Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
Fabre#4
reacted to
DarkAges's post
in the thread
PlayStation 5, Xbox Series X, Switch 2 – konsolipelaamisen 9. sukupolvi
with
Like
.
Jos viesti oli mulle suunnattu, nii et oo kyllä yhtään mun viestejä täällä foorumilla lukenu. Mä olen 20v Xboxilla pelannu, mutta...
12.06.2026
Mossy
reacted to
Remeded's post
in the thread
with
Like
.
Pakko pistää omakin lusikka soppaan, just menossa Spiderman 2 ja oli porukka sit mitä mieltä tahansa sonyn elokuvallisista...
12.06.2026
Mossy
reacted to
Remeded's post
in the thread
Marvel's Spider-Man 2
with
Like
.
Olen kyllä tykännyt enemmän tästä mitä alunperin odotin. Onhan tämä sitä tuttua ja turvallista mitä ykkönenkin mutta sen verran kivasti...
12.06.2026
Remeded
reacted to
Darks's post
in the thread
with
Like
.
Ne Sonyn elokuvalloset pelit ovat juuri parhautta ja se on vain positiivinen asia että ei ole pitkitetty liian pitkiksi. Semmoinen...
12.06.2026
Remeded
vastasi viestiketjuun
.
Pakko pistää omakin lusikka soppaan, just menossa Spiderman 2 ja oli porukka sit mitä mieltä tahansa sonyn elokuvallisista...
12.06.2026
D
Darks
vastasi viestiketjuun
.
Ne Sonyn elokuvalloset pelit ovat juuri parhautta ja se on vain positiivinen asia että ei ole pitkitetty liian pitkiksi. Semmoinen...
12.06.2026
Remeded
reacted to
kissanpoika's post
in the thread
PS5:n tulevat pelit (huhut, uutiset)
with
Like
.
Valheim saapuu PS5:lle syyskuun 9. päivä. Ja sitten peli, josta on vaikea sanoa trailerin perusteella vielä mitään. Ennemmin tässä...
12.06.2026
Remeded
vastasi viestiketjuun
Little Nightmares
.
Little Nightmares 3 tänään julkastu eka dlc ja kantaa nimeä "The Backstage". DLC tuli ladattua mutta vielä ei jaksa pelata jospa...
12.06.2026
Murdoc
reacted to
Ippenator's post
in the thread
Assassin’s Creed Valhalla - viikinkiparta kasvamaan
with
Haha
.
Olit toki kuitenkin väärässä, koska sillä konseptilla eivät enää jatkaneet läheskään kaikilta osin, kuin millä tekivät Valhallan...
12.06.2026
Miku91
reacted to
Mathael's post
in the thread
Halo: Campaign Evolved
with
Like
.
Ensi esiintyminen Playstationilla riittää kyllä hyvin syyksi. 3 täysin uutta ennen näkemätöntä missionia. Operation: METEORITE...
12.06.2026
Murdoc
reacted to
Ippenator's post
in the thread
Halo: Campaign Evolved
with
Haha
.
Aika teennäinen ja huonosti toteutetulta kuulostava juttu. Tuollaiset eivät kiinnosta itseäni yhtään, että jotain pelissä löytämällä...
12.06.2026
Juri
reacted to
shamaniac's post
in the thread
007 First Light
with
Like
.
Tuo oli hauskimpia asioita koko pelissä ja itse aina pyrin aloittamaan taistelut jossain kuilun reunalla. Toinen hupijuttu oli hyppiä...
12.06.2026
BaDari
reacted to
Ippenator's post
in the thread
PS5:n tulevat pelit (huhut, uutiset)
with
Like
.
Oliko hieman turha ja ikävän sävyinen kommentti? Raportoin modeille, joten toivottavasti puuttuvat edes jotenkin tuohon.
12.06.2026
Ippenator
vastasi viestiketjuun
Nintendo Switchin tulevat pelit (huhut, uutiset)
.
Olenkin kyllä Switchille osan kanssa näin tehnyt. Mutta eikös nyt ole sillekin tullut sitä ongelmaa, etteivät kaikki pelit edes ole...
11.06.2026
Dragonfly
vastasi viestiketjuun
Nintendo Switchin tulevat pelit (huhut, uutiset)
.
Ostamalla nämä pelit fyysisenä säästyt kaikelta tältä. Kasetti sisään ja pelaamaan. Ei latailua, ei asennusta, ei tilan viemistä...
11.06.2026
Foorumi
Uudet
Bottom