Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

EA:n NHL-pelisarjan ihmismoket

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ArGo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: EA:n NHL-pelisarjan ihmismoket

Oli annettava palautetta Redshirtille..

This tuner is.. - NHL® Series General Discussion - NHL Series: EA Forums

Meni täysin kuppi ympäri TUK:ia vastaan EHL-matseissa, kun vissiin 3-4 maalia oli pokemaaleja ripareista.
Joo hyvä että jaksat laittaa postia tonne. Itellä meni eilen NNb:tä vs eilen 4/5 maalista just tolla ***** pokettamisella. Ekalla kerralla oottelin melko kauan V:ssä kiekko siinä patjojen edessä ja rohkenin sit koittaa kolmioo no kömpelö konttaus animaatio ja häkkiin meni. No loput 3 kertaa sitte oottelin vaan siinä V:ssä ja sieltä ne mailat menee patjojen läpi ja punavalo syttyy.. Ei oo siis aikasemmin näin montaa kertaa menny yhessä pelissä noita, mut eilen sattu oikee rypäs yhteen peliin.. Toivottavasti tolle jotai tehään, koska nyt ku noi pelaajat on hiffannu että sillä pokella ne kiekot sinne maaliin menee ni varmasti tulee yleistymään toi touhu.

Pakko se on kai testaa jotain 186-188/86-89 mittoja kun ei tunnu kerkiävän mihinkään noilla jättiläisillä. Vaikkakin suuntaus rupesi jo NHL10 loppumetreillä olemaan isompi parempi linjoilla, ja sama tuntuisi pätevän tähänkin juurikin tuon sijoittumisen tärkeyden kannalta, isompi kaveri käytännössä paremmin sijoittunut koko ajan.

Mutta ei vaan sovi tuommoinen järkäle (193/93.1 pääasiassa ollut) sovi käteen, kun about 1000 matsia tuli kympissä vedettyä 186/86.7 mitoilla. Vähänkin lähempää pääsee vihu vetämään onetimerin takatolpalle niin häkki heiluu aina.

Tosin pelejäkin on takana vähän yli 30 vasta, ehkä se tuosta vielä paremmaksi muuttuu kun löytää itselleen sopivan setin.

Itse olen sahannut vaikka mitä mittoja läpi, ja aina palaan 193/91,3-mittoihin takasin, buildina vanha ja varma standup. Tässä täytyy tilanteet pelata vain eri tavalla kuin kympissä, pitää olla paljon rauhallisempi ja vetojen haastaminen on melkeinpä pakin hommia nykyään... follow the body, not the puck :|

Melkosen jäätävät torjuntaprosentit jengillä tuol EHL:s :D Aivan karmeita lukemia mut toisaalta ei tuolla niitä vetoja hirveesti tuu ja sit ku tulee ni se onki joku vähä ankeempi mesta jo.. Että ei tuolla semmosia realistisia lukemia kovin herkästi hommatakkaa +92% jne.

Nojoo, ja itselläkin puolet päästetyistä maaleista semmosia höntsämaaleja, kun ei kukaan ole enää jaksanut jossakin 5-0-asemassa pelata. Aika yhdentekevää koko torjuntaprosentti, ja itse EHL:kin on aivan pelleturnaus, puhumattakaan sen pituudesta. Jäätävää p*skaa :)

Joo tällä kertaa jotenki tyritty kyllä tuo turnee.. aivan liikaa pelejä ja puolet tosiaan semmosta höntsä sontaa. No kattoo jos nää pleijarit sytyttäs ja tois semmoset fiilikset mitä edellisessä ehl:ssä oli.

Elikkäs millä buildilla kannattaisi tehdä maalivahti ja mikä olisi hyvä koko? On kokemusta moken hommista, mutta en noihin taitoihin ole koskaan paljoa kiinnittänyt huomiota.
Mitkä taidot ovat turhakkeita ja mitkä hyödyllisimpiä?

Elikkäs millä buildilla kannattaisi tehdä maalivahti ja mikä olisi hyvä koko? On kokemusta moken hommista, mutta en noihin taitoihin ole koskaan paljoa kiinnittänyt huomiota.
Mitkä taidot ovat turhakkeita ja mitkä hyödyllisimpiä?
Ite oon suosinu tässä nhl11 vähän isompaa mokkea kun kympissä. 193cm ja 92,6kg tais mulla olla. Hyödylliset on

Refleksit: Hanska ylös ja alas, maila ylös ja alas, jalkoväli, laukauskulma

Kiekonkäsittely: Torjunnasta pal., reboundit (reboundit vähän kyseenalaiset vaikuttaako mihkään mutta noihin kahteen jos johonkin siitä osiosta laittasin pojoja. Itellä enempi Torj.Pal = 97

Urheilullisuus: Ketteryys ja Pelisilmä. Molemmat 99 itellä.

Buildina standup

Ite oon suosinu tässä nhl11 vähän isompaa mokkea kun kympissä. 193cm ja 92,6kg tais mulla olla.

Itselle ei vain nuo isot ukot toimi, längistä alkaa menemään räkämaaleja heti kun mitat on tuota luokkaa.

186/86.7 perhosena on toiminut varsin hyvin viime aikoina.

Pinnoja käytän itse samaan tapaan kuin ArGo, eli shot recoveryyn panostan myös. Breakawayn olen vihdoin todennut hyödyttömäksi itsekin:) Onhan noista puhuttu jo pitkään mutta täytyy ne silti itse todeta. Shot recoveryyn riittää hyvin pinnoja joten sitä en tuomitse vielä kun se tuntuu vielä auttavan, vaikka olisikin mielikuvituksen tuotetta.

Vähän kiinnostas hartikki mitkä arvot oot perhosella laittanu? Ku siinä vähän joutuu tinkii verrattuna standupii? Ja tohon kokoon ni juu kyllähän toi aavistuksen hitaasti on polvillaan ja niitä lerppuja sieltä menee, mut vastapainona sitte ulottuvuus melkosesti parempi tolla kookkaammalla.

Vähän kiinnostas hartikki mitkä arvot oot perhosella laittanu? Ku siinä vähän joutuu tinkii verrattuna standupii? Ja tohon kokoon ni juu kyllähän toi aavistuksen hitaasti on polvillaan ja niitä lerppuja sieltä menee, mut vastapainona sitte ulottuvuus melkosesti parempi tolla kookkaammalla.

Itse asiassa pienen kokeilun jälkeen RUSSIA peleihin unohtui 191/93.1 mokke ja heti olin vähän hukassa. Tosin siinä niiden kotimatsissa meni kaikki muukin pieleen. Tänään taas pienemmällä muutamat matsit pelannut ja toimii heti paremmin.

Mutta laittelen ne perhoselle suurinpiirtein näin:

Angles: 99
Breakaways: 70 (jäi muutama hassu ylimääränen pinna ja laitoin tähän)
Loput refleksit kaikki 94, +8 boosteilla

Rebound control: 90, +5
Shot recovery: 90, +5
Nostin myös passing 70 -> 84, lähtee roikut ehkä vähän kovempaa ja pisemmälle

Agility: 97, +8
Speed: 80
Vision: 94, +5

Tuo on hyvin toiminut, ei mielestäni standup yhtään paremmin torju vaikka reflekseihin, agilityyn ja visioniin jonkun verran enemmän pinnoja riittääkin, päinvastoin jopa oman kokemuksen perusteella. Tai sitten vaan sopii omaan pelityyliin tuo perhonen kun edelleen käytän L2 aika paljon.

Niin paljonhan tossa mokke hommassa on vielä mysteerin peitossa ja sinne varmaan jääneekin kunnes ne sitte uusitaan kokonaan.

Ite oon kanssa perhosella ny paljo pelaillu ja tykkään siitä sulavuudesta jäihin menon ja ylösnousun kanssa

Arvot kyllä vähän erilailla kun sulla
Kulmat 99
Läpiajot 67
refleksit kaikki 95

Syöttäminen 73
Reboundit 65
Torjunnasta pal. 92

Ketteryys 99
Nopeus 64
Pelisilmä 99

Reboundit kyllä kannattaa olla vähän korkeemmalla, pomppii todella paskoihin suuntiin jos on arvot todella alhaalla. Tuli nyt huomattua että usein pomppaa suoraan takas laukojalle tai muuten aivan odottamattomaan suuntaan.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Itellä oli tuossa pieni kokeilusessio missä koitettiin taas kaikkia buildeja vuorotellen, ja kyllä vaan takasin perhoseen tuli vaihdettua. Jotenkin se vaan on sulavin liikkeissään, varsinkin noustessa perhosesta.

Sitten viime viestin tässä ketjussa ukko on kyllä kasvanut, 193/93 nyt. Onhan tuo "varmempi" torjuja ja antaa virheitä anteeksi enemmän. Lähitilanteissa huonommat refleksit mutta toisaalta myös peittää enemmän joten varmasti iso mies on se paras ratkaisu.

Speed 64 ei vain täällä toimisi, tarviin about 90 speediä että se liikkuu edes johonkin varsinkin nyt kun kokoa on enemmän:)

Mutta pääasia tässä hommassa mielestäni on edelleen että saa ukon liikkumaan niin että se sopii omaan käteen, mitkään arvot reflekseissä ei riitä jos et ole paikalla tekemässä torjuntaa.

Itse en osaa pelata perhosella enkä hybridillä. Molemmille menee niin naurettavia maaleja sisään, eikä sekuntikellollakaan katsottuna ole mitään eroa ylösnousemisen kestossa butterfly vrt. standup, ja butterflylle menee yhtälailla puikoista vedot sisään kesken seisomaannousuanimaation. Tuo vielä yhdistettynä siihen faktaan, että butterfly on Laiska liikkumaan seisaaltaan niittaa omalta osalta koko buildin käytön... eli standupilla mennään. Muistaakseni 188/89,1 ja

Angles 99
Breakaway 75
5 Hole 75 tai 80
Glovet 99
Stickit 99

RC ~85
SR ~85

Agility 99
Speed 82
Vision 99

Ei jaksa enää säätää, pakkien syyksi vain. :)

Kertokaas tänne tai yleiset --> monialustapelit --> nhl12, se suurin asia minkä haluaisitte korjata mv-työskentelyssä. Postaan tänään iltapäivällä listan parannusehdotuksia Redshirtille ja mukaan ehtii siis vielä. :)

Ei ketään kiinnosta nhl12:n hypetystoivomukset erivärisine alusasuineen ja muokattavine hampaineen, kun EA ei osaa ottaa kantaa oikeisiin asioihin. Samanlainen paska se nhl12 tulee olemaan, koska NHL:n myyntivolyymi on luokkaa 400 000kpl vuodessa, vrt. muut EA:n lippulaivat 3-4 miljoonaa kopiota vuodessa. Pidetään tämä ketju ihmisveskaribuildikeskusteluna, eikä sotketa tuota hypepaskaa muuten laadukkaaseen ketjuun.

Ei ketään kiinnosta nhl12:n hypetystoivomukset erivärisine alusasuineen ja muokattavine hampaineen, kun EA ei osaa ottaa kantaa oikeisiin asioihin. Samanlainen paska se nhl12 tulee olemaan, koska NHL:n myyntivolyymi on luokkaa 400 000kpl vuodessa, vrt. muut EA:n lippulaivat 3-4 miljoonaa kopiota vuodessa. Pidetään tämä ketju ihmisveskaribuildikeskusteluna, eikä sotketa tuota hypepaskaa muuten laadukkaaseen ketjuun.
Anteeksi vaan, mutta jos ei kerro mikä MV-juitussa mättää, niin ei siihen saa parannustakaan. Ei ne siellä tiedä mikä mättää. Niistä peli on mitä parhain.

Ja en ymmärrä miten joku voi ajatella noita lukuja noin naivisti. Ainoa asia mikä niistä seuraa on se, että se BF3:n saa 500 koodaria, kun NHL12 50. Kyllä ne ihmiset, jotka on siellä oikeasti töissä yrittävät tehdä asiansa mahdollisimman hyvin. Eivät he päätä budjeteista.

Ja sitä hypepaskaa pyydettiin kertomaan tuonne toisaalle. Ja laitan haasteen sulle, löydätkö mun postaamasta listasta niitä erivärisiä alusasuja?!? Mutta tosiaan, sori kun tulin sun hiekkalaatikolle. :rolleyes: Meillä päin nimittäin asioille mitkä on vialla yritetään tehdä jotain, eikä istuta nurkassa, syödä sinappia ja murjoteta, että paskaa tulee. :D

Me muut ollaan koitettu kehittää peliä oikeaan suuntaan vuosikausia, ja joka vuosi on EA jättänyt lupauksensa tekemättä, mutta tosiaan nämä ES-Jonnejen eriväriset kalsarit ja poikien kimppasuihkut pelin jälkeen kyllä löytyvät. En tosiaan jaksa enää ottaa kantaa tuohon leikkiin, kun kohdeyleisö selvästi on EA:n änäripeleillä alle 10-vuotiaat tenavat.

Me muut ollaan koitettu kehittää peliä oikeaan suuntaan vuosikausia, ja joka vuosi on EA jättänyt lupauksensa tekemättä, mutta tosiaan nämä ES-Jonnejen eriväriset kalsarit ja poikien kimppasuihkut pelin jälkeen kyllä löytyvät. En tosiaan jaksa enää ottaa kantaa tuohon leikkiin, kun kohdeyleisö selvästi on EA:n änäripeleillä alle 10-vuotiaat tenavat.
Menee "vähän" OT, mutta nuo lupaukset näköjään selittää turhautumises. Mä en ole vielä turhautunut. Petyn joka vuosi, mut seuraavana vuonna jaksan taas. Monia asioita on kyllä ollut "meidän" listoilla viime vuosina, mutta on pelissä valitettavan paljon sitä turhaa detailia, joka ei edes toimi. On hyvinkin mahdollista, että pelintekijät ovat itsekin niitä keksineet, mutta esim. tämän vuoden versioon mm. EASHL:ään tuli "pyynnöstä":
- harjoittelumoodi (joka ei toimi tosin :D)
- pellevarusteet hittoon
- erilliset kiekkokauppa- ja ukon muokkaus-valikot

Toivoa on. :)

Ylös Bottom