Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

Noihin teemaohjaimiin yleensä rapsuu parikymppiä extraa, jolloin kyllä procontroller alkaa olee aika rapeissa hinnoissa kun hinta lähentelee keskimäärin satasta.
Ainakin julkaisussa kun osti Zeldan teemaohjaimen niin oli vain noin 5e enemmän kuin perusversio. En tiedä onko nyt sitten jo nostettu hintoja
Näkyykö jostain pelitunnit? Mielestäni tallentaessa näkyy vain kellonaika
Tulee jossain vaiheessa näkyviin Switchissä omaan profiiliin. En muista monta päivää pitää olla ensimmäisestä pelikerrasta (aluksi näyttää vain ”pelattu ensimmäisen kerran 3 päivää sitten” tyylisen tekstin) mutta kun riittävästi on aikaa kulunut niin alkaa näyttämään pelitunnit vähän epätarkalla skaalalla (”pelattu yli 10h”, ”pelattu yli 15h” tyylillä).
 
Tulee jossain vaiheessa näkyviin Switchissä omaan profiiliin. En muista monta päivää pitää olla ensimmäisestä pelikerrasta (aluksi näyttää vain ”pelattu ensimmäisen kerran 3 päivää sitten” tyylisen tekstin) mutta kun riittävästi on aikaa kulunut niin alkaa näyttämään pelitunnit vähän epätarkalla skaalalla (”pelattu yli 10h”, ”pelattu yli 15h” tyylillä).

Taisi olla kymmenen päivää jonka jälkeen alkaa näyttämään juuri tuolla epätarkalla tyylillä. Ensimmäiset 10 päivää näyttää vaan milloin pelattu ensimmäisen kerran. En kyllä käsitä mikä järki tuossa on kun viimeisimmissä muissa Nintendon laitteissa tuo on saatu selkeäksi.
 
Joo pitää harkita, mitä ne pari puuttuvaa ominaisuutta sit on? Yks ainaki et ei lue amiiboja ja mikä se toinen sitten?
HD Rumblet puuttuu ja on ns. perustärinät. Mutta onko Nintendon omassa Pro:ssakaan HD Rumbleja vai onko ne vain Joy-Conin juttuja?

Testasin eilen mitä kaikkea BitDo:n ohjaimessa voi säätää ja tärinöissä oli 1-5 (vai oliko jopa 6) voimakkuudet. Laitoin ykköselle vaiko kakkoselle, jolla olivat sopivan "tuntuu muttei liikaa"-tasolla.

En voi painottaa kuinka upea tuo säätövara tuossa BitDo:ssa on. Siellä voi säätää kaiken. Siis ihan kaiken aina näppäinasettelusta tattien ja liipaisimien liikeratoihin ja dead zoneihin. Saa myös iskettyä jotain makroja eli olikohan max. 16-painalluksinen yhdistelmä, jonka voi suorittaa yhdestä (ilmeisesti vapaavalinnaisesta) näppäimestä.

Sitten ne kaksi lisätakanappia: ei tarvitse irrottaa käsiä tateilta juurikaan kun heittää hypyt ja juoksut sinne. Tai tekee jotain muita omia säätöjä ja muutoksia. Valinnanvaraa ainakin on.

Sitten hall-sensorit, jotka kestää ymmärrykseni mukaan reilusti paremmin ilman driftia koska ei ole fyysistä kosketusta vaan magneettinen sensori tms.

Pro-ohjaimeen vielä erona lisänä tuleva telakka ja toimivuus pc:llä. Luultavasti toimii myös muilla konsoleilla ja Androidilla mutta luvataan boksissa vain Switch + pc. En näe syytä miksi rajoittuisi vain noihin.

Niin ja käynnistää myös Switchin. Pitää ilmeisesti tehdä napin painamisen lisäksi ohjaimen heilautus että käynnistää konsolin eli jotenkin on liitetty gyroon se. Niin, myös gyro löytyy, mikä oli minullekin pieni ylläri.

Mut kattoo ny, mä tosiaan pärjään tällä nintendon purkkavirityksel et en tiie viittiikö vähiä rahoja laittaa ohjaimee joka ei olisi usein käytös. Ohan niitä adapterejaki tyylii paril kympil et toimis pleikkarin ohjaimetkin, niitä amiibon lukupäitä ei tarvitse ku ne hoituu sit näil joyconeil.
Hmm... Perhana kun olisi aiemmin tuonkin lukenut. Ohjaimia on hyllyt täynnä niin olisi voinut ottaa jonkun PS4:n ohjaimen käyttöön :p

No, ehkä ostan adapterin lisäksi niin on toinenkin driftaamaton ohjain. Kiitos vinkistä! :)

Tosin ei kaduta yhtään BitDo:n osto. Ehkä paras ostamani ohjain - jos ei siis jotain ikäviä ylläreitä paljastu. Tuo säätövara ja lisäjutut on se, mikä nostaa ohjaimen ykköseksi minun kirjoissani. Nimenomaan se säätövara, että voi tallentaa useita profiileja, joten voi pelikohtaisesti nopeasti vaihdella sopivan päälle ilman että käy jossain konsolin/pelin valikoissa säätämässä.

Varmaan ainakin se, ettei konsoli käynnisty ohjaimella vaan pitää itse konsolista laittaa virta päälle.
Netin mukaan pitäisi toimia mutta tarvitaan joku heilautus. Itse asiassa minulla on Joy-Conienkin kanssa tietty tapa, millä se käynnistää Switchin mutta muuten ei. Pitää käynnistää oikea Con ensin ja sitten menee vasen päälle. Ellen ole ihan päästä tuota keksinyt. Tuokin on sellainen että käytössä vasta oppinut.

Lisäksi mun omistamassa 8bitDossa on välillä myös yhdistämisongelmia Switchin kanssa eli välillä joutuu säätämään sen kanssa. Tää tosin on voitu korjata uudempiin malleihin tai omani on tän osalta maanantaikappale. Omani on ostettu jo vuosia sitten lähinnä ristiohjailemma ohjattaviin peleihin.
Tuo Ultimate näyttäisi tulleen 2022 vuoden lopulla, joten epäilisin että on asioita viilattu aiemmista.

Mutta itse suosittelen kyllä pro controlleria. Omaan käteen mukavin ohjain mitä on ja akunkesto on ihan mieletön. Tässä viikon Zelda maratonoinnissa oon joutunut lataamaan ohjaimen vasta kerran vaikka pelitunteja on kertynyt varmasti liikaa. Telakassa pelatessa aina pro controller siis käytössä.
Joo, akunkesto ja NFC olivat niitä, minkä takia jossain arvostelussa suositeltiin Nintendon ohjainta mutta muutenpa sitten Ultimate vei.

Vähän erilainen muotoilu niissä on myös, eli jos voi niin kannattaa testata käteen. Omaani tuntui sopivan oikein hyvin mutta lienen aika sopeutuvainen kun vuosien varrella niin monia padeja pidellyt käsissä.

Plussana nyt voisi vielä löytää jostain ehkä pro controllerista Zeldan erikoisversiota.
Tämäkin niitä plussia että on plussa jos on. Minulle plussaa on mahdollisimman hillitty ja jos on jotain kuvitusta niin tummanpuoleista, hienovaraista ja eleganttia.

Monet spessuohjaimet on hienoja mutta mustan saa pidetty siistinä paljon pidempään ja helpommin :D
 
Tuo Ultimate näyttäisi tulleen 2022 vuoden lopulla, joten epäilisin että on asioita viilattu aiemmista.
Joo omani ei siis ole mikään ultimate vaan vanhan SNES-ohjaimen näköinen sn30 pro, jonka hankin puhtaasti ristiohjaimen takia muistaakseni Hollow Knightin pelaamiseen alunperin (silloin ei ollut tarjolla mutta jos nyt ostaisin saman tarkoituksen ohjaimen niin hankkisin sn30 pro 2:n). Varmasti tuossa ultimatessa ominaisuudet ihan ero tasoa

Mä oon kuvitellut, ettei Switchiä voisi käynnistää millään 3rd party ohjaimilla, mutta hyvä jos asia onkin onnistuttu kiertämään. Hyvä vaan että on vaihtoehtoina eri ohjaimia eri tarpeisiin.

Uusin Zelda ohjain on omaan silmään muuten aika hillitty, mutta silti todella hieno. Itsekin pidän suht hillityistä ohjaimista mutta pidän silti siitä, jos niissä on jotain pelkästä mustasta/valkoisesta poikkeavaa. Tämä on omaan makuun just täydellinen.
IMG_2895.jpeg
Mutta onko Nintendon omassa Pro:ssakaan HD Rumbleja vai onko ne vain Joy-Conin juttuja?
Pro controllerissa on HD rumble.
 
Viimeksi muokattu:
^tuo TotK-pro controller on kyllä omaankin silmään erittäin tyylikäs, jos joku erikoismalli pitäisi hommata (tai ylipäätään päivittää pro controller) niin haluaisin tuollaisen.
 
Joo omani ei siis ole mikään ultimate vaan vanhan SNES-ohjaimen näköinen sn30 pro, jonka hankin puhtaasti ristiohjaimen takia muistaakseni Hollow Knightin pelaamiseen alunperin (silloin ei ollut tarjolla mutta jos nyt ostaisin saman tarkoituksen ohjaimen niin hankkisin sn30 pro 2:n). Varmasti tuossa ultimatessa ominaisuudet ihan ero tasoa
En osaa sanoa miten paljon on eroa tuohon sn30 pro:hon, mutta ristiohjain tuossa Ultimatessakin tuntuu erittäin hyvältä mitä eilen sitä pc:llä testailin pikaisesti. Nimen perusteella kyllä olettaisikin että "äärimmäisessä" on ominaisuuksia enemmän :D

Mä oon kuvitellut, ettei Switchiä voisi käynnistää millään 3rd party ohjaimilla, mutta hyvä jos asia onkin onnistuttu kiertämään. Hyvänlaatuisia että on vaihtoehtoina eri ohjaimia eri tarpeisiin.

Tuossa on video aiheesta. Ehkä tuo on vähän hitaahko(?) herääminen mutta toimii kuitenkin.

Uusin Zelda ohjain on omaan silmään muuten aika hillitty, mutta silti todella hieno. Itsekin pidän suht hillityistä ohjaimista mutta pidän silti siitä, jos niissä on jotain pelkästä mustasta/valkoisesta poikkeavaa. Tämä on omaan makuun just täydellinen.
On muuten minunkin silmääni oikein hyvä. Just sitä mitä kuvailin: hillittyä, eleganttia ja tummaa sävyä. Oletin että siinä olisi ollut sitä taivaansinistä, vihreää ja muuta kuvitusväriä mikä tulee uusista Zeldoista mieleen :D

Mutta mikä älynväläys on tuo vitivalkoinen GRIPPI? Just se missä ne hikiset kämmenet on? Ei, ei ja ei.

xbox-one-controller-wireless-recon-tech-special-edition.jpg

Tässä muuten oma Xboxin spessu-ohjain. Ei ole kauheasti värimaailmassa muuten eroa :D

Tuon ostin tosin vain sen takia että oli tarjouksessa 35 euroa. Oli myös sitä paranneltua One-mallia silloin aikoinaan, joten halvalla ohjain spessukuvituksella ja uudemmilla ominaisuuksilla. Ei paha.

Pro controllerissa on HD rumble.
Joo, näin ajattelinkin.

Tosin kuten usein ohjaimissa, en ole kokenut että sitä on kauheasti hyödynnetty verrattuna perusräminöihin. Sama kuin Dualsensessä että demopeleissä kyllä huomaa mutta muualla ei sitten niinkään. Toki sen myönnän että Xboxin ohjain on ihan hirveä rämisiä ja siksi laitoinkin varmuuden vuoksi pienelle nuo BitDo:n värinät että jos on yhtään samanlaista vaaraa :D
 
^tuo TotK-pro controller on kyllä omaankin silmään erittäin tyylikäs, jos joku erikoismalli pitäisi hommata (tai ylipäätään päivittää pro controller) niin haluaisin tuollaisen.
Itse ostin juuri heräteostoksena Splatoonin teemaohjaimen. Ihan pirteän näköinen ohjain tuohon perus Pro Controlleriin nähden.

1684495478156.png
Mutta onhan tuo TotK-teemainen sinänsä näyttävämpi. Kiva olisi myös Xenoblade Chronicles-teemainen Pro-ohjain, mutta sellaiseen en ole vielä missään kivijalkaliikkeessä törmännyt.
 
En osaa sanoa miten paljon on eroa tuohon sn30 pro:hon, mutta ristiohjain tuossa Ultimatessakin tuntuu erittäin hyvältä mitä eilen sitä pc:llä testailin pikaisesti. Nimen perusteella kyllä olettaisikin että "äärimmäisessä" on ominaisuuksia enemmän :D
Ultimatessa on vaan sama ongelma kuin proncontrollerissa että ristiohjaimen paikka on huono niihin peleihin, joissa haluan käyttää sitä hahmon liikuttelunappina. Niissä peleissä paras on jos vasen tatti ja ristiohjain menee päinvastoin kuten tuossa sn30:ssä. Omille pienille käsille tuntuu muuten tosi huonolta pelata näitä pelejä ja tämä oli myös isoilta osin se syy miksi sn30:n päädyin aikoinaan ostamaan (toki pro controllerin ristinäppäin ei muutenkaan ole paras mahdollinen mutta sijainti oli vielä isompi ongelma)
Mutta mikä älynväläys on tuo vitivalkoinen GRIPPI? Just se missä ne hikiset kämmenet on? Ei, ei ja ei.
Musta tuo valkoinen grippi on just hieno. Mustalla olisi tosi ”tylsä” jo. En ole kyllä muutenkaan kokenut valkoisia ohjaimia ongelmaksi. Esim ps5 ohjaimet on pysyneet valkoisina hikoilevista käsistä huolimatta.
 
Piti ihan tarkistaa, että missä ketjussa ollaan. Ei pahalla, mutta aika vähän on ollut viime aikoina asiaa itse pelistä. Nuo ohjainkeskustelut voisi viedä johonkin paremmin sopivaan ketjuun.

T: nillittävä setämies, joka haluaisi lukea asiaa TotK:sta.
 
Ei voi kyllä, kun ihailla tuota puzzle suunnitteluakin tässä. Tuolla maailmassa samoillessa niin ei tarvi olla, kun joku vähän erikoisemman näköinen oksankäppyrä mäen päällä ja kivenmurikka sijoiteltuna sopivaan paikkaan niin tuo riittää vetämään pelaajan huomion ja houkuttelee kokeilemaan asioita, jotka yleensä aina myös tuottavat tulosta. Aivan käsittämätöntä enkä tiedä yhtään peliä, BOTWi poislukien, joka tekisi samaa.

Karttaa on tullut availtua, yks isompi päätehtävä tehtynä ja läjäpäin shrineja ratkottu. Nuo shrinet on kyllä paljon parempia vielä BOTWiin nähden, välistä joutunut ihan tosissaan funtsimaan miten noita läpäistään.

Tuolla Depthissä pyörin pari tuntia eilen ja on kyllä hieno paikka tuo! Tuo monipuolistuu alueena kyllä tosi paljon tuosta ekasta kerrasta, kun tuonne ohjataan menemään. Tosi siisti paikka kyllä!

Huhhuh! Ei tässä kyllä voi muuta sanoa, kun että kaikkien aikojen paras peli itselle kyllä jos ei jotain aivan radikaalia huononnusta tapahdu myöhemmin, mikä kyllä on aika epätodennäköistä enään. :D
 
Piti ihan tarkistaa, että missä ketjussa ollaan. Ei pahalla, mutta aika vähän on ollut viime aikoina asiaa itse pelistä. Nuo ohjainkeskustelut voisi viedä johonkin paremmin sopivaan ketjuun.

T: nillittävä setämies, joka haluaisi lukea asiaa TotK:sta.

No välillä ketjus ku ketjus lähtee juna raiteeltaan, mut ohan täs pelistäki puhuttu mielestäni melkosia ylistyksiä. Mut yritetää jatkaa itse aiheesta ;)
 
Piti ihan tarkistaa, että missä ketjussa ollaan. Ei pahalla, mutta aika vähän on ollut viime aikoina asiaa itse pelistä. Nuo ohjainkeskustelut voisi viedä johonkin paremmin sopivaan ketjuun.

T: nillittävä setämies, joka haluaisi lukea asiaa TotK:sta.

Pahoittelut off-topicista. Poistin oman Zelda-ohjaimeen liittyvän viestini ja kirjoitin uuden Switch: lisälaitteet ja tarvikkeet -ketjuun.

Edit: TotK vaikuttaa hyvältä, mutta itse olen ehtinyt pelata sitä vasta pari tuntia. Edellisessä osassa tuli tehtyä lähes kaikki mahdollinen kaikkien Korok-siementen keräämistä lukuun ottamatta.
 
Viimeksi muokattu:
Tähää asti ei ole vielä yhteenkää shrineen joutunut kattoo ohjeita youtubest, kyllä se ratkasu aina löytyy ku hieman kattelee ymäpärille, ylös alas sivuille ja 360 astettta.

Ainoa mitä lunttasin oli kun en oikeesti tiennyt mitä pitää etsiä. Eli...

Ne maassa olevat jätti "peltokuviot" jotka näkee vain yläilmoista, ekan löysin vahingossa mut en tiennyt että mitä siinä pitää etsiä, piti sit luntata että mitä pisaraa pitää sieltä yläilmoista kattella.

Sen jälkeen ne on löytynyt itsestään, täs on monia asioita mistä joku kylämies tai seikkailija antaa tyyliin vaan vihjeen että "tiesitkö että tämmönen on" mitään ei varsinaisesti suoraan kerrota että tässä se on. Toki joukkoon mahtuu simppeleitäki keikkoja, tyyliin "noi kiusaa"--> piekset ja palautat tehtävän. Mut en ota mitään paineita jos tulee joku keikka tai mysteeri et se pitää just nyt suorittaa.

Antaa pelin viedä ja kyl kaikkee löytyy se ratkasu jossain vaiheessa, se tästä tekee just erinomaisen.
 
Tähää asti ei ole vielä yhteenkää shrineen joutunut kattoo ohjeita youtubest, kyllä se ratkasu aina löytyy ku hieman kattelee ymäpärille, ylös alas sivuille ja 360 astettta.

Ainoa mitä lunttasin oli kun en oikeesti tiennyt mitä pitää etsiä. Eli...

Ne maassa olevat jätti "peltokuviot" jotka näkee vain yläilmoista, ekan löysin vahingossa mut en tiennyt että mitä siinä pitää etsiä, piti sit luntata että mitä pisaraa pitää sieltä yläilmoista kattella.

Sen jälkeen ne on löytynyt itsestään, täs on monia asioita mistä joku kylämies tai seikkailija antaa tyyliin vaan vihjeen että "tiesitkö että tämmönen on" mitään ei varsinaisesti suoraan kerrota että tässä se on. Toki joukkoon mahtuu simppeleitäki keikkoja, tyyliin "noi kiusaa"--> piekset ja palautat tehtävän. Mut en ota mitään paineita jos tulee joku keikka tai mysteeri et se pitää just nyt suorittaa.

Antaa pelin viedä ja kyl kaikkee löytyy se ratkasu jossain vaiheessa, se tästä tekee just erinomaisen.
Tässä taas huomaa miten omia reittejään meistä jokainen tätä pelaa. Mulle tuo taas oli eka asia mikä selvisi, koska lähdin maanpinnalle päästyäni juoksemaan bongaamani BotW:stä tutun tähdenlennon luo ja
törmäsin Impaan joka neuvoi tuon mulle. Tein tän itseasiassa ennen kuin edes sain liitovarjon ja jouduin pulaan kun Impa vei mut kuumailmapallolla ilmaan ja kehotti vaan hyppäämään liitovarjon varassa (jota ei ollut) kyyneleen luo.
 
Tässä taas huomaa miten omia reittejään meistä jokainen tätä pelaa. Mulle tuo taas oli eka asia mikä selvisi, koska lähdin maanpinnalle päästyäni juoksemaan bongaamani BotW:stä tutun tähdenlennon luo ja
törmäsin Impaan joka neuvoi tuon mulle. Tein tän itseasiassa ennen kuin edes sain liitovarjon ja jouduin pulaan kun Impa vei mut kuumailmapallolla ilmaan ja kehotti vaan hyppäämään liitovarjon varassa (jota ei ollut) kyyneleen luo.

Törmäsiin myös siihen Impaan sen jälkeen ku olin jo luntannut, joten kuten kirjoitin kyl tässä kaikelle löytyy vastaus jossain vaihees mut ei voinut tietää. No nyt tiedän.
 
No niin, peli etenee ja väistämättä käy huvittuneena mielessä, että mitäköhän ne "haluaisin perinteisempiä luolastoja/temppeleitä"-toiveita esittäneet ovat tästä mieltä, koska en aidosti tiedä. Että onko nyt hyvä vai ei :D
Itse siis pidin edellisen osan Divine Beasteja erinomaisina luolastoina, joskin ymmärsin että ulkonäöltään ja tunnelmaltaan ois saanut olla vaihtelua. Tai ainakin niin, että ei kiitos enää niitä samoja tähän peliin. Ja eihän niitä tullutkaan, pidän myös tähän mennessä pelin tavasta hoitaa näitä asioita. Ja toisaalta aivan alussahan tässä ollaan, ties mitä vielä tulee eteen.

Aivan hurjalta tuntuu, mutta tähänastisen pelaamisen perusteella Nintendolla on osattu parantaa edeltäjästä (joka on kuitenkin mun kaikkien aikojen suosikkipeli :oops: ) niin monella pienellä ja isollakin tapaa oikeaan suuntaan, että hengästyttää. Ja osa muutoksista on sellaisia, mitä en tiennyt edes kaipaavani. Oispa kaikki dlc jatko-osat tällaisia.
 
Yksi valituksen aihe muuten tullut mieleen. Botwin dlc:n myötä tullut hero’s path olisi saanut olla tässä vakiona. Olisi kiva lisä kun näkee helposti missä sitä on käynyt ja missä ei. Toivottavasti sitten tähänkin saadaan edes dlc:n myötä.
Selailin ketjun vanhoja viestejä ja pitää tässä kohtaa kommentoida tätä:
tämä toivottu ominaisuus on pelissä vakiona. Pitää vaan löytää se.
 
Selailin ketjun vanhoja viestejä ja pitää tässä kohtaa kommentoida tätä:
tämä toivottu ominaisuus on pelissä vakiona. Pitää vaan löytää se.

Hieno homma!

Täällä tuli nyt reilut 60 tuntia täyteen ja tähän mennessä kaksi ”pääpaikkaa” hoidettu ja 60 shrinea koluttu. On tämä hienoa kun jokaisella pelikerralla peli onnistuu yllättämään jollain uudella yllätyksellä.
Shrineja täällä paljon kehuttu. Itse pakko sanoa että turhan helppoja ovat olleet. Ei ole vielä tullut vastaan kuin heti ensimmäisten joukossa joku johon olisi jäänyt edes pariksi minuutiksi jumiin. Ehkä itse sisäistänyt nämä kyvyt sitten hyvin. Saisi olla vielä enemmän haastetta omaan makuun :)

Vieläkään en ole löytänyt tuota viimeistä kykyä. Hyvin on jemmassa. Toki puolet kartasta vielä piilossa joten eiköhän se sieltä vastaan tule :D
Spoilereissa omaa pohdintaa. Ei ehkä kannata lukea jos ei ole Rito Villagea ja Death Mountainia koluttu.

Ensimmäisenä läpäisin Wind templen ja toisena Fire Templen. Pakko sanoa, että tuo tuulitemppeli jätti vähän kylmäksi. Oli vähän pieni, lyhyt ja yksinkertainen. Tuli nämä Divine Beastit mieleen. Tykkäsin kuitenkin matkasta tuonne. Mutta tämä tuli olikin sitten todella hyvä. Tuulen pomo oli ihan hyvä, mutta tämä tulitemppelin taas todella hyvä.

Ehkä ainut miinus tähän mennessä näistä temppeleistä on se, että näissä toiminta tuntuu olevan aina sama. Saat kartalle merkit joihin etenet ja aktivoit ”terminaalit” joilla joku lukko aukeaa. Lisäksi tämä sotii ehkä hieman mielestäni tätä pelin perusideaa vastaan kun nämä merkit annetaan suoraan kartalle. Toki on näissä on aina pieni keksiminen miten tuonne pääsee. Varsinkin tässä viimeisessä näiden kaivosvaunujen kanssa säveltäminen oli hauskaa.

Mutta odotan silti innolla tulevia ja toivon että jatkavat samalla positiivisella yllätyslinjalla kuin tämä tulitemppeli.
En ehkä näitä silti kehuisi täysiverisiksi dungeoneiksi ainakaan vielä. Mutta katsellaan nämä nyt loppuun ja muodostetaan mielipide sitten.


Jäänyt hepat muuten kokonaan talliin kun tulee huristeltua tai lennettyä joka paikkaan :D
Helppo pikakiituri jota paljon käytän. Kaksi ”small wheelia”, niiden väliin tasapainottaja ja sen päälle ohjain. Pieni, kätevä ja nopea kulkuri.
 
Viimeksi muokattu:
Hevoset nii botw kun tässä ovat kyl niin surkeita ohjata et ei niil kyl jaksa kauan ja vielä ku ny pystyy rakentaa kaikenmaailman mopoja ja lentokoneita nii saavat olla tallis. Enkä tiie onko tässä sitä mitä tuli botw dlcees et pystyi kutsuu sen hevosen mistä vaa, nyt tyyliin ku on 10 metriä liian kaukana nii ei sitä viheltämällä enää saa paikallee, et niitä ei enää jaksa sitäkää vähän käyttää.

En tiie tuleeko niille sit myöhemmin jotain käyttöö, ainakin sain palkinnoks sen hevosen peräkärrykiinnityksen millä voi sit vetää kaikkee kamaa mut en vielä ole keksinyt et mitä tavaraa mun pitäs nyt sil hevosel vetää ja minne. :D

Ite oon myös tehnyt kaks "pääpaikkaa".

Se ilmalaiva ja tulivuori, ite kyl tykkäsin siitä ilmalinnasta enemmän. Tai en tiie, molemmat olivat melko eeppisiä mut se varmaa jäi mieleen sen takia kun oli eka ja tykkäsin ilmalaiva pomosta, tulivuorella oli kyl hauskaa leikkiä niil vuoristorata kärryil.

Kyl täs julkasun jälkeen tears of the kingdom maratoneil on joka kerralla löytänyt jotain ihmeellistä ja jännää sen ensimmäisen ns. "honeymoon phase" jälkeen, vaikka on tässä vieläki sitä honeymoonia jäljellä. Kuitenkin et monesti sitä pinnan alta alkaa kuoriutuu se toisto ja kaava käy hyvin selväksi mitä se loppupeli suurinpiirtein tulee olemaan. Tässä osattu aina lykätä pikku ylläreitä matkan varrelle, niinki simppelit asiat esim ne tornit. Niihinki osattu lykätä pikku ylläreitä eikä vaa et "kiipee torniin" ja valmis.
 
Ylös Bottom