Nyt lauotaan täysin oma mielipide eli ei tarvitse kenenkään ottaa itseensä/kommentoida. Mitä hiiri ja näppis combon tulee niin musta ne tuntuu jo aika vanhanaikaiselta koska esim. dual sense on tarjolla. Ja mikä helvetin Master race? Joku nörtti keksinyt tuon jostain ps2/xbox360 ajoilta? Nykyisin pelit pyörii konsoleilla sen 4k/60fps. Ainiin se vissii pitäis olla 120-240fps..hohhoijjaa. Jätkät naksuttelee jotain point and click peliä samaan aikaan kun odottelee horizon zero dawnin julkaisua kuin kuuta nousevaa. Master race In my ass. Itseasiassa mä nauran kun kirjoitan tätä joten ihan huumoripostaus mut tätä mieltä minä oon. Jokainen tyylillään.
Edit: Aloin miettimään pelejä. Boxilla ja pleikkarilla on omat helmet. Eikös myös suurin osa boxin peleistä tule myös pc:lle? Tehdäänkö vielä pelejä pelkästään pc:lle? Half Life Alyx tuli mieleen mutta mä en oikeesti keksinyt mitään muuta peliä. Ehkä en seuraa tarpeeksi. Jotain pt-klooneja on vissiin kanssa ilmestynyt mut siinä ne on mitä mä keksin. Jos niitä ilmestyy niin ei niitä kyllä mainosteta. Siellä pelataan jotain codia/bäfää. Verrataan kellä on korkein fps ja odotellaan että hitto kun sais tuon Sonyn yksinoikeuden myös pc:lle. Se on kiva Mikon kanssa ottaa pari nhl matsia. Roudataan työhuoneesta mylly olkkariin että päästään samalle sohvalle ja huomataan että viddu eihän nhl edes taida enää pc:lle ilmestyä. Tuleeko fifa, pes tai vaikka nba vielä pc:lle? Mä en edes pelaa urheilupelejä itekseen mut onhan nuo porukassa helvetin hauskaa viihdettä. Kyllä mä silti oon muistavinani että uudesta konsolipelistä kun ilmestyy mainos niin joskus siellä alalaidassa on myös teksti pc.
En tiedä vastaanko nyt ilmiselvään trolliin, mutta purraan nyt tämän kerran. Ne pelit kun eivät ole nähneetkään 4k 60 fps tason graffoja, ku renderöinti tapahtuu alimmillaan 576p resolla (LOL) Series S:n osalla. Se että konsoli tuottaa ulos 4k 60 fps kuvaa, ei todellakaan tarkoita sitä että nämä olisivat todellisuudessa edes lähellä sitä. Ilmeisesti sulla ei ole lainkaan kokemusta näistä high refreshrate -monitoreista, kun moista soopaa suollat. Etenkin räiskintäpeleissä tämä on ihan selvä game changer. Tuon makuun kun pääsee, niin jopa 60 fps on naurettavan tahmaista ja blurraavaa kuvaa.
Puhtaita PC-pelejähän löytyy vaikka millä mitalla, riippuu ihan genrestä mitä haluaa pelata. Nyt kun Microsoftin pelit tulevat myös suoriltaan PC:lle, niin pelikelpoisen PC:n omistava pääsee next genin osalta hyvinkin kattavaan tarjontaan käsiksi ainoastaan pleikkarin hankkimalla.