P
Poistettu jäsen 37867
Guest
Yakuza 0 paukahti eilen illalla läpi, pelikello näytti jotakuinkin ~150h. Pelkästään pelikellon lukema kertoo, että tämän pelin parissa viihtyi. Eeppistä menoa lähes kauttaaltaan, hyvää musiikkia, loistavia sivutehtäviä, hahmoja, musiikkia, bromancea... Heittämällä paras peli, jota olen tänä vuonna pelannut. Alamaailman karuun väkivaltafantasiaan sijoittumisesta huolimatta itselleni kyseessä on ennen kaikkea hyvän mielen peli. Tätä peliä pelatessa oli useimmiten hymy suupielissä. Sellaisen ongelman tämän pelin pelaaminen tietysti tekee, että nyt pitäisi pelata seuraavaksi todennäköisesti jotain huonompaa peliä.
Osat 1-6 löytyvät hyllystä, mutta lienee parempi pitää hieman taukoa ennen seuraavan osan aloittamista. Ykkösen olen aikanaan läpi pelannutkin, mikä toi oman lisäarvonsa tämän nollan pelaamiselle.
Osat 1-6 löytyvät hyllystä, mutta lienee parempi pitää hieman taukoa ennen seuraavan osan aloittamista. Ykkösen olen aikanaan läpi pelannutkin, mikä toi oman lisäarvonsa tämän nollan pelaamiselle.