Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 -ongelmathread

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -TM-
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Noniin vihdoinkin oma boksini on saapumassa saksasta takaisinpäin, eipä siinä sitten kauaa mennytkään :confused:

24.11 lähetetty saksaan
20.12 merkitty saapumispäiväksi minulle

Seurannan mukaan boksi oli jossain päin saksaa vielä matkalla, ilmeisesti kentällä tai jossain.
Nyt vaan peukut pystyyn ettei käy Paweja, pitää varmaan varmuuden vuoksi ostaa vara core versio tuonne hyllyyn :) sen verran hajottavaa toimintaa tämä ollut.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Hmm, erikoinen ongelma; katselin Buffy The Vampire Slayer -DVD:tä (2. tuotantokausi) Boxilla, ja
se perhana näkyi "interleisattuna", eli karmeat scanlinet horisontaalisessa liikkeessä...!
Ekan tuotantokauden lätty näkys ihan oikein. En vielä kokeillut toisilla soittimilla, mutta olisiko
jollakulla jotain ajatusta että mistä voisi olla kyse? Telkkarina Sonyn plasma, komponenttiliitännällä,
720p -moodissa.

edit: Ilmeisesti vika onkin itse levyssä; jokin progressive flägi puuttuu, tjs... :(
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Jos on mahdollista (tosin sonyn tv tapauksessa ei yleensä) kannattaa katsoa dvd:t vga piuhalla, todella hyvää jälkeä tuo xboxin dvd skaalaus, vaikkakin jonkinverran kohinaa näkyy kirkkaissa kohdissa niin on jälki usein parempaa kuin komponentillä jne jne..
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

gefilus A sanoi:
No jos ostit kaupasta, etkä yksityiseltä tuon kaapelin, niin voit mennä kauppaan ja vaatia vaihtoa toimivaan samanlaiseen. Vaihtoehtoisesti olet myös oikeutettu saamaan rahat takaisin. (Kuluttajansuojalaki) ::smoke.

Kaupasta ostin, pitää vain kuitti ettiä. On tuossa piuhassa oltava vikaa kun ei kerta myös s-video kaapelikaan toimi siinä (joytechin mallissa on scartin lisäksi myös s-video).
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Noni. Vartti sitten UPSin tyyppi herätti mut ja vei boksini mukanaan Saksaan.

Toivottavasti "uudelleenkoulutusleiri" on tehokas ja ennenkaikkea nopea. Toivottavasti nyt kun kerta jouduin jo luopumaan laitteesta, saisin sitten edes uuden uutukaisen konsolin tilalle. Mikähän todennäköisyys siihen on.. Joka tapauksessa jos toimitusaika on n. 15 työpäivää, niin ensi vuodelle menee ennen kuin pääsen teknologiakatveesta ulos.

Tämä on itse asiassa ihan positiivinen asia pleikkaripelien kannalta. Ehtii syventymään vanhoihin peleihin, joilta Xbox on varastanut huomion.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Tänään kun yritin pelata, niin boksi toimi normaalisti hetken aikaa. Sitten kuulu omituinen piippaus ja peli jumiutui. Sitten käynnistin boksin uudestaan ja vähän ajan kuluttua jumiutui dashboard. Ja ei kun käynnistämään boksia uudestaan, mutta tällä kertaa se ei lähtenyt päälle ollenkaan; siinä kun tulee se 'Xbox 360' logo, niin ruutu menee oudon väriseksi ja siihen ilmestyy paljon pieniä ruutuja. :confused:

Olen kokeillut nyt pari kertaa saada boksia päälle, mutta eipä lähde. Koko ajan tulee sama ruudukko kuvan päälle. Taitaapi olla takuukorjauksen aika....
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Oma boksini tullaan hakemaan maanantaina.
Tuesta kerrottiin että yleisesti homma kestää noin 15 päivää, mutta nyt näyttää hyvin todennäköiseltä että 20 päivää on todenmukaisempi.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Joo se 15 päivää on 15 arkipäivää joten pitkä odotus luvassa jos maksimi ajan pitävät siellä.
Yöllä oli muuttunut oma lähetykseni rescheduledista -> on timeksi jolloin boksi onkin jo tiistaina minulla taas eikä keskiviikkona. Maanantaina pitää siis tehdä kaikki jouluostokset :)
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Nyt, kun yritän laittaa konsolia päälle, niin tulee kolme punaista valoa. Ohjevihkosen mukaan tämä on 'sisäinen vika' eli huoltoon vaan... Huoh, pitipä sattua just ennen joulua... :mad:
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Joona_89 sanoi:
Nyt, kun yritän laittaa konsolia päälle, niin tulee kolme punaista valoa. Ohjevihkosen mukaan tämä on 'sisäinen vika' eli huoltoon vaan... Huoh, pitipä sattua just ennen joulua... :mad:

Microsoftin tapa edistää konsolin joulumyyntiä? Juuri ennen joulua hajoaa konsoli, ja kiireisimmät menevät sen kauppaan ostamaan.

Tästä ketjusta löydät ohjeet palauttamiseen.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Mitenköhän nämä uudemmat boxit ovat hajoilleet/kestäneet verrattuna vanhempiin, julkaisussa ja sen lähellä ostettuihin boxeihin?

Tuli vaan mieleen kun nyt tuon tilasin, että onkohan jotkut erät herkemmin hajoavia kuin muut.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

En tiedä kuuluuko tämä tänne mutta mikä juttu tuo on, että minun ohjaimessani palaa todella himmeällä vihreä valo oikealla alapuoliskolla vaikka itse konsoli on kiinni?
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Voisi kuvitella että alkupään koneet olisivat helpommin hajoavia, mutta kyllä ihan tuoreetkin koneet ovat "poksahdelleet". Enempi kuitenkin näyttäisi olevan noita vanhempia koneita mennyt rikki. Tiedä sitten..
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Juri sanoi:
En tiedä kuuluuko tämä tänne mutta mikä juttu tuo on, että minun ohjaimessani palaa todella himmeällä vihreä valo oikealla alapuoliskolla vaikka itse konsoli on kiinni?

Onko ohjain langaton vai langallinen?
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Lopun alkua vai ihan normaali ongelma?

Samsungin asemani ei ole viime aikoina halunnut lähteä auki ensimmäisellä painalluksella, vaan useimmiten nappulaa on saanut painaa reilut viisi kertaa ennen kuin luukku on auennut...
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Poro24 sanoi:
Lopun alkua vai ihan normaali ongelma?

Samsungin asemani ei ole viime aikoina halunnut lähteä auki ensimmäisellä painalluksella, vaan useimmiten nappulaa on saanut painaa reilut viisi kertaa ennen kuin luukku on auennut...

Eihän tuo normaalia ole. Kannattaa soittaa tukeen ja tiedustella asiasta.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Itsellä oli sama ongelma...muiden lisäksi. Samaisen valmistajan asema oli boksissani. Piti aina painaa sormella kelkan etulevyä että aukesi, jos ei ollut levyä sisällä.. outoutta.
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Ongelmaa ohjaimen kanssa alkanut ilmenemään. Vasen "liipaisin" mukamas jää pohjaa joka sitten aiheuttaa peleissä kyllä monia harmaita hiuksia. Paristot/akut olen vaihtanut ja yhteyden luonnut uudelleen, mutta ne eivät auta, eli nähtävästi ohjain on rikki. Jos jollain on vielä jotain hyvää vinkkia antaa, mitä kannattaa tehdä niin kertokaa ihmeessä.....


grh
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

Onko Xbox360:ssä enemmän ongelmia kun vanhassa Xboxissa?
Itse olen ehkä ostamassa Xbox360:stä joka tulee kyseenalaisella takuukuitilla, eli ei ole täyttä varmuutta tuon takuuden toimivuudesta. Laitteessa ei (toistaiseksi) ole mitään vikaa.

Uskaltaakohan tuollaista nyt ostaa?
 
Vastaus: Xbox 360 ongelmathread

tommy55 sanoi:
Uskaltaakohan tuollaista nyt ostaa?
Mitään virallista tilastoahan nyt ei ole, mutta jos tämän keskustelualueen kävijöihin luotamme niin n. 35 % on koneet paukkuneet. Eli taitaa olla ykkösboksia reilusti helpommin hajonnut kone. En kyllä itse hankkisi konetta jossa ei ole kunnollista takuuta mukana.
 
Ylös Bottom