Miika_-
Well-Known Member
Minä lähinnä ilmaisen sen, mitä pidän itse loogisena ja nimenomaan GaaS-osasto on sitä tavaraa, mikä julkaistaan jatkossa hyvinkin todennäköisesti laajemmin kuin ennen. Se on loogista, vaikka tarkoitus olisi pitää myös oma konsolialusta elinvoimaisena. Konsoliyksinoikeuksista kokonaan luopuminen on ihan eri asia.
Minulle ei tule tästä yhtään mitään "oloa", joten älä sinäkään suutu, ei tämä niin vakavaa ole
Tuo pelaajamäärä oli tosiaan jo Hi-Fi Rushin julkaisussa ja eikös sinun väittämä ollut, ettei ilman muita konsoleita voinut menestyä?
Ja oletan siis rohkeasti, että Tango ei menestynyt nimenomaan taloudellisesti (siksi myös meni kiinni) ja heidän viimeiset pelit totta tosiaan julkaistiin muillakin konsoleilla kuin Xboxilla, joten nämä eivät oikein istu sellaiseen ajatukseen, jossa nimenomaan Xboxin konsolialustat ovat olleet Tangon menestyksen esteenä. Voin tietenkin olla väärässä ja Microsoft sulki studion jostain muusta syystä.
Saattaa olla, että et ihan täysin ymmärrä mitä tarkoitan, sen fiiliksen ainakin sinun vastauksista saan. Ota vaikka uusiksi muutaman kerran, niin ehkä se punainen lanka sieltä välittyy.
Niin niin eli uskotellaan ja välillä ei uskotellaakkaan. Arvelinkin että tämä linja löytyy taas. Eikös peli julkaistu 2023 tammikuussa ja nämä pelaajat saavutettu aivan muulloin?
Xbox Exclusive Hi-Fi RUSH Has Now Surpassed 3 Million Players
"3 million players have turned up to ROCK"
www.purexbox.com