pelle
Well-Known Member
Vastaus: Televisiolupa
pistin nimeni adressiin.
ihan paskaahan tämä on.
on se kumma kun ylen on pakko koittaa nyhtää kaikilta sitä rahaa.
en minäkään maksa canal+:n kk maksuja sen takia että joillakin kyseinen palvelu on.
olisi edes sitten se vaihtoehto että jos et maksa niin telsusta ei näy kuin kohinaa, kelpaisi minulle.
ehkä sinulle, mutta minulle ei ja sen lisäksi kyse on periaatteesta.
erosin kirkostakin sen takia että ne repi 50e vuodessa minun rahoistani.
pikku summa mutta minkä takia minä antaisin kirkolle rahaa kun en saa mitään vastineeksi.
muut verot sentään menee yhteiseen hyvään (miinus joku oopperatalo tai vastaava) sillä varmaan kaikki ovat koulut käyneet jotka kustannetaan verorahoilla, käyttävät teitä jotka pidetään kunnossa samaisilla varoilla tai käyvät lääkärissä.
mutta mikä pakko on nyhtää jostain telsu ja radio ohjelmista.
rahottaa ne muutkin kanavat toimintansa mainoksilla tai kk maksuilla ja ne maksaa jotka haluaa katsoa.
minä en halua katsoa mitään ylen FST paskaa enkä muutakaan.
radiosta on päällä radio rock alle kymmenen kertaa vuodessa.
maksukortin taakse koko yle niin nähdään kuka oikeasti on valmis siitä maksamaan ja jos sen seurauksena koko yle koulee pois niin minkä sille voi.
ei vaan sitten tarjonta vastannut kysyntää.
pistin nimeni adressiin.
ihan paskaahan tämä on.
on se kumma kun ylen on pakko koittaa nyhtää kaikilta sitä rahaa.
en minäkään maksa canal+:n kk maksuja sen takia että joillakin kyseinen palvelu on.
olisi edes sitten se vaihtoehto että jos et maksa niin telsusta ei näy kuin kohinaa, kelpaisi minulle.
***** naurettava maksu toi vuositasolla on. Mua ei haittaa tippaakaan tommonen summa.
ehkä sinulle, mutta minulle ei ja sen lisäksi kyse on periaatteesta.
erosin kirkostakin sen takia että ne repi 50e vuodessa minun rahoistani.
pikku summa mutta minkä takia minä antaisin kirkolle rahaa kun en saa mitään vastineeksi.
muut verot sentään menee yhteiseen hyvään (miinus joku oopperatalo tai vastaava) sillä varmaan kaikki ovat koulut käyneet jotka kustannetaan verorahoilla, käyttävät teitä jotka pidetään kunnossa samaisilla varoilla tai käyvät lääkärissä.
mutta mikä pakko on nyhtää jostain telsu ja radio ohjelmista.
rahottaa ne muutkin kanavat toimintansa mainoksilla tai kk maksuilla ja ne maksaa jotka haluaa katsoa.
minä en halua katsoa mitään ylen FST paskaa enkä muutakaan.
radiosta on päällä radio rock alle kymmenen kertaa vuodessa.
maksukortin taakse koko yle niin nähdään kuka oikeasti on valmis siitä maksamaan ja jos sen seurauksena koko yle koulee pois niin minkä sille voi.
ei vaan sitten tarjonta vastannut kysyntää.