Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox One

Vastaus: Xbox One

Itse voisin antaa, mutta lähdin juuri työreissulle ja palaan vasta lauantaina. Joku muu voi varmaan pistää kutsua? Vaatii vaan sen, että lisää Gamertagin kaveriksi ja sitten sieltä Xbox Preview Dashboardista "Invite Friends"


Jos joku kehtais, minun Gamertag on WarGhoust
 
Vastaus: Xbox One

Meikäläisellekin kelpais toi Preview kutsu jos vaan suinkin onnistuu. Muutenkin gamertagin saapi lisäillä jos kiinnostaa pelailla esim. huomenna ilmestyvää Destinyä.
 
Vastaus: Xbox One

Täälläkin on paljon valitusta monista asioista, joten suosittelen Onen omistajia käymään linkistä löytyvällä sivustolla antamassa ääniä haluamilleen muutoksille, sieltä oikeasti haetaan mitä käyttäjät haluavat ja osa noista on jo päivityksissä tulleetkin. Osa tiestysti mitä sattuu mutta asiaakin seassa ja paljon.

https://xbox.uservoice.com/
 
Vastaus: Xbox One

Täälläkin on paljon valitusta monista asioista, joten suosittelen Onen omistajia käymään linkistä löytyvällä sivustolla antamassa ääniä haluamilleen muutoksille, sieltä oikeasti haetaan mitä käyttäjät haluavat ja osa noista on jo päivityksissä tulleetkin. Osa tiestysti mitä sattuu mutta asiaakin seassa ja paljon.

https://xbox.uservoice.com/


Tämän lisäksi suosittelen Kinectin omaavia henkilöitä lataamaan VoiceStudio sovelluksen konsolille. Sitä kautta pystyy antamaan Microsoftille arvokasta suomenkielistä äänidataa samalla kun saa muutaman saavutuksen.
 
Vastaus: Xbox One

Mikähän tätä vaivaa? Tekeekö muilla tämmöstä räpsymistä Forzan kisojen esittely pätkissä?

[video=youtube;ZQYpBZkTAAA]https://www.youtube.com/watch?v=ZQYpBZkTAAA&list=UUJ2EZRVodzxmK34cS564uBA[/video]
 
Vastaus: Xbox One

Mikähän tätä vaivaa? Tekeekö muilla tämmöstä räpsymistä Forzan kisojen esittely pätkissä?

[video=youtube;ZQYpBZkTAAA]https://www.youtube.com/watch?v=ZQYpBZkTAAA&list=UUJ2EZRVodzxmK34cS564uBA[/video]

Itse en ole vielä peliä kerrennyt asentaa, mutta muistelen että ton kuuluukin olla tolla tavalla. Kait siinä haetaan sitä Top Gear ohjelmassakin esiintyvää visuaalista kikkailua kun on Clarkson palkattu puhujan hommiin :)
 
Vastaus: Xbox One

Mikähän tätä vaivaa? Tekeekö muilla tämmöstä räpsymistä Forzan kisojen esittely pätkissä?

[video=youtube;ZQYpBZkTAAA]https://www.youtube.com/watch?v=ZQYpBZkTAAA&list=UUJ2EZRVodzxmK34cS564uBA[/video]

Kyllä se kuuluu ihan asiaan ei mitään pelättävää. Vähän niinku watchdogs oli siin alus ihme pätkimis kikkailua.
 
Vastaus: Xbox One

Tää on varmaan kysytty miljoonaan kertaan mutta kun en osaa googlettaa oikeilla sanoilla, enkä löydä vastausta niin...

Pystyykö esim. Suomalaisen julkaisun yhteydessä saadun pelikoodin käyttää myös US Storessa?
 
Vastaus: Xbox One

Ja nyt on testattu ja ostettu Destiny Jenkki marketilta Danske Bankin Electronia maksuvälineenä käyttäen. Mitään ongelmia ei ollut maksaa Electronilla jenkkilän puolella.

Ja ei kyllä olis kannattanut ostaa tuolta tuota peliä. Kello on nyt puoli yksi yöllä ja ei anna asentaa peliä loppuun. Ei kyllä kannata ostaa mitään ennakkoon tuolta jenkkilän puolelta.
Kaverit osti euroopan kauppapaikalta ja pelailee tälläkin hetkellä peliä.
 
Vastaus: Xbox One

Seuraavassa päivityksessä olisi tällainen:

o OneGuide in 12 new countries – Live TV listings and schedules will be made available to preview members on Xbox One and SmartGlass for Belgium, Chile, Columbia, Denmark, Finland, Netherlands, Norway, Portugal, Poland, Sweden, Switzerland and Russia in the next few days.

Tarkoittaneeko tämä, että EPG on saatavilla Onen kautta?
 
Vastaus: Xbox One

Kyllä mutta onnea sille että löydät tuetun digiboxin johon tuota epg:tä voit hyödyntää :)
Ja tietysti voi kysyä, että mitä hyötyä koko ominaisuudesta on, koska digibokseissa itsessään on EPG.
 
Vastaus: Xbox One

Ja tietysti voi kysyä, että mitä hyötyä koko ominaisuudesta on, koska digibokseissa itsessään on EPG.
Niimpä ja ne on varmasti ajatasaisempia kuin 3. osapuolen kokoama lista.. idea on toki se ollut että xboxilla pääsee näkemään kai koottuja lisätietoja ohjelmasta ja pääsisi vaihtamaan kanavaa halutuksi jne. mutta homma kaatuu taatusti sekalaiseen seurakuntaan digiboxeja. Toinen juttu toki on että kuka haluaa pitää konsolia aina auki telkkua katsellakseen ja saa vielä kaupan päälle kuvan laadun heikennyksen.
 
Vastaus: Xbox One

Ja tietysti voi kysyä, että mitä hyötyä koko ominaisuudesta on, koska digibokseissa itsessään on EPG.

Kuuluu varmaan samaan ryhmään, kuin se, miksi joku ostaa kännykän, jossa on hyvä kamera, kun erillisiä hyviä kameroitakin on saatavilla pienempään hintaan. Ehkä se on niitä pieniä käytettävyyshommeleita.
 
Vastaus: Xbox One

Kyllä mutta onnea sille että löydät tuetun digiboxin johon tuota epg:tä voit hyödyntää :)


Eilen UPS toi minulle Xbox One Day One:n ja pääsin näitä mediaominaisuuksiakin testaamaan. Minulla Xbox osaa ohjata koko kotiteatteripakettia. Minulla on Samsungin 51" plasma, Canal Digitalin tallentava satelliittiboksi, Yamahan viritinvahvistin ja Xbox hanskasi nuo kaikki ilman mitään virittelyjä. Kävelen huoneeseen ja sanon "Xbox on" niin xbox käynnistyy käynnistäen samalla television, Canal Digitalin boksin sekä viritinvahvistimen. Kanavien hallinta ja vaihto toimii puhe/eleohjauksella ja jopa pausettaa live lähetyksen puskuroiden digiboksin omalle kovalevylle. Ja kun sammutan Xboxin niin se sammuttaa kaikki muutkin laitteet samalla. Nyt jos saa vielä OneGuiden Suomeen niin avot.

Näin pikaisesti testattuna todella tyytyväinen ääniohjaukseen ja Kinectiin.
 
Vastaus: Xbox One

Eilen UPS toi minulle Xbox One Day One:n ja pääsin näitä mediaominaisuuksiakin testaamaan. Minulla Xbox osaa ohjata koko kotiteatteripakettia. Minulla on Samsungin 51" plasma, Canal Digitalin tallentava satelliittiboksi, Yamahan viritinvahvistin ja Xbox hanskasi nuo kaikki ilman mitään virittelyjä. Kävelen huoneeseen ja sanon "Xbox on" niin xbox käynnistyy käynnistäen samalla television, Canal Digitalin boksin sekä viritinvahvistimen. Kanavien hallinta ja vaihto toimii puhe/eleohjauksella ja jopa pausettaa live lähetyksen puskuroiden digiboksin omalle kovalevylle. Ja kun sammutan Xboxin niin se sammuttaa kaikki muutkin laitteet samalla. Nyt jos saa vielä OneGuiden Suomeen niin avot.

Näin pikaisesti testattuna todella tyytyväinen ääniohjaukseen ja Kinectiin.

Jep, itsekin ihmettelin mikä ongelma tuossa on, kun nykyään data kulkee HDMI-piuhoja pitkin laitteiden välillä. Onhan jo pelkän vahvarin äänenvoimakkuuden säätö ollut mahdollista television kaukosäätimellä television kautta.
 
Vastaus: Xbox One

Kuuluu varmaan samaan ryhmään, kuin se, miksi joku ostaa kännykän, jossa on hyvä kamera, kun erillisiä hyviä kameroitakin on saatavilla pienempään hintaan. Ehkä se on niitä pieniä käytettävyyshommeleita.

Ei mun mielestä. Kännykkä mulla on mukana aina, kamera harvemmin. Toisaalta Xboxin läpi telkkaria katsottaessa sen digiboksin täytyy joka tapauksessa olla päällä, joten samalla vaivalla voisi katsoa digiboksin ohjelmaopasta.
 
Ylös Bottom