Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

XBOX:in hinta tippuu 26.4.2002 325 euroon!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Slimrave
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jees!!
Kirje lomakkeineen ja kuitteineen lähti 29.4. ja tänään kuriiri toi paketin työpaikalle.

Mukava päivänpiristys!!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kola
Jees!!
Kirje lomakkeineen ja kuitteineen lähti 29.4. ja tänään kuriiri toi paketin työpaikalle.

Mukava päivänpiristys!!

Kola, missäs päin Suomea asustelet? Meinaan lähetin myös 29.4., asun Treella, enkä vielä ole pakettia saanut. Odotellessa
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tah

Kola, missäs päin Suomea asustelet? Meinaan lähetin myös 29.4., asun Treella, enkä vielä ole pakettia saanut. Odotellessa

Asustelen myös Tampereella, lähetin lomakkeen kuitteineen 26.4 mutta mitään ei ole vielä kuulunut. Ja kaveri lähetti 25.4, eikä sillekään ole vielä kuulunut...

Vaikuttaisko se että mitä pelejä on ottanu? Me molemmat meinaan otettiin Halo&Rallisport? Kaikki jotka on nyt saanu paketin, niin ovat tuntuneet ottaneen jotain muita pelejä kuin nuo...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jartze


Asustelen myös Tampereella, lähetin lomakkeen kuitteineen 26.4 mutta mitään ei ole vielä kuulunut. Ja kaveri lähetti 25.4, eikä sillekään ole vielä kuulunut...

Vaikuttaisko se että mitä pelejä on ottanu? Me molemmat meinaan otettiin Halo&Rallisport? Kaikki jotka on nyt saanu paketin, niin ovat tuntuneet ottaneen jotain muita pelejä kuin nuo...

Mäkin otin Halon ja Rallisportin En tiedä miksi se vaikuttais. Eiköhän ne sieltä tule, jos ei ensi viikolla ala kuulua, niin sitte vois kirjotella MS:lle.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tah


Mäkin otin Halon ja Rallisportin En tiedä miksi se vaikuttais. Eiköhän ne sieltä tule, jos ei ensi viikolla ala kuulua, niin sitte vois kirjotella MS:lle.

Ei auta kirjoitella... tulee vain vastaus että "valitettavasti emme voi vastata yksittäisiin kyselyihin ja antakaa meille 28 päivää aikaa" :mad:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jartze


Asustelen myös Tampereella, lähetin lomakkeen kuitteineen 26.4 mutta mitään ei ole vielä kuulunut. Ja kaveri lähetti 25.4, eikä sillekään ole vielä kuulunut...

Tänään oli oma paketti tullut. Sanoivat tuovansa huomenna, mutta hain itse paketin. Pelit olivat Halo ja Gotham. Kirjeen ja kuitin lähetin 26.4.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mercury


Tänään oli oma paketti tullut. Sanoivat tuovansa huomenna, mutta hain itse paketin. Pelit olivat Halo ja Gotham. Kirjeen ja kuitin lähetin 26.4.

Olitko saanut varmistusta sähköpostilla?
 
Itse ostin halvalla hinnalla 299 / 25.04.2002 ja lähetin kuitin ja kirjeen mikki$oftalle 27. päivä. Mitään ei ole vielä kuulunut...

Peleiksi valitsin Gotham city racing ja Dead or Alive 3:n ....saa nähdä koska tulevat?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan KillerIpa
Itse ostin halvalla hinnalla 299 / 25.04.2002 ja lähetin kuitin ja kirjeen mikki$oftalle 27. päivä. Mitään ei ole vielä kuulunut...
Lappu on siis lähtenyt 29.4, koska lauantaina ei posti kulje..
Alkaa aika käymään pitkäksi odotella tota pakettia..
 
Nyt olis 3 viikkoa kulunut, eikä mitään. Pelit oli DOA3 ja Gotham. (English-Nordic)

Kauan se parin pelin lähettäminen vaan tuntuu kestävän? Luulin, et se 28 päivää oli lähinnä sellanen varman päälle valittu toimitusaika ja oikeesti ne tulis vikkelämmin. Kyl se näköjään olikin sitten ihan todellista...

Viikon päästä voi mahdollisesti päästä saneleen vähän totuuksia mikkisoftan asiakaspalveluun? Onks kelleen muulle vielä tulematta?
 
Joo, 29. päivä mullakin läks kuitit postiin (Halo & Ralli) mutta ei oo mitään kuulunu.Tampereelle tulee rojut näköjään vähän hitaanlaisesti.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Iippo
Joo, 29. päivä mullakin läks kuitit postiin (Halo & Ralli) mutta ei oo mitään kuulunu.Tampereelle tulee rojut näköjään vähän hitaanlaisesti.

Ihan samat sanat odottavan aika on pirun pitkä
 
Laskeskelin tossa että suunilleen paketin pitäisi tulla viimeistään viikolla 23. Vein kirjeen postiin 3.5, mutta varmaankin lähti vasta maanantaina liikenteeseen. Jotenka se oli varmaakin perillä tiistaina (7.5). Varmaankin 28 päivää lasketaa tästä eteenpäin. Täytyy odotella vain kärsivällisesti kesäkuun ensinmäiselle viikolle.
 
Joo, tää odottelu tekee olon turhauttavaks... Lähetin itse hakemuksen 30.4 ja otin pelit Amped ja NBA Inside Drive 2002... NBA kylläkin ilmesty vasta 17.5, mutta silti paketti ois voinu tulla...
 
Hitto ne paketit sieltä mihinkään tule. Itsellä on 28 päivää plakkarissa torstaina ja sitten saa eräs Mikki$$$$$$$$$$$$oftan tyyppi kuulla kunniansa, jos paketti ei ole tullut :mad: :mad: :mad:
 
Eikös muille ole tullut postia microsoftilta, että pitääkin lähettää kirjeessä kopio kuitista + se lappu. Vaikka olisi lähettänyt sähköpostia ennen sitä päivämäärää.. Minulle ja yhdelle tutulle tuli vaikka laitettiin sähköpostit ennen 26.4 menemään, nyt menee taas se kuukausi kun on lähettänyt kirjeessä ne..:mad:
 
No ei mulle ole tullut... Mikkisoftan äijä sanoi minulle ettei tartte lähettää kuittia, samaten toptronicsin kaveri sanoi ettei tartte lähettää, itsekään se ei lähettänyt kuin mailin ja sai paketin. Lähetin siis 25.4. sähköpostilla
 
Itse lähetin myös 25.4 ja tuttu vielä aiemmin. Silti tuli tuo posti... ovat kai (taas?) muuttaneet systeemejä...
 
Ylös Bottom