Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 [PS3/X360]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Orou
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Kellään tietoa tai hyviä arvauksia milloin SM-liigan rosterit päivittyisivät edes vähän ajantasaisimmiksi?

Ai perkele, että mulla menee hermot tohon EA:han, perstaklaus onnistuu aina, vaikka taklauksen kohde on jo puolen metrin päässä taklaajasta, päällä voi taklata yhtä kovasti kuin muutenkin, ja ton perstaklauksen vois kokonaan poistaa.
Sitte toi tekoälynohjaamat pelaajat EASHL:ssä, ne on aivan liian tarkkoja laukomaan, miksei niiltä vois poistaa kokonaan laukomisen, niin, että niiltä kyllä voi pyytää syöttämään, muttei laukomaan.
Ja muutenkin tekoäly sais olla aina yhtä pska!
Miksi mainostetaan, että vihellyksen jälkeen saa jäähyjä jos taklailee, paskanmarjat ikinä mitää jäähyä saa, paitsi jos tökit mokkea!
:mad:

Kellään tietoa tai hyviä arvauksia milloin SM-liigan rosterit päivittyisivät edes vähän ajantasaisimmiksi?

Jos omistat XBOX 360:n niin ensi viikolla julkaisen Isaarun kanssa rosteritiedoston, joka pitää sisällään ajan tasalla olevat rosterit jokaiselle joukkueelle junioreineen, aitoine pelinumeroineen sekä maalivahtien varusteineen.

Vancouverista kaappaamani maalivahdin Cory Schneiderin sain vaihdossa pahasti alisuorittaneeseen Peter Budajiin ja ensi kesän ykköskierroksen varaukseen. Tämä siirto toi molariosastolle lisää leveyttä ja ennen kaikkea mainion tuuraajaan tähän mennessä NHL:n parhaalle maalivahdille, Carey Pricelle.

Ei pitäisi ainakaan maalivahtiosastolta tosiaan jäädä kiinni. Itse ajattelin seuraavina parina kautena keskittyä paljon varaustilaisuuksiin saadakseni kasattua tulevaisuuden rungon hyvälle mallille, sen jälkeen vasta uskaltaa vaihtomarkkinoilla heilua ykkös- ja kakkoskierroksen varausten kanssa...

Ei varmaan Sakusta tarvinnut hirveitä summia maksaa, kun ikää jo on eikä kokonaisuuskaan ole enää kovin korkea?

Minkälaisilla slidereilla muuten pelailet? Itellä on käytössä nämä ja olen kyllä erittäin tyytyväinen. Tilastot pysyvät realistisina, maalimäärät pysyvät realistisina, tulee voittoja ja tappioita sekä tekoäly pelaa suhteellisen aidosti.

Milläs tasolla ja slideri asetuksilla tuota EASHL:a pelataan?? HUT, Versus ja Online League peleihin verrattuna vauhtia EASHL peleissä tuntuu olevan tuplasti. Vauhdin mukaisesti peli on monesti sparrauspeleissä aivan päätöntä päästä päähän liitämistä. Meinasin jo innostua EASHL:sta, mutta jos kunnon EASHL peleissä vauhti on samalaista, niin taidan pitäytyä muissa pelimoodeissa, joissa jääkiekko tuntuu jääkiekolta...

Minkäslaisia Be a GM-tiimejä herroilla (ja miksei neideillä/rouvilla) on?
Jees, vastataas itsekin tähän, omista edesottamuksista peleissä on aina mukava tarinoida.

Elikkä tällä hetkellä pelailen Be a GM -modea Florida Panthersilla, ja nyt on marraskuu 2014. Olen kolme viime Stanley Cupia voittanut (tietenkin :D), kun yleensä simmailen kaudet läpi ja sitten pleijareissa alan sitten kunnolla takomaan (ammattilais-tasolla pelaan). Nyt olen kuitenkin tällä alkaneella kaudella innostunut itsekin pelaamaan noita pelejä, kun tarkoituksena olisi joku henkilökohtainen pysti runkosarjasta metsästää hyppysiin. Aiemmin kun olen voittanut vain Conn Smythen (2012 Jose Theodore, 2013 Shane Doan ja 2014 Jacob Markström) sekä Calderin (2012 Joonas Donskoi ja 2014 Jacob Markström), joista Conn Smythe tulee todella helposti vain pleijareissa menestymällä ja Calder on myös helppo napata, kun tuolla tulokas-osastolla kilpailu ei kovin kovaa ole. Ehkä turhan helppoa on tuo pelaaminen kyllä, voisin perehtyä tarkemmin noiden slidereiden säätöön ja sopivan vaikeustason etsintään.

Kenttäkoostumushan näyttää tältä (muutoksia on tullut ja paljon alkuperäiseen verrattuna):

Kris Versteeg - Patrice Bergeron (A) - Tuomo Ruutu (C)
Linus Omark - Mikael Granlund - Mats Zuccarello (henk. koht suosikkikenttäni :P)
David Koci - Jonathan Huberdeau - Jack Skille
Sean Bergenheim - T.J. Galiardi - Matthew Halischuk

Ladislav Smid - Dmitri Kulikov (A)
Jason Garrison - Adam Larsson
Mathieu Roy - Carl Gunnarsson

Jacob Markström - Atte Engren

Erilaisia "projekteja" on itsellä ollut. Ekan kauden projektina oli Joonas Donskoi, jota peluutin ykkösketjussa ja ylivoimassa. Calderhan sieltä napahti ja mukava päälle 40 pisteen saalis. Sitten hän hiipui aluksi himmailemaan sinne johonkin kolmoskentän paikkeille ja lopulta putosi AHL:n kautta kokonaan pois omista suunnitelmista. Tällä hetkellä tähtään Jonathan Huberdeaun kehittämiseen, pelasi pari ekaa kautta juniorisarjoissa vielä, ja nyt nousi onnistuneen AHL-kauden (74 pelissä 34+40=74) jälkeen änärikokoonpanoon, laidoillaan lähinnä varamiehenä aikaisempina vuosina kunnostautunut Jack Skille sekä jättiläismäinen David Koci. Aika tehoton kenttä kyllä ollut, ehkä pitäisi jotain muutoksia tsiigailla. AHL:ssä kehittymässä on vielä Teemu Pulkkinen, joka noussee ensi kaudeksi isojen poikien liigaan (sai tosin vyölleen jo yhden Stanley Cupin, kun pelaili viime kaudella pleijareissa tuuraajana). Maalivahdin virkaa hoitaa tällä hetkellä tuo ruotsalainen Markström, jota pidin ekan kauden AHL:ssä ja tokan Antero Niittymäen varjossa, mutta niin hän vain sitkeästi kehittyi ja nyt kokonaisuus 87. Aika ailahtelevainen moke kyllä on. Engren taas on tuossa kakkosen paikalla vain paremman puutteessa.

Tässä teille hieno maali: [video]http://www.easports.com/media/play/video/94392376[/video]
Yrittäkää oppia toi maalitapa maalivahti päästänyt joka kerta.

Ei pitäisi ainakaan maalivahtiosastolta tosiaan jäädä kiinni. Itse ajattelin seuraavina parina kautena keskittyä paljon varaustilaisuuksiin saadakseni kasattua tulevaisuuden rungon hyvälle mallille, sen jälkeen vasta uskaltaa vaihtomarkkinoilla heilua ykkös- ja kakkoskierroksen varausten kanssa...

Ei varmaan Sakusta tarvinnut hirveitä summia maksaa, kun ikää jo on eikä kokonaisuuskaan ole enää kovin korkea?

Minkälaisilla slidereilla muuten pelailet? Itellä on käytössä nämä ja olen kyllä erittäin tyytyväinen. Tilastot pysyvät realistisina, maalimäärät pysyvät realistisina, tulee voittoja ja tappioita sekä tekoäly pelaa suhteellisen aidosti.
Ahaa, itse en välitä ollenkaan varaustilaisuuksista ja näin minun onkin helppo käyttää varauksia osana jotain vaihtokauppaa. Syy on näet se, että omaan joukkueeseeni tulisi ei-oikeita pelaajia, mistä taas en pidä alkuunkaan.

Joo, Koivun sain riveihini vaihdossa nelossentteri Ryan Whiteen. Miehillä on täysin sama kokonaisuus, mutta iän puolesta minun olisi kannattanut pitää White, joka on vain 24-vuotias. Ducks kommentoi siirtoaan tyylillä "hyväksyn kaupan ennen kuin muutat mielesi", eli he uskoivat saaneensa helpon ja hyvän kaupan. Eivät he kuitenkaan tietäneet, mihin minä tällä siirrolla pyrin... ;) "Tunnearvojen" lisäksi Saku napsii aloitusvoittoja kovalla prosentilla jne.

Slidereita en ala tällä(kään) kertaa luettelemaan, mutta pelaan tosiaan supertähdellä ja tietokoneen auttamistaso on normaali. Tietokoneen vaikeustaso ja sen oppimiskyky ovat itselläni yhden alle puolessa välissä. Kokonaisuudessaan sliderini ovat oikein hyvät, esim. aina ei tule murskavoittoja tai -tappioita sekä pelit ovat pääasiassa tasaisia. Sarjasijoitukseni on kuitenkin itäisessä konferenssissa toinen ja koko NHL:ssä kolmas. Jos tulen joskus saavuttamaan kärkisijan, nostan vain tietokoneen oppimiskykyä ja vaikeustasoa yhden siirron verran vaikeammaksi. Itsellänikin tilastot ovat yllättävän realistiset (näin ei muuten esimerkiksi NHL 11:ssa aina ollut) ja tekoälykin pelaa usein niin, ettei kesken peliä tule ties mitä raivonpurkauksia tms. Tosin toisinaan tietokone laittaa hyökkäyspäässä hirveän myllyn päälle, jota ei saa millään katkaistuksi. Mutta näin käy silloin tällöin myös omassa hyökkäyspäädyssäni.

Minkäslaisia Be a GM-tiimejä herroilla (ja miksei neideillä/rouvilla) on?
Jees, vastataas itsekin tähän, omista edesottamuksista peleissä on aina mukava tarinoida.
Nimenomaan!

Ite oon ollu tyytyväinen tekoälyssä siihen, ettei koko ajan karvaa koohottamala päin, vaan välillä himmailee ja karvaus on vähän passiivisempaa. Eikä juuri sellaisia mahdottomia myllyjä ole ollut, paitsi aika usein ottelun lopussa jos ovat tappiolla, mikä on tietysti realististakin.

Itse taidan tehdä poikkeuksen tuohon omasta joukkueesta tarinoimiseen, kun omasta mielestä on paljon mielenkiintoisempaa lukea toisten joukkueista :p

Jos omistat XBOX 360:n niin ensi viikolla julkaisen Isaarun kanssa rosteritiedoston, joka pitää sisällään ajan tasalla olevat rosterit jokaiselle joukkueelle junioreineen, aitoine pelinumeroineen sekä maalivahtien varusteineen.

Hyvä homma. Mites tuollaset pistetään boxiin "sisälle"? Ei huvita SM-liigaa pelata, kun esim.Ilveksessä Määttänen ja Hurme...

Miten pystyy pelaa kavereitten kanssa esim. 5v5 netissä?
Että jokainen on omalla koneella. ps3:lla?
Pystyn vain kutsumaan yhden kaverin..

Hyvä homma. Mites tuollaset pistetään boxiin "sisälle"? Ei huvita SM-liigaa pelata, kun esim.Ilveksessä Määttänen ja Hurme...

Ohjeet julkaistaan täällä, kun paketti saadaan ulos. Sen verran voin sanoa, että tarvitset USB-tikun, jota voi käyttää XBOX 360 - tallennusvälineenä. Toisin sanoen, tikku pitää olla konfiguroitu XBOX 360:lle. Tästäkin laitetaan vielä ohjeet, kunhan paketti saadaan ulos. : )

Itseäkin kiinnostaa lukea näitä be a gm juttuja, joten aattelin pistää omasta tiimistä vähän.
Elikkä alotin ensimmäistä kertaa ikinä New York Rangersilla jossa on paljon pelaajia keistä pidän. Otin tässä tämän uuden kokoonpanopäivityksen käyttöön joten drafti nyt oli aika kusinen kun se oli täynnä tuntemattomia ja ea:n luomia pelaajia. Vaihdoin sitten ensimmäiset varausvuorot pois joilla sain Jagrin ja Pavelecin. Flyersit saivat Jagrista Boylen ja 2.varausvuoron kun taas Winnipeg sai Pavelecista Bironin, 1. ja 3. varausvuoron.
Vapaista pelaajista nappasin vielä Artuykhinin joka lähti n. 1,155 miljoonalla ja Hejdukin joka on arvoltaan 2,750 miljoonaa. Molemmilla siis 1 vuoden sopimus.

Eli kokoonpano näyttää 5 pelin jälkeen tältä:

Jagr - B.Richards - Gaborik
Wolski - Dubinsky - Callahan
Avery - Anisimov - Hejduk
Stepan - Christensen - Artyukhin

Pakit (vielä parannettavaa):

Del Zotto - Staal
Sauer - Eminger
McDonagh - Redden

Maalivahdit ovat huippuluokkaa elikkäs Lundqvist ja Pavelec. Lundqvist nyt pelannut 4 peliä ja torjuntaprosentti näyttää 87,76 kun taas Pavelec joka viime pelissä sai torjuntaprosentiksi 96,43 eli Pavelecilla mennään vielä hetki.

Eli siis olen pelannut 5 peliä ja 3 suoraa häviötä, 1 jatkoaikatappio ja 1 voitto. Alku on ollut aika huono mutta nyt viime pelin voitto nosti itseluottamusta joten ei hätiä mitiä!

Tällänen kysymys eahl liittyen ku esim. superstar tasoo tarvii gradeks sen b+ ja vaik peleist tulis a - a+ keskiarvoi siltikään palkki ei nouse, onko ea tehnyt tarkotuksel et pitäs olla toi tasan b+ arvosana et pääsee eteenpäin kehittyy?!

Heei onks tähän tehny kukaan viel musiikkeja (maalilaulut sm-liigaan ja pelikatkomusat yms..) vai toimiiko toi nhl11 musiikkisetti tässä? Latasin sellasen joskus jostain mut en asentanu nhl11 ikinä..?

On muuten erittäin harmittavaa Joel Armian pelaajaprofiilissa komeilevan jonkin täysin muun kiekkoilijan naamataulu kuin itse Armian. Pelipaidasta päätellen kyseessä taitaapi olla kotimaisen Bluesin pelaaja, mutta nopeasti vilkaistuna en osaa nimetä häntä.

//: Kiitokset tiedosta.

Viimeksi muokannut moderaattori:

V*TTU !!!!! mä heitän täl paskal kohta frisbeetä. Peli jäätyy pari kolme kertaa päivässä. Äsken meni sitten omalta BaP äijältä 2+3 tehot hukkaa ku paska jääty kolmannes erässä.

NHL 10 kaks vuotta tuli pelattua aktiivisesti, koskaan ei jäätyny

V*TTU !!!!! mä heitän täl paskal kohta frisbeetä. Peli jäätyy pari kolme kertaa päivässä. Äsken meni sitten omalta BaP äijältä 2+3 tehot hukkaa ku paska jääty kolmannes erässä.

NHL 10 kaks vuotta tuli pelattua aktiivisesti, koskaan ei jäätyny

Joo itsellänikin on peli temppuillut nyt viimeisen parin päivän aikana. Äsken meni HUT:sta 3-2 -voitto sivu suun, kun peli päätti jumittaa 35 sekuntia ennen pelin loppumista... :rolleyes: Muutaman kerran jämähti päivän aikana vaihtopakkaan (kertaakaan aiemmin ei ole tätä tapahtunut) ym. normaalista poikkeavaa säätöä... :mad: Hyvät fiilikset ollut julkaisusta lähtien, mutta kyllä nämä nyt ilmentyneet jäätymiset syö aika tehokkaasti pelifiilistä. :(

Tuo Plus/Miinus tilasto bugittaa pahasti EASHL:ssä. Voitetaan peli 4-3 ja koko joukkue saa -2 ja vastustajat +2, pelasin koko pelin enkä ollut jäähyllä kertaakaan vaan kaikissa maaleissa kentällä. Ja näitä on vaikka kuinka paljon missä voittaja saa miinusta ja häviäjä plussaa. Muilla käynyt samoin?

Ylös Bottom