Vastaus: Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty)
Sydäntä särkevää ristiriitaa tuskin tarvitsee tämän selkeämmin havainnoillistaa.
tai
"Kyllä tällä foorumilla saa mielipiteensä sanoa. Se vain on niin, ettei tällä foorumilla saa mielipidettään sanoa."
Jossain toisessa yhteydessä tämä lauserakenne taas saattaisi esiintyä:
Ei minulla ole mitään maahanmuuttajia vastaan, kunhan eivät naapuriini muuta."
joka taas tarkoittaa
"Ei minulla ole mitään maahanmuuttajia vastaan ja minulla on jotain maahanmuuttajia vastaan."
Pitääkö mun tai jonkun muun PS3- omistajan myydä konsolinsa vai ottaa video kun kusee sen päälle? Vai riittääkö että ostaa xboxin ja menee sen kanssa alasti ilman vaatteita saunaan ja juoksee sen boxin kanssa alasti keväisellä kukkakedolla? Ja lopuksi puhaltaa hellästi sen boxin DVD aukkoon.
-->
Ei tästä mitään konsolisotaa pidä alkaa vääntämään väkisin, eihän?
Sydäntä särkevää ristiriitaa tuskin tarvitsee tämän selkeämmin havainnoillistaa.
"Kyllä tällä foorumilla saa mielipiteensä sanoa. Se vain on niin, että vastakkaisen mielipiteen esittäminen alkaa väkisinkin tympimään."Kyllä tällä foorumilla saa mielipiteensä sanoa. Se nyt vaan on niin että saman virren laulaminen alkaa väkisinkin tympimään. Mulle on ihan sama onko xbox- vai pleikkaripelaaja. Sun tapauksessa vaan hiukan ihmetyttää kun PSN-katko ei edes koske sinua. Ei millään pahalla.
tai
"Kyllä tällä foorumilla saa mielipiteensä sanoa. Se vain on niin, ettei tällä foorumilla saa mielipidettään sanoa."
Jossain toisessa yhteydessä tämä lauserakenne taas saattaisi esiintyä:
Ei minulla ole mitään maahanmuuttajia vastaan, kunhan eivät naapuriini muuta."
joka taas tarkoittaa
"Ei minulla ole mitään maahanmuuttajia vastaan ja minulla on jotain maahanmuuttajia vastaan."