Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kai mun on pakko lähteä hakeen tuo puolen yön jälkeen jo verkkiseltä ^^’ Toisaalta kesälomalla nyt rytmi muutenkin mitä sattui niin sama kai se. Allnighter siis luultavasti edessä
Niin mihin sen nuoren rajan vetää. On tässä jo kuitenkin kohta 35 täynnä joOllappa nuori ja jaksais itekkin.
Niin mihin sen nuoren rajan vetää. On tässä jo kuitenkin kohta 35 täynnä jo
Kysymys ei ollut minulle mutta vastaan.Oho ja silti jaksaa. Aikamoinen sankari. Kerrotko salaisuuden ikuiseen nuoruuteen.
Luontaisesti todella myöhäinen vuorokausirytmi, minkä vuoksi valtaosa vuodesta kuluu joka tapuksessa ikuisessa univelassa joten allnighterit ei edelleenkään edes tunnu niin pahoilta (varsinkaan lomilla jolloin univelat on saanut nukuttua pois)Oho ja silti jaksaa. Aikamoinen sankari. Kerrotko salaisuuden ikuiseen nuoruuteen.
No joo energiajuoma auttais kyllä meikäläistä. Vaikka vetäsis iltapäivällä yhen puolenlitran tölkin niin en saa unta ennen klo 4. Pärisee niin pitkään. Limupuolellakin siirtynyt kofeiinittomaan malliin.Kysymys ei ollut minulle mutta vastaan.
Energiajuoma ja välinpitämättömyys seuraavan päivän velvoitteista.
Mitehä joku 24h PrismaEipä näköjään tulekaan allnighteria. Verkkikseen 24h kioski ei näköjään enää olekaan 24h pitää siis jaksaa odottaa huomiseen.
No pääasia, että nuokin pelit jäivät tänne kotosuomeen eivätkä menneet naapurin hyllyjä koristamaan z-merkin kera. Tuohon hintaan olisin varmaan itsekkin syyllistynyt useamman kappaleen hamstraamiseen.Ihan en tuohon @gherbaru taktiikkaan vielä lähtenyt, että kolme kappaletta samaa peliä
En ole vielä bootannut (kun switch haluaa ensin ladata itseensä virtaa), mutta englanninkielisellä menen kuten aiemminkin, olen tykännyt noissa (ja Ni No Kuneissakin), eri brittiaksenteista.Pelaatteko englannin vai japanin ääninäyttelyllä? Katselin CohhCarnagen striimiä ja jotenkin naurattaa tuo hahmojen jäätävä brittiaksentti .
Pelaatteko englannin vai japanin ääninäyttelyllä? Katselin CohhCarnagen striimiä ja jotenkin naurattaa tuo hahmojen jäätävä brittiaksentti .