin kohdalla. Menestyvä Yritys: "Jep me tehdään ihan törkeästi voittoa" Markkina-analyytikot: "Nojoo, mutta on toi nyt aika köyhä esitys. Hei ettekö te parempaan pysty?"

Noh, en ole ikinä yrittänyt ymmärtää yritysmaailmaa sen enempää kuin pystyn. :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NviperO

Jep, samalla tavalla kuin Nokiankin kohdalla. Menestyvä Yritys?: "Jep me tehdään ihan törkeästi voittoa" Markkina-analyytikot: "Nojoo, mutta on toi nyt aika köyhä esitys. Hei ettekö te parempaan pysty?"

Noh, en ole ikinä yrittänyt ymmärtää yritysmaailmaa sen enempää kuin pystyn. :)

Perustuu siihen että osakkeiden ja näinollen yrityksen arvo perustuu tulevaisuuden odotuksiin

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Groover

Perustuu siihen että osakkeiden ja näinollen yrityksen arvo perustuu tulevaisuuden odotuksiin
...joilla ei ole välillä mitään tekemistä reaalimaailman kanssa. vrt it-kupla.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Har*

...joilla ei ole välillä mitään tekemistä reaalimaailman kanssa. vrt it-kupla.

Näin vaoi todella välillä olla...toisaalta markkinatalous systeeminä toimii kyllä paremmin kuin eräät kilpailijansa... :rolleyes:

Ylös Bottom