Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kellään tietoa tai hyviä arvauksia milloin SM-liigan rosterit päivittyisivät edes vähän ajantasaisimmiksi?
Vancouverista kaappaamani maalivahdin Cory Schneiderin sain vaihdossa pahasti alisuorittaneeseen Peter Budajiin ja ensi kesän ykköskierroksen varaukseen. Tämä siirto toi molariosastolle lisää leveyttä ja ennen kaikkea mainion tuuraajaan tähän mennessä NHL:n parhaalle maalivahdille, Carey Pricelle.
Jees, vastataas itsekin tähän, omista edesottamuksista peleissä on aina mukava tarinoida.Minkäslaisia Be a GM-tiimejä herroilla (ja miksei neideillä/rouvilla) on?
Ahaa, itse en välitä ollenkaan varaustilaisuuksista ja näin minun onkin helppo käyttää varauksia osana jotain vaihtokauppaa. Syy on näet se, että omaan joukkueeseeni tulisi ei-oikeita pelaajia, mistä taas en pidä alkuunkaan.Ei pitäisi ainakaan maalivahtiosastolta tosiaan jäädä kiinni. Itse ajattelin seuraavina parina kautena keskittyä paljon varaustilaisuuksiin saadakseni kasattua tulevaisuuden rungon hyvälle mallille, sen jälkeen vasta uskaltaa vaihtomarkkinoilla heilua ykkös- ja kakkoskierroksen varausten kanssa...
Ei varmaan Sakusta tarvinnut hirveitä summia maksaa, kun ikää jo on eikä kokonaisuuskaan ole enää kovin korkea?
Minkälaisilla slidereilla muuten pelailet? Itellä on käytössä nämä ja olen kyllä erittäin tyytyväinen. Tilastot pysyvät realistisina, maalimäärät pysyvät realistisina, tulee voittoja ja tappioita sekä tekoäly pelaa suhteellisen aidosti.
Nimenomaan!Minkäslaisia Be a GM-tiimejä herroilla (ja miksei neideillä/rouvilla) on?
Jees, vastataas itsekin tähän, omista edesottamuksista peleissä on aina mukava tarinoida.
Jos omistat XBOX 360:n niin ensi viikolla julkaisen Isaarun kanssa rosteritiedoston, joka pitää sisällään ajan tasalla olevat rosterit jokaiselle joukkueelle junioreineen, aitoine pelinumeroineen sekä maalivahtien varusteineen.
Hyvä homma. Mites tuollaset pistetään boxiin "sisälle"? Ei huvita SM-liigaa pelata, kun esim.Ilveksessä Määttänen ja Hurme...
Vastaus: Ari GröndahlOn muuten erittäin harmittavaa Joel Armian pelaajaprofiilissa komeilevan jonkin täysin muun kiekkoilijan naamataulu kuin itse Armian. Pelipaidasta päätellen kyseessä taitaapi olla kotimaisen Bluesin pelaaja, mutta nopeasti vilkaistuna en osaa nimetä häntä.
V*TTU !!!!! mä heitän täl paskal kohta frisbeetä. Peli jäätyy pari kolme kertaa päivässä. Äsken meni sitten omalta BaP äijältä 2+3 tehot hukkaa ku paska jääty kolmannes erässä.
NHL 10 kaks vuotta tuli pelattua aktiivisesti, koskaan ei jäätyny