Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mutta quassimo hyvä, ilmiselvä jäi sinulta huomaamatta niin kuin siinä tilanteessa, jolloin emme löydä kynää kädestämme! Miten saatatkaan päästä minut tästä kielellisestä raiskauksesta kuten joskus on koiria veräjästä päästetty, suoritettuani näin alhaisen hämäystaktiikan!Hyvä hyvä Joohanh, ei yhtään sivistyssanaa. Vai onko maahanmuuttaja sellainen?
Tietämättömyys kalvaa meitä, kunnes murhaamme lähimmäisemme silkasta erehtymisen pelosta! Kutsuinko sinua rasistiksi? Kutsuinko sinua - kenties - maahanmuuttajaksi!ps. Käyn juuri juristini kanssa tuota sun edellistä tajunnanvirtaa läpi. Saattaa tulla käräjät. Kato kun en voi olla ihan varma vihjasitko minua jopa rasistiksi.
Sähän jätkä ymmärrsit ihan väärin, en tarkoittanu sillä tavalla millä sinä ymmärrsit,![]()
niin...no. Sanottakoon vaikka että olen nähnyt muutamankin hypeketjun aloitusviestin, jotka ovat olleet hiukkasen kattavampia ja ennenkaikkea informatiivisempia kuin Oceandamagen MW3-hypen aloitus.pistin vain videon joka tuli heti eteen![]()
Tällaisissa tapauksissahan lienee myös suotavaa korjata väärinymmärrys. Tällaisenaan informaatioarvo on melkoisen pyöreä nolla. Toisaalta, jos motivaatio perustaa hypeketjuja on niin...no. Sanottakoon vaikka että olen nähnyt muutamankin hypeketjun aloitusviestin, jotka ovat olleet hiukkasen kattavampia ja ennenkaikkea informatiivisempia kuin Oceandamagen MW3-hypen aloitus.
Edit: Edellämainituista ketjuista esimerkkeinä: http://www.konsolifin.net/bbs/yleis...ta/81225-crysis-2-xbox-360-a.html#post1057214
ja
http://www.konsolifin.net/bbs/yleis...17-dead-island-xbox-360-hype.html#post1228003
Hei, minä saan pistää minkä videon haluan minun avaamani keskustelu ketjuun
Toimiva ohjenuora onpi tuo.Muistelin jossain vaiheessa lukeneeni, että hypeketjuja ei kannata aloittaa ennenkuin on jotain konkreettista esitettävää. Siksipä en niitä aloitakaan.
Sillä ei pitäisi olla mitään merkitystä miksi joku jäsen tekee hypeketjun, kunhan se sisältää minimitiedot pelistä. Ja mielellään omien mietteiden kera, jos mahdollista. Oceandamagen hypeketjualoitus ei ehkä ole sieltä mallikkaimmasta esimerkkipäästä, mutta heikompiakin esityksiä on nähty.Minua lähinnä ihmetyttää ko. jäsenen motivaatio tehdä kyseinen ketju. Oikeasti, miksi?
Ei ole ok. Pelkkä machinima-video kannattaa tuuppailla johonkin yleiseen odotusketjuun. Mutta jos lisäät aloitusviestiin riittävät perustiedot (lajityyppi, kehittäjä, julkaisija, julkaisuaika jne), niin sitten hypeketjun alkuanti kuulostaa paremmalta.Okei, minäkin odotan esim. System Shock 3:a aika helvetin paljon. Onko se ok, jos teen pelistä machinima-pätkän ja aloitan hypeketjun?
Aloitusviestin jälkeen sinä olit ensimmäinen postaaja, jolla oli ongelmia aloitusviestissä olevan sisällön kanssa. Sen jälkeen tapahtuikin vaikka mitä, ja nyt kaikki nuo vääntöviestisi Oceandamagen vastineiden kera on poistettu.Aloitusviestin jälkeenhän on jo tapahtunut vaikka mitä. Kuvittelisin, että vähänkin asiasta kiinnostunut poistaisi viestistään nykyisen videolinkin ja laittaisi tilalle vastikään julkistetut lokaatioteaserit. Tällä haavaa aloitusviesti on pelkkää trollausta
Yhteiseksi lukuiloksi kuitenkin kaikki peliketjut tarkoitettu.
Vielä en ole peliä edes kerennyt korkkaamaan, mutta silti olen aika varma, että tähän tullaan tekemään reilusti DLC-matskua.
Ja sen takia tämän pelin hankinta siirtyy ainakin vuodella. Sitten joskus kun se Complete Edition, tai miksi sitä sitten silloin kutsutaankaan, saadaan pakettiin niin voi pelin jo ostaa hyvillä mielin. Milloinkahan koittaa taas sellainen aika jolloin aletaan julkaisemaan valmiita pelejä. Siis ehjiä kokonaisuuksia, eikä tällaisia palapelejä?
Mistään DLC:stä ole puhuttu sanallakaan vielä Rockstarin taholta ja silti aletaan jo itkemään "palapeli-peleistä". :|
Mielenkiintoista logiikkaa.
Niin, no kai sitten GTA IV, RDR, Fallout3, New Vegas jne. jne. ovat kaikki julkaistu keskeneräisinä.. .
Jotain faktaa tästä vai pelkkää omaa mutuilua?Eipä olisi oikein enää tarvetta alleviivata sanomisiani, kun kerran noin selvästi keskustelun aiheena olevan asian ongelmakohdat tiivistät. Kuitenkin tuon luettelosi suuntaan viittoilin jo aikaisemmin.
Ilmeisesti kaikki eivät vain halua nähdä ilmiselvää rahastusta kun sellainen sattuu kohdalle jälleen kerran. Nämä pahamaineiset lisäosat kun ovat jo kauan aikaa sitten olleet valmiita ja olisivat kuuluneet osaksi selkeää kokonaisuutta, joka tällä kertaa tulee olemaan vasta julkaistu L.A. Noire. Mutta kun ei, peli pilkotaan julmasti osiin ennen julkaisua ja hukkapalat myydään muka uuden uusina lisäosina sitten myöhemmin ja kassakone kilisee.
mistä saa pieterangelon?ja mistä tekee hienoi kikkoi esim.jussi jokis kikka?