JC Denton
Well-Known Member
39,95 euron hintakin on ihan kohtuullinen. Originaaliversio PS4:lle maksaa edelleen 59,95 €.Judgement remaster on nyt saatavilla.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
39,95 euron hintakin on ihan kohtuullinen. Originaaliversio PS4:lle maksaa edelleen 59,95 €.Judgement remaster on nyt saatavilla.
Series X versio tuli napattua mukaan. Kun tuo hinta tosiaan sen 40e..39,95 euron hintakin on ihan kohtuullinen. Originaaliversio PS4:lle maksaa edelleen 59,95 €.
Gamespotin pikainen katsaus latausaikoihin ja visuaaliseen puoleen, onhan tuo uusi valaistus ja värimaailma ihan törkeen paljon parempi.
Tämän lyhykäisen pätkän väitetään olevan seuraavasta Judgmentista. En muista tuota kumartelevaa hahmoa originaalista, joten... ehkä? Yagami ja etenkin Kaito voisivat kyllä vaihtaa kuteitansa joskus, jos tosiaan on seuraavasta nimikkeestä.
Enihuu, ei tuossa nähdä vielä mitään, mutta jostain syystä sai haluamaan uutta Judgmentia pelattavaksi.
En ole pahemmin seurannut tätä pelisarjaa, mutta kuinka usein näitä oikein julkaistaan?
Tuntuu, että parin kuukauden välein tulee uutta tai sitten olen ihan sekaisin, kun näitä on tullut Game Passiin aina välillä
Vahva veikkaus, että reaaliaikaisessa pysytään. Seiskassa oli kuitenkin eri asetelma ja päähenkilökin, kuin aiemmissa Yakuzoissa. Omituiselta tuntuisi, jos vaihtaisivat vuoropohjaiseen tämän kakkos-Judgmentinkin.Toivottavasti pysyvät realiaikaisissa turpamätöissä tässä sarjassa vielä, ei siitä tarvitse kokonaan luopua vaikka haluaisivatkin pääsarjan pitää vuoropohjaisena.
Judgment jatkaa toiminnallisena, pääsarja puolestaan vuoropohjaisena.Toivottavasti pysyvät realiaikaisissa turpamätöissä tässä sarjassa vielä, ei siitä tarvitse kokonaan luopua vaikka haluaisivatkin pääsarjan pitää vuoropohjaisena.
Suosittelen.Ei hemmetin hemmetti, nyt iski kauhee himo hommata toi remasteri uusille koneille ja alkaa pelata sitä.
Kauankos meni?Itse sain tuon PS5 version tänään lävitse ja olipahan se miellyttävä. Enemmän keskityin päätarinaan kun muihin juttuihin, mutta jotain sivutehtäviä suoritin. Toivottavasti tämä jatko-osa tarjoaa enemmän viihdettä. Sitä odotellessa.
39h yhteensä. Chapter 9 jälkeen en noita sivutehtäviä tehnyt enään, että päätarinan puolella olin koko pelin ajan. Ehtiipä ne sitten suorittaa premium adventure puolella joskus .Kauankos meni?
Kiinnostaa tietää, koska tuntuu että sivujutut vienyt mulla suurimman osan ajasta. Oon tehnyt kaikki sivutehtävät mitä pystyy ja kaikkea muutakin dronekisoja ynnä muuta.
67h tällä hetkellä kellossa ja viimeisessä chapterissä menossa. Vielä ois vähän puuhailua, jos haluais 100%.