perhana nyt on 10 tuntia peliä takana, mutta ei oikein tiedä mitä sanoa, se millä tasolla tuo peli operoi niin sanoisin että viime vuosina ei ole yksikään JRPG päässyt tuolle samalle tasolle, ei lähelllekään. Mitä tulee kokonaisuuteen
- tarinan kerronta huhhuh, mitä tykitystä, olen chapter 2:ssa ja tuntuu että, kokoajan tulee vilunväreitä, välillä kostuu silmät ja ties mitä

, puhdasta huikeutta

pelissä on myös erittäin paljon Cutscenejä ja itse pidän siitä

,
- musiikit täytyy sanoa että noin kovaa Soundtrackkia en ole kuullut sitten Witcher 3, jokainen raita mitä tuolla on soinut on jollain tavalla uniikki ja sitä vaan pysähtyy kuuntelemaan ja uppoutuu hukkuu siihen. Eli jokaisesta biisistä löytää niin sanotut lempikohdat

, jotka sitten saattavat aiheuttaa kylmiä väreitä yms. erityismaininta sille Boss themelle josta olen jo aiemmin maininut että kun sen kuuli ekan kerran pelissä

.
- hahmot, hahmoihin syvennytään mukavasti ja jokainen ryhmän jäsenistä on jollain tasolla uniikki persoona, yksikään hahmo ei ole toistaiseksi vielä ärsyttänyt, suosikki hahmot tästä porukasta ovat Eunie ja Mio, Mion ääninäyttelijähän on sama nainen joka ääninäytteli Elden Ringissä Rannia

, Yllättävän nopeasti näihin hahmoihin on kyllä kiintynyt johtunee tuosta taitavasta tarinan kerronnasta. ja siitä että hahmot keskustelevat erittäin paljon keskenään ja jokaiselle annetaan suuvuoro, eli kukaan partyn jäsenistä ei ole jäänyt millään tavalla varjoon.
Taistelu, taistelu on tosiaan yksi parhaista taistelusysteemeistä mitä viime aikoina peleissä nähnyt, paljon parempi esim mitä Tales Of Arisessa nähtiin, taistelussa on erittäin paljon syvyttää ja oikea aikaiset liikeet ja taktikan valinnat vaikuttavat erittäin paljon lopputulokseen, Välillä tulee vedettyä taistelut pelkällä healerillä, välillä sitten tankilla ja välillä DPS:llä, riippuen paljon monsterista, välillä tietenkin tulee myöskin controlloitua sitä koko partyä, mutta se on vielä vähä hakusessa. mutta se kun AI toimii noin hyvin niin se ei ole välttämätöntä, ainakaan vielä tässä vaiheessa.