Doctor Pepper
Well-Known Member
Uskon, että Forza Horizon 5 tulee loppuvuodesta.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Gran Turismo on parhaimmillaan asfalttiradoilla. Ei se silloinkaan mikään simulaatio ole, mutta lähempänä oikean elämän vastinetta kuin nuo soralla ajettavat osuudet.Vanha äijä täs osti kirpparilta grand turismon ratin kanssa ja viikon jälkeen kusetettu olo.. pyrin vetelemään oikeita ajolinjoja soratieradoilla ja sit höh, parempia kierrosaikoja tuli ku kaahas sikamaisesti jarruun koskematta, nojailemalla penkkoihin ja reunoihin ja törmäilemällä kimpoilemalla! Tää typerä peli ei palkitse oikeilla ajolinjoilla kuskaavaa.. kertokaas mulle semmonen peli jossa pärjää vain oikeita ajolinjoja ajamalla ja penkkoihin osumisesta nopeudet tippuu tjms , tykkään vetää ympyrärallia sladissa ja napsia aina vaan sekunteja nopeammaksi ilta illalta.
Laitteeksi tulee ps3 mutta nyt olin ajellu ps2 ja gt 4 pelillä. Ens viikolla ps3 tulille, uutta peliä ja rattia etsimään et vanha äijä taas pääsee riehumaan
Kiitos vastauksesta, asia selvä mä meen kirpparille ja nettitoreilta etsimään noi levyt! Kun hommaan paremman ratin nii emäntäni rupee nalkuttaa, tiiän jo mitä selitän, että paas suus kii, viimeset 20 vuotta ajanu liian kunniallisesti tuolla liikenteen seas ja ruvennu säikähtelemään ku auto lipsahtelee liukkailla. Refleksit heikkenee . Viime viikolla huomasin et pelaamisesta alko refleksit toimii paremmin tuol ulkona aamun liukkailla keleillä! Ei pelaamalla opi auton käsittelyä mut refleksejä kyllä!Gran Turismo on parhaimmillaan asfalttiradoilla. Ei se silloinkaan mikään simulaatio ole, mutta lähempänä oikean elämän vastinetta kuin nuo soralla ajettavat osuudet.
Jos alustana on tosiaan PS3, eikä PS4, niin Gran Turismo 5 (myös osa 6, mutta 5 on mielestäni parempi) on hyvä, mutta juurikin enemmän asfalttikisoihin. Soralla ajeluun voisin suositella DiRT sarjaa. Osat 1-3 löytyvät PS3:lle. Toinen hyvä rallipelisarja on WRC. Ainakin osat 3-5 löytyvät PS3:lle. Sitten ei niin realistinen, mutta sitäkin hauskempi Sega Rally Revo löytyy myös.
Loistava peli. Jos tykkää ton henkisestä.Mites toi Xboxille tuleva Art of the Rally...? Onkos siitä jo PC versiosta ihmisillä kokemuksia?
Juu, näin siitä jonkin trailerin, ja tuli heti vahvat Ignition fibat ysäriltä. Tollanen se autopelin pitää olla!Loistava peli. Jos tykkää ton henkisestä.
Tuli tahkottua se career mode läpi tuosta ja oli kyllä hyvä. Ajoapuja säätämällä saa haasteen hierottua kohdilleen. Koukuttava oli pelata, B-ryhmä ja prototype(muistaakseeni se oli noin) luokan autoilla piti jo oikeesti jarruttaakin tai muuten metiköt soi.Mites toi Xboxille tuleva Art of the Rally...? Onkos siitä jo PC versiosta ihmisillä kokemuksia?
F1 2021 julkaistaan 16.7 Next gen-konsolit myös saavat oman versionsa.
![]()
Feel the rush and live the drama in F1® 2021
How far will you go before you reach your “Braking Point”? It’s time for the next generation with F1® 2021www.ea.com
Tälle voidaan tehdä oma toikki.
No ei tosiaan laatu ollut mitenkään korkealla tasolla, mutta kyllähän sitä aina parasta mahdollista toivoo peliltä.Eipä ne edellisetkään Unlimited pelit laadullaan hurmanneet, mutta oli silti ihan hauskoja ajella.
Tuo on kyllä mainettaan paljon parempi peli. Itse pelailin pädillä aluksi ennen ratin saapumista ja pidin kyllä pelistä silloinkin. Vaikkakin pädillä peli tuntuu hieman arcademaiselta hulluine sladeineen.Oon nyt kymmenen tuntia ajanu Project Cars 3 ja hyvä peli on. Lievittää edes hiukan Gran Turismon odottelua kun samaa tyyliä löytyy esim. kisoissa. Urassa championship -kisoissa selostaja kehuu minun aina voittaneen ensimmäisen championshipsini vaikka niitä olisi jo kymmenen takana.
Urassa joutuu kyllä miettimään, että miten kannattaa jatkaa tietyissä kohdissa. Myydäkö auto vai ajaako vanhoja kisoja että saa rahaa uusiin kisoihin ja autoihin.