Itsellä vika chapter menossa. Onhan tuossa nyt huikea, mutta toisaalta ehkä välillä
vähän liian poukkoileva tuo tarina. Mulle vuoropohjaisuus ja uusi päähahmo (niistä muista nyt en niin välitä...

) ovat olleet vain plussaa.
Mutta ehkä tuo jatkuva random-taistelu samoine napinpainalluksineen on niin puuduttavaa, että on ollut ihan hyvä pelata välillä jotain muuta ja palata sitten tämän pariin.
Job-systeemi eri ulkoasuineen on kaiketi ihan hauskaa vaihtelua, mutta toisaalta myös täysin turha - jos päätät jossain tietyssä jobissa koko pelin ajan, jäävät muut jobit lapsipuolen asemaan eivätkä kehity ollenkaan. Eipä ole mitään järkeä vaihtaa vaikkapa lvl 25 jobia lvl 1 jobiin jossakin kohtaa.
Hämmästyttävän paljon ovat saaneet tähänkin peliin ängettyä vaan tuota sisältöä, vaikkakin osa (esim. arcade-pelit) on tavallaan kierrätystä vanhasta. Väkisinkin tulee vaan vertailukohdaksi mieleen joku CP2077, mikä ei sisällä mitään
En tiedä, onko joku noista päivityksistä sisältänyt apuja tuohon chapter 12:n vaikeustason nousuun, koska itse en kokenut vaaditulle tasolle 50 nousussa niin isoja vaikeuksia. Hahmoni olivat n. tasolla 35 ja juuri ennen Osakaan lähtöä tuli Part Time Hero, jossa yksi listittävistä oli se "infected vagrant" tms. Siltähän saa useamman sata tuhatta kokemuspointsia. Tuon jälkeen riitti, että veti sen towerin yhden kerran läpi (helppoa), ja pari kertaa loppukenttiä uusiksi.
Olihan tuo chapter 12:n taistelu silti ensimmäinen todella haastava sellainen, ja loppua kohden tuntuu vaikeutuvan nuo bossit huomattavasti, eli jonkin verran lienee grindiä edessä jälleen.
Yksi näiden pelien (ehkä se on joku JRPG-juttu) toistuva ominaisuus, eli saman bossin kanssa taistelut kerta toisensa jälkeen, saisi kyllä jättää pois. Yhtäkin pääjehuista vastaan tapellaan ainakin 3-4 kertaa pelin aikana.