Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xenoblade Chronicles 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DestiZ
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jaksoin sitten kuitenkin grindata ja hakata vielä Tornan kultaiset vihutkin. Eli Torna olisi sen myötä paketissa. Piti huvikseen tuon jälkeen käyttää muiden Xenobladejen pelikortit Switchissä, jotta näkisin paljon on tullut sarjan kanssa vietettyä aikaa.
03671EEA-C31D-45B2-9625-52C75BAEFDDC.jpeg
Onhan sitä muutama tunti näköjään tullut sarjaa pelailtua xD (eikä tässä ole mukana edes 3ds:llä Xenoblade Chroniclesin parissa vietetyt tunnit)

Vielä pitäisi pari päivää pysty odotteleen, että pääsee lisäämään tuntimäärää entisestään.

Heh soittelin Xenoblade 3:sta ja kyselin, että onkos tuote tänään lähdössä varmasti postiin, joo sanoivat, että on lähdössä ja todennäköisesti se on sulla jo huomenna perillä :D, no huomenna saa sitten jo jännätä :). onneks nyt on seuranta :)

Pelissä ei muuten ilmeisesti ole Load nappulaa ollenkaan mikä on sinänsä outo ratkaisu, kun pelissä on kumminkin 3 eri save slottia ja sitten autosave sekä quick save, mutta itse load nappula puuttuu, se löytyi kumminkin Xenoblade Chronicles DE:stä.

Mutta Boss battleissa on onneksi Retry itse kun tulen pelaamaan pelin tietenkin Hardilla :), niin en vihannut mitään muuta XCDE:ssä niin paljon kun sitä kun kuolit bosilla expert modella ja sitten jouduit juoksemaan 500 metriä sille bossille niin usein siinä vaiheessa käytin Loadia, kun tallensin aiemmin siihen bossin eteen, koska siihen kuolemiseen jälkeiseen juoksemiseen meni tuhottomasti aikaa versus sen, että nopeasti painan load painiketta, ja olenkin suoraan bossin edessä.

Viimeksi muokattu:
niinnoono.png

Minkähän takia tosiaan soittelin, näyttää vieläkin klo 17.00 tämmöistä, ei ole oikein mitään luottoa enää näitä pelikauppoja kohtaan enää, no jos en saa tänään viestiä, että tuote on postitettu niin soitan huomenna ja perun koko tilauksen, ihan periaate syistä, en lähde odottamaan jospa se tuote sieltä mahdollisesti perjantaille vielä ehtii.

Sen sijaan toimin perinteisesti ja ostan täysin samalla hinnalla Pelin digitaalisena Japanin storesta ja pääsee pelaamaan sitten jo 18.00 illalla :). säilyy unirytmikin siinä samalla sitten :)

Edit

Haha, en tiedä onko VDP tyypit täällä foorumeilla mut sehän tuli tosiaan kun tilauksesta :D

entiiä.png

Viimeksi muokattu:
En oo kyllä innokkaampaa pelaajaa nähnyt kuin @DestiZ. Että ihan pitää soitella pelin perään? Kyllä se sieltä tulee.
Muistan itsekin ajat kun olin yhtä innoissani joistain peleistä, nyt lähinnä kadehdin että joku saa kokea tuon tunteen. Yritän hehkuttaa itelle tätä sarjaa ja todennäkösesti lyönkin ostoshousut jalkaan pe aamuna.

Joo itselleni tämä on oikeasti se odotetuin peli, ja todellinen megajulkaisu, itselläni menee overal nykyään Xenobladet Final Fantasyn edelle, eli yhtälailla odotan tätä peliä kun odotan vaikka seuraavaa Final Fantasyä, (Rebirth ja FFXVI) olen nyt viime aikoina kumminkin saanut pettyä noihin pelikauppoihin, että vaikka tuote on lähtenyt postiin keskiviikkona niin se ei ole itselleni ehtinyt saapumaan edes perjantaille, siihen varmaan tosiaan syy se että olen ottanut paketin kirjeenä kotiin, tällä kertaa otin postiautomaattiin, mainitaan nyt vaikka esimerkkinä Xenoblade Chronicles DE ja Pokemon Arceus, että pelit eivät ehtineet perjantaille. Pokemon Arceus jäi sitten kokonaan hommaamatta eli laitoin tuotteen takaisin VDP:lle maanantaina kun se tuli, ja Xenoblade Chronicles De:n ostin sen digitaalisena. Harvoin muutenkin ostan pelejä fyysisenä tosiaan kun on PS5 digitaalinen versiona. Ainiin ja hyvässä muistissa on myös WII-U Xenoblade chronicles X sekään ei tainnut ehtiä perjantaille aikoinaan ja kävin sen sitten noutamassa, lähi prismasta, sen sijaan Xenoblade 2 tuli sitten jopa päivää aiemmin :)

Viimeksi muokattu:

Mestari kiittää! :), Varmasti on Mitsuda taas luonut huikean Soundtrackin/OST:n :), (kovasti olen tykännyt 5 biisistä mitä nintendo UK:n youtubeen on ladattu. Itselle myöskin Mitsuda ja Uematsu on nykyään lähes samalla tasolla :), eli omasta mielestäni siinä on 2 kovinta pelisäveltäjää JRPG Rintamalla. Mut joo en malta odottaa että kuulen sen yhden eeppisimmistä boss themeistä mitä olen koskaan kuullut, (ja täytyy sanoa että olen kuullut paljon niitä), enkä malta odottaa myöskään sitä että mitä muut on sitten siitä mieltä. mutta olettaisin kyseisen biisin kuuluvan pelin aikana useastikkin, Se kun on nimittäin pelin pää vihollisen/vihollisten oma battle/boss theme :), mutta ei siitä sen enempää.

pelintekijöiden mukaan Biisejä/sävelmiä näyttäisi ainakin riittävän :), itse olen nyt kuullut tosiaan 6 vasta, yksi niistä on tuo eeppinen boss theme, jonka joku tosiaan linkkasi tuonne Xenobladen Discordiin, hyvin nopeasti se kyllä myöskin poistui youtubesta, joten hyvää ovat tehneet ettei hirveästi ole myöskään leakannut soundtrackistä biisejä. Vertailun vuoksi Xenoblade chronicles 2:ssa löytyy biisejä 126 :)

IMG_8134 (1).jpg

Viimeksi muokattu:
Onkos kellään hajua monelta noi digitaaliset Switch pelit tuppaa tulee pelattavaksi. Et pääsiskö jo huomen aamulla pelailee.

itellä on jännät paikat tänään! :), sen takia jäi yöunetkin vähä vähiin :D

Näytä liitetiedosto 9254
Kai soitit postin aspaan heti aamusta ja kysyit pakettia lähettävän henkilön henkilökohtaisen puhelinnumeron mahdollisten viivästysten välittömän tiedottamisen vuoksi? Tai kai edes kysyit voitko tulla noutamaan pelin jo aiemmin ajoreitin varrelta? ;)

On kyllä itsellekin odotetuin peli, jopa pariin vuoteen, etenkin jos pelkkiä Switch julkaisuja mietitään. Rehellisesti sanottuna Switchillä pelitunnit olleet niin vähissä parin vuoden ajan, että tämän sarja jatko-osa ollut ainoa syy Switchin pitämiseen, Zeldatkin tuntuu olevan ikuisuusprojekteja.

Ilmeisesti olen vaan jo niin vanha, että ihan noin junnumaista innostusta ei jaksa repiä. Riittää enemmän kuin hyvin, että löydän itseni huomenna Gigantin oven takaa klo 10. :D

En oo muuten arvosteluissa törmännyt, että tässä olisi niitä pokemon elementtejä, kellään muulla sattunut silmään?

Tuli vielä pistettyä XB 2 tulille aamulla. Piti käydä imemässä viimeset fiilistelyt, että on vähän tuntumaa siihen niin voi vertailla mikä on parempaa ja mikä ei.

Seuraavan kerran kun pääsee pelaamaan se on XB3 ja odotus päättyy. :eek:

MetaCriticin 89 pisteen keskiarvo ja yleinen positiivinen fiilis XC3:n ympärillä saa kyllä harkitsemaan josko tämän ottaisi peluuseen ohi XC2:n, mutta jotenkin tekee mieli nyt malttaa ja pelata tuo kakkososakin pois alta.

Mulle ei kakkonen oo ikinä oikein iskenyt, mutta ensimmäinen on yksi parhaista kokemuksista videopelien parissa. En nyt aivan kuin joulua tässä odota, mutta eiköhän viikonloppu (ja ilmeisesti monta muutakin keston perusteella) tule tähän uppouduttua.

Pari arvostelua kävin läpi ja hyvältä kyllä jälleen kuulostaa.

IMG_20220728_163428__02 (1).jpg

sellanen kokoelma! :), hitto ku muistin väärin tuossa aiemmin, että Xenoblade Chronicles De tuli kyllä ajallaan mutta sitten taas Xenoblade Chronicles 2 myöhästyi tuli vasta maanantaina niin sen tosiaan ostin digitaalisena :), samoin Tornan :), ehkä joskus vielä tulee ne jopa fyysisenäkin vielä hommattua, jos tarpeeks halvalla saa :). oishan se hienoa :), Mutta nytten sitten pelaamaan! :) odotukset on kyllä ihan katossa :)

Ylös Bottom