Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox One

Vastaus: Xbox One

Ai joo, se unohtui mainita. Ostin cdonista teratavun mallin, jossa on mukaan bundlattuna juuri tuo GOW4. Alan Wake kyllä maistui, mutta QB:n FMV-fokus epäilyttää tällaista satunnaista cutscene-skippailijaa.

Quantumissa on alussa aika paljon välivideoita, mutta muutaman ensimmäisen chapterin jälkeen pääse kyllä ihan kunnolla pelaamaankin. Toki sieltä tulee sitten ne TV-sarjan jaksot väliin, mutta ne on ihan mielenkiintoisia. QB:ta on saanut esim. cdonista n. 25 eurolla. Siihen hintaan erittäin hyvä. Sitä paitsi suomalaista tukee muutenkin mielellään.
 
Vastaus: Xbox One

Tekis mieli ostaa toi Unravel mut on jotenki ollu semmonen kutina et se vois tupsahtaa joskus ilmaisena, onko mahdollista saada EAn pelejä GwG vai meneekö kaikki EA Access vaulttiin?
 
Vastaus: Xbox One

Tekis mieli ostaa toi Unravel mut on jotenki ollu semmonen kutina et se vois tupsahtaa joskus ilmaisena, onko mahdollista saada EAn pelejä GwG vai meneekö kaikki EA Access vaulttiin?

Unravel tosiaan löytyy jo Vaultista "ilmaisena".

Games with Gold pelilistaa lukemalla voi tosiaan aika varmasti todeta, ettei tulevaisuudessa ole juurikaan EA:n pelejä tulossa kultajäsenille. Kuten ei ole tullut tähänkään asti.

Tässä vielä lista: https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Games_with_Gold_games
 
Vastaus: Xbox One

Hei,

Sellaista asiaa tiedustelen että jos kerta xbox360:ssa mulla toimii netti käyttäen Lumia 900 puhelinta netin jakamisella (toki 360:ssa on kiinni se wireless network adapter) niin voin olettaa että xbox onessa toimii samalla lailla vai pitäisikö ostaa mokkula jonka tyrkkää suoraan konsoliin?

Laitan nyt vielä tähän kun muutenkin aiheesta tässä olen puhunut niin nyt lumia tai konsoli teki temit. Konsoli ei yhtäkkiä yhdistä lumiaan.

Siis sen adapterin valo on vihreä, konsoli löytää Lumian langattoman mutta kun menen ja teen sen yhteystestin niin punainen rasti tulee yhtäkkiä konsolinkuvan ja Lumian välille. Tuntuu oudolta et konsoli löytää lumian mut sit ei kuitenkaan löydä kun pitäs yhdistää katoin wireless asetuksia niin sielläkin lukee et on langaton netti ja muita tietoja mutta miksi se sitten länttää punasta ruksia kun testaa yhteyttä. Ei puhelimen asetuksissa ole mikään muuttunut. Omituista
 
Vastaus: Xbox One

Mikäs se tällainen Xbox Game Pass on? Näyttäis vahvasti siltä, että EA Accessista otettu mallia ja laajennetaan kuukausimaksullinen palaaminen suurempaan pelikirjastoon. Ihan jees jos hinta pysyy kohtuullisena.
http://www.xbox.com/fi-FI/games/xbox-game-pass
Katsos katsos, vähän olen ihmetellytkin, että miten ei olla EA Accessin loistokonseptia vielä lähdetty monistamaan. Nyt vain jännitetään hintaa ja valikoimaa.
 
Vastaus: Xbox One

Onko teillä minkäänlaisessa järjestyksessä pelit koneella? Varsinkin jos omistaa ulkoisen kiintolevyn. Ei kait niitä muuten voi oiken järjestelläkkään, paitsi mitä siellä on, viimeksi pelatut tai viimeksi lisätyt tai jotain..
Itse aloitin nyt projektin joka on hieman aikaa vievää mutta katotaan miltä se sitten näyttää. Eli aikomuksena siirtää kaikki 360 pelit sisäiselle 500 gigan levylle ja kaikki Onen pelit ulkoiselle. Näin ollen kaikki eivät ole ihan sekaisin siinä listauksessa jos valitsee että näyttää esim. ulkoisen levyn tiedot, tai päinvastoin. Kuitenkin hamstrannut jos jonkun näköstä peliä niin olisipahan ojennuksessa :)
 
Vastaus: Xbox One

Tuossa jaottelussa voisikin olla järkeä. Nyt taitaa olla ehkä 225 peliä kovolla ja kaikki ulkoisella. Osa on tullut pinnattua alkuvalikkoon, mutta muuten pitääkin selata pitkää listaa.
 
Vastaus: Xbox One

Kimmo72: Mulla periaatteessa sama mutta kääntäen; Xbox Onen teraisella levyllä Xbox One -pelit, 2 teran ulkoisella sit kaikki X360-pelit ja sellaiset Games With Gold -pelit, jotka mulla on myös PS4:lle (jolla todennäköisemmin sit pelaan).
 
Vastaus: Xbox One

tosta xbox onen kauppapaikalta "pelit" osiosta puuttuu(yllätys yllätys) se kaikkein tärkein eli "yksinoikeus pelit"...luulis että kun eletään tämmöstä kahden(E:kolmen) konsoli kovaa kilpailu aikaa että tietenkin olisi "yksinoikeus peli" osio :D
 
Vastaus: Xbox One

tosta xbox onen kauppapaikalta "pelit" osiosta puuttuu(yllätys yllätys) se kaikkein tärkein eli "yksinoikeus pelit"...luulis että kun eletään tämmöstä kahden(E:kolmen) konsoli kovaa kilpailu aikaa että tietenkin olisi "yksinoikeus peli" osio :D

No eihän siellä ole Arcade pelitkään erikseen kuten oli 360 konsolissa. Ja indie pelit jenkkiversiossa. Nyt kaikki on samassa läjässä, mistä en itse tykkää.
 
Vastaus: Xbox One

Xbox Insiderista. Mitä eroa näillä on. Siis tuolla Prewiew Alphalla ja tuolla Ringillä? Jos aion liittyä tuohon Ring neloseen niin se ilmoittaa että You choosing to remove this console from the Prewiew.
Kumpiko näistä nyt olisi järkevämpää. Positunko kokonaan tuosta Prewiewistä jos aktivoin tuon Ringin?

IMG_20170318_195446_proc.jpg
 
Vastaus: Xbox One

Siinähän se sanotaan. Neloskehällä tulee vähiten mutta testatuimpia ennakkopäivityksiä. Alfalaiset saavat useimmin ja uusimpia päivityksiä.

Järkevyys riippuu ihan omista mieltymyksistäsi.
 
Vastaus: Xbox One

Siinähän se sanotaan. Neloskehällä tulee vähiten mutta testatuimpia ennakkopäivityksiä. Alfalaiset saavat useimmin ja uusimpia päivityksiä.

Järkevyys riippuu ihan omista mieltymyksistäsi.

Niinhän se sanotaan, ja ymmärrän kyllä englantia. Onko siis niin, että tuo missä nyt olen, saa aikaisemmin kaiken maailman testaushommat vähemmän vakaina versioina, kuten esim. tuo vastikään tullut Game Pass? (joka kyllä toimii)
Ja sitten taas tuo Ring 4 porukka saa vähemmän uusia ominaisuuksia testattavakseen ennen virallista päivitystä, mutta mahdollisesti paremmin toimivina?
Mitään ongelmia mulla ei ole koskaan tuon Prewiewin kanssa ollut, paitsi ne ainaiset päivitykset :)

Näytät olevan kaverilistallani melko kovilla pistemäärillä tuossa ohjelmassa. Itsellä 730. Oletko itse siinä Alphassa vai Ringissä?

EDIT: taisit kyllä vastata jo näihin kysymyksiin :p
 
Vastaus: Xbox One

Oletko itse siinä Alphassa vai Ringissä?

EDIT: taisit kyllä vastata jo näihin kysymyksiin :p

Yritin ainakin... Pysy alfassa, jos uusien ominaisuuksien testaaminen ensimmäisten joukossa kiinnostaa. Jos taas kiivas päivitystahti häiritsee, pudottaudu neloskehälle - joka ei tosin saa päivityksiä paljoakaan ennen kuin ne tulevat yleiseen jakeluun.

Itse olen ollut tyytyväinen alfassa, eivätkä säännölliset päivityksetkään ole haitanneet, kun konsoli on osannut asentaa ne automaattisesti. Alfassa on tosin isompi riski kohdata bugeja, mutta pääseepä sitten niitäkin raportoimaan. :eek:
 
Vastaus: Xbox One

Yritin ainakin... Pysy alfassa, jos uusien ominaisuuksien testaaminen ensimmäisten joukossa kiinnostaa. Jos taas kiivas päivitystahti häiritsee, pudottaudu neloskehälle - joka ei tosin saa päivityksiä paljoakaan ennen kuin ne tulevat yleiseen jakeluun.

Itse olen ollut tyytyväinen alfassa, eivätkä säännölliset päivityksetkään ole haitanneet, kun konsoli on osannut asentaa ne automaattisesti. Alfassa on tosin isompi riski kohdata bugeja, mutta pääseepä sitten niitäkin raportoimaan. :eek:

Kitos vastauksista :) Päätin nyt kuitenkin hypätä siihen Ring 4 kelkkaan (joka siis pending tilassa nyt). Ei kait tässä enää niin kiire ole uusia ominaisuuksia päästä kokeilemaan, vaikka mukaviahan ne olivat ja raportoituakin tuli. Sitä en tiedä, pääseekö siihen alphaan takaisin mitenkään?
 
Vastaus: Xbox One

Terve,

Olen ostamassa Xbox Onea ja pohdin että 500gb versiota saisi käyettynä todella edullisesti niin kannattaako ostaa?
Tarkoitan sitä että onko Onen ja One S ero sellainen että kadun tuon onen ostoa myöhemmin? Onko pelien kannalta se ja sama kumman ostaa? Ainoastaan pelaan konsolilla ja kaikki muu on mulle turhaa.
 
Vastaus: Xbox One

Terve,

Olen ostamassa Xbox Onea ja pohdin että 500gb versiota saisi käyettynä todella edullisesti niin kannattaako ostaa?
Tarkoitan sitä että onko Onen ja One S ero sellainen että kadun tuon onen ostoa myöhemmin? Onko pelien kannalta se ja sama kumman ostaa? Ainoastaan pelaan konsolilla ja kaikki muu on mulle turhaa.
S-malli tarjoaa pienen tehohyppäyksen vrt. vanhaan malliin. Ero on havaittavissa joissain peleissä, mutta näissä tapauksissa ei puhuta merkittävistä eroista: http://www.eurogamer.net/articles/d...as-a-gpu-overclock-and-we-have-benchmarked-it
 
Olen ostamassa Xbox Onea ja pohdin että 500gb versiota saisi käyettynä todella edullisesti niin kannattaako ostaa?
Näitä on tietysti vaikea päättää toisen puolesta, mutta itse ostaisin S-mallin ainakin jos telkkari on tarkoitus päivittää lähivuosina 4k-aikaan. Edellä mainitun pienen tehonlisäyksen ohella S:n myötä saa tuen HDR-grafiikalle ja UHD-levyille.

S-mallista on viime aikoina ollut usein tarjouksia (ks. esim. Discshop), joten täyttä hintaakaan ei ole tarvis maksaa.
 
Ylös Bottom