Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox One

Vastaus: Xbox One

Onko kenelläkään ollut ongelmia Xbox Onen ohjaimen kanssa? Vasen analogitatti on vahingoittunut Halo 4 sesison aikana ja sen takia tuo analogitatti liikkuu automaattisesti oikealle, vaikka en koske koko tattiin. Esim https://www.youtube.com/watch?v=ahi68FW5qBI

Itellähän toi homma meni silleen et olin verkkokauppa.comista ostanu ton boxin nordic julkkarissa, niin vein ohjaimen sinne ja sain uuden tilalle.
 
Vastaus: Xbox One

Kannattaa pyllistää suosiolla heikosti tuetulle Suomi-regionille ja tehdä ostoksetkin ulkomaan marketista. Tapoja kyllä löytyy (netistä ja aiempaa tästä ketjusta).

Ei kuulosta huonolta ehdotukselta. Jenkkikaupasta ostettuna pelit tulee halvemmaksikin. Microsoft-storen arvon osto nähtävästi tässä kaavailet? Games with Goldia en pystynyt hyödyntämään, koska ei ollut jenkeistä hankittua luottokorttia. Siellä oli kuitenkin tämän D4n lisäksi Worms-peli ilmaiseksi ja muita tarjouksia, mitä Suomi-kaupassa ei ollut.

Mistä hankitte Store-arvoa? Amazon.com?
 
Vastaus: Xbox One

Games with Goldia en pystynyt hyödyntämään, koska ei ollut jenkeistä hankittua luottokorttia. Siellä oli kuitenkin tämän D4n lisäksi Worms-peli ilmaiseksi ja muita tarjouksia, mitä Suomi-kaupassa ei ollut.

Jaa, itse kyllä latasin molemmat pelit juurikin tuolta jenkkistoresta. Ei kait millään luottokortilla ole merkitystä, vaan sillä että on kultajäsenyys voimassa.
 
Vastaus: Xbox One

Noihin faktoihin vielä sellainen lisäys, että palveluiden käytännöissä on jonkin verran eroja. Amazon Primen toimimiseen riitti että konsolin maa-asetus ja IP-osoite viittasivat Yhdysvaltoihin. Joillekin videopalveluille taas eivät riitä edes nuo kolme perusvaatimusta, vaan Jenkkilän maa-asetuksen, IP-osoitteen ja käyttäjätilin lisäksi vaaditaan myös yhteensopivan amerikkalaisen kaapeli-tv-yhtiön voimassa oleva käyttäjätili.

Tuohon auttaa varmaan VPN-palvelun kuten UnblockUSin käyttö. Sen kautta olen saanut käytettyä mm. Smart-laitteissa Netflixiä (USA) sekä Amazon Primeä. Tänään tosin uutisoitiin, että tuokin ilo saattaa loppua ainakin Netflixin osalta. Hommahan toimii niin, että Boxin (tai minkä tahansa: padin, TV:n, läppärin) DNS-asetuksiin asetetaan palvelun antamat tiedot, ja palvelu näkee sinun tulevan Jenkeistä...myös IP on sieltä.
 
Vastaus: Xbox One

Games with Goldia en pystynyt hyödyntämään, koska ei ollut jenkeistä hankittua luottokorttia. Siellä oli kuitenkin tämän D4n lisäksi Worms-peli ilmaiseksi ja muita tarjouksia, mitä Suomi-kaupassa ei ollut.

Pääosin USA-kauppapaikan tarjoukset ovat saatavilla suomalaisellakin kauppapaikalla. Kauppapaikan suomalainen versio on vain niin laiskasti ylläpidetty, että siellä ei välttämättä mainosteta tarjouksia (tai edes ilmaispelejä) yhtään mitenkään. Kun alennuspelit etsii itse, ne yleensä saa tarjoushintaan kotomaiseksi asetetulla konsolillakin.

Tokihan dollarihinnat ovat yleensä eurohintoja selvästi edullisemmat (toisinaan kyllä toisinkinpäin). Tätä kuitenkin tasaa se, että euromääräisiä latauskortteja on yleensä saanut ostettua halvemmalla kuin dollariversioita.

Tuohon auttaa varmaan VPN-palvelun kuten UnblockUSin käyttö. Sen kautta olen saanut käytettyä mm. Smart-laitteissa Netflixiä (USA) sekä Amazon Primeä. Tänään tosin uutisoitiin, että tuokin ilo saattaa loppua ainakin Netflixin osalta. Hommahan toimii niin, että Boxin (tai minkä tahansa: padin, TV:n, läppärin) DNS-asetuksiin asetetaan palvelun antamat tiedot, ja palvelu näkee sinun tulevan Jenkeistä...myös IP on sieltä.

Unblock-us.com mullakin on käytössä. Sillä ei tosiaan saa kuin IP-osoitteen vaihdettua jenkkimalliseksi.

Toisin sanoen nuo loput mahdollisesti vaadituista 1 - 3 ehdosta (palvelun mukaan) täytyy hoitaa muilla keinoin, eikä esim. jenkkiläisen kaapeli-tv:n asiakkuus suomalaiselle kuluttajalle ole ihan mutkaton operaatio (saati ilmainen). Amazon Prime ja ainakin tähän asti Yhdysvaltain Netflix ovat olleet siitä helpommasta päästä palveluja suomalaiselle, niille kun on riittänyt pelkkä IP-osoitteen (ja mahdollisesti konsolin maa-asetuksen) vaihtaminen.
 
Vastaus: Xbox One

Pääosin USA-kauppapaikan tarjoukset ovat saatavilla suomalaisellakin kauppapaikalla. Kauppapaikan suomalainen versio on vain niin laiskasti ylläpidetty, että siellä ei välttämättä mainosteta tarjouksia (tai edes ilmaispelejä) yhtään mitenkään. Kun alennuspelit etsii itse, ne yleensä saa tarjoushintaan kotomaiseksi asetetulla konsolillakin.

Tokihan dollarihinnat ovat yleensä eurohintoja selvästi edullisemmat (toisinaan kyllä toisinkinpäin).

Joo, ja sitä paitsi nyt on euro-taala -valuuttakurssi niin epäedullinen vuosiin, että ero ei välttämättä ole enää kovin iso. Esimerkiksi Alien Isolation on USA:ssa $30 (noin 27 euroa) ja ns. Suomi-kaupassa näyttäisi olevan 35 eur.
 
Vastaus: Xbox One

Tuohon auttaa varmaan VPN-palvelun kuten UnblockUSin käyttö. Sen kautta olen saanut käytettyä mm. Smart-laitteissa Netflixiä (USA) sekä Amazon Primeä. Tänään tosin uutisoitiin, että tuokin ilo saattaa loppua ainakin Netflixin osalta. Hommahan toimii niin, että Boxin (tai minkä tahansa: padin, TV:n, läppärin) DNS-asetuksiin asetetaan palvelun antamat tiedot, ja palvelu näkee sinun tulevan Jenkeistä...myös IP on sieltä.


Mulla sama unblock-us ollut käytössä jo muutaman vuoden. Kuulin samaista huhua ilon loppumisesta, mutta en kuitenkaan tiedä onko näitä bypasseja (VPNää, DNSää) edes mahdollista blockata. Kuulostaa hullun touhulta. Toinen vaihtoehto on tehdä maakohtainen tili. Rekisteröin alunperin US Netflixiin ennen kuin palvelu oli edes Suomessa. Netflix ei estä ulkomaisten luottokorttien käyttöä.

Zousi sanoi:
Jaa, itse kyllä latasin molemmat pelit juurikin tuolta jenkkistoresta. Ei kait millään luottokortilla ole merkitystä, vaan sillä että on kultajäsenyys voimassa.

Jep. Toimi.
 
Vastaus: Xbox One

Onko jotain tarkempaa tietoa tuosta LIVEn toimivuudesta atm? Status sivusto näyttää, että Xbox Liven keskeiset palvelut ovat "rajoitettu" Xbonella että X360. Tietääkö joku mistä kyse? Onko vain liven päivittelyä / huoltoa tjsp.

6.1.15 klo 10.18 huomattu.
 
Vastaus: Xbox One

Onko jotain tarkempaa tietoa tuosta LIVEn toimivuudesta atm? Status sivusto näyttää, että Xbox Liven keskeiset palvelut ovat "rajoitettu" Xbonella että X360. Tietääkö joku mistä kyse? Onko vain liven päivittelyä / huoltoa tjsp.

6.1.15 klo 10.18 huomattu.

Täällä toimii muuten, ei vain näytä aktiviteettipalkkia ja saavutuksia X1:llä.
 
Vastaus: Xbox One

Ei välttämättä kuulu tänne, mutta miten minun pitää yhdistää HDMIllä digiboksi - xbox one - vahvistin ja tv?
Ketjutanko ne ja jos kyllä niin missä järjestyksessä?

t.Clueless
 
Vastaus: Xbox One

Kyllä siitä oli hyötyä. Piti käyttää suomi lokaatiossa että sai oneguiden toimimaan. Nyt kuitenkin toimii kivasti.
Smartglassilla pystyn volumea säätämään, mutta pitäisikö myös xonen ohjaimella pystyä?
 
Vastaus: Xbox One

Menin ropaamaan oneguidee. Sain hetkeks toimii mut sen jälkee ei mitään. Nyt yritän laitehallinan kautta esimerkiksi digipoksia asettaa ni kysyy vain onko kinectiä, ohitan ja sit soli siinä eli ei anna valita mallia tai mitään. Oon resetoinu asetukset, antanu hard resetin boksille ja vaihtanu lokaatiota enkä saa enää millää uudestaa konffattua. En tv:tä enkä digipoksii. Oisko ehotuksia?
 
Vastaus: Xbox One

Jaahas nyt kun olen Usa lokaatiossa, niin eipä tuo oneguide päivitäkkään ohjelmatietoja.
Toimiiko muilla?

Suomi lokaatiossa päivitys toimi, mutta silloin ei voi käyttää kinectiä oikeastaan mihinkään...
 
Vastaus: Xbox One

Menin ropaamaan oneguidee. Sain hetkeks toimii mut sen jälkee ei mitään. Nyt yritän laitehallinan kautta esimerkiksi digipoksia asettaa ni kysyy vain onko kinectiä, ohitan ja sit soli siinä eli ei anna valita mallia tai mitään. Oon resetoinu asetukset, antanu hard resetin boksille ja vaihtanu lokaatiota enkä saa enää millää uudestaa konffattua. En tv:tä enkä digipoksii. Oisko ehotuksia?


Löytyykö sinulta Kinectiä? Xbox käyttää digiboksin ja muihin olohuoneen laitteiden hallintaan IR-lähetintä, ja se sijaitsee Kinectissä. Jos Kinectiä ei ole, on mahdollista hommata IR-kaapeli tätä varten.

http://support.xbox.com/fi-FI/xbox-one/live-tv/use-external-ir-with-xbox-one
 
Vastaus: Xbox One

[video=youtube;o1djJDaPsno]https://www.youtube.com/watch?v=o1djJDaPsno&feature=youtu.be[/video]
 
Vastaus: Xbox One

Onko jollain siinä kädenulottuvilla xbonen strategisia mittoja ja mihin tuuletusaukot on sijoitettu. Mietin mahtuuko tuohon uudenkarheaan tv-tasoon kone ja käykö välikössä miten kuumana.
 
Ylös Bottom